SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Dat is wel lief van je. Maar is het nou voor DDM of voor mij?quote:
Was eigenlijk voor de vrouw die ik aanbid.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je. Maar is het nou voor DDM of voor mij?
Ik hoop dat ze luisterde dan en dat ze Italiaans verstaat.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor de vrouw die ik aanbid.
Maar ja......
Beide niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze luisterde dan en dat ze Italiaans verstaat.
Ik ken dit totaal niet. Maar het zal wel Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Deze zangeres heeft duidelijk pijn..
Ze gilt het uit
Vandaar die 112 dus..... ik dacht omdat mijn biertje leeg was.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Deze zangeres heeft duidelijk pijn..
Ze gilt het uit
quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van Lolly Linda naar the Poppy Family is een kleine stap..
quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Lolly Linda is wel een geweldige naam voor een travestiet.
Stond jij daar ook niet tussen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:43 schreef livelink het volgende:
Casser la voix - Patrick Bruel (met meeschreeuw-meisjes)
Ik ben meer van het zolder-meeschreeuwen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Stond jij daar ook niet tussen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben meer van het zolder-meeschreeuwen.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Lolly Linda is wel een geweldige naam voor een travestiet.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:47 schreef livelink het volgende:
The Spinners - Working my way back to you
Sorry, maar dat is het verkeerde hoesjequote:Op zaterdag 16 september 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Stond jij daar ook niet tussen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:49 schreef Melting het volgende:
Op het hoesje hierna staat een hele stoere vent met een pet.
Op het hoesje hierna staat een vent heel stoer te doen, met een pet op.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Londonbeat there’s a beat going on
Nee, hem ook niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die pet past ons allemaal (niet)
Londonbeat zelf ken je toch wel?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt volkomen nieuw voor mij, dit. Klinkt wel leuk.
De hens erin dan, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind deze versie zoveel fijner dan het origineel
Volgens mij is dit het origineel. Bruce heeft het wel geschreven, maar pas later uitgebracht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze versie is Fire, de andere een waakvlammetje.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:00 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Deze versie is Fire, de andere een waakvlammetje.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Londonbeat zelf ken je toch wel?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Deze versie is Fire, de andere een waakvlammetje.
Ik kende deze zangeres eigenlijk niet echt.quote:
Je kent Dancing in the city toch wel?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kende deze zangeres eigenlijk niet echt.
Maar mooi vrouw hoor.
Je kent haar van Dancing in the City (Marshall Hain)quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kende deze zangeres eigenlijk niet echt.
Maar mooi vrouw hoor.
Wel, ik had dit nummer aangevraagd toen R49 zoveel jaar bestond. En toen heb jij het volgens mij gedraaid.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit is weer iets dat me echt helemaal niks zegt
Klinkt wel oké
quote:
Zo wel......quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kent haar van Dancing in the City (Marshall Hain)
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel, ik had dit nummer aangevraagd toen R49 zoveel jaar bestond. En toen heb jij het volgens mij gedraaid.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het nagekeken en het klopt inderdaad. Was in uitzending #250.
Trustenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:07 schreef zorro28 het volgende:
Het is alweer tijd om naar bed te gaan. Veel plezier nog!
Dat weet hij dan zo snel te vinden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het nagekeken en het klopt inderdaad. Was in uitzending #250.
Slaap lekker, zorro.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:07 schreef zorro28 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:07 schreef zorro28 het volgende:
Welterusten zorro. Tot een volgende keer.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:07 schreef zorro28 het volgende:
Hoeveel covers heb je vanavond gehoord dan?quote:
Het vorige nummer nogquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel covers heb je vanavond gehoord dan?
Ik gebruik daar een zeer geavanceerd programma voor. Het heet Windows Verkennerquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet hij dan zo snel te vinden.
Wat waren die andere 2 dan, want die heb ik niet op mijn netvlies....quote:
Je startliedje en All cried outquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat waren die andere 2 dan, want die heb ik niet op mijn netvlies....
Oh, dus toch All cried out. Ik twijfelde echt omdat ik dacht dat ik het in een andere versie kende inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je startliedje en All cried out
Van Alison Moyetquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dus toch All cried out. Ik twijfelde echt omdat ik dacht dat ik het in een andere versie kende inderdaad.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dus toch All cried out. Ik twijfelde echt omdat ik dacht dat ik het in een andere versie kende inderdaad.
Dit vind ik:quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit heb ik wel eens gehoord, maar dat was het dan ook wel
Het is gewoon een heel lange jingle die je uitnodigt om te blijven luisteren naar de muziek die wordt gedraaidquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit heb ik wel eens gehoord, maar dat was het dan ook wel
Dat is een ander nummer dan van Allure.quote:
Ja, dat is inderdaad niet hetzelfde nummer. Maar ik bedoelde dan die van Lisa Lisa waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit vind ik:
First release by Lisa Lisa & Cult Jam with
Dat van Alison is een andere All cried out, volgens wat ik vind.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel lange jingle die je uitnodigt om te blijven luisteren naar de muziek die wordt gedraaid
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:26 schreef Symphonic het volgende:
De echte titel is me vandaag te moeilijk
Jack the Ripper mag wel wegblijven.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Too Blind To See It....
... van Joyce Sims en... Kim Mazelle?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Jack the Ripper mag wel wegblijven.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Too Blind To See It....
... van Joyce Sims en... Kim Mazelle?
Ja, enorm knap.....quote:
Merkwaardig... Kim Syms dus. Ik heb het nagekeken en Joyce Sims en Kym Mazelle bestaan allebei en zijn zangeressen/songwriters.quote:
Kym Sims.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Merkwaardig... Kim Syms dus. Ik heb het nagekeken en Joyce Sims en Kym Mazelle bestaan allebei en zijn zangeressen/songwriters.
Dat was gewoon de bandnaam van Joyce Sims en Kym Mazellequote:Op zaterdag 16 september 2023 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik had het feitelijk fout.Kim Sims moest het zijn.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon Joni Mitchel met Big Yellow Taxi?
Ow ja die.. kon er even niet opkomen. Wist dat het iets met een taxi wasquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon Joni Mitchel met Big Yellow Taxi?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja die.. kon er even niet opkomen. Wist dat het iets met een taxi was
Welterusten DDMquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi slaapliedje. Trusten iedereen
Welterusten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi slaapliedje. Trusten iedereen
Nu wel hè?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:41 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat eens even biertje uit de koelkast plukken
Nu ik dit hoor neig ik naar sterke drankquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:41 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu ik dit hoor neig ik naar sterke drank
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Wel een hele toepasselijke titel. Die vraag kwam bij mij ook de hele tijd naar boven.quote:
Ja, ik doe altijd rustig/...... huh?! wat?!quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu wel hè?
Ik ga zo mijn 5e biertje maar eens nemen.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een hele toepasselijke titel. Die vraag kwam bij mij ook de hele tijd naar boven.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik doe altijd rustig/...... huh?! wat?!
Ik heb ECHT heel serieus overwogen om dit vanavond als afsluiter te draaien
Ja, leek me wel grappig. Een paar van die heel rustige nummers op het eind (zoals altijd) en dan ineens dit als slotsongquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:46 schreef livelink het volgende:
Start Trekkin'![]()
![]()
Ik was wel een Trekkie vroeger.
Doe mij maar Stars on 45quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik nooit. Ik was (en ben nog steeds) een Star Wars fan.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:50 schreef MadMaster het volgende:
We've Crossed That Bridge When We Come To It van ??
Ik kan me er niets bij jou bij voorstellen…quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:46 schreef livelink het volgende:
Start Trekkin'![]()
![]()
Ik was wel een Trekkie vroeger.
Ik hou weer niet van Star Wars. Maar Star Trek volgde ik vroeger wel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik nooit. Ik was (en ben nog steeds) een Star Wars fan.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Jackin' The Opera House - Jack E Makossa
Wat niet is, kan komen. Gisteren was er nog een Celine Dion-gerelateerde vraag bij 2 voor 12. Maar die ging niet over haar Titanic-nummer, maar over haar cover van The Power Of Love. Van welke zangeres dat oorspronkelijk was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die coma met dubbel m maar zo gelaten…
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat niet is, kan komen. Gisteren was er nog een Celine Dion-gerelateerde vraag bij 2 voor 12. Maar die ging niet over haar Titanic-nummer, maar over haar cover van The Power Of Love. Van welke zangeres dat oorspronkelijk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik overgeslagen. Stond wel klaar daarstraks.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat niet is, kan komen. Gisteren was er nog een Celine Dion-gerelateerde vraag bij 2 voor 12. Maar die ging niet over haar Titanic-nummer, maar over haar cover van The Power Of Love. Van welke zangeres dat oorspronkelijk was.Heeft Celine die ook verkracht? Echt, ze kan goed zingen, maar ze moet niet coveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
De cover thema shows van Melting moeten toch gevuld worden…quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft Celine die ook verkracht? Echt, ze kan goed zingen, maar ze moet niet coveren.
Over 30 jaar draait Melting hoofdzakelijk nog covers, want dan moet -ie de Top 40 van nu door...quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De cover thema shows van Melting moeten toch gevuld worden…
Oh, is dat dit nummer. Ik hoor mensen wel eens over dit nummer en dat zo goed is, maar ik kende het niet.quote:
Godzijdank ben ik dan al dood…quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over 30 jaar draait Melting hoofdzakelijk nog covers, want dan moet -ie de Top 40 van nu door...
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over 30 jaar draait Melting hoofdzakelijk nog covers, want dan moet -ie de Top 40 van nu door...
Ik heb vandaag gedreigd om Bluetooth speakers in de tuin te hangen en daar de hele nacht Celine Dion op te draaien, om de katten uit de tuin te houdenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik overgeslagen. Stond wel klaar daarstraks.
Daar zou ik dan wel de politie voor bellen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gedreigd om Bluetooth speakers in de tuin te hangen en daar de hele nacht Celine Dion op te draaien, om de katten uit de tuin te houden
DDM ook…quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar zou ik dan wel de politie voor bellen.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar zou ik dan wel de politie voor bellen.
Huiselijk geweld. Het houdt niet op, niet vanzelf....quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Huiselijk geweld. Het houdt niet op, niet vanzelf....
Het is muzikaal nogal simpel. Maar soms is dat juist prima. Zeker in dat genre wel. Daar moet je niet aan komen kakken met een mineur 7 met een verminderde 5.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, is dat dit nummer. Ik hoor mensen wel eens over dit nummer en dat zo goed is, maar ik kende het niet.
Hoor ook op het eerste gehoor niet wat er zo briljant aan is trouwens.
Ik kan al bijna weer met twee ogen iets zienquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Huiselijk geweld. Het houdt niet op, niet vanzelf....
Ik heb ooit eens een cartoon gezien met een auto die in een oorlogsgebied rijdt met muziek op de speakers om de vijand te verdrijven. Dat was Sieneke met sha-la-lie...quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gedreigd om Bluetooth speakers in de tuin te hangen en daar de hele nacht Celine Dion op te draaien, om de katten uit de tuin te houden
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan al bijna weer met twee ogen iets zien
Sandy
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:03 schreef livelink het volgende:
Ai, het is nog erger dan ik dacht.
Huiselijk geweld....... ik dacht dat het in Nederland niet zo vaak voor kwam.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bluetooth speakers, jachtgeweer…
Gaat het verder wel goed?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bluetooth speakers, jachtgeweer…
Gaat het verder wel goed?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nooit begrepen waar de uitdrukking "hoepel op" vandaan komt, maar nu snap ik het.
En je weet nu ook waarom Celine Dion platen heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nooit begrepen waar de uitdrukking "hoepel op" vandaan komt, maar nu snap ik het.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Head To Toe - Lisa Lisa & Cult Jam
Toch behoorlijk laat jaren '80 zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk lettertype wel. Dat kun je anno 2023 nog best gebruiken.
Dat hoesje is al uit de jaren '60…quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch behoorlijk laat jaren '80 zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoesje is al uit de jaren '60…
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lisa stond ook bekend om haar… nou, niet het zingen…
Zo heb je het nooit over Lisa, Lisa & the Cult Jam en zo ineens meerdere keren tijdens een show van Melting.quote:
Ze had vast sterke puntenquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lisa stond ook bekend om haar… nou, niet het zingen…
Het kan raar lopen hè?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heb je het nooit over Lisa, Lisa & the Cult Jam en zo ineens meerdere keren tijdens een show van Melting.
Vrienden uitnodigen om het met hen op te drinken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:14 schreef Melting het volgende:
Potverdorie..... blijk ik toch een loterij gewonnen hebben voor een fles bier met een marktwaarde van ¤100-¤150.
Maar het is een bier dat ik niet lust.
Zit in dubio wat ik er mee zal doen.
Zit te denken om het per opbod aan te bieden, en dan de opbrengst aan een goed doel te schenken.
Of hebben jullie een beter idee?
Een leuk lokaal goed doel zal er vast blij mee zijnquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:14 schreef Melting het volgende:
Potverdorie..... blijk ik toch een loterij gewonnen hebben voor een fles bier met een marktwaarde van ¤100-¤150.
Zit te denken om het per opbod aan te bieden, en dan de opbrengst aan een goed doel te schenken.
Wat is dat voor achterlijk duur bier?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:14 schreef Melting het volgende:
Dat denk ik ook..... ga eens goed denken wat ik er mee zal doen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een leuk lokaal goed doel zal er vast blij mee zijn
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijk duur bier?
Doneren is fair…
Is er geen biertopic op FOK! waar users rondhangen die je er blij mee kunt maken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:14 schreef Melting het volgende:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziet er bijzonder uit.
11 Jaar gerijpt op bourbon vaten?
Is daar vraag naar?
In CUL is dat er wel, maar ik denk niet dat die er een dergelijk bedrag voor neer willen tellen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is er geen biertopic op FOK! waar users rondhangen die je er blij mee kunt maken?
Blij maken kan ik heel veel mensen hiermee..... als ik deze gratis weg zou geven.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is er geen biertopic op FOK! waar users rondhangen die je er blij mee kunt maken?
Ik ben wel gek op stout, maar ik ben geen goed doelquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Maar ik lust geen stout.
Dus kan hem beter aan een goed doel schenken.
Pffff..... ze zeiden de marktwaarde tussen ¤ 100,- en ¤ 150,-quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In CUL is dat er wel, maar ik denk niet dat die er een dergelijk bedrag voor neer willen tellen.
Maar misschien ken ik iemand die er op wil bieden.
Wat is de minimum prijs, Melting?
Ik heb geen idee, misschien wel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Pffff..... ze zeiden de marktwaarde tussen ¤ 100,- en ¤ 150,-
Wat zou dan redelijk zijn? Toch die ¤ 100,-?
Ik heb nog een mini flesje liggen voor je.... even kijken wat het ook alweer is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien wel.
Maar van bier heb ik geen kaas gegeten…
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Symph, doe mij ook maar een jachtgeweer…
Dit is wel iets voor een echte liefhebberquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Blij maken kan ik heel veel mensen hiermee..... als ik deze gratis weg zou geven.
Maar dat doe ik dus niet.
Ze moeten er ook wel iets voor over hebben.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Symph, doe mij ook maar een jachtgeweer…
Dank u.quote:
Olaquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank u.
Ik ben net in het Muziekgebouw geweest bij Rumours of Fleetwood Mac
En een onsterfelijk orgel ookquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Dit is pas echt onsterfelijke muziek…
Welke van de 2 was het nou?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank u.
Ik ben net in het Muziekgebouw geweest bij Rumours of Fleetwood Mac
De band heet "Rumours of Fleetwood Mac" spannender kan ik het ook niet makenquote:
Dat is heel aardig van je, maar ik moet woensdag vol aan het werk en heb daarna visite…quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:26 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster
Ik heb een flesje (5cl) met Cornet Oaked spirit staan.
Dat is een bier/whisky dingetje..... 35%.
Limited edition.
Als je wil... neem ik het woensdag mee, als ik toch naar Amsterdam ga.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is heel aardig van je, maar ik moet woensdag vol aan het werk en heb daarna visite…
Begreep ik, maar de grap was te makkelijk om niet te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De band heet "Rumours of Fleetwood Mac" spannender kan ik het ook niet maken
Het klinkt wel spannend, ken het niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geen probleem.
Zal ik hem bewaren voor een andere keer, of sla je hem over?
Was het ook. Ze speelden ook gewoon nog muziek uit de tijd dat Peter Green nog deel uit maakte van de bandquote:
Meteen verkocht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het koinkt wel spannend, ken het niet.
Dus ik bied er 10 euro voor, voor je goede doel…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |