abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210730914
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2023 19:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De vergelijking met Trump is juist terecht, aangezien er in beide gevallen sprake is van daadwerkelijke aanklachten en strafrechtelijke vervolging.

Biden en Clinton zijn nooit aangeklaagd en vervolgd.

Maar waar de Republikein de rechtsstaat aanvallen als een van hun metgezellen wordt aangeklaagd, onthouden de Dems zich van zulk gedrag.
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210731001
twitter

Maar gelukkig worden ze niet langer 'geseksualiseerd' :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210731151
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik zie enkel feitelijke berichtgeving. Hoe is het bericht dar Epps is aangeklaagd 'opinievormend'?

Om nadere uitleg vragen heeft zeker geen zin? Ik vrees namelijk dat mijn intelligentie simpelweg tekortschiet om te doorzien wat voor jou blijkbaar klip en klaar is.
Ik begreep het ook niet zo maar zo te zien is het plaatje uit een post op de Great Awakening waar iemand beweert dat het feit dat al die media hetzelfde FEIT melden (nl dat Ray Epps, slachtoffer van een complottheorie, alsnog wordt aangeklaagd voor zijn actie(s) op J6) de verdenkingen rondom Ray Epps alleen maar versterken omdat ze allemaal hetzelfde 'narratief' pushen.

:D :')

quote:
The Fake News really REALLY wants you to know that Ray Epps was the subject of cOnSpiRaCy tHeOriEs, as though this slap on the wrist charge disproves them. If anything, it strengthens the suspicions about Epps. And isn't it amazing how every single outlet is pushing an identical narrative? (media.greatawakening.win)
:( MSM SCUMBAGS :(

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 24-09-2023 04:34:20 ]
pi_210731174
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 22:10 schreef kipknots het volgende:

[..]
Wie dan? Epps was aanwezig bij het Capitool een riep mensen van tevoren op om naar het Capitool te gaan, maar heeft voor zover bekend niet opgeroepen tot geweld, geen geweld gebruikt en bij het Capitool zelf geprobeerd om andere demonstranten tot rust te manen. Dit is verklaard door andere demonstranten die aanwezig waren en voor zover ik heb begrepen ook vastgelegd op body cam beelden. Het enige dat hem daarom ten laste wordt gelegd is dat hij aanwezig was op verboden terrein.
Dit dus. Het is ook helemaal geen verrassing of zo. Epps zelf vermoedde dat hij op den duur alsnog aangeklaagd zou worden en ook dat hebben de media regelmatig bericht. Er worden nog steeds mensen aangeklaagd ivm J6 die ofwel nog niet te achterhalen waren ofwel minder prioriteit hadden en daar valt Epps dus onder.
pi_210747509
twitter

Trump wil een commerciële zender vervolgen en speculeert over een verbod.

Let wel: het gaat hier dus om een commerciële marktpartij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_210747576
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Trump wil een commerciële zender vervolgen en speculeert over een verbod.

Let wel: het gaat hier dus om een commerciële marktpartij.
Ook wel sneu dat hij zijn bijzonder matige grap ook nog eens gaat uitleggen...
pi_210751137
Bij Fox News komen ze er eindelijk ook achter.

Poroshenko over de bewering van Shokin dat hij als Oekraiense AG afgezet is op aandringen van Joe Biden omdat hij de corruptie bij Burisma/ Hunter Biden onderzocht waarvan iedereen weet (behalve ongeinformeerde mensen, MAGA's, complotdenkers) dat hij afgezet is op aandringen van Joe Biden (in opdracht van Obama en Europese leiders) omdat hij die corruptie juist NIET onderzocht en zelf corrupt was.

twitter

Maar Poroshenko zal wel deel uitmaken van het wereldwijde complot olv het WEF of zo ... :{w

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 25-09-2023 19:12:44 ]
pi_210754528
twitter

twitter

twitter

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 26-09-2023 05:58:40 ]
pi_210759456
twitter
  dinsdag 26 september 2023 @ 23:05:54 #60
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210763131
quote:
Myth of seperation of church and state... lezen deze mensen geen geschiedenisboeken?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210763170
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Myth of seperation of church and state... lezen deze mensen geen geschiedenisboeken?
De wens, dat het een mythe is, zal de vader van de gedachte zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-09-2023 23:19:44 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  dinsdag 26 september 2023 @ 23:48:42 #62
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210763327
Nou, blijkbaar duurt het even voordat het gezeur over Taylor Swift ook Nederland bereikt, misschien moet ik iets meer geduld hebben.
pi_210763436
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat zijn de mensen die zich vooral laten leiden door de Bijbel he! Daarom moet public education ook afgebroken worden.

Een voorstel van de Republikeinen in het Huis van Afgevaardigden:

twitter

Dat komt er nooit door natuurlijk maar alleen het voorstel al :')
pi_210763460
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
Nou, blijkbaar duurt het even voordat het gezeur over Taylor Swift ook Nederland bereikt, misschien moet ik iets meer geduld hebben.
Stopt ze eindelijk met haar kutnummers? *O*
Lach met een schone bips
pi_210766384
quote:
Waar heb je het nu precies over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210782471
quote:
In de VS daarentegen ....

twitter
pi_210782781
quote:
9s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
In de VS daarentegen ....

[ twitter ]
Ik vond het een leuk artikel en filmpje, maar iemand als Stew Peters die God zo hoog in het vaandel heeft en om execution roept vanwege de "duivel" Pfizer is ook een beetje zielig aan het worden...

Maar moet wel eerlijk zeggen, als ik Taylor Swifts kutmuziek niet meer hoef te horen is al goed genoeg voor mij, daarom hoeft ze niet dood :) Maar dat is meer mijn muzikale keuze, gewoon een verbod op nummers uitbrengen is prima. Dood niet.
Lach met een schone bips
  donderdag 28 september 2023 @ 22:43:24 #68
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210783001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik vond het een leuk artikel en filmpje, maar iemand als Stew Peters die God zo hoog in het vaandel heeft en om execution roept vanwege de "duivel" Pfizer is ook een beetje zielig aan het worden...

Maar moet wel eerlijk zeggen, als ik Taylor Swifts kutmuziek niet meer hoef te horen is al goed genoeg voor mij, daarom hoeft ze niet dood :) Maar dat is meer mijn muzikale keuze, gewoon een verbod op nummers uitbrengen is prima. Dood niet.
Ja, je kan ook wat anders opzetten, lijkt mij een stuk minder egoďstisch. Er zijn er zat die er van kunnen genieten.
pi_210783007
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, je kan ook wat anders opzetten, lijkt mij een stuk minder egoďstisch. Er zijn er zat die er van kunnen genieten.
Ja je kan ook zeuren om het zeuren :) Je hoeft niet alles persoonlijk op te vatten.
Lach met een schone bips
  donderdag 28 september 2023 @ 22:46:38 #70
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210783029
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja je kan ook zeuren om het zeuren :) Je hoeft niet alles persoonlijk op te vatten.
Ik houd ook niet van haar muziek, dus niets persoonlijks aan. Maar het werkt wel, zet gewoon wat anders op.
pi_210783088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik houd ook niet van haar muziek, dus niets persoonlijks aan. Maar het werkt wel, zet gewoon wat anders op.
Als je inleiding naar die opmerking juist begrepen had was het ook meer als een grap bedoelt :) Een Stew Peters als grote God gelovige die oproept naar executie...

Hey, met die muziek te moeten missen heb ik geen moeite, die oproep wel.
Lach met een schone bips
pi_210783219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vraag me dan ook wel serieus af, hoeveel mensen nemen Stew Peters nog serieus? Die gaat constant alle kanten op. Denk je buiten de USA dat er nog veel mensen naar hem kijken?
Lach met een schone bips
pi_210783412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als je inleiding naar die opmerking juist begrepen had was het ook meer als een grap bedoelt :) Een Stew Peters als grote God gelovige die oproept naar executie...
De strenggelovigen met hun hypocriete gelul dat alleen god beslist over leven en dood zijn doorgaans de grootste voorstanders van de doodstraf.
pi_210783428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
De strenggelovigen met hun hypocriete gelul dat alleen god beslist over leven en dood zijn doorgaans de grootste voorstanders van de doodstraf.
Er was toch ook iets met vergeven?

Maar hier moet je me bij helpen want ik heb niet heel veel met geloof.
Lach met een schone bips
pi_210783647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er was toch ook iets met vergeven?

Maar hier moet je me bij helpen want ik heb niet heel veel met geloof.
De partij in Nederland die de grootste voorstander is van de doodstraf is de SGP, ze zijn zelf niet in staat om in te zien hoe hypocriet dat is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')