Hoe weet je dat als je pas inschakelt bij de opwarmronde?quote:Op zondag 17 september 2023 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel pas in bij de start van de opwarmronde, dat hele circus voorafgaand kan me echt gestolen worden. Wordt ook elk jaar erger.
Ik zit er met stijgende verbazing naar te kijken.quote:Op zondag 17 september 2023 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel pas in bij de start van de opwarmronde, dat hele circus voorafgaand kan me echt gestolen worden. Wordt ook elk jaar erger.
Die begint namelijk om 14:00quote:Op zondag 17 september 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je pas inschakelt bij de opwarmronde?
Omdat ik het 1 of 2 keer heb uitgezeten.quote:Op zondag 17 september 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je pas inschakelt bij de opwarmronde?
Ik gok op stategische fouten als Sainz voor ligt maar het team eigenlijk wil dat Leclerc gaat winnen.quote:Op zondag 17 september 2023 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sainz of Leclerc gaat een muurtje pakken.
Ik vond dit een leuk antwoord.quote:Op zondag 17 september 2023 13:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet of het elk jaar erger wordt.
Elk circuit kopieert de entertainment van Zandvoortquote:
Hup Landoooooo!quote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Sainz en Russell samen eraf, Leclerc slachtoffer van Ferrari strategie, Mercedes verneukt het vast wel weer eens, Norris wint voor Alonso en Verstappen.
Zou leuk zijnquote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Sainz en Russell samen eraf, Leclerc slachtoffer van Ferrari strategie, Mercedes verneukt het vast wel weer eens, Norris wint voor Alonso en Verstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |