Leuk!!quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:45 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Nee hoor, nog 106 (waarschijnlijk)!
Jaaaa, wij gaan 23 december naar Disney on Ice en ook 28 december naar het Disney concertquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk!!
Wij gaan in de herfstvakantie. A wordt 18 in Disney 🥰
21 december ga ik met T naar Disney on Ice en 28 december gaan we naar het Disney 100 concert 🥰🥰
Ga je 's middags of s avonds naar het concert?quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:59 schreef exode het volgende:
[..]
Jaaaa, wij gaan 23 december naar Disney on Ice en ook 28 december naar het Disney concert
's Middags, 's avonds is niet handig met Juul van 5.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ga je 's middags of s avonds naar het concert?
Ik ben heeeel benieuwd hoe de CP gaat bevallen (of zijn jullie daar eerder geweest?), ik lees verhalen die ons deden besluiten niet te boeken voor de Voorjaarsvakantie. Maar goed, positieve dingen posten mensen minder snel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:06 schreef FlyingFish het volgende:
Disney on Ice ben ik 1 keer geweest, is niet aan mij besteed
Maar we hebben zojuist gelijk maar geboekt. Twee dagen entree, maar we gaan vooral voor het nieuwe Marvel-deel en de kerst-activiteiten, dus dat zou voldoende moeten zijn. Verder gaan we "chillen in het aqualagon".
Ah nee logisch.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:24 schreef exode het volgende:
[..]
's Middags, 's avonds is niet handig met Juul van 5.
Ik heb denk ik een deja-vu maar schreef jij laatst al niet dat jullie een nieuwe auto kochten?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:12 schreef F_r het volgende:
Vicky wat een schrik hoe is het nu met haar?
Wij kochten vandaag een ander auto. Na elf jaar gaan we afscheid nemen van de enige auto die we ooit nieuw gekocht hebben. En gaan wel elektrisch rijden met onze 2e auto. Onze 2e auto rijdt nu al niet zo veel meestal fiets ik naar mijn werk. Maar ik vind het wel fijn om als ik vrij ben of vakantie heb weg te kunnen met de auto of als het slecht weer is.
Ga je hem thuis opladen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:12 schreef F_r het volgende:
Wij kochten vandaag een ander auto. Na elf jaar gaan we afscheid nemen van de enige auto die we ooit nieuw gekocht hebben. En gaan wel elektrisch rijden met onze 2e auto. Onze 2e auto rijdt nu al niet zo veel meestal fiets ik naar mijn werk. Maar ik vind het wel fijn om als ik vrij ben of vakantie heb weg te kunnen met de auto of als het slecht weer is.
Dat heb je goed onthouden. We hebben dit jaar de grote vervangen. Dit is de kleine auto die we nu gaan vervangen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een deja-vu maar schreef jij laatst al niet dat jullie een nieuwe auto kochten?
Gaat gelukkig goed, op de fysieke klachten na. Ze heeft behoorlijk spierpijn, vooral in d'r arm. Enkel gaat een stuk beter. Ze heeft heel slecht geslapen. Was steeds wakker. Hopelijk morgen wat beter.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:12 schreef F_r het volgende:
Hopelijk herstelt ze snel en slaapt ze ook weer beterquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gaat gelukkig goed, op de fysieke klachten na. Ze heeft behoorlijk spierpijn, vooral in d'r arm. Enkel gaat een stuk beter. Ze heeft heel slecht geslapen. Was steeds wakker. Hopelijk morgen wat beter.
Oeh nice een nieuwe auto!
Tja lastig. Waarom vinden de ouders het niet tof?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:17 schreef Hupje het volgende:
Ik weet een leuk verjaardagscadeau voor mijn neefje. Zeker weten dat hij er blij mee is. Maar ik denk dat zijn ouders het niet zo tof vinden. Ga ik het dan toch kopen of doe ik verstandig
Die houden niet van gamen/schermpjes.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:22 schreef F_r het volgende:
[..]
Tja lastig. Waarom vinden de ouders het niet tof?
Het is ook gewoon zwaar. Hoe lang is je vriend nog weg?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:24 schreef Quoi het volgende:
Mijn vriend is een paar dagen op vakantie en Max en ik zijn samen. Ik app al drie dagen achter elkaar rond half 10 richting hem "ik zit." Ik ben kapot. En hij vond het vandaag niet zo heel gezellig met me btw (zei hij net voor het slapen gaan). Meneertje zit continu net over mijn grenzen heen, waardoor ik de hele dag nét alles tolereer en het eind van de dag helemaal zat ben.
En dan heb ik er eentje hè?
Eerder hadden we dit ook tijdens een mini-vakantie samen. We moeten eerst even in de clinch voordat we weer "in sync" zijn.
Ik wil nu graag die vakantie alleen naar Malaga.
Ik zou het niet doen. Dan krijgt je neefje gezeik met zijn ouders als hij er mee wil spelen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:24 schreef Hupje het volgende:
[..]
Die houden niet van gamen/schermpjes.
Het gaat om zo'n gameboy lookalike. Ons kind vindt het heerlijk vermaak en ons neefje ook als hij hier is.
Zijn ze ook lekker, of wat zurig?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef TolstoiFan het volgende:
Of even overleggen met de ouders van het neefje @:Hupje?
Wij hebben Simon voor zijn verjaardag zo'n soort gameboy lookalike met retro spelletjes gegeven. Wel met enige twijfel en daarom wel wat regels bij het gebruik. Hij is er helemaal gek mee.
Wij hebben vandaag 6 kilo druiven van onze druivenplant geplukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |