Kerel speelt fantastisch iddquote:Op zondag 17 september 2023 15:01 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Vlap normaal weinig, maar speelt echt fenomenaal vandaag.
Dat komt vooral omdat Ajax ontstellend zwak is.quote:Op zondag 17 september 2023 15:01 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Vlap normaal weinig, maar speelt echt fenomenaal vandaag.
Verdedigend is het ook niet best. Wat eigenlijk wel?quote:Op zondag 17 september 2023 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aanvallend is het wel heel erg onmachtig bij Ajax. Geen idee wat ze doen.
Niet alleen de aanval. Er is totaal geen organisatie. Ze doen maar wat.quote:Op zondag 17 september 2023 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het middenveld is echt megakut. En dat zonder Taylor.quote:Op zondag 17 september 2023 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgers op instagramquote:Op zondag 17 september 2023 15:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdedigend is het ook niet best. Wat eigenlijk wel?
Prima talent is dat ja.quote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef Kerftminister het volgende:
Vind Hato de enige die overeind blijft, knap hoe die dat telkens doet met pas 17 jaar op de teller.
Matig gekeept ja.quote:Op zondag 17 september 2023 15:08 schreef Kerftminister het volgende:
Eerste kans ligt er meteen in, Unnerstall ziet er daar slecht uit overigens.
Ja, dat knotje ziet er niet uitquote:Op zondag 17 september 2023 15:08 schreef Kerftminister het volgende:
Eerste kans ligt er meteen in, Unnerstall ziet er daar slecht uit overigens.
Stukje coke genoteerdquote:
Kon het gewoon niet laten.quote:Op zondag 17 september 2023 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gisteren nog een echte spitsengoal gemaakt
quote:Op zondag 17 september 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keeper
Maar die is geblesseerd (goh)
Matchfixingquote:Op zondag 17 september 2023 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan komt Ajax goed weg.
De VAR heeft duidelijk een voorkeur.
@:psvcl
Dat denk ik niet. Dit is namelijk al de derde uitwedstrijd van Ajax dit seizoen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan komt Ajax goed weg.
8 miljoenquote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Die Duitse keeper kan toch niet zo slecht zijn
Steijn wil Nederlanders!1!1 Geert Wilders onder de voetbaltrainers vermoedelijk.quote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Die Duitse keeper kan toch niet zo slecht zijn
12 miljoen?quote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Wissel Apkom (of hoe heet die gast) ook maar trouwens. Die kan helemaal niet voetballen
Ik denk niet dat de keeper van Sparta volgende week voor Ajax gaat keepen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die keeper van Sparta. Raar dat ze die niet gehaald hebben.
Dat is gewoon een minder goede Weghorstquote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Wissel Apkom (of hoe heet die gast) ook maar trouwens. Die kan helemaal niet voetballen
En dat terwijl Sparta en Ajax bff‘s zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die keeper van Sparta. Raar dat ze die niet gehaald hebben.
Maar dan zonder vervelende acts hoop ik.quote:Op zondag 17 september 2023 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is gewoon een minder goede Weghorst
Nee, daar zijn ze te laat mee.quote:Op zondag 17 september 2023 15:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de keeper van Sparta volgende week voor Ajax gaat keepen.
Zo speelde ik vroeger in FM ook, 4-3-3 maar een van de flankspelers was een spits, al werkte het daar wel en bij Ajax momenteel niet.quote:Op zondag 17 september 2023 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan zonder vervelende acts hoop ik.
Maar wat doet hij dan op rechtsbuiten
Kun je ook wisselen in het F1-subforum?quote:Op zondag 17 september 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ramaj voor Gorter, Van den Boomen voor die Mansvlek en Borges (dan maar) in plaats van die Apkom.
@:steijn regel het even
Ik hou me niet bezig met proletenhobby'squote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je ook wisselen in het F1-subforum?
Volgens Bergdølmo was Mannsverk de beste speler van de Noorse competitie.quote:Op zondag 17 september 2023 15:19 schreef bbuddybb het volgende:
Mannsverk tikt een abominabel niveau aan.
Bijzonder.
Het is iig geen sportquote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
Autootje rijden met een helmpie op is voor enorme mongolen.
Veel risico genomen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat heeft Mislintat toch allemaal gedaan joh deze zomer.
Ik ga jou rapporteren.quote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
Onder wie vallen die knudde moderators dan?quote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met proletenhobby's
Lijkt me nou ook niet echt een goede degradatie voetballer.quote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geef het even tijd, in februari gaat hij heel goed spelen
Loop niet zo te janken alsjeblieftquote:Op zondag 17 september 2023 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onder wie vallen die knudde moderators dan?
Rechtsaf slaan en autootje inhalen met een kankerverwekkend suikersapje als sponsor is geen sport, een veelgezegde uitspraak op dit forumquote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
koekoekquote:Op zondag 17 september 2023 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken alsjeblieft
Ga daar lekker naar feedback ofzo
Alvast bedankt
Als je hem in een beter team zet is hij misschien bijna net zo goed als Wiefferquote:Op zondag 17 september 2023 15:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me nou ook niet echt een goede degradatie voetballer.
Optie voor Feyenoord dan?quote:Op zondag 17 september 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je hem in een beter team zet is hij misschien bijna net zo goed als Wieffer
Dit gaat me als een boomerang vol op mijn gezicht raken hè?quote:Op zondag 17 september 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je hem in een beter team zet is hij misschien bijna net zo goed als Wieffer
Hier moet ik helaas ingrijpen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:26 schreef Erasmus het volgende:
Pijltjes gooien in de kroeg is ook geen sport.
Nee maar dit is al de derde keer dat die gast over F1 begintquote:
Wow, ijskoud badquote:Op zondag 17 september 2023 15:26 schreef Erasmus het volgende:
Waarom ben je zo kribbig dan? Zo kennen we je niet.quote:Op zondag 17 september 2023 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar dit is al de derde keer dat die gast over F1 begint
Dat kan me gewoon niks schelen, zeker niet als ik kribbig ben.
Kijk jij en geen F1 en geen darten? Je verdient een lintje.quote:Op zondag 17 september 2023 15:26 schreef Erasmus het volgende:
Was geen pingelquote:Op zondag 17 september 2023 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan komt Ajax goed weg.
Dit klopt.quote:Op zondag 17 september 2023 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk jij en geen F1 en geen darten? Je verdient een lintje.
Dit kan niet. @El-Stinhoquote:Op zondag 17 september 2023 15:26 schreef Erasmus het volgende:
Wat is Ajax slecht hè jongons?quote:Op zondag 17 september 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aangezien GGMM hier niet ingrijpt doe ik het wel
Laten we het weer over voetbal hebben
‘voetbal’quote:Op zondag 17 september 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aangezien GGMM hier niet ingrijpt doe ik het wel
Laten we het weer over voetbal hebben
Hoe gaat het met je vriendin?quote:Op zondag 17 september 2023 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het over Ajax moest gaan
pak hemquote:Op zondag 17 september 2023 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken alsjeblieft
Ga daar lekker naar feedback ofzo
Alvast bedankt
Zit in haar maandelijkse periode, verder uitstekend en gelukkig.quote:Op zondag 17 september 2023 15:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vriendin?
Wat toevallig, die van mij ook.quote:Op zondag 17 september 2023 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit in haar maandelijkse periode, verder uitstekend en gelukkig.
Aanstellers zijn het ook.quote:Op zondag 17 september 2023 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat toevallig, die van mij ook.
Komt erg dichtbij zo.
quote:Op zondag 17 september 2023 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit in haar maandelijkse periode, verder uitstekend en gelukkig.
Ik wilde kinderachtige grappen maken over het bevaren van de Rode Zee, maar Arneet van Uber Eats is onderweg met mijn katervoedsel.quote:Op zondag 17 september 2023 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat toevallig, die van mij ook.
Komt erg dichtbij zo.
Ga je weer fastfood schransen?quote:Op zondag 17 september 2023 15:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde kinderachtige grappen maken over het bevaren van de Rode Zee, maar Arneet van Uber Eats is onderweg met mijn katervoedsel.
Laatste keer was vorig weekend maatquote:Op zondag 17 september 2023 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga je weer fastfood schransen?
is daar meer dan 20 miljoen voor betaald.....quote:
Komt uit de hoed van die hippie.quote:
Eén van de weinige spelers die Maurice Steijn ook heel graag wilde hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 15:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Komt uit de hoed van die hippie.
quote:Op zondag 17 september 2023 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is daar meer dan 20 miljoen voor betaald.....
Dikke walgelijke stinkende witte mannen met ademhalingsproblemen die, zwaar bezopen, pijltjes op een bordje smijten in de kroeg is wél een sport.quote:Op zondag 17 september 2023 15:26 schreef Erasmus het volgende:
Dan maak je die maar evenquote:Op zondag 17 september 2023 15:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas heb ik nog geen gifje van de dataduitser.
quote:Op zondag 17 september 2023 15:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas heb ik nog geen gifje van de dataduitser.
Schaken is ook een sport.quote:Op zondag 17 september 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dikke walgelijke stinkende witte mannen met ademhalingsproblemen die, zwaar bezopen, pijltjes op een bordje smijten in de kroeg is wél een sport.
Dat mag wel.quote:Op zondag 17 september 2023 15:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Schaken is ook een sport.
Alleen bij het schaken mag je van tevoren niet drinken.
In dat geval wacht ik geduldig tot het wereldkampioenschap Masturberen wordt aangekondigd. Dat is dan ook een sport.quote:Op zondag 17 september 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dikke walgelijke stinkende witte mannen met ademhalingsproblemen die, zwaar bezopen, pijltjes op een bordje smijten in de kroeg is wél een sport.
Alleen kom je dan de dopingstest niet door.quote:
Met een glas tonic of cola best hoor.quote:Op zondag 17 september 2023 15:54 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Alleen kom je dan de dopingstest niet door.
Als oostblokkers het over drinken hebben, bedoelen we aan de zuip.quote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met een glas tonic of cola best hoor.
Je spreekt maar mooi met twee woorden.quote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als oostblokkers het over drinken hebben, bedoelen we aan de zuip.
Daar kan geen misverstand over ontstaan.
Van hem weten we al dat hij er niets van kan, van Mikautadze weten we dat na vandaag waarschijnlijk.quote:
Als ze ff aanzetten, scoren ze nog welquote:Op zondag 17 september 2023 16:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Twente is ook het beste wel van af, zal wel gewoon 2-2 worden.
Alleen uit bij ADO heeft Excelsior een spektakelstuk weten neer te zetten in haar hele bestaan.quote:Op zondag 17 september 2023 16:01 schreef PicoMMP het volgende:
Excelsior-Almere is ook niet echt een spektakel zeker?
Excelsior - AZ in 2007 was ook wel leuk anders.quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alleen uit bij ADO heeft Excelsior een spektakelstuk weten neer te zetten in haar hele bestaan.
Mooi als Feyenoord profiteert van het puntverlies van Twente.quote:Op zondag 17 september 2023 16:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Twente is ook het beste wel van af, zal wel gewoon 2-2 worden.
Als hij hem niet mist.quote:Op zondag 17 september 2023 16:06 schreef De_Kraam het volgende:
Steven gaat zo weer een supporter op z'n muil slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer genoeg wel ja...quote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twente geeft het HELEMAAL weg
Voor Ajax een nederlaag met perspectief.quote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij mag blijven kijken...quote:Op zondag 17 september 2023 16:12 schreef Zorro het volgende:
Wat een ENORM leuk moment om in te schakelen
TOPAANKOOPquote:Op zondag 17 september 2023 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Sutalo voor de zoveelste keer de fout in.
Wie is Sutalo?quote:Op zondag 17 september 2023 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Sutalo voor de zoveelste keer de fout in.
of überhaupt play offs halenquote:Op zondag 17 september 2023 16:13 schreef fetX het volgende:
Het gaat een hele kluif worden voor Ajax om überhaupt 3e te worden.
Stel je voor dat je 1 miljoen zou uitgeven voor Trauner.quote:Op zondag 17 september 2023 16:13 schreef TweedeKlum het volgende:
18 miljoen voor die Sutalo toch? En dan zo slap.
Je weet dat deze club vooral successupporters uit de periferie trekt? Er zal weinig met televisies worden gegooid.quote:Op zondag 17 september 2023 16:12 schreef Erasmus het volgende:
Televisies worden momenteel door de ramen gegooid in Amsterdam.
Suggereer jij nu dat ze daar helemaal geen televisie hebben?quote:Op zondag 17 september 2023 16:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je weet dat deze club vooral successupporters uit de periferie trekt? Er zal weinig met televisies worden gegooid.
Denk dat hij meer suggereert dat deze mensen de uitslag op 818 bekijkt, ipv de wedstrijdquote:Op zondag 17 september 2023 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat ze daar helemaal geen televisie hebben?
Godsamme Onlo, dubbel ook nogquote:Op zondag 17 september 2023 16:12 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET AJAX-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AJAX-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AJAX-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AJAX-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik suggereer dat de liefde voor Ajax snel bekoelt bij dit type voetbal supporter. Die zie je pas als Ajax weer succes heeft. Dat gaat nog wel even duren met dit beleidquote:Op zondag 17 september 2023 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat ze daar helemaal geen televisie hebben?
GERNOTquote:Op zondag 17 september 2023 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 1 miljoen zou uitgeven voor Trauner.
En dat dit beleid nog lang mag durenquote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik suggereer dat de liefde voor Ajax snel bekoelt bij dit type voetbal supporter. Die zie je pas weer als Ajax weer succes heeft. Dat gaat nog wel even duren met dit beleid
Typerendquote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef fetX het volgende:
In het Ajax topic trekken ze nu het vergelijk met Zlatan die eerst ook niet zo goed was (lol)
quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef fetX het volgende:
In het Ajax topic trekken ze nu het vergelijk met Zlatan die eerst ook niet zo goed was (lol)
Helemaal delulu.quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef fetX het volgende:
Daar zijn ze al behoorlijk lang alle realiteitszin kwijt.quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef fetX het volgende:
Die zijn, net als Ajax (lol) helemaal de weg kwijtquote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef fetX het volgende:
Ze kunnen beter Sulejmani als voorbeeld nemen. Die was ook duur.quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef fetX het volgende:
Nee dat was altijd al zo.quote:Op zondag 17 september 2023 16:21 schreef Shreyas het volgende:
Los van de matige verdediging verbaast het me wel dat Ajax voorin zo weinig voor elkaar krijgt. Het is toch niet zo dat spelers als Brobbey, Bergwijn en Berghuis er ineens helemaal niet meer van kunnen?
Brobbey is toch nooit geweldig geweest? Bergwijn past helemaal niet bij een team wat alleen maar op de helft van de tegenstander wil voetballen. En Berghuis is geen speler die de kar trekt of een team uit het slop haalt.quote:Op zondag 17 september 2023 16:21 schreef Shreyas het volgende:
Los van de matige verdediging verbaast het me wel dat Ajax voorin zo weinig voor elkaar krijgt. Het is toch niet zo dat spelers als Brobbey, Bergwijn en Berghuis er ineens helemaal niet meer van kunnen?
Zoiets heet: de bui al ver van tevoren aanvoelen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij wel een beetje zorgen om FA GGMM. Hij was al zo kribbig..
quote:Op zondag 17 september 2023 16:22 schreef fetX het volgende:
En Berghuis is geen speler die de kar trekt of een team uit het slop haalt.
Wat doen al deze spelers dan nog bij Ajax?quote:Op zondag 17 september 2023 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Brobbey is toch nooit geweldig geweest? Bergwijn past helemaal niet bij een team wat alleen maar op de helft van de tegenstander wil voetballen. En Berghuis is geen speler die de kar trekt of een team uit het slop haalt.
Wat moet ik daar zeggen?quote:Op zondag 17 september 2023 16:23 schreef onlogisch het volgende:
Zitten we klaar boys? Nog een krappe 3 minuten.
Geen geld voor betere?quote:Op zondag 17 september 2023 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat doen al deze spelers dan nog bij Ajax?
Dat vraag ik me bij vrijwel elke speler die op het veld staat af.quote:Op zondag 17 september 2023 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal Mislintat even mailen en jou in de CC zetten.quote:Op zondag 17 september 2023 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was een Gortertje.quote:Op zondag 17 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Erasmus die denkt te ontsnappen aan het forumbeest
Niet per se zijn schuld. Hij durft in ieder geval risico te nemen. Als het goed uitpakt is hij een held, als het slecht uitpakt ligt het allemaal aan hem.quote:Op zondag 17 september 2023 16:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zal Mislintat even mailen en jou in de CC zetten.
Uhmquote:Op zondag 17 september 2023 16:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet per se zijn schuld. Hij durft in ieder geval risico te nemen. Als het goed uitpakt is hij een held, als het slecht uitpakt ligt het allemaal aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |