Vandaag dus niet ?quote:Op zondag 17 september 2023 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisterochtend nog gedoucht en gistermiddag nog mijn voeten gewassen. Ik ben fris genoeg.
Elke dag douchen is helemaal niet gezond als je geen zware fysieke activiteiten doetquote:Op zondag 17 september 2023 12:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vandaag dus niet ?
hmmmmmm zelfs normale muizen wassen vaker.
Waar staat douchen in mijn vorige relaas ?quote:Op zondag 17 september 2023 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke dag douchen is helemaal niet gezond als je geen zware fysieke activiteiten doet
Klopt, slecht voor de huid en beschermende bacteriënquote:Op zondag 17 september 2023 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke dag douchen is helemaal niet gezond als je geen zware fysieke activiteiten doet
Oh wassen. Nou al ik vind dat ik niet stink doe ik dat ook niet.quote:Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waar staat douchen in mijn vorige relaas ?
Ik heb het over wassen.
Mogguh Heer Plyquote:Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef PLY het volgende:
Denk max geen podiumplek vandaag, en middag
Staan bij mij in de tuin ook nog volop loof te maken. Had het al afgeknipt eind mei maar komt weer op inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2023 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom komen de bloembollen al naar boven?
Nee dat zeg ik niet, ik zeg daar niet komen waar je verdrietig van wordtquote:
He vriend, hopen op een wondertjequote:Op zondag 17 september 2023 12:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh Heer Ply
Met een afwijkende strategie is het nog mogelijk.
Eensquote:Op zondag 17 september 2023 12:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van mij mag Carlos winnen hoor. Is wel leuk voor de afwisseling.
Is ook altijd schitterendquote:Op zondag 17 september 2023 12:50 schreef Lovely het volgende:
Binnenkort weer mooie herfst kleuren buiten
Schrik je daarvan?quote:Op zondag 17 september 2023 12:51 schreef Lovely het volgende:
Schrok vanmorgen trouwens, toen ik mijn bed ging afhalen. Zat er onder mijn matras een langpoter
Zo noemen wij die beesten hier in het noorden..quote:
Wel als je niet verwacht dat het beest onder je matras zit, dus ik haalde het hoeslaken er van af en greep in die mugquote:
Chantal janzenquote:Op zondag 17 september 2023 13:16 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wist dat Chantal Janzen kon zingen, maar dit is even kippenvel hoor..
Ze komt té veel op tv etcquote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe dat zo dan? Vind haar wel een leuk mens
Ik heb haar ontmoet. Ze is zo super leuk lief aardig in het echtquote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe dat zo dan? Vind haar wel een leuk mens
ja wist wel dat ze kon zingen, maar zo zittend alsof het niets is bij een relatief technisch liedje wist ik niet dat ze dat zo kon. Ze heeft ook Schultenbrau gezongen met Donnie (foute uur antem 2023)quote:Op zondag 17 september 2023 13:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb haar ontmoet. Ze is zo super leuk lief aardig in het echt
Maar je wist niet dat ze kon zingen? Ze heeft best veel musicals gedaan
alleen bij 3x woordwaardequote:
Jaquote:Op zondag 17 september 2023 13:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja wist wel dat ze kon zingen, maar zo zittend alsof het niets is bij een relatief technisch liedje wist ik niet dat ze dat zo kon. Ze heeft ook Schultenbrau gezongen met Donnie (foute uur antem 2023)
Oepsquote:Op zondag 17 september 2023 13:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel als je niet verwacht dat het beest onder je matras zit, dus ik haalde het hoeslaken er van af en greep in die mug
IK ben ook helemaal klaar met Chantal Jansen, te veel op tv en helemaal afgeknapt op haar reclame van der met der eurooooosquote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef Lovely het volgende:
Ik klik niet, kan dat mens niet uitstaan brr
Ja en nu gaan users ook stemmen die nooit posten....quote:Op zondag 17 september 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Hier kan je stemmen hoe je DTS wil, ik heb geklikt op houden zoals het is
Dotteke in ONZ / [DTS] Durf Te Spreken #2
Ik 2 weken spelduurquote:Op zondag 17 september 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Hier kan je stemmen hoe je DTS wil, ik heb geklikt op houden zoals het is
Dotteke in ONZ / [DTS] Durf Te Spreken #2
Dan is het zaak dat de keus geen puntentelling er niet isquote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en nu gaan users ook stemmen die nooit posten....
Dat denk ik ook ja..quote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja, klopt En je weet waar je in stapt als je mee doet aan het spel Een maand lang spelenquote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus als iemand zijn zin door wilt drijven, kan hij verschillende users laten stemmen op zijn of haar keuze.quote:
Meer kans ook. Sommigen hebben weleens wat extra vrij en maken meer kans dan. Als de nr 1 na bijna 3 weken al niet meer in te halen is geef je het eerder op. 2 weken mooiquote:
Ben ik het mee eensquote:Op zondag 17 september 2023 14:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Meer kans ook. Sommigen hebben weleens wat extra vrij en maken meer kans dan. Als de nr 1 na bijna 3 weken al niet meer in te halen is geef je het eerder op. 2 weken mooi
Ik denk dat er meer irritatie komt en nog meer gezeik. Maar goed.quote:Op zondag 17 september 2023 14:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Meer kans ook. Sommigen hebben weleens wat extra vrij en maken meer kans dan. Als de nr 1 na bijna 3 weken al niet meer in te halen is geef je het eerder op. 2 weken mooi
Dat zou ik wel erg kinderachtig vindenquote:Op zondag 17 september 2023 13:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus als iemand zijn zin door wilt drijven, kan hij verschillende users laten stemmen op zijn of haar keuze.
Of juist niet, meer kans voor iedereen dan. En zeikers heb je over het hele forum, doet mij weinig iigquote:Op zondag 17 september 2023 14:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer irritatie komt en nog meer gezeik. Maar goed.
Nu heb je het gezeik elke maand. Straks elke week of 2 weken
Iemand die niet kan winnen omdat hij of zij moet werken gaat ook niet winnen als het voor een week of twee weken is.quote:Op zondag 17 september 2023 14:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kansen blijven net zo groot.quote:Op zondag 17 september 2023 14:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Of juist niet, meer kans voor iedereen dan. En zeikers heb je over het hele forum, doet mij weinig iig
Zijn er veel vanquote:Op zondag 17 september 2023 14:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zou ik wel erg kinderachtig vinden
Het gaat om het gedrag van de users. Dat gaat niet veranderen als het spel verandert.quote:Op zondag 17 september 2023 14:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Of juist niet, meer kans voor iedereen dan. En zeikers heb je over het hele forum, doet mij weinig iig
maar snap je wat ik bedoel? Er zijn erbij die hebben wat extra dagen vrij, heb je er meer aan als het over 2 weken gaat... Over een maand is dat te kort. Ik vind top 20 genoegquote:
Dan nog is dat eenmalig.quote:Op zondag 17 september 2023 14:12 schreef PLY het volgende:
[..]
maar snap je wat ik bedoel? Er zijn erbij die hebben wat extra dagen vrij, heb je er meer aan als het over 2 weken gaat... Over een maand is dat te kort. Ik vind top 20 genoeg
Ja ik ook.quote:Op zondag 17 september 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het spel veranderd wordt.
wie zegt dat? Misschien stemmen de meeste mensen dat het moet blijven zoals het isquote:Op zondag 17 september 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog is dat eenmalig.
Ik vind het jammer dat het spel veranderd wordt.
Ja, was ooit afgesproken dat het nooit aangepast zou worden, het spel bleef het spelquote:Op zondag 17 september 2023 14:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Iets Wat al 6 jaar bestaat... en omdat niemand zich kan gedragen moet het maar veranderd worden.
Nee want er zijn users die dts willen narren en gaan stemmen op iets anders.quote:Op zondag 17 september 2023 14:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
wie zegt dat? Misschien stemmen de meeste mensen dat het moet blijven zoals het is
Ik heb de eerste dm al binnen hoor...quote:Op zondag 17 september 2023 14:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zou ik wel erg kinderachtig vinden
quote:Op zondag 17 september 2023 14:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb de eerste dm al binnen hoor...
quote:Op zondag 17 september 2023 14:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee want er zijn users die dts willen narren en gaan stemmen op iets anders.
Ik heb al de eerste dm gehad hoor
Ja iemand die niet in dts postquote:
Echt waar, even aan @SwJ meldenquote:Op zondag 17 september 2023 14:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daarom slaat een poll nergens op.quote:
Nee is ook zo. Jammer dat het zo werkt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daarom slaat een poll nergens op.
Je kan dit niet tegen houden. Je kan niet iemand verbieden om te stemmen
Stuur maar eens door.quote:Op zondag 17 september 2023 14:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja het is echt vies, was daarstraks even naar de winkel maar buiten ook niet lekker vochtig benauwdquote:
Mmm dit is wat achterdochtig. Ik zou nooit anderen gaan vragen om maar te stemmen op een week. Zo belangrijk is het nou ook allemaal niet. Het zou gewoon fijn zijn als er iets uitkomt waar iedereen mee kan leven. Desnoods om en om, zoals ik net geopperd heb. Maar weet niet of dat mogelijk is. Iedereen blij.quote:Op zondag 17 september 2023 13:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus als iemand zijn zin door wilt drijven, kan hij verschillende users laten stemmen op zijn of haar keuze.
Het gaat dan ook puur en alleen om het dwars zitten in de zin van het beste vermaak is leedvermaakquote:Op zondag 17 september 2023 14:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmm dit is wat achterdochtig. Ik zou nooit anderen gaan vragen om maar te stemmen op een week. Zo belangrijk is het nou ook allemaal niet. Het zou gewoon fijn zijn als er iets uitkomt waar iedereen mee kan leven. Desnoods om en om, zoals ik net geopperd heb. Maar weet niet of dat mogelijk is. Iedereen blij.
Ik vind die laatste optie wel een goede.quote:Op zondag 17 september 2023 14:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmm dit is wat achterdochtig. Ik zou nooit anderen gaan vragen om maar te stemmen op een week. Zo belangrijk is het nou ook allemaal niet. Het zou gewoon fijn zijn als er iets uitkomt waar iedereen mee kan leven. Desnoods om en om, zoals ik net geopperd heb. Maar weet niet of dat mogelijk is. Iedereen blij.
Ja echt kinderachtig!quote:Op zondag 17 september 2023 14:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Iets Wat al 6 jaar bestaat... en omdat niemand zich kan gedragen moet het maar veranderd worden.
Sowieso een fopdiscussie. Er 'praten' mensen mee die nog nooit in DTS gepost hebben maar er wel op haten.quote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zie het als nu is er de hele maand door gezeik, als het een week is dan kan je zeggen: Kop op joh volgende week weer nieuwe kansen.quote:Op zondag 17 september 2023 14:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, waarom het plezier van anderen verpesten als je een topic niet leuk vind.quote:Op zondag 17 september 2023 15:11 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Sowieso een fopdiscussie. Er 'praten' mensen mee die nog nooit in DTS gepost hebben maar er wel op haten.
Ja dat zei ik ook al. Maar ja. Ben er ook wel beetje klaar mee nu.quote:Op zondag 17 september 2023 15:11 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Sowieso een fopdiscussie. Er 'praten' mensen mee die nog nooit in DTS gepost hebben maar er wel op haten.
Hou es op me te bolken.quote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al. Maar ja. Ben er ook wel beetje klaar mee nu.
Iedereen weet waar het probleem ligt, maar willen gaan sleutelen aan iets wat niet het probleem is.
Dan hebben ze eventjes een gevoel van 'macht'quote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, waarom het plezier van anderen verpesten als je een topic niet leuk vind.
Blijf gewoon weg, niemand verplicht je om er in te gaan.
Oh, is dat het.quote:Op zondag 17 september 2023 15:18 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Dan hebben ze eventjes een gevoel van 'macht'
Klopt, maar dat was al bekend.quote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al. Maar ja. Ben er ook wel beetje klaar mee nu.
Iedereen weet waar het probleem ligt, maar willen gaan sleutelen aan iets wat niet het probleem is.
Een soort teambuildingsuitjequote:Op zondag 17 september 2023 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd voor een topic uitje met als onderwerp: sfeerbeheer. Dat wordt mario en devzero invliegen, maar het is niet anders.
Je gaat dus niet mee? Ik heb net begrepen dat @SwJ betaalt. Inclusief eten en een heleboel drank. Eventueel drugs, ik weet niet hoe de regels zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 15:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ik haat teambuilding toestanden.![]()
quote:Op zondag 17 september 2023 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat dus niet mee? Ik heb net begrepen dat @:Swj betaalt. Inclusief eten en een heleboel drank. Eventueel drugs, ik weet niet hoe de regels zijn.
Zelfs zorg ik voor thee en koekjes.
quote:Op zondag 17 september 2023 15:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Met een workshop "hoe communiceer je niet passief-agressief", de clinic "de-escalerend posten, een nieuwe kijk op je eigen postgedrag" en de lezing "zelfreflectie is geen moderne ziekte".
Als er een leuke cabin in the woods gehuurd word dan ben ik van de partij.quote:Op zondag 17 september 2023 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat dus niet mee? Ik heb net begrepen dat @:Swj betaalt. Inclusief eten en een heleboel drank. Eventueel drugs, ik weet niet hoe de regels zijn.
Zelfs zorg ik voor thee en koekjes.
Ja en jij mag mario zijn in de 1e rondequote:
quote:Op zondag 17 september 2023 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en jij mag mario zijn in de 1e ronde![]()
De laatste x dat op mijn werk een teambuilding ding werd gegeven moest ik als pilot meedraaien.quote:
Ik had een hele mooie wandelroute gevonden die ik eigenlijk wilde gaan wandelen vanmiddag. Bleek het 2 uur rijden met de auto van hier is. Anderhalf uur wandelen en 4 uur rijden vind ik dan weer zonde van mijn tijdquote:Op zondag 17 september 2023 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat was 5,5 km en nog even wat bio appels gescoord bij de buren.
Wat is het budget trouwens? Kan ik even zoeken naar accomodaties.quote:
Pfoe dat is wel heel ver.quote:Op zondag 17 september 2023 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had een hele mooie wandelroute gevonden die ik eigenlijk wilde gaan wandelen vanmiddag. Bleek het 2 uur rijden met de auto van hier is. Anderhalf uur wandelen en 4 uur rijden vind ik dan weer zonde van mijn tijd
Als dat geen knuffelen en zoenen wordtquote:Op zondag 17 september 2023 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel anders een teambuilding uitje voor de DTS'ers. Live empathisch bolken. Wordt een paar mensen invliegen, maar dat is het best waard.
Aparte vorm van bolken, dat wel.quote:Op zondag 17 september 2023 15:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Als dat geen knuffelen en zoenen wordt
Hang af van het aantal abo's wat is afgeslotenquote:Op zondag 17 september 2023 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is het budget trouwens? Kan ik even zoeken naar accomodaties.
Ik heb DE manier van bolken gevonden.quote:Op zondag 17 september 2023 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aparte vorm van bolken, dat wel.
@Fogel doneert die 30K euro wel even. Kan hij misschien dit jaar nog maar 6x ipv 7x first class naar Azie vliegen, maar dat heeft hij er wel voor over.quote:Op zondag 17 september 2023 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2,50 pp pdquote:Op zondag 17 september 2023 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nice! Dan ga ik er een paar zo hard bolken hierquote:Op zondag 17 september 2023 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb DE manier van bolken gevonden.
* Gizmogirl28 Schrijft zich gelijk in. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan 6 mensen in mijn tent herbergen. Met een beetje opelkaar pakken 8. Dat scheelt toch weer centjes en bevordert de sfeer.quote:
Ik vind dit nog erger dan knuffelen, dus ik ga voor knuffelen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb DE manier van bolken gevonden.
* Gizmogirl28 Schrijft zich gelijk in. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 september 2023 15:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nice! Dan ga ik er een paar zo hard bolken hier
Gewoon, omdat het kan
Ik heb een eigen tent. Passen 2 mensen in.quote:Op zondag 17 september 2023 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan 6 mensen in mijn tent herbergen. Met een beetje opelkaar pakken 8. Dat scheelt toch weer centjes en bevordert de sfeer.
Je kan ook aanmoedigen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dit nog erger dan knuffelen, dus ik ga voor knuffelen.
Ik heb nog een 2de tent waar 2 a 3 mensen inpassen. Maar die lekt een beetje. Dus alleen geschikt als het droog isquote:Op zondag 17 september 2023 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een eigen tent. Passen 2 mensen in.
Maar stel je nou voor om te kamperen met DTS in Florida?quote:Op zondag 17 september 2023 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2de tent waar 2 a 3 mensen inpassen. Maar die lekt een beetje. Dus alleen geschikt als het droog is
HARRIE!quote:Op zondag 17 september 2023 16:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een idee waarom DTS dicht is dus ik vind het wel best allemaal
Ik welquote:Op zondag 17 september 2023 16:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een idee waarom DTS dicht is dus ik vind het wel best allemaal
Dit is de SC.quote:Op zondag 17 september 2023 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
Dts fb en dit.. gemerged?
Of zat ik op de verkeerde plek te posten
Ook een favoriet van mij. Op een terrasje en ze hebben La Chouffe op de tap, dat is extra genieten.quote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef SwJ het volgende:
[..]
[..]
Mn favoriet, Duvel triple hop, is op.
Zie t al.. dev haalde een quote hierheenquote:Op zondag 17 september 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is de SC.
Hier deden we nog even geinen over wat er in het DTS ideeën topic werd besproken
Dat is echt een schot in de roos van Duvel ja. Wel heul zwaarquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef SwJ het volgende:
[..]
[..]
Mn favoriet, Duvel triple hop, is op.
Is de race al afgelopen, had bezoek dus niets gelezen of gehoord,quote:
In de tweede bar op tenerife waar ik soms inviel, hadden ze deze tap... wel een enkelequote:Op zondag 17 september 2023 16:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook een favoriet van mij. Op een terrasje en ze hebben La Chouffe op de tap, dat is extra genieten.
Heb je nog niks gegeten?quote:Op zondag 17 september 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
wat zal ik eten als ontbijt
appelkoek of pizzabroodjes?
Jaquote:Op zondag 17 september 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
Chips en wijnquote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor zij dit het niet meegekregen hebben: voor toegang tot DTS moet je mee naar Het DTS kampeerweekend met allerlei cursussen, clinics, spellen, rolspellen etc.
Alcohol & versnaperingen is voor eigen rekening. We krijgen 2,50 pp pd. Als we boven dat bedrag nog eten willen hebben worden we geacht te gaan jagen.
Opgeven kan door een email te sturen naar ikwilopdtskamp@mijnietmailen.com
Jaquote:Op zondag 17 september 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ram liever een roestige spijker door mijn linkerbal dan aan teambuilding mee te doenquote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor zij dit het niet meegekregen hebben: voor toegang tot DTS moet je mee naar Het DTS kampeerweekend met allerlei cursussen, clinics, spellen, rolspellen etc.
Alcohol & versnaperingen is voor eigen rekening. We krijgen 2,50 pp pd. Als we boven dat bedrag nog eten willen hebben worden we geacht te gaan jagen.
nee ik was sadquote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb je nog niks gegeten?
Ik zou voor de pizzabroodjes gaan
Red Bull deed het weer geweldig met 2 niet podium plekken en een Ferrari coureur terug waar hij hoort namelijk op de hoogste tredequote:Op zondag 17 september 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is de race al afgelopen, had bezoek dus niets gelezen of gehoord,
Mss was je wel sad omdat je niet had gegetenquote:Op zondag 17 september 2023 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee ik was sad
pizzabroodjes is een goed idee
neequote:Op zondag 17 september 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss was je wel sad omdat je niet had gegeten
Ik heb me ingeschreven voor de cursus zuipen met @Mazikeenquote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Belgische biertjes zijn hier amper te krijgen en als ze al te vinden zijn, dan zijn ze knetterduur. 15 jaar geleden iets van $6 voor flesje orval betaald. Er is hier een bierwinkel met enorme hoeveelheden soorten biertjes, maar niet goedkoop en niet veel uit Belgie. Ze hebben wel 700ml flessen Westmalle tripel, dus af en toe mag hetquote:Op zondag 17 september 2023 16:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook een favoriet van mij. Op een terrasje en ze hebben La Chouffe op de tap, dat is extra genieten.
Had ondertussen als gelezenquote:Op zondag 17 september 2023 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Red Bull deed het weer geweldig met 2 niet podium plekken en een Ferrari coureur terug waar hij hoort namelijk op de hoogste trede
Ik zou met een zweep achter je man gaan staan in de badkamerquote:Op zondag 17 september 2023 16:40 schreef Mazikeen het volgende:
Toch maar gestopt met gamen. Ik kijk barbie
Het zit allemaal weer tegenquote:Op zondag 17 september 2023 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou met een zweep achter je man gaan staan in de badkamer
Sommige dingen passen beter hier.quote:Op zondag 17 september 2023 16:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie t al.. dev haalde een quote hierheen
het was geen commentaarquote:Op zondag 17 september 2023 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige dingen passen beter hier.
Wat zit er tegen?quote:Op zondag 17 september 2023 16:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het zit allemaal weer tegen
Ben er echt klaar mee.
wat dan?quote:Op zondag 17 september 2023 16:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben er echt klaar mee.
als je het lief vraagt wil muis dat vast wel even bij jou doenquote:Op zondag 17 september 2023 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou met een zweep achter je man gaan staan in de badkamer
Leuk toch?quote:Op zondag 17 september 2023 16:42 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Wat zit er tegen?
Bij mij komen ze hem woensdag inmeten![]()
O jee, wat nu?quote:Op zondag 17 september 2023 16:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben er echt klaar mee.
Ja hoor even langs de zweepjeswinkel en dan is hetquote:Op zondag 17 september 2023 16:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als je het lief vraagt wil muis dat vast wel even bij jou doen
Ik laat het doenquote:Op zondag 17 september 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch?
Jij laat het doen of doe je het zelf ( ben het even vergeten)
Nu de wc weer... rubber lektquote:Op zondag 17 september 2023 16:42 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Wat zit er tegen?
Bij mij komen ze hem woensdag inmeten![]()
Beter, dan heb je er zelf ook geen omkijken naquote:
Komt vast allemaal goed, duurt alleen even iets langerquote:Op zondag 17 september 2023 16:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nu de wc weer... rubber lekt
Badmeubel wordt nu opgehangen. De douchebak ligt wel mooi.
Wc hangt nu wel en werkt. Maar lekt.
Morgenavond douchecabin3 plaatsen en impregneren. Met een beetje geluk woensdag douchen.
Maar had eind september al klaar moeten zijn
Ja ik know. Maar de keuken komt over 3 weken en 2 dagen. En we moeten de keuken nog slopen, stucen en laminaat leggen op de hele beneden verdiepingquote:Op zondag 17 september 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast allemaal goed, duurt alleen even iets langer
Wel lekkere he? Ik wil nog wel eens de fout maken door "normaal" te doen en dan iets minder lekkere chocolade te kopen.quote:
Ik ben openminded, doe jullie dingquote:Op zondag 17 september 2023 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor even langs de zweepjeswinkel en dan is het![]()
Oh wacht je bedoelde andere muis
balenquote:Op zondag 17 september 2023 16:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nu de wc weer... rubber lekt
Badmeubel wordt nu opgehangen. De douchebak ligt wel mooi.
Wc hangt nu wel en werkt. Maar lekt.
Morgenavond douchecabin3 plaatsen en impregneren. Met een beetje geluk woensdag douchen.
Maar had eind september al klaar moeten zijn
O dat is wel vervelend dan, dat wordt een race tegen de klokquote:Op zondag 17 september 2023 16:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik know. Maar de keuken komt over 3 weken en 2 dagen. En we moeten de keuken nog slopen, stucen en laminaat leggen op de hele beneden verdieping
Ja laminaat is in een weekend gelgd. Maar de rest ervoorquote:Op zondag 17 september 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel vervelend dan, dat wordt een race tegen de klok
2 wekenquote:Op zondag 17 september 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, dan heb je er zelf ook geen omkijken na
Hoelang gaan ze over doen?
quote:Op zondag 17 september 2023 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je een knuffel? Of zal ik een boek opsturen?
Wat was er met je collega dan?quote:Op zondag 17 september 2023 16:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maak goede afspraken he...
Niet zo als mijn collega.
En alles zwart op wit!
O dat is netjes.quote:
Die had prijsafspraken gemaakt met een aannemer. 7000 euro .quote:
altijd nog meer dan ik heb gedaanquote:Op zondag 17 september 2023 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg lenos hoe gaat het met je crea bea middag?
Nou dat gaat echt uitstekend. Heb al een kampeerweekend bij elkaar gefantaseerd, dus dat is iets. Voor de rest nog niet echt veelMaar het wandelen was wel fijn.
quote:Op zondag 17 september 2023 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die had prijsafspraken gemaakt met een aannemer. 7000 euro .
Dat is nu 12000 en het is nog niet af
Waar heb je voor gekozen om te gaan doen?quote:Op zondag 17 september 2023 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg lenos hoe gaat het met je crea bea middag?
Nou dat gaat echt uitstekend. Heb al een kampeerweekend bij elkaar gefantaseerd, dus dat is iets. Voor de rest nog niet echt veelMaar het wandelen was wel fijn.
Nog niet veel. Al heb ik een rokje voor mij neus liggen die ik saai vind. En waar ik nu ga overpeinzen om met katoengaren er een bloem op te maken door het draad met de naaimachine er op te naaien.quote:Op zondag 17 september 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar heb je voor gekozen om te gaan doen?
Lekker, hoelaat zijn we welkom?quote:Op zondag 17 september 2023 17:13 schreef HappyCharly het volgende:
ik maak een ahpakket gyros met groente ipv pizzabroodjes
Dat heb je toch pas ook gedaan?quote:Op zondag 17 september 2023 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet veel. Al heb ik een rokje voor mij neus liggen die ik saai vind. En waar ik nu ga overpeinzen om met katoengaren er een bloem op te maken door het draad met de naaimachine er op te naaien.
quote:The actual trails were a little flooded (expected) so i hiked mostly along the vehicle trails. Still made it to the “cathedral” and it was beautiful. Went a little late to do any good birding but still had a great time
Conditions: Bugs, Flooded, Over grown
Ik heb op voorhand 8500 afgesproken, maar daar gaat nog 20% af omdat ik het zwart wilquote:Op zondag 17 september 2023 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die had prijsafspraken gemaakt met een aannemer. 7000 euro .
Dat is nu 12000 en het is nog niet af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O leuk ideequote:Op zondag 17 september 2023 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet veel. Al heb ik een rokje voor mij neus liggen die ik saai vind. En waar ik nu ga overpeinzen om met katoengaren er een bloem op te maken door het draad met de naaimachine er op te naaien.
Of alles is weg. Of er is niets meer.quote:Op zondag 17 september 2023 17:25 schreef devzero het volgende:
Pad gevonden waar ik wilde wandelen vanmiddag, lees ik dit als review (van 3 weken geleden). Dat zal na de laatste orkaan niet veel beter zijn geworden
[..]
Ik heb zoveel ideeën dat ik ze zelfs niet eens meer bij houdt, eigenlijkquote:
ontbijt om half 5?quote:Op zondag 17 september 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
De Spaanse inquisitie?quote:
Vast wel, had alleen de vorige keer maar twee films gekekenquote:Op zondag 17 september 2023 17:54 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Heb je nog wat aan zo'n pathe code?
Is alleen voor de bios zelfquote:Op zondag 17 september 2023 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
AH heeft nu een bios actie, ook voor pathe thuis
quote:Op zondag 17 september 2023 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige eten om deze tijd avondeten
en je ontbijt
ja vind dit echt heeeeeel stomquote:
Mwa dat denk ik ook.. anders bewaren mensen het te lang i guessquote:Op zondag 17 september 2023 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja vind dit echt heeeeeel stom
zullen we wedden dat je die 12 euro ook niet als tegoed kunt toevoegen maar echt alleen voor 2 films kunt gebruiken?
ik snap het ook nietquote:Op zondag 17 september 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik ook.. anders bewaren mensen het te lang i guess
Dat is dan alleen voor de bioscoop zelf?quote:Op zondag 17 september 2023 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
12 euro, 2 films
waar zit dan de 2e gratis
nee bij de kaartjes kun je ook 2 kaartjes van 12 euro kopen, 1 kaartje is dan gratisquote:Op zondag 17 september 2023 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is dan alleen voor de bioscoop zelf?
ligt er niks in de weg ofz?quote:Op zondag 17 september 2023 18:53 schreef 2xHenk het volgende:
Fatima doet dom, ze zit nu al 3x vast in 1 zuigbeurt
Dat doet ze niet goed de stouterdquote:Op zondag 17 september 2023 18:53 schreef 2xHenk het volgende:
Ze gaat altijd onder mijn kasten en daar liggen kabels achter. Ik zou er natuurlijk wat aan kunnen doen, maar klagen is leukerquote:
Tsja, als je niet kan deepthroaten moet je het ook niet doen.quote:Op zondag 17 september 2023 18:53 schreef 2xHenk het volgende:
O dat is het eerste wat ik gedaan hebt de kabel zo maken dat `robbie ze niet mee neemt of zich er in vast zetquote:Op zondag 17 september 2023 19:08 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ze gaat altijd onder mijn kasten en daar liggen kabels achter. Ik zou er natuurlijk wat aan kunnen doen, maar klagen is leuker
Er iets voor makenquote:Op zondag 17 september 2023 19:08 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ze gaat altijd onder mijn kasten en daar liggen kabels achter. Ik zou er natuurlijk wat aan kunnen doen, maar klagen is leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Rolgordijnen?quote:Op zondag 17 september 2023 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nice. Wij zijn ook aan het kijken. Maar we hebben extreem grote ramen beneden....
Goed plan. Ik wil ook 1 dag meer weekendquote:Op zondag 17 september 2023 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
Zullen we er een dagje aan vast plakken?
Ik heb meer weekend nodig
Ben ook op zoek maar wil van die dingen die zowel boven aan dicht kan doen, als alleen in het midden of alleen beneden zijn wel duur de eerst offerte zegt 3800 euro voor beneden pppfffquote:
2 dagen werken 5 dagen weekendquote:Op zondag 17 september 2023 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Goed plan. Ik wil ook 1 dag meer weekend
Ik heb ze voor elk raam zowatquote:Op zondag 17 september 2023 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ni3t mooi in de huiskamer/eetkamer
`Hey Stig, heb jij al gestemdquote:
Waarop?quote:
Ik heb door het hele huis dezelfde hangenquote:Op zondag 17 september 2023 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ze voor elk raam zowat
Ik snap eindelijk waar je t over hebtquote:Op zondag 17 september 2023 19:08 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Of je wilt dat `DTS blijft zoals het is of dat je het voor een week wil of 2 of 3quote:Op zondag 17 september 2023 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ze voor elk raam zowat
Oh niet eens gezien. Kijk straks wel.quote:Op zondag 17 september 2023 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ONZ / [DTS] Durf Te Spreken #2
Ik heb op blijven zoals het is gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |