quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De vergelijking met Trump is juist terecht, aangezien er in beide gevallen sprake is van daadwerkelijke aanklachten en strafrechtelijke vervolging.
Biden en Clinton zijn nooit aangeklaagd en vervolgd.
Maar waar de Republikein de rechtsstaat aanvallen als een van hun metgezellen wordt aangeklaagd, onthouden de Dems zich van zulk gedrag.
Ik begreep het ook niet zo maar zo te zien is het plaatje uit een post op de Great Awakening waar iemand beweert dat het feit dat al die media hetzelfde FEIT melden (nl dat Ray Epps, slachtoffer van een complottheorie, alsnog wordt aangeklaagd voor zijn actie(s) op J6) de verdenkingen rondom Ray Epps alleen maar versterken omdat ze allemaal hetzelfde 'narratief' pushen.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie enkel feitelijke berichtgeving. Hoe is het bericht dar Epps is aangeklaagd 'opinievormend'?
Om nadere uitleg vragen heeft zeker geen zin? Ik vrees namelijk dat mijn intelligentie simpelweg tekortschiet om te doorzien wat voor jou blijkbaar klip en klaar is.
quote:The Fake News really REALLY wants you to know that Ray Epps was the subject of cOnSpiRaCy tHeOriEs, as though this slap on the wrist charge disproves them. If anything, it strengthens the suspicions about Epps. And isn't it amazing how every single outlet is pushing an identical narrative? (media.greatawakening.win)
MSM SCUMBAGS
![]()
Dit dus. Het is ook helemaal geen verrassing of zo. Epps zelf vermoedde dat hij op den duur alsnog aangeklaagd zou worden en ook dat hebben de media regelmatig bericht. Er worden nog steeds mensen aangeklaagd ivm J6 die ofwel nog niet te achterhalen waren ofwel minder prioriteit hadden en daar valt Epps dus onder.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wie dan? Epps was aanwezig bij het Capitool een riep mensen van tevoren op om naar het Capitool te gaan, maar heeft voor zover bekend niet opgeroepen tot geweld, geen geweld gebruikt en bij het Capitool zelf geprobeerd om andere demonstranten tot rust te manen. Dit is verklaard door andere demonstranten die aanwezig waren en voor zover ik heb begrepen ook vastgelegd op body cam beelden. Het enige dat hem daarom ten laste wordt gelegd is dat hij aanwezig was op verboden terrein.
Ook wel sneu dat hij zijn bijzonder matige grap ook nog eens gaat uitleggen...quote:Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Trump wil een commerciële zender vervolgen en speculeert over een verbod.
Let wel: het gaat hier dus om een commerciële marktpartij.
Myth of seperation of church and state... lezen deze mensen geen geschiedenisboeken?quote:
De wens, dat het een mythe is, zal de vader van de gedachte zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Myth of seperation of church and state... lezen deze mensen geen geschiedenisboeken?
Dat zijn de mensen die zich vooral laten leiden door de Bijbel he! Daarom moet public education ook afgebroken worden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Myth of seperation of church and state... lezen deze mensen geen geschiedenisboeken?
Stopt ze eindelijk met haar kutnummers?quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
Nou, blijkbaar duurt het even voordat het gezeur over Taylor Swift ook Nederland bereikt, misschien moet ik iets meer geduld hebben.
Waar heb je het nu precies over?quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
Nou, blijkbaar duurt het even voordat het gezeur over Taylor Swift ook Nederland bereikt, misschien moet ik iets meer geduld hebben.
In de VS daarentegen ....quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
Ik vond het een leuk artikel en filmpje, maar iemand als Stew Peters die God zo hoog in het vaandel heeft en om execution roept vanwege de "duivel" Pfizer is ook een beetje zielig aan het worden...quote:Op donderdag 28 september 2023 22:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In de VS daarentegen ....
[ twitter ]
Ja, je kan ook wat anders opzetten, lijkt mij een stuk minder egoďstisch. Er zijn er zat die er van kunnen genieten.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk artikel en filmpje, maar iemand als Stew Peters die God zo hoog in het vaandel heeft en om execution roept vanwege de "duivel" Pfizer is ook een beetje zielig aan het worden...
Maar moet wel eerlijk zeggen, als ik Taylor Swifts kutmuziek niet meer hoef te horen is al goed genoeg voor mij, daarom hoeft ze niet doodMaar dat is meer mijn muzikale keuze, gewoon een verbod op nummers uitbrengen is prima. Dood niet.
Ja je kan ook zeuren om het zeurenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, je kan ook wat anders opzetten, lijkt mij een stuk minder egoďstisch. Er zijn er zat die er van kunnen genieten.
Ik houd ook niet van haar muziek, dus niets persoonlijks aan. Maar het werkt wel, zet gewoon wat anders op.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja je kan ook zeuren om het zeurenJe hoeft niet alles persoonlijk op te vatten.
Als je inleiding naar die opmerking juist begrepen had was het ook meer als een grap bedoeltquote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van haar muziek, dus niets persoonlijks aan. Maar het werkt wel, zet gewoon wat anders op.
Ik vraag me dan ook wel serieus af, hoeveel mensen nemen Stew Peters nog serieus? Die gaat constant alle kanten op. Denk je buiten de USA dat er nog veel mensen naar hem kijken?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van haar muziek, dus niets persoonlijks aan. Maar het werkt wel, zet gewoon wat anders op.
De strenggelovigen met hun hypocriete gelul dat alleen god beslist over leven en dood zijn doorgaans de grootste voorstanders van de doodstraf.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je inleiding naar die opmerking juist begrepen had was het ook meer als een grap bedoeltEen Stew Peters als grote God gelovige die oproept naar executie...
Er was toch ook iets met vergeven?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De strenggelovigen met hun hypocriete gelul dat alleen god beslist over leven en dood zijn doorgaans de grootste voorstanders van de doodstraf.
De partij in Nederland die de grootste voorstander is van de doodstraf is de SGP, ze zijn zelf niet in staat om in te zien hoe hypocriet dat is.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er was toch ook iets met vergeven?
Maar hier moet je me bij helpen want ik heb niet heel veel met geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |