Het goede nieuws is dat er nu iets interessants gebeurd is als Verstappen in de verte verdwijnt.quote:Op zondag 17 september 2023 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt wie? Kan net zo goed een enorm saaie race worden
Misschien als ie zijn wagen nu voor elkaar heeftquote:Op zondag 17 september 2023 13:29 schreef Radegast het volgende:
Ik denk dat Verstappen vandaag wint.
Paar varanen misschienquote:
100% kans op een Safety Car, hoor ik overal!quote:
Wat zijn de odds voor het uitvallen van Verstappen? Die kans acht ik wat groter.quote:Op zondag 17 september 2023 12:38 schreef amp25 het volgende:
odds voor max is 6.5 vind ik eingelijk nog best laag
alleen bij wins en snelste ronde is het 17
De vier voor hem kegelt hij er uit?quote:Op zondag 17 september 2023 13:32 schreef Nattekat het volgende:
F1TV laat nu even zien dat 7-voudig wereldkampioenen nogal de neiging hebben om brokken te maken in Singapore.
Zeiden ze dat echt?quote:Op zondag 17 september 2023 13:14 schreef DKUp het volgende:
Georgie ophypen bij Viaplay
"Een heerlijke middag, want we weten niet wie er gaat winnen..."
Wat een enge mensen toch.....
Whiplash voor Maylander?quote:Op zondag 17 september 2023 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
100% crash op een Safety Car, hoor ik overal!
(wat natuurlijk nergens op slaat)
Leave Lando alonequote:Op zondag 17 september 2023 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vier voor hem kegelt hij er uit?
Mag niet na de kwalificatie.quote:Op zondag 17 september 2023 13:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom geen reserverijder voor AM op de grid?
Het is een nep nacht race (nep lichtquote:
Omdat er niet door die coureur is gekwalificeerd.quote:Op zondag 17 september 2023 13:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Omdat je moet kwalificeren (of minimaal 1 sessie voor de race moet meedoen en daarin laat zien dat je een beetje tijd kan rijden).quote:Op zondag 17 september 2023 13:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hier half tweequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |