quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh nee is toch echt zo!
https://www.mssdefence.co(...)the%20Russian%20army.
quote:Published: 2022-05-09T12:39:12+00:00
We hebben de afgelopen weken van russische soldaten tot generaals horen klagen over het gebrek aan (tegen)artillerie.quote:
Die russen zullen hun S-400's, hun patrouille schepen, hun early warning op de olieplatformen, wel beginnen te missen. Blind en hulpeloos.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, hoeveel drones tegelijk in 1 aanval op een schip eer de Russen het niet aankunnen en er eentje met zekerheid inslaat?
[ twitter ]
Eens.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:30 schreef kibo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er nog gereageerd wordt op die gast.
Baggert al sinds de aanvang van de " speciale operatie" het topic hier vol met nietszeggende posts, open deuren, niet terzake doende quotes, complete onzin en ga zo maar door.
Jammergenoeg moet je in dit topic blindelings pagina's doorscrollen zodra loserpedrosa weer bezig is .
Ik maak me zorgen over de enorme ontwikkeling van drones. Oorlog brengt ongekende innovatie met zich mee. Straks krijgen we 10.000 suicide-drones op.een stad ofzo.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, hoeveel drones tegelijk in 1 aanval op een schip eer de Russen het niet aankunnen en er eentje met zekerheid inslaat?
[ twitter ]
Dodelijke drone-swarms zijn een kwestie van tijd natuurlijk. Wie weet zelfs zo klein als een mug met een dodelijke prik.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen over de enorme ontwikkeling van drones. Oorlog brengt ongekende innovatie met zich mee. Straks krijgen we 10.000 suicide-drones op.een stad ofzo.
Half-life vibes....quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dodelijke drone-swarms zijn een kwestie van tijd natuurlijk.
Dan volgt de innovatie ook wel om ze uit te schakelen, kapot schieten met lasers of hun communicatie saboteren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen over de enorme ontwikkeling van drones. Oorlog brengt ongekende innovatie met zich mee. Straks krijgen we 10.000 suicide-drones op.een stad ofzo.
Wat maakt het uit als ze je stad aanvallen met raketten, clustermunitie, mosterdgas, noeks of drones. Als ze willen is er wel een wapen beschikbaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:38 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Half-life vibes....
Cool gedaan!quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
url
url
Die 2e vliegt echt, die eerste...?
Ja eens, het beste is om zorgen te beperken tot diegenen die over wapens beschikken en bereid zijn in te zetten, de aanwezigheid van verschrikkelijke wapens is verder een constantequote:Op zaterdag 16 september 2023 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als ze je stad aanvallen met raketten, clustermunitie, mosterdgas, noeks of drones. Als ze willen is er wel een wapen beschikbaar.
Dus wees maar niet bang
Alleen wat minder in staat zeedoelen uit te schakelen 😁😁quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:31 schreef oheng het volgende:
Ik wil bij deze nogmaals onderstrepen dat de Samum, die nu beschadigd is, de volgende bewapening had:
9K33M OSA
AK-630 Gatling
9K38 IGLA
76mm hoofdkanon
Allemaal in staat om luchtdoelen uit te schakelen.
Vroeg ik me ook af. Meeste van die 3D printers printen met hars, en dat is niet bijzonder sterk. Kanttekening; 3D printers kunnen ook met metalen printen. In Delft zijn er bruggen die 3D geprint zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag was er zo'n bericht over 'industrial sized' 3d printer die Oek van USA had gekregen voor printen reserve onderdelen. Vraag me af hoe dat werkt, met kunststof zoals je ze vaker ziet bij die kleinere printers of met metaal? Lijkt me niet te doen met metaal dat super heet moet zijn om te vormen. Wat voor kunststof die printbaar is, is sterk genoeg voor reserve onderdelen voor trucks, wapensystemen?
Loopbruggetje over een gracht? Was in Amsterdam meen ik een keer gedaan toen er iets tijdelijks nodig was.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Meeste van die 3D printers printen met hars, en dat is niet bijzonder sterk. Kanttekening; 3D printers kunnen ook met metalen printen. In Delft zijn er bruggen die 3D geprint zijn.
Inzake oekraine, lijkt het ideaal om naval drones te printen.
[ twitter ]
Tegenwoordig worden halve raketten geprint. SpaceX's Raptor engine komt uit een 3D printer.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Loopbruggetje over een gracht? Was in Amsterdam meen ik een keer gedaan toen er iets tijdelijks nodig was.
NLR Marknesse is al behoorlijk ver met het 3D printen van titanium vliegtuigonderdelen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Meeste van die 3D printers printen met hars, en dat is niet bijzonder sterk. Kanttekening; 3D printers kunnen ook met metalen printen. In Delft zijn er bruggen die 3D geprint zijn.
Zou weleens een filmpje willen zien dan hoe ze vloeibaar metaal printen en dan afkoelen etc.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden halve raketten geprint. SpaceX's Raptor engine komt uit een 3D printer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |