Ik denk dan weer meer aan wat voor smaak de pupillen hebben, of ze meer van op chique gaan houden of van casualquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
Hoor mensen praten over smaak pupillen, dan wil je echt eten in hun ogen proppen en vragen hoe het smaakt
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:29 schreef devzero het volgende:
Een modern huisje voor een modern muisje? Fotos graag @:ieniminimuis
Ik hou van dat soort grote ramen. Hier in Florida is dat totaal onrealistisch, maar in een sims wereld kan alles.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is onderweg. Nog niet helemaal tevreden
Hele jaar door open deuren naar de woonkamer? Jups.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort grote ramen. Hier in Florida is dat totaal onrealistisch, maar in een sims wereld kan alles.
Ja, misschien toch maar een badjas aanschaffenquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hele jaar door open deuren naar de woonkamer? Jups.
[ afbeelding ]
Het hobbelt gewoon doorquote:
Sorry voor het vuurwerkquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hobbelt gewoon door
Sliep al wakker van vuurwerk steeds schrok me steeds het heen en weer. . Toen ruzie toen sirenes gegil en geschreeuw
Het seizoen is weer begonnen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
De hele avond al. Het gras hier voor stond ook in de brand gelukkig niet groot en zelf kunnen doven. Ze zijn echt gek. De hele avond en niet een knal. Politie was gebeld maar die wilde niet komen. Geloof dat de overburen tegen 21.30 gebeld maar ze kwamen niet. Nu zijn ze er wel en is het rustig. Dus ga even kijken of ik de slaap nog kan pakken.quote:
Ik had toch verteld dat ik die opdracht bij Haulerwijk geannuleerd had? Weet je wat dat kostte?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het seizoen is weer begonnen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan knip je er toch een stukje vanafquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Owja, dit is het. Er is ook een 'Disco op een stokje'Maar ik moet dus de 330mm variant hebben....
https://lab4450.com/product/daylight-on-a-stick-xxl-size/
Is wel heulll vroeg. Waren opgeschoten gastje die hier een tuinfeestje hadden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het seizoen is weer begonnen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nou???quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had toch verteld dat ik die opdracht bij Haulerwijk geannuleerd had? Weet je wat dat kostte?
Nee, heb de XXL variant besteld. Je moet wel bij je principes blijven vind ik. Alles zoals het moet. De printer biedt ruimte voor ledstrips van 330mm (33cm voor de idioten), dus dan ga ik niet doorlussen neequote:Op zaterdag 16 september 2023 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan knip je er toch een stukje vanafOf wil je ze doorlussen?
1sep is vaak het begin.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel heulll vroeg. Waren opgeschoten gastje die hier een tuinfeestje hadden.
Oh dat is wel veelquote:
Ik denk dat ik soberso een heel stuk minder ga doen. Die 500gr. blokjes voor vóór 12 zijn leuk en kosten niet zoveel, dus die wss wel. Verder was het vaak ook wel een beetje om mijn pa te imponeren met groter en nog meer vuurwerk, dusja...quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel veel![]()
Ik heb mijn budget voor dit jaar op 800 staan, maar alles is echt mokertje duur geworden, ik denk dat ik er na dit jaar maar mee stop. Een grote show neerzetten is gewoon niet meer te doen.
Dat soort "losse" LED strips met bv WS2812B chips kun je wel gewoon doormissen knippen of aan elkaar solderen. Die zijn daar vaak voor bedoeld.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, heb de XXL variant besteld. Je moet wel bij je principes blijven vind ik. Alles zoals het moet. De printer biedt ruimte voor ledstrips van 330mm (33cm voor de idioten), dus dan ga ik niet doorlussen nee
Ik heb daar vorig jaar 2 producten niet gekregen, ja had ter plekke een snelle controle gedaan maar thuis ff de lijst bekeken en miste toch wel wat dingen, was wel jammer.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb ze een mail gestuurd hoeveel arbeit hij daarvoor moest verzetten. Geen reactie. Maar ik weet wel dat het gros van zijn klanten op VWC zit...![]()
Al ben ik niet zo'n klootzak dan ik 'm zwart ga maken op internet. Wacht de mail wel even af waarin ik zeg dat ik 50 pegels wel een beetje overdreven vind...
Ik haal 4 compounds voor 12:00 + een paar 500 grammers ja, verder ga ik samen met mijn broertje de hele avond ''spelen'' met pijlen en klein spul.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat ik soberso een heel stuk minder ga doen. Die 500gr. blokjes voor vóór 12 zijn leuk en kosten niet zoveel, dus die wss wel. Verder was het vaak ook wel een beetje om mijn pa te imponeren met groter en nog meer vuurwerk, dusja...
Nee, geen losse led's. Op een pcb. Zijn deze, maar deze zijn te klein. Ik moet 2x 330mm pcb's hebben. 90k led's 5000k, 24Voltquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat soort "losse" LED strips met bv WS2812B chips kun je wel gewoon doormissen knippen of aan elkaar solderen. Die zijn daar vaak voor bedoeld.
Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat. Behalve dat het vuurwerk isquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik haal 4 compounds voor 12:00 + een paar 500 grammers ja, verder ga ik samen met mijn broertje de hele avond ''spelen'' met pijlen en klein spul.
4 dikke dozen die in 1x afgaan en verder kut ik aan als een 12 jarige puber.quote:Op zondag 17 september 2023 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat. Behalve dat het vuurwerk is
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, geen losse led's. Op een pcb. Zijn deze, maar deze zijn te klein. Ik moet 2x 330mm pcb's hebben. 90k led's 5000k, 24Volt
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar 25 500grammers en nog wat spul om te klotenquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik haal 4 compounds voor 12:00 + een paar 500 grammers ja, verder ga ik samen met mijn broertje de hele avond ''spelen'' met pijlen en klein spul.
Mot ik hier mee?!quote:Op zondag 17 september 2023 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn vaak strips van 1 a 5 meter en je kunt ze op maat knippen. Op dat punt waar cuttable staat kun je ook een connector solderen
Je hebt toch wel eens PCBs op maat gemaakt? Je soldeert toch wel eens? Dan niet hoor. Dan bestel je gewoon een nieuwe lading uit Portugalquote:Op zondag 17 september 2023 00:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mot ik hier mee?!Ik zeg toch PCB. Moet ik de zaag erin zetten dan? Ik denk niet dat het spul dan nog werkt.
Ik ken die Ali slierten wel hoor, maar dat heb ik niet besteld. Zie foto hierboven
https://lab4450.com/product/daylight-on-a-stick-xxl-size/quote:Op zondag 17 september 2023 00:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens PCBs op maat gemaakt? Je soldeert toch wel eens?
2 compounds van vorig jaar die had ik idd doorgelond maar gingen toch niet, terwijl 2 jaar terug de boxen wel gingen die uit België kwamen, ik doe nu dus niet meer aan dubble compounds of meer.quote:Op zondag 17 september 2023 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 25 500grammers en nog wat spul om te klotenVerder was compounds, double compounds en tripple compound waarvan ik niet wist dat je ze wél moest doorlonten als een dubbele of driedubbele compounds waren
![]()
Ach had ook wel iets om een compound 2x aan te steken terwijl de eerste helft al in de fik stondquote:Op zondag 17 september 2023 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2 compounds van vorig jaar die had ik idd doorgelond maar gingen toch niet, terwijl 2 jaar terug de boxen wel gingen die uit België kwamen, ik doe nu dus niet meer aan dubble compounds of meer.
Iedereen verklaarde mij ook voor gek omdat ik vanaf de andere keer weer ging aanteken, maar als je weet wat je doet is er geen kunst aan verder, moet er niet iemand bij gaan staan iddquote:Op zondag 17 september 2023 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ach had ook wel iets om een compound 2x aan te steken terwijl de eerste helft al in de fik stond![]()
Al was ik wel een beetje verbaast dat mijn zwager gewoon vol boven het blok stond terwijl ik het ding opnieuw aanstak![]()
En ik maar schreeuwen 'ga eens weg idioot!'
Niet om lullig te doen he. Maar dit zijn op maat gemaakt LED PCB's, geen strips die je kunt doorknippen. Misschien vandaar de verwarringquote:Op zondag 17 september 2023 00:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens PCBs op maat gemaakt? Je soldeert toch wel eens? Dan niet hoor. Dan bestel je gewoon een nieuwe lading uit Portugal
Ben er met een grote boog omheen gelopen, geobserveerd, beetje gevoeld met mijn 'niet trekhand', hoofd ver achteruit, blokje wat uit elkaar getrokken zodat ik de lont kon zien, en dat aangestoken.quote:Op zondag 17 september 2023 00:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen verklaarde mij ook voor gek omdat ik vanaf de andere keer weer ging aanteken, maar als je weet wat je doet is er geen kunst aan verder, moet er niet iemand bij gaan staan idd
Gewoon even langsgaan en mee feesten toch?quote:Op zondag 17 september 2023 00:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi man. De hele avond heb je geen last van het feestje deur gaat dicht, volume gaat omhoog. En maar denken dat het sluiten van de deur al het geluid tegenhoudt
Ben je daarom nog wakker?quote:Op zondag 17 september 2023 00:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi man. De hele avond heb je geen last van het feestje deur gaat dicht, volume gaat omhoog. En maar denken dat het sluiten van de deur al het geluid tegenhoudt
Dit jaar een geef ik een feest met O&N dus steek ik het ook maar af vanuit mijn achtertuin, geen omstanders meer.quote:Op zondag 17 september 2023 00:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben er met een grote boog omheen gelopen, geobserveerd, beetje gevoeld met mijn 'niet trekhand', hoofd ver achteruit, blokje wat uit elkaar getrokken zodat ik de lont kon zien, en dat aangestoken.
Zijn allemaal dingetjes die je als vuurwerkafsteker wel kent... Maarja, dan moet je inderdaad geen idioot bij hebben die in de buisjes gaat kijken waarom er niets uitkomt
Sowieso. Als buurthuis de boel verhuurd heeft dan is er toch geen slapen aan voordat ze weg zijn.quote:
Noice!quote:Op zondag 17 september 2023 00:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit jaar een geef ik een feest met O&N dus steek ik het ook maar af vanuit mijn achtertuin, geen omstanders meer.
Ga ff langs dan?! Ff op de bar dansen enzoquote:Op zondag 17 september 2023 00:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso. Als buurthuis de boel verhuurd heeft dan is er toch geen slapen aan voordat ze weg zijn.
Misschien wel even jaquote:Op zondag 17 september 2023 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Noice!Maak je een filmpje voor YT?
Ben jij mal. Tis altijd een of andere verjaardag met slechte hollandse hits. En de uitbater is een eikel.quote:Op zondag 17 september 2023 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga ff langs dan?! Ff op de bar dansen enzo
Ken jou dat schelen, gratis pils!quote:Op zondag 17 september 2023 00:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij mal. Tis altijd een of andere verjaardag met slechte hollandse hits. En de uitbater is een eikel.
quote:Op zondag 17 september 2023 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik wil wel wat herrie voor je maken
quote:
Als je zei dat je op easy toys had besteld had ik je geloofdquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Godverdulleme de verkeerde Daylight on a stick besteld...![]()
Ik moest de Daylight on a stick XXL hebben! Scheelde maar 2 piek! Nieuwe besteld, maar met 12 pegels verzendkosten wederom
Kap eensquote:Op zondag 17 september 2023 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik kan straks in ieder geval goed gaan slapen![]()
[ afbeelding ]
Jazeker mijn weledele chefkok, ik heb vanavond pizza en Flammkuchen voor mijn gezelschap gemaakt (mijn vrouw, moeder en 2 kinders, en ikzelf natuurlijk). Heb dat overigens met hetzelfde deeg gemaakt wat prima voor beide varianten werktquote:Op zondag 17 september 2023 00:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh Stoor
Met mij wel. Met jou ook alles naar tevredenheid ?
Ik had je toch gezegd dat je geen speed moest snuiven?quote:Op zondag 17 september 2023 00:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb te veel oppepmiddelen genomen deze avond, gaat niet goed zo
Gelukkig heb ik de F1 FB nog ter vermaak.
quote:Op zondag 17 september 2023 00:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had je toch gezegd dat je geen speed moest snuiven?
Iedereen een bloedneus gegooid zeker?quote:Op zondag 17 september 2023 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de waterpolo gewonnen nu
Ik hou het luchtigquote:Op zondag 17 september 2023 00:38 schreef Nattekat het volgende:
@:R-Woud93 is daar ook al aan het rellen
Uiteraardquote:Op zondag 17 september 2023 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iedereen een bloedneus gegooid zeker?
Zolang je neus er nog is valt het meequote:Op zondag 17 september 2023 00:37 schreef Nattekat het volgende:
BBQ is inderdaad moeilijker om de bovenkant goed op temperatuur te krijgen. Als ik al de bbq gebruik til ik het deksel dan ook maar minimaal op als ik de pizza er op leg.quote:Op zondag 17 september 2023 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker mijn weledele chefkok, ik heb vanavond pizza en Flammkuchen voor mijn gezelschap gemaakt (mijn vrouw, moeder en 2 kinders, en ikzelf natuurlijk). Heb dat overigens met hetzelfde deeg gemaakt wat prima voor beide varianten werktLekkere dunne bodem.
Al vond ik dat de BBQ niet voldoende op de bovenkant verwarmde...
Dit zijn wel echt gesprekken die alleen maar op dit tijdstip kunnen.quote:
Ja ik ken het. Ik heb ook 'semi-prof' waterpolo gedaan. Evenals selectie wedstrijdzwemmen. Waterpolo is best heftig.quote:
Nicequote:Op zondag 17 september 2023 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de waterpolo gewonnen nu
Je was nog in het nieuws vandaagquote:
Hoi Charlie, welkom terugquote:Op zondag 17 september 2023 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
Hartstikke wakker en alles doet pijn
Ik heb het zelfde probleem.quote:Op zondag 17 september 2023 00:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Ik heb ook 'semi-prof' waterpolo gedaan. Evenals selectie wedstrijdzwemmen. Waterpolo is best heftig.
Nu ben ik veel te dik, goed om te drijven dat wel, maar ik kan niet meer zo snel
Dit was woensdag.quote:Op zondag 17 september 2023 00:42 schreef maily het volgende:
[..]
Je was nog in het nieuws vandaag
Brandweer redt kater Tijger uit hoge boom met methode "natte poes"
Wat heb je gedaan dan ?quote:Op zondag 17 september 2023 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
Hartstikke wakker en alles doet pijn
Waar komt de pijn vandaan ?quote:Op zondag 17 september 2023 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uurtje geslapen en toen weer wakker geworden
Nja, ik wilde deeg eerst zelf maken, maar ze hadden geen type 00 bij je Jumbo, dus ik heb een kant en klaar snelrijzend flammkuchen mixje gepakt. Opzich niks mis mee. Voelde goed tijdens het kneden.quote:Op zondag 17 september 2023 00:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
BBQ is inderdaad moeilijker om de bovenkant goed op temperatuur te krijgen. Als ik al de bbq gebruik til ik het deksel dan ook maar minimaal op als ik de pizza er op leg.
Deeg voor flamkuche is normaal toch natter en heeft minder gist of vergis ik mij nou ?
Dit zijn dan ook tijdstippen dat ik mij er niet zo druk om kan makenquote:Op zondag 17 september 2023 00:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zijn wel echt gesprekken die alleen maar op dit tijdstip kunnen.
Daarom ookquote:Op zondag 17 september 2023 00:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook tijdstippen dat ik mij er niet zo druk om kan maken
Ik gebruik voor pizza's vaak gewoon patentbloem. Het verschil is echt minimaal bij het eindproduct.quote:Op zondag 17 september 2023 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, ik wilde deeg eerst zelf maken, maar ze hadden geen type 00 bij je Jumbo, dus ik heb een kant en klaar snelrijzend flammkuchen mixje gepakt. Opzich niks mis mee. Voelde goed tijdens het kneden.
Op de BBQ is lastig ja. Ik had juist het deksel een beetje open (zeg maar 5cm open) om hitte te maken voor de kolen.
De eerste ging de bodem van de pizza/flammkuchen sneller als ik wilde, bij de laatste was het precies zoals ik het wilde.
Conclusie: De oven is makkelijker
Nja, ik meestal ook, maar ik wel het gevoel dat type '00' beter is. Het hoeft maar een gevoel te zijn he?quote:Op zondag 17 september 2023 00:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gebruik voor pizza's vaak gewoon patentbloem. Het verschil is echt minimaal bij het eindproduct.
Waar ben jij mod van ?quote:Op zondag 17 september 2023 00:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook tijdstippen dat ik mij er niet zo druk om kan maken
Je ontwikkeld iets meer stretch door de fijnere structuur van 00 maar dat is misschien maar 5 % (heel positief ingeschat door mij)quote:Op zondag 17 september 2023 00:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, ik meestal ook, maar ik wel het gevoel dat type '00' beter is. Het hoeft maar een gevoel te zijn he?
Dat moet ik ook eens doen.quote:Op zondag 17 september 2023 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
Oké ik ga wel even vrouwen zoeken
Ik gooide straks het pizzadeeg in de lucht zoals een eckte pizzabakker dat doet. Ik moet zeggen, dat werkt echt!quote:Op zondag 17 september 2023 00:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je ontwikkeld iets meer stretch door de fijnere structuur van 00 maar dat is misschien maar 5 % (heel positief ingeschat door mij)
Goedquote:Op zondag 17 september 2023 00:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* m1st1g is scanning
Thuis is het plafond in de keuken niet hoog genoeg om dat te doen. Op mijn werk maak ik nooit pizza'squote:Op zondag 17 september 2023 00:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik gooide straks het pizzadeeg in de lucht zoals een eckte pizzabakker dat doet. Ik moet zeggen, dat werkt echt!Ik kreeg een mooi egale dunne bodem
Welterustenquote:Op zondag 17 september 2023 01:00 schreef HappyCharly het volgende:
Vrouwen zijn onvindbaar hier nu
Ik doe mijn ogen maar weer dicht
Want?quote:Op zondag 17 september 2023 01:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga me morgen echt helemaal ruk voelen
Wat kan je aanvragen?quote:Op zondag 17 september 2023 01:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Aanvragen gaat via Reddit, de overige zaken, info gaat via Discord. Inmiddels 20k users. Groter dan FOK! ?
quote:Op zondag 17 september 2023 01:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb overigens mijn printer een naam mogen geven. Ik heb een serienummer mogen ontvangen (of in Voron termen een 'cerial').
Hiervoor moet je foto's insturen van de elektronica, mechanische bouw en eindresultaat. Daarna gaan er een aantal mensen naar kijken vanuit de 'Voron-community' en dan krijg je wél of niet je serienummer. Soort diploma of bevestiging dat je het goed hebt gedaan naar hun hoge standaard zeg maar![]()
Het logo zelf bedacht, getekend en geprint uiteraard...
V2 is voor het type printer; V2.4r2, na de punt is gewoon hoeveelste (is dat een woord) ik was. 6060 ben ik content mee. prima. Nu haast maken voor de volgende voor een 'Cerial' 6969![]()
[ afbeelding ]
Pizza in je menu laten opnemenquote:Op zondag 17 september 2023 01:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen goed idee voor mij. Te veel het zelfde.
Gaat niet lukken....quote:Op zondag 17 september 2023 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pizza in je menu laten opnemen
Hoezo, heb je werk of zo?quote:Op zondag 17 september 2023 01:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor allang te slapen, en ik was al een beetje ziekjes.
Oh nee dat soort volk, dan kan je vernieuwing idd wel op je buik schrijvenquote:Op zondag 17 september 2023 01:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gaat niet lukken....
70+
achterhoek
avg is een must.
Max 1 x per maand is Chinees (lees nasi en pangang) of spaghetti net aan te doen.
quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 00:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik werk er omdat ik vrij gebruik van de keuken heb om te experimenteren voor mijzelf. Anders had ik allang weg geweest.quote:Op zondag 17 september 2023 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh nee dat soort volk, dan kan je vernieuwing idd wel op je buik schrijven
Een serienummer voor de printer.quote:
Voel je je toch niet een beetje te beperkt door het gemiddelde publiek? Want moet ook beetje in de smaak vallen natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2023 01:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik werk er omdat ik vrij gebruik van de keuken heb om te experimenteren voor mijzelf. Anders had ik allang weg geweest.
Gaaf. Durf ik niet eens van te dromenquote:Op zondag 17 september 2023 01:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een serienummer voor de printer.
Ik heb zelf een printer gebouwd volgens stuklijst, mechanisch, geprogrammeerd, allerlei dingen aan toegevoegd zoals tasters, camera's, borstels om de nozzle af te vegen, verlichting, etc.) Groot project.
Veel info krijg je via een Discord topic. Maar zo'n serienummer is een soort diploma voor je harde werk
Ik begon met dit: (hele doos onderdelen, schroeven, boutjes, elektronica en het programmeren van een Raspberry Pi en moederbord (BTT))
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elektronica:
[ afbeelding ]
Duizende coderegels zoals dit. Tientallen subprogramma's
[ afbeelding ]
Temperatuur pas bereikt nadat ik een 'Nevermore' koolstoffilter geïnstalleerd heb met 2 5015 blowers onder het heaterbed (kokosnoot koolstof)
[ afbeelding ]
Bovenaan een 'housing' zelf geprint voor de Waveshare 8MP camera. Komen er meerdere op de printer (volgens mij is de max. 5)
[ afbeelding ]
Ik heb er bewust voor gekozen tijdens coronaperiode. Zo wist ik zeker dat ik werk en inkomen had maar ook dat ik nog enige vrijheid bleef houden voor mijn eigen projectjes. Die laatste maken het nu nog leuk. Ergens volgend jaar ga ik wel op zoek naar iets nieuws.quote:Op zondag 17 september 2023 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voel je je toch niet een beetje te beperkt door het gemiddelde publiek? Want moet ook beetje in de smaak vallen natuurlijk
Ik was niet bang voor het mechanisch gedeelte. Heb ik veel ervaring mee met dat super precies enzo. De printer is ook gebouwd op een glasplaat die ik eerst helemaal vlak heb gesteld. Het elektronische gedeelte was ik een beetje bang voor (het zijn echt idioot veel kabels, echt waanzin), maar ik was het meest bang voor het programmeren.quote:Op zondag 17 september 2023 01:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaaf. Durf ik niet eens van te dromen
Ik heb een ziek kind hier, dus belangrijker dingen aan mijn hoofd. Maar je hebt het antwoord wat je wil zelf al gegeven, betere bestellenquote:Op zondag 17 september 2023 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen reactie mogen ontvangen van @:devzero
Beterschapquote:Op zondag 17 september 2023 02:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een ziek kind hier, dus belangrijker dingen aan mijn hoofd. Maar je hebt het antwoord wat je wil zelf al gegeven, betere bestellen
Met één bierbuikquote:Op zondag 17 september 2023 04:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij haalt gewoon 5 of 6 man neer.
Hoi hoiquote:
Mogguh terugquote:
Ik ben altijd vroeg, weekend of niet. Ruim genomen tussen 4 en 6quote:Op zondag 17 september 2023 06:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ook al zo vroeg op de zondagmorgen?!
[..]
Mogguh terug![]()
brb even nare gewoonte doen.
Het hele jaar door tussen 03:30 en 04:30 wakkerquote:Op zondag 17 september 2023 06:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ook al zo vroeg op de zondagmorgen?!
[..]
Mogguh terug![]()
brb even nare gewoonte doen.
Nope, maakt niks uit. Ik slaap ongeveer 6 uurtjes per dag, slaap ik om 2 uur ben ik 7 uur wakker. Slaap ik 23u ben ik 5 uur wakker. Sinds kort heb ik een fitbit die mijn slaap ook bijhoudt, wil toch langer kunnen slapen, met name in het weekend eens na 9 uur wakker worden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 september 2023 06:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat ik altijd al vroeg was met mn wakker zijn tussen 5 en 7.
Maakt het bij jullie ook nog uit hoe laat je naar bed gaat? Ik probeer soms om 'laat' te gaan in de hoop dan iets uit te kunnen slapen maar dat helpt echt helemaal niets FML
In principe niet tenzij ik na 03:30 naar bed ga uiteraardquote:Op zondag 17 september 2023 06:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat ik altijd al vroeg was met mn wakker zijn tussen 5 en 7.
Maakt het bij jullie ook nog uit hoe laat je naar bed gaat? Ik probeer soms om 'laat' te gaan in de hoop dan iets uit te kunnen slapen maar dat helpt echt helemaal niets FML
Hey jij!!!quote:Op zondag 17 september 2023 07:55 schreef Mazikeen het volgende:
Ik lag er gisteravond om 21 uur in. Nadeel is wel dat ik dan om half 8 wakker ben
Hoe gaat een fitbit daarbij helpen?quote:Op zondag 17 september 2023 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nope, maakt niks uit. Ik slaap ongeveer 6 uurtjes per dag, slaap ik om 2 uur ben ik 7 uur wakker. Slaap ik 23u ben ik 5 uur wakker. Sinds kort heb ik een fitbit die mijn slaap ook bijhoudt, wil toch langer kunnen slapen, met name in het weekend eens na 9 uur wakker worden bijvoorbeeld.
Wellicht dat ik meer inzicht krijg in mijn slapen en zo langer kan slapen. Maar heb m niet alleen daarvoor aangeschaft, wist niet dat je er zo veel van af kon lezen.quote:Op zondag 17 september 2023 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat een fitbit daarbij helpen?
Ach so.quote:Op zondag 17 september 2023 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wellicht dat ik meer inzicht krijg in mijn slapen en zo langer kan slapen. Maar heb m niet alleen daarvoor aangeschaft, wist niet dat je er zo veel van af kon lezen.
Vanwege je stiefdochter? (of was dat iemand anders, weet het even niet meer)quote:Op zondag 17 september 2023 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach so.
Hoop voor je dat het je helpt om inzicht te krijgen en dus langere nachten
Ik vrees dat mijn slaap de komende 5 weken alleen nog maar korter wordt![]()
quote:Op zondag 17 september 2023 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey jij!!!
Woon je nog in Spanje? Hoe is het leven? Vertel me alles
Ja. Over 5 weken is de transplantatie. Dus de zenuwen groeien bij mij en mijn vriend.quote:Op zondag 17 september 2023 08:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vanwege je stiefdochter? (of was dat iemand anders, weet het even niet meer)
De 1 heeft minder slaap nodig dan de ander. Ik wil dat ik kan functioneren met 5 of 6 uur slaap. De dagen zijn al zo kort, ik heb geen tijd om te slapen.quote:Op zondag 17 september 2023 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wellicht dat ik meer inzicht krijg in mijn slapen en zo langer kan slapen. Maar heb m niet alleen daarvoor aangeschaft, wist niet dat je er zo veel van af kon lezen.
Nog wel getrouwd?quote:Op zondag 17 september 2023 08:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]nee ik woon al weer 4 jaar in Nederland helaas
Ben maar 13 maanden daar geweest jammer genoeg. Ooit ga ik weer terug.
En jij naar het verweggistan verhuisd las ik?
Dan zat dat goed in mijn geheugen. Snap dat de zenuwen groot zijn, zenuwen of het goed zal gaan of hoe het in zijn algemeen zal gaan?quote:Op zondag 17 september 2023 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Over 5 weken is de transplantatie. Dus de zenuwen groeien bij mij en mijn vriend.
En na de transplantatie zal ik wel helemaal niet of nauwelijks slapen omdat ik dan bij haar op de kamer moet blijven voor 2 weken. Om haar te monitoren en dingen over de meds enz te leren. Papa kan dat niet doen omdat hij zelf ook patiënt is dan natuurlijk. Mama is al jaren mama voor spek en bonen dus daar heb je ook niets aan.
Geloof me, altijd vroeg wakker is ook niet even leuk altijd. Soms ben ik om 20u al aan het dommelen maar als ik dan ga slapen ben ik 2 uur al wakker dus wil niet voor 22u gaan slapen. Anders is je dag-nachtritme zo omgegooid. Of anders gezegd, dan heb je dat niet meer wat het wordt elke da 2 uur vroeger bij wijze van spreken. Gelukkig heb ik overdag mijn werk dan nog maar toch, het is vaak genoeg dat ik in de middag op bed ga liggen een kort dutje doen.quote:Op zondag 17 september 2023 08:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De 1 heeft minder slaap nodig dan de ander. Ik wil dat ik kan functioneren met 5 of 6 uur slaap. De dagen zijn al zo kort, ik heb geen tijd om te slapen.
Ja nog getrouwd. Hij had heimwee, kut Spanjaard. En bijna genaaid door een Italiaan, maar door onze adviseur daar zijn we er niet ingetrapt en hebben we de overname van de bar afgeblazen.quote:Op zondag 17 september 2023 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog wel getrouwd?
Nou verweggistan, het is Leeuwarden maar hoor![]()
Maar daar ben ik ruim 3 jaar geleden naartoe verhuisd ja. Ik kreeg de sleutel van mn flat en paar dagen later Nederland in eerste lockdown. Men denkt dat dat het teken van de Apocalyps was maar daar ben ik het niet mee eens
Bedenk maar iets en we hebben er zenuwen over.quote:Op zondag 17 september 2023 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zat dat goed in mijn geheugen. Snap dat de zenuwen groot zijn, zenuwen of het goed zal gaan of hoe het in zijn algemeen zal gaan?
Jouw Spanjaard had heimwee naar Nederland? WTF?!quote:Op zondag 17 september 2023 08:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja nog getrouwd. Hij had heimwee, kut Spanjaard. En bijna genaaid door een Italiaan, maar door onze adviseur daar zijn we er niet ingetrapt en hebben we de overname van de bar afgeblazen.
Leeuwarden is best ver 2,5 uur rijden. Net zover als naar valencia vliegen
22:00 uur slapen vind ik ook al vroegquote:Op zondag 17 september 2023 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geloof me, altijd vroeg wakker is ook niet even leuk altijd. Soms ben ik om 20u al aan het dommelen maar als ik dan ga slapen ben ik 2 uur al wakker dus wil niet voor 22u gaan slapen. Anders is je dag-nachtritme zo omgegooid. Of anders gezegd, dan heb je dat niet meer wat het wordt elke da 2 uur vroeger bij wijze van spreken. Gelukkig heb ik overdag mijn werk dan nog maar toch, het is vaak genoeg dat ik in de middag op bed ga liggen een kort dutje doen.
Fingers crossed dan zou ik zeggen. Kan me voorstellen dat een buikvliesontsteking de transplantatie ook uit zal stellen en je langer in die molen blijft. Ik hoop dat het allemaal goed komt, vind het echt mooi om te lezen wat je doet voor je dochter (want als er een moeder is voor haar, ben jij dat wel wat ik zo lees)quote:Op zondag 17 september 2023 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedenk maar iets en we hebben er zenuwen over.
Gemiddeld krijgen buikdialyse patiënten 1x in 18 maanden een buikvliesontsteking, dat is oprecht levensgevaarlijk. Wij hebben gelukkig maar een half jaar dialyse gedaan en zonder buikvliesontsteking. Dus zijn we doodsbang dat de peuterpuber die nog even meepakt zo op het eind. Om maar iets te noemen.
Dat zal zeker inderdaad. Ik heb de pech dat mijn vrouw epilepsie heeft en dus problemen kan krijgen als zij uit de slaap wordt gerukt door huishoudelijke dingen zoals de was doe of stofzuigen, dat maakt het wel wat lastig dan als je vroeg wakker bent en niet iets kan doen. Douche kan gelukkig wel vrij stil dus boodschappen of dingen buiten de deur is geen probleemquote:Op zondag 17 september 2023 08:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
22:00 uur slapen vind ik ook al vroeg
Ik ga altijd 23 uur richting bed. Nog even 1 aflevering kijken. En dan slaap ik altijd voor 0:00
En dan gaat 7 uur wekker en kan ik er niet uitkomen.
Hoe fijn zou ik het vinden als ik gewoon half 6 / 6 uur wakker ben? Heerlijk rustig opstarten, en misschien wel wat doen die ochtend
Ik ben gek op die draak. Kan met haar lezen en schrijven. Het breekt mn hart dat haar eigen moeder niet in staat is om te doen wat ik doe.quote:Op zondag 17 september 2023 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Fingers crossed dan zou ik zeggen. Kan me voorstellen dat een buikvliesontsteking de transplantatie ook uit zal stellen en je langer in die molen blijft. Ik hoop dat het allemaal goed komt, vind het echt mooi om te lezen wat je doet voor je dochter (want als er een moeder is voor haar, ben jij dat wel wat ik zo lees)
Het is toch prachtig om op deze manier er te kunnen zijn? Je laat het puurste van de mens zien door te zeggen dat je die verantwoording eng vindt. Ja, dat geloof ik 100%, ik snap dat je het liever anders had gezien, dat het in zijn geheel niet nodig was geweest bijvoorbeeld maar dat is het wel, en je doet het wel maar even. Diep respect voor jouquote:Op zondag 17 september 2023 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gek op die draak. Kan met haar lezen en schrijven. Het breekt mn hart dat haar eigen moeder niet in staat is om te doen wat ik doe.
Want als ik heel erg eerlijk ben had ik dit allemaal liever niet gedaan, niet zo intensief en op niveau waar ik nu sta.
Ik dacht dat ik de back-up van vader en moeder zou zijn. Toch een beetje op de achtergrond en helpen als dat nodig is. Nu heb ik meer verantwoordelijkheid dan ik zou willen. En dat is best wel eng
Nou mijn rug is meer kapot, en dat komt omdat ik natuurlijk niet in slaap kon komen. Dan lig je te veel te woelen en te draaien.quote:Op zondag 17 september 2023 08:31 schreef _UserName_ het volgende:
Viel me idd al op dat je er nog niet was. Vervelend die herrie, heb je wel het idee uitgerust te zijn?
Morguh sodequote:
Gelukkig heeft ze jou Huppel.quote:Op zondag 17 september 2023 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gek op die draak. Kan met haar lezen en schrijven. Het breekt mn hart dat haar eigen moeder niet in staat is om te doen wat ik doe.
Want als ik heel erg eerlijk ben had ik dit allemaal liever niet gedaan, niet zo intensief en op niveau waar ik nu sta.
Ik dacht dat ik de back-up van vader en moeder zou zijn. Toch een beetje op de achtergrond en helpen als dat nodig is. Nu heb ik meer verantwoordelijkheid dan ik zou willen. En dat is best wel eng
meh, vervelendquote:Op zondag 17 september 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou mijn rug is meer kapot, en dat komt omdat ik natuurlijk niet in slaap kon komen. Dan lig je te veel te woelen en te draaien.
Ik was bang als ik er uit zou gaan ik niet weer kon slapen.
Ja en die schrik bewegingen hebben er ook geen goed aangedaan.quote:
lekker zooitje geweest dus. Hopelijk gaat het komende nacht beter, ook vreemd dat álle politie de overdracht heeft, er zou maar een overval zijn oidquote:Op zondag 17 september 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die schrik bewegingen hebben er ook geen goed aangedaan.
Wat een knallen zeg dan slaap je bijna en boem, je zit bijna tegen het plafond aan.
Dit moest uit de hand lopen wij hebben hier aan de overkant ( voorkant) nogal een buurman die snel boos is en die liep er om 22 uur al naar toe. (het was bij mij achter) Maar zei hij ik ga niets zeggen want ze zijn met een man of 25
Toen er eentje naar buiten kwam, in onze straat om vuurwerk aan te steken heeft hij hem wel gewaarschuwd.
Maar die man/jongen liep lachend weg. Na een uur waren ze nog bezig. Politie is toen gebeld maar die kwamen niet want ze moesten uit Apeldoorn komen en het liep tegen 23 uur dan was wisseling van de wacht.
Het gras aan de overkant was ook in brand gevlogen, maar een kleinvuurtje hoor en een andere buurman heeft het geblust met een bloemengieter.
Maar goed hoe en wat er verder gebeurd is weet ik niet. Het leek heftig omdat er paniekerig gegild en geschreeuwd werd
En dan ben je over je slaap heen vooral omdat je er net in lag
Er zit hier in Zutphen een groot politie bureau. Maar tegenwoordig zit alles op een centraal punt. Raar hoor dat alles wat hier zat naar Apeldoorn gaatquote:Op zondag 17 september 2023 08:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
lekker zooitje geweest dus. Hopelijk gaat het komende nacht beter, ook vreemd dat álle politie de overdracht heeft, er zou maar een overval zijn oid
Ja geweldig die splitsing en samenvoegingen van ziekenhuizen. In Winterswijk wilden ze het ziekenhuis ook splitsen, de kinderafdeling moest maar naar Enschede en cardiologie naar Arnhem terwijl Winterswijk daar juist in uitblinkt. Na veel protesten is het gebleven bij wat het is wat tegen het zere been van Doetinchem was (zelfde organisatie, maar daar is het niet op orde, jaloers gedrag naar Winterswijk zeg maar).quote:Op zondag 17 september 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit hier in Zutphen een groot politie bureau. Maar tegenwoordig zit alles op een centraal punt. Raar hoor dat alles wat hier zat naar Apeldoorn gaat
Hier ook een mooi groot ziekenhuis, maar nee het meeste moet in Apeldoorn
Van mij huis uit naar het ziekenhuis daar is 45 minuten rijden.
Van hieruit naar het ziekenhuis Zutphen is 7 minuten
Heb je dat helemaal uit zitten rekenenquote:Op zondag 17 september 2023 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
Oh ja, momenteel staat @:yvone op 1 met 6196 punten
Het is toch van de zotte.quote:Op zondag 17 september 2023 09:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja geweldig die splitsing en samenvoegingen van ziekenhuizen. In Winterswijk wilden ze het ziekenhuis ook splitsen, de kinderafdeling moest maar naar Enschede en cardiologie naar Arnhem terwijl Winterswijk daar juist in uitblinkt. Na veel protesten is het gebleven bij wat het is wat tegen het zere been van Doetinchem was (zelfde organisatie, maar daar is het niet op orde, jaloers gedrag naar Winterswijk zeg maar).
quote:
Jaquote:Op zondag 17 september 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal uit zitten rekenen![]()
@:Yvonne voor nr 1
Precies dat, al helemaal als het om kinderen gaatquote:Op zondag 17 september 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte.
Je zal maar geen auto hebben en midden in de nacht naar het ziekenhuis moeten komen
Rare ontwikkelingen in Nederland zijn er gaandequote:Op zondag 17 september 2023 09:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dat, al helemaal als het om kinderen gaat
Wat zeg je dat mooiquote:Op zondag 17 september 2023 08:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is toch prachtig om op deze manier er te kunnen zijn? Je laat het puurste van de mens zien door te zeggen dat je die verantwoording eng vindt. Ja, dat geloof ik 100%, ik snap dat je het liever anders had gezien, dat het in zijn geheel niet nodig was geweest bijvoorbeeld maar dat is het wel, en je doet het wel maar even. Diep respect voor jou
Van die slaapkramp? Of iets raars gedaan?quote:Op zondag 17 september 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Heb eergisteren zo giga kramp in mijn kuit gehad. Was over en weer, was over en weer.
Gisteren al een zere kuit maar vandaag spant de kroon kan amper lopen joh
Ik wilde opstaan, rekte mij uit en bam een krampquote:Op zondag 17 september 2023 10:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van die slaapkramp? Of iets raars gedaan?
Kuitkramp doet piiiijjjjjnnnn
Hoi hoi![]()
Wauw heftigquote:
Hee HCquote:
Ja een meisje en haar broertje ligt ook kritiekquote:
Je hoort het wel vaker bij die vliegshows. Heel triest weer een gezin kapot die gewoon een gezellig leuke middag wilde.quote:
Oh au!quote:Op zondag 17 september 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde opstaan, rekte mij uit en bam een kramp
Heb ook wel eens een kramp in boven been die is ook niet lekker
als het nervallt heeft dat niet buiten de vliegfeldquote:Op zondag 17 september 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoort het wel vaker bij die vliegshows. Heel triest weer een gezin kapot die gewoon een gezellig leuke middag wilde.
In en in triest
Ja die slik ik twee per dag, al jarenquote:Op zondag 17 september 2023 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh au!
Zekers als t zo'n kramp was dat je de volgende dag nog spierpijn ervan hebt
Enige tip die ik heb: magnesium.
Maar dat weet je vast al.
Dan moet je je kuiten eens streng toesprekenquote:Op zondag 17 september 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die slik ik twee per dag, al jaren
Maar ze komen ook b uiten het vliegveld aanvliegen natuurlijk. DIt doen ze natuurlijk niet expressquote:Op zondag 17 september 2023 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
als het nervallt heeft dat niet buiten de vliegfeld
te gebeuren
Denk niet dat ze naar mjin luisteren lijkt soms of mijn spieren een eigen leven leidenquote:Op zondag 17 september 2023 10:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan moet je je kuiten eens streng toespreken
Ieuw dat klinkt engquote:Op zondag 17 september 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze naar mjin luisteren lijkt soms of mijn spieren een eigen leven leiden
Heb ook kramp in mijn hals dat is ook zo nare vanaf de onderkant oor schuin naar de keel
Het hoort er allemaal bijquote:Op zondag 17 september 2023 10:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ieuw dat klinkt eng
Of horen krampen bij een ziekte die je hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 17 september 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er allemaal bij
Poh klinkt heel erg naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Hey Ieniminiquote:
Leuk is andersquote:
Je hebt net alles opgeruimdquote:Op zondag 17 september 2023 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik vandaag maar rommel maken
quote:
Correct, maar er moet gehobbyt wordenquote:
Ga je naaien?quote:Op zondag 17 september 2023 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct, maar er moet gehobbyt worden
Verdrietig zijnquote:Op zondag 17 september 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk is anders
Heb je nog plannen voor vandaag?
Afwachten dus waar de zin de overhand in krijgtquote:Op zondag 17 september 2023 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss, kan ook iets anders worden.
Waarom dan?quote:
quote:
Hey UN daar ben je weerquote:
Er is maar een oplossing voor, overal waar voor jou gedoe ik wegblijven.quote:
Dus ik moet weg van fok?quote:Op zondag 17 september 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is maar een oplossing voor, overal waar voor jou gedoe ik wegblijven.
ALs het je zo raakt tenminste dat je er verdrietig van wordt.
Heb jij leuke hobby's?
NOOOOH! STAY!quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 11:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga weer. Word helemaal gefrustreerd en verdrietig van alle mensen. Begrijp niet waarom we niet beetje lief kunnen doen
* Nattekat bakkie koffie zet voor hcquote:Op zondag 17 september 2023 11:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga weer. Word helemaal gefrustreerd en verdrietig van alle mensen. Begrijp niet waarom we niet beetje lief kunnen doen
Welnee, @Nattekat gaat langs met de koffie en ik regel de taart want de kringloop bestaat vandaag 2 jaarquote:Op zondag 17 september 2023 11:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben verdrietig door het gedoe overal.
Beter weggaan.![]()
Ik las SCquote:Op zondag 17 september 2023 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat bakkie koffie zet voor hc
Anders buiten een rondje lopen? Even hoofd leegmaken en genieten van de schoonheid buitenquote:Op zondag 17 september 2023 11:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter weggaan.![]()
Ga even lekker naar buitenquote:Op zondag 17 september 2023 11:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter weggaan.![]()
Vooruitquote:Op zondag 17 september 2023 11:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik las SC![]()
Maar als je toch bezig bent...
Bak thee met honing en je knapt al een stuk op.quote:Op zondag 17 september 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Nu ben ik brak
@:m1st1g hoe doe je dat
Op tijd eruit lukt nog wel, maar fris en fruitig is hem niet geworden.quote:Op zondag 17 september 2023 11:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bak thee met honing en je knapt al een stuk op.
Hoe doe ik wat ?
Laat naar bed en redelijk op tijd eruit ? Daar ben ik man voor.
Niet weggaan.quote:Op zondag 17 september 2023 11:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter weggaan.![]()
Koude douche doet ook wonderen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op tijd eruit lukt nog wel, maar fris en fruitig is hem niet geworden.
Hier blijvenquote:Op zondag 17 september 2023 11:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter weggaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat effect is maar tijdelijk.quote:
Ok ik ga het nu dus gewoon maar verklappen. Je begint oud te worden en af te takelen. Dat valt niet tegen te houden. Sorry.quote:Op zondag 17 september 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat effect is maar tijdelijk.
Keihard sporten vlak na een paar dagen ziekjes zijn en dan ook nog tot 2:00 wakker liggen was natuurlijk nooit goed afgelopen
Een stevige discussie is niets mis mee. Als we allemaal een beetje naar elkaars standpunten willen luisteren. En dan kunnen we gewoon lief blijven doen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik gooi het nog gewoon op wat ik net zeiquote:Op zondag 17 september 2023 11:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ok ik ga het nu dus gewoon maar verklappen. Je begint oud te worden en af te takelen. Dat valt niet tegen te houden. Sorry.
quote:Op zondag 17 september 2023 11:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Een stevige discussie is niets mis mee. Als we allemaal een beetje naar elkaars standpunten willen luisteren. En dan kunnen we gewoon lief blijven doen.
Maar snap je wel hoor. Ik ga zo boodschappen doen als het droog is. Eventjes eruit.
quote:Op zondag 17 september 2023 11:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op jouw leeftijd was een wedstrijd spelen en dan stappen tot 4 uur geen bezwaar als ik de volgende dag om 9 uur eruit moest.quote:Op zondag 17 september 2023 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gooi het nog gewoon op wat ik net zei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hier voor een paar jaar terug ook een vliegtuig met training voor de show neergestort, gelukkig alleen de piloot gewond.quote:Op zondag 17 september 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoort het wel vaker bij die vliegshows. Heel triest weer een gezin kapot die gewoon een gezellig leuke middag wilde.
In en in triest
quote:Op zondag 17 september 2023 11:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd was een wedstrijd spelen en dan stappen tot 4 uur geen bezwaar als ik de volgende dag om 9 uur eruit moest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zeg eens tegen die vent van je dat hij zijn handjes laat wapperen en pas bier krijgt als alles af is en geïmpregneerd is. Dan kun je morgen al douchen!quote:Op zondag 17 september 2023 12:05 schreef Mazikeen het volgende:
Zo de douchebak ligt erin
Daarna wc ophangen. Yes ik kan vannacht weer plassen boven. Daarna de badmeubel, wasbak en spiegel ophangen
Dan de douchecabine en die impregneren
Dan kan ik woensdag eindelijk douchen
Chef Cockquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 12:05 schreef Mazikeen het volgende:
Zo de douchebak ligt erin
Daarna wc ophangen. Yes ik kan vannacht weer plassen boven. Daarna de badmeubel, wasbak en spiegel ophangen
Dan de douchecabine en die impregneren
Dan kan ik woensdag eindelijk douchen
Impregneermiddel moet 48 uur drogenquote:Op zondag 17 september 2023 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg eens tegen die vent van je dat hij zijn handjes laat wapperen en pas bier krijgt als alles af is en geïmpregneerd is. Dan kun je morgen al douchen!
Tsja, sommige mensen moeten deze economie draaiende houden terwijl al die luie varkens op de bank voor de TV liggen te stinken.quote:Op zondag 17 september 2023 12:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moeizaam. Donderdag pas weer rustdag.
Nog harder laten werken, dan kun je dinsdag weer douchen. Begint behoorlijk te stinkenquote:Op zondag 17 september 2023 12:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Impregneermiddel moet 48 uur drogen
Dat stinken op die bank is nog niet eens zo erg. Ik mis F1 vandaag.quote:Op zondag 17 september 2023 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen moeten deze economie draaiende houden terwijl al die luie varkens op de bank voor de TV liggen te stinken.![]()
Ik ben vandaag ook nog aan het werk![]()
![]()
Eerste Ferrari overwinning van het jaar moeten missen, dat gun je zelfs je ergste vijand nietquote:Op zondag 17 september 2023 12:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat stinken op die bank is nog niet eens zo erg. Ik mis F1 vandaag.
Dat bedoel ik maar. Ik gun het de coureurs nu wel. Het team op zich niet, die maken te veel fouten.quote:Op zondag 17 september 2023 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste Ferrari overwinning van het jaar moeten missen, dat gun je zelfs je ergste vijand niet![]()
Ik vind mijzelf nog wel oke ruikenquote:Op zondag 17 september 2023 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog harder laten werken, dan kun je dinsdag weer douchen. Begint behoorlijk te stinken![]()
Ferrari maakt geen fouten, ze houden de races interessantquote:Op zondag 17 september 2023 12:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Ik gun het de coureurs nu wel. Het team op zich niet, die maken te veel fouten.
Nou, de rest van de omwonende denken daar behoorlijk anders overquote:Op zondag 17 september 2023 12:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf nog wel oke ruiken
Vanavond wel douch3n
Zo kan je het ook bekijken. Toch gun ik iedereen meer variatie in winnaars van GP's.quote:Op zondag 17 september 2023 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari maakt geen fouten, ze houden de races interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |