Vandaag dus niet ?quote:Op zondag 17 september 2023 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisterochtend nog gedoucht en gistermiddag nog mijn voeten gewassen. Ik ben fris genoeg.
Elke dag douchen is helemaal niet gezond als je geen zware fysieke activiteiten doetquote:Op zondag 17 september 2023 12:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vandaag dus niet ?
hmmmmmm zelfs normale muizen wassen vaker.
Waar staat douchen in mijn vorige relaas ?quote:Op zondag 17 september 2023 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke dag douchen is helemaal niet gezond als je geen zware fysieke activiteiten doet
Klopt, slecht voor de huid en beschermende bacteriënquote:Op zondag 17 september 2023 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke dag douchen is helemaal niet gezond als je geen zware fysieke activiteiten doet
Oh wassen. Nou al ik vind dat ik niet stink doe ik dat ook niet.quote:Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waar staat douchen in mijn vorige relaas ?
Ik heb het over wassen.
Mogguh Heer Plyquote:Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef PLY het volgende:
Denk max geen podiumplek vandaag, en middag
Staan bij mij in de tuin ook nog volop loof te maken. Had het al afgeknipt eind mei maar komt weer op inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2023 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom komen de bloembollen al naar boven?
Nee dat zeg ik niet, ik zeg daar niet komen waar je verdrietig van wordtquote:
He vriend, hopen op een wondertjequote:Op zondag 17 september 2023 12:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh Heer Ply
Met een afwijkende strategie is het nog mogelijk.
Eensquote:Op zondag 17 september 2023 12:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van mij mag Carlos winnen hoor. Is wel leuk voor de afwisseling.
Is ook altijd schitterendquote:Op zondag 17 september 2023 12:50 schreef Lovely het volgende:
Binnenkort weer mooie herfst kleuren buiten
Schrik je daarvan?quote:Op zondag 17 september 2023 12:51 schreef Lovely het volgende:
Schrok vanmorgen trouwens, toen ik mijn bed ging afhalen. Zat er onder mijn matras een langpoter
Zo noemen wij die beesten hier in het noorden..quote:
Wel als je niet verwacht dat het beest onder je matras zit, dus ik haalde het hoeslaken er van af en greep in die mugquote:
Chantal janzenquote:Op zondag 17 september 2023 13:16 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wist dat Chantal Janzen kon zingen, maar dit is even kippenvel hoor..
Ze komt té veel op tv etcquote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe dat zo dan? Vind haar wel een leuk mens
Ik heb haar ontmoet. Ze is zo super leuk lief aardig in het echtquote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe dat zo dan? Vind haar wel een leuk mens
ja wist wel dat ze kon zingen, maar zo zittend alsof het niets is bij een relatief technisch liedje wist ik niet dat ze dat zo kon. Ze heeft ook Schultenbrau gezongen met Donnie (foute uur antem 2023)quote:Op zondag 17 september 2023 13:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb haar ontmoet. Ze is zo super leuk lief aardig in het echt
Maar je wist niet dat ze kon zingen? Ze heeft best veel musicals gedaan
alleen bij 3x woordwaardequote:
Jaquote:Op zondag 17 september 2023 13:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja wist wel dat ze kon zingen, maar zo zittend alsof het niets is bij een relatief technisch liedje wist ik niet dat ze dat zo kon. Ze heeft ook Schultenbrau gezongen met Donnie (foute uur antem 2023)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |