Ze zijn zeker lekker zoet. Wel met pitjes, dat blieven de mannen hier in huis niet. Zelf eet ik geen 6 kilo druiven weg, dus meestal doet manlief wel iets met de opbrengst (vorig jaar een paar liter druivensap van gemaakt).quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn ze ook lekker, of wat zurig?
Ik heb vandaag onze enige peer uit de perenboom geplukt![]()
Elk jaar hebben we 1 peer, maar het is wel steeds een verrassing waar die nu weer hangt.
Tja, dat is kut, maar dan kunnen ze wellicht nog wat van je leren als je wel overlegtquote:Op zondag 17 september 2023 08:43 schreef Hupje het volgende:
Ja, ik zal maar even overleggen inderdaad. Om dan waarschijnlijk een ander cadeau te moeten bedenken. Wat me een tikje dwars maaktis dat er andersom niet overlegd wordt. Maar daar hoeft neefje inderdaad niet de dupe van te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quod tibi non vis fieri, alteri ne fecerisquote:Op zondag 17 september 2023 10:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Als zij niks overleggen waarom jij dan wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Haha, nee, ik had het iets minder luxe. Eigen keuze overigens.quote:Op zondag 17 september 2023 10:20 schreef Quoi het volgende:
Ik ben soms een beetje opstandig en zou dan dus dat kadootje wel kopen. Voorál bij geen overleg![]()
Aan mij heb je dus niks.
@:Troel was dat jouw ontbijt vanmorgen? Hoe gaat het vandaag?
Mijn vriend is tot maandagavond weg. We zijn hier alweer een tijdje in touw. Straks zwemles, kan ik even met mijn thermos met koffie cocoonen langs de kant.
Het zal wel kind-eigen zijn om de grenzen van die ene ouder even helemaal te verkennen, als de ander er niet is. En mijn grenzen zijn over het algemeen wat eerder bereikt dat die van zijn vader. Dus jammer joh
Haha herkenbaar. Gewoon even een spelcomputer geven of voor de tv parkeren hoor 😈quote:Op zondag 17 september 2023 10:20 schreef Quoi het volgende:
Ik ben soms een beetje opstandig en zou dan dus dat kadootje wel kopen. Voorál bij geen overleg![]()
Aan mij heb je dus niks.
@:Troel was dat jouw ontbijt vanmorgen? Hoe gaat het vandaag?
Mijn vriend is tot maandagavond weg. We zijn hier alweer een tijdje in touw. Straks zwemles, kan ik even met mijn thermos met koffie cocoonen langs de kant.
Het zal wel kind-eigen zijn om de grenzen van die ene ouder even helemaal te verkennen, als de ander er niet is. En mijn grenzen zijn over het algemeen wat eerder bereikt dat die van zijn vader. Dus jammer joh
quote:Op zondag 17 september 2023 10:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Quod tibi non vis fieri, alteri ne feceris
Nou, precies dat dus. Zij overleggen niet dus waarom de ander wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Omdat we juist de wereld een beetje beter proberen te makenquote:Op zondag 17 september 2023 10:36 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nou, precies dat dus. Zij overleggen niet dus waarom de ander wel?
Uiteraardquote:Op zondag 17 september 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat we juist de wereld een beetje beter proberen te maken
Dat is niet altijd mijn doel eigenlijkquote:Op zondag 17 september 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat we juist de wereld een beetje beter proberen te maken
Uiteraard. Maar ik zou het alleen doen als je zeker weet dat het kind niet de dupe is omdat het afgepakt wordt ofzo.quote:Op zondag 17 september 2023 10:53 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat is niet altijd mijn doel eigenlijk![]()
Het zou bij mij nogal afhankelijk zijn van de mate waarin ik recalcitrant word van die mensen. Ik vind een ongepast cadeau soms best leuk
Daar heb je wel een punt. Dat zat niet echt in mijn belevingswereld, dat mensen een cadeautje afpakkenquote:Op zondag 17 september 2023 10:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik zou het alleen doen als je zeker weet dat het kind niet de dupe is omdat het afgepakt wordt ofzo.
Ik vind dit heel erg per kind verschillen. Als je mijn kinderen onbeperkt schermtijd geeft, dan zit de oudste van 6.30-22.00 uur achter de tv/laptop. Mijn jongste is er daarentegen met een kwartiertje wel weer klaar mee en die gaat dan uit zichzelf wat anders doen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Schermtijd heb je als ouder zélf in de hand. Vind het meer gemakzucht om een kind zoiets níet te gunnen.
Mag zij wel vechtspelletjes spelen van jou?quote:Op zondag 17 september 2023 11:39 schreef exode het volgende:
Hier komen vechtgames zoals Fortnite er echt niet in. B speelde dat wel eens bij zijn beste vriendje en dan komt hij echt als een ander kind thuis. Bozig, kort lontje etc. Hij mag het daar ook niet meer spelen van ons. Gelukkig let die moeder daar op voor ons. Maar als iemand het zou geven, gaat het de kast in.
Verder kopen ze maar lekker wat ze leuk vinden voor onze kinderen. Oh nee wacht, geen knuffels maar dat is omdat B die niet mag met zijn huisstofmijt allergie
Voor B wordt het wel lastiger, ook voor ons. Zijn Hotwheels is hij langzaam aan het verkopen, Lego speelt ie nog wel mee maar die heeft ie al een enorme voorraad van. Hij is het liefste in de weer met dieren, takken strippen etc. Hij krijgt van ons met Sinterklaas iig een zakmes en een buiten microscope.
Hij wil wel heel graag de nieuwe Pokemon game voor op de Switch. Dus die zal vast ook gekocht worden.
En wat een heerlijke zondag![]()
Ik ben het zomer Lego tarefeel aan het ombouwen naar herfst, Juul ligt op de grond te spelen met haar Disney Lego en B hangt waar ie kan met zijn Duckies en een muziekje op. Verloofde zit te gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |