Ja jammer dat er zo veel verlichting is dat het dag lijkt.....quote:Op zondag 17 september 2023 13:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is een nep nacht race (nep licht)
Klopt toch?quote:Op zondag 17 september 2023 13:14 schreef DKUp het volgende:
Georgie ophypen bij Viaplay
"Een heerlijke middag, want we weten niet wie er gaat winnen..."
Wat een enge mensen toch.....
Sainz of Leclerc gaat een muurtje pakken.quote:Op zondag 17 september 2023 13:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klopt toch?
Hoeven ze niet eens perse georgie voor op te hypen.
Er is zelfs nog een kans dat Max alsnog wint... kleine kans maar toch..
Ferrari zal waarschijnlijk wel weer gaan falen op de een of andere manier.
Vaak met de pitstops..
Daarvoor waren ze Georgie aan het ophypen.quote:Op zondag 17 september 2023 13:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klopt toch?
Hoeven ze niet eens perse georgie voor op te hypen.
Er is zelfs nog een kans dat Max alsnog wint... kleine kans maar toch..
Ferrari zal waarschijnlijk wel weer gaan falen op de een of andere manier.
Vaak met de pitstops..
Charlie GENOTquote:Op zondag 17 september 2023 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sainz of Leclerc gaat een muurtje pakken.
De coureurs een lichtversterkende bril op laten zetten en de camera's op infrarood,quote:Op zondag 17 september 2023 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja jammer dat er zo veel verlichting is dat het dag lijkt.....
Heeft ie nodig om kalm te blijven.quote:Op zondag 17 september 2023 13:44 schreef Nizno het volgende:
Max loopt met met drugs op zijn lichaam bij Sky
Of gewoon eigen verlichting op de wagensquote:Op zondag 17 september 2023 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De coureurs een lichtversterkende bril op laten zetten en de camera's op infrarood,
Niet voor Griekenland?quote:Op zondag 17 september 2023 13:46 schreef Nizno het volgende:
een minuut stilte voor Libië en Marokko
Die heeft meer kans dan Max op het moment.quote:Op zondag 17 september 2023 13:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarvoor waren ze Georgie aan het ophypen.
Hoe weet je dat als je pas inschakelt bij de opwarmronde?quote:Op zondag 17 september 2023 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel pas in bij de start van de opwarmronde, dat hele circus voorafgaand kan me echt gestolen worden. Wordt ook elk jaar erger.
Ik zit er met stijgende verbazing naar te kijken.quote:Op zondag 17 september 2023 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel pas in bij de start van de opwarmronde, dat hele circus voorafgaand kan me echt gestolen worden. Wordt ook elk jaar erger.
Die begint namelijk om 14:00quote:Op zondag 17 september 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je pas inschakelt bij de opwarmronde?
Omdat ik het 1 of 2 keer heb uitgezeten.quote:Op zondag 17 september 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je pas inschakelt bij de opwarmronde?
Ik gok op stategische fouten als Sainz voor ligt maar het team eigenlijk wil dat Leclerc gaat winnen.quote:Op zondag 17 september 2023 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sainz of Leclerc gaat een muurtje pakken.
Ik vond dit een leuk antwoord.quote:Op zondag 17 september 2023 13:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet of het elk jaar erger wordt.
Elk circuit kopieert de entertainment van Zandvoortquote:
Hup Landoooooo!quote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Sainz en Russell samen eraf, Leclerc slachtoffer van Ferrari strategie, Mercedes verneukt het vast wel weer eens, Norris wint voor Alonso en Verstappen.
Zou leuk zijnquote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Sainz en Russell samen eraf, Leclerc slachtoffer van Ferrari strategie, Mercedes verneukt het vast wel weer eens, Norris wint voor Alonso en Verstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |