abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210657596
Het interessante is dat deze lijst door het Russische agentschap Sputnik is gepubliceerd.

Armenië heeft geen hoogwaardige elektronica industrie, maar exporteert toch elektronica naar Rusland.
twitter
pi_210657783
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 23:05 schreef polderturk het volgende:
Het interessante is dat deze lijst door het Russische agentschap Sputnik is gepubliceerd.

Armenië heeft geen hoogwaardige elektronica industrie, maar exporteert toch elektronica naar Rusland.
[ twitter ]
Het is vanaf het begin al duidelijk dat een hermetische blokkade van rusland onmogelijk is; de grens is te lang en te poreus.

De bedoeling is om de kosten omhoog te jagen.
pi_210657812
Azov nog steeds met hun nazi symbolen 8)7
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 17 september 2023 @ 00:44:00 #130
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210658406
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 23:30 schreef Slayage het volgende:
Azov nog steeds met hun nazi symbolen 8)7 [ twitter ]
Ik vind dat compleet vernietigde dorp erachter een stuk erger dan dat vlaggetje.
Wie weet hoeveel lijken daar nog begraven liggen.
  zondag 17 september 2023 @ 01:14:18 #132
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210658416
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 18:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Oh kijk, net zo goed een droomwereld.
Zo lang er sprake is van "disputed territory" kan Oekraine een lidmaatschap vergeten. En daarna moeten alsnog alle leden akkoord gaan.

Ik zie Oekraine geen lid worden, misschien over 10 of 20 jaar.
Dit is eigenlijk het enige uitgangspunt waardoor het wellicht op termijn beter is voor Oekraïne om gebied op te geven. Natuurlijk dienen ze zelf die afweging te maken, echter, er valt wel wat voor te zeggen om terrein op te geven in ruil voor navo lidmaatschap.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210658431
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 01:14 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit is eigenlijk het enige uitgangspunt waardoor het wellicht op termijn beter is voor Oekraïne om gebied op te geven. Natuurlijk dienen ze zelf die afweging te maken, echter, er valt wel wat voor te zeggen om terrein op te geven in ruil voor navo lidmaatschap.
Voorlopig is dat niet vorm te geven dunkt me. Ik denk dat Oekraïners dan ook echt oorlogsmoe moeten zijn.
Een deal die half het land niet begrijpt gaat zaken niet beter maken.
pi_210658437
quote:

[..]
Ik zal het nog maar is herhalen Rusland gaat dat never nooit niet accepteren. Die gaan op dit moment nooit vrede maken omdat ze weten dat Oekraïne dan een NAVO lid kan worden. Daarom ook dat Rusland tot nu toe komt met al die onzin eisen zoals nooit een NAVO lid mogen worden en de defensie opgeven. Je hebt altijd nog 2 partijen nodig om vrede te sluiten. Dat is trouwens ook de reden waarom Rusland al van af 2014 in Oekraïne aan het etteren is.
pi_210658463
Ukraine Closer to Acquiring ATACMS Long-Range Missiles From U.S. This Fall
https://www.wsj.com/world(...)-s-this-fall-a2ea92b
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210658623
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/09/16/7420144/

President Zelenski zal mogelijk deze maand naar Amerika afreizen voor een UN security council bijeenkomst waar ook de Russische minister van buitenlandse zaken Sergei Lavrov aanwezig zal zijn.

De permanente Russische vertegenwoordiger bij de UN Vasily Nebenzya geeft aan dat hij niet verwacht dat er ook maar iets uit zal komen. Behalve een show voor/van Zelenski.
pi_210658631
https://www.reddit.com/r/(...)strict_of_orel_as_a/ (video)
quote:
In the Zheleznodorozhny district of Orel as a result of the drone attack a gasoline tank was damaged.
........

https://www.reddit.com/r/(...)ians_got_blown_up_2/ (foto's NSFW)
quote:
In the Voronezh region 5 Russians got blown up. 2 deputies, a commander & 2 drivers had a couple drinks and began to threaten each other, one decided to throw a grenade right at their feet. The two drivers survived but battalion commander, deputy commander for weapons and deputy for those units died
  zondag 17 september 2023 @ 07:52:03 #139
56749 BlaZ
pi_210658724
quote:
Het blijft wat mij betreft erg vermoeiend om het gebruik van een dergelijk symbol direct met nazisme te vergelijken. We mogen denk ik ook niet onderschatten wat voor invloed het onderdeel zijn van de Soviet Unie heeft gedaan met de Oekraïnse visie op deze periode.

https://kyivindependent.c(...)zi-related-insignia/
  zondag 17 september 2023 @ 07:58:01 #140
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210658733
quote:
Dit is toch niet te geloven, dit is echt erg!
pi_210658834
Schepen arriveren voor het eerst via alternatieve route
https://nos.nl/liveblog/2(...)nd-de-krim-en-moskou

In Oekraïne zijn voor het eerst twee graanschepen gearriveerd via een alternatieve route over de Zwarte Zee. De corridor langs de kust van Oost-Oekraïne moet de scheepvaart over volle zee naar Turkije vervangen nu Rusland de graandeal heeft opgezegd.

Eerder verlieten al vijf schepen Oekraïense havens in omgekeerde richting, maar dit is de eerste keer dat schepen het aandurven richting het land te varen. De Resilient Africa en de Aroyat kwamen gisteravond aan in de buurt van Odesa. Het is de bedoeling dat ze 20.000 ton tarwe bestemd voor Afrika en Azië zullen vervoeren.

De VN verwelkomde het nieuws. Een anonieme woordvoerder zei tegen persbureau Reuters dat de VN "alle pogingen de normale handel te hervatten toejuicht, met name van voedsel". Het is nog niet bekend of Rusland het eenzijdig door Oekraïne uitgeroepen alternatief zal respecteren. Het Kremlin liet eerder weten alle scheepvaart naar Oekraïne als een doelwit te zien, omdat er mogelijk oorlogsmaterieel mee vervoerd wordt.
  zondag 17 september 2023 @ 08:32:46 #142
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_210658840
Ik kan het zelf niet lezen, maar kwam het tegen op LinkedIn. Artikel in de NRC over het Russische volk (denk ik, want ik kan het dus niet lezen): https://www.nrc.nl/nieuws(...)eer-normaal-a4157990
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_210658864
twitter
pi_210658868
Britain officially designates Russia's Wagner Group as a terror organization
https://www.upi.com/Top_N(...)-group/5881694780020
https://www.gov.uk/government/news/wagner-group-proscribed
  zondag 17 september 2023 @ 09:06:48 #145
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210659019
quote:

[..]
Er valt helemaal niets voor te zeggen. Rusland wint dan wat land en over 5 of 10 jaar gaan ze weer verder. Zo doet Rusland dat al sinds Putin aan de macht is en dat spelletje stopt nu bij Ukraine. Rusland moet kapot.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210659070
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 08:32 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik kan het zelf niet lezen, maar kwam het tegen op LinkedIn. Artikel in de NRC over het Russische volk (denk ik, want ik kan het dus niet lezen): https://www.nrc.nl/nieuws(...)eer-normaal-a4157990
Jeps, is een artikel over hoe de schrijver die daar oorspronkelijk vandaan kwam (St.Petersburg) zich zorgen maakt over hoe het met de Russische volk verder moet na de oorlog. Kan overigens niet het hele artikel lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2023 09:16:45 ]
  zondag 17 september 2023 @ 09:16:45 #147
56749 BlaZ
pi_210659078
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2023 09:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Er valt helemaal niets voor te zeggen. Rusland wint dan wat land en over 5 of 10 jaar gaan ze weer verder. Zo doet Rusland dat al sinds Putin aan de macht is en dat spelletje stopt nu bij Ukraine. Rusland moet kapot.
Waarom zou Rusland Oekraïe aanvallen als het een Navo lid is? Als Rusland kapot moet, lijkt me de enige oplossing het nucleaire arsenaal op gooien, of wat stel je voor?
pi_210659112
quote:

[..]
En hoe zit het met de bevolking van dat 'terrein'?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 17 september 2023 @ 09:35:53 #149
56749 BlaZ
pi_210659161
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 09:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
En hoe zit het met de bevolking van dat 'terrein'?
Dat is uiteraard het lastige van een dergelijke afweging. Het probleem lijkt me echter duidelijk, als je Oekraïne de Navo binnen wil gidsen zal het of alles terug moeten veroveren of een deel wat men niet terug weet te veroveren af moeten staan.

Het is aan ons te volgen hoe de Oekraïnse publieke opinie zich beweegt aanhankelijk van dit vraagstuk.
pi_210659172
Heren, leest iemand van jullie Telegramlinkjes zonder zelf een Telegram account te hebben? Klinkt het bekend dat jullie soms dingen niet kunnen openen of lezen want "is te groot"? Mijn PC heeft 16GB RAM en genoeg vrije diskspace dus dat is het niet. Komt het doordat ik geen Telegramaccount heb en of hoe los ik dit op? Om deze reden ben ik gestopt met Denis zijn Telegram te volgen jaartje terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2023 09:38:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')