quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:43 schreef Puzzie het volgende:
Met die houten kan je ook lekker petsen
Zeker. Mooie variatie op de wijsheid; everything can be a dildo if you're brave enoughquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan in principe met alles petsen
Lol die meme ken ikquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Mooie variatie op de wijsheid; everything can be a dildo if you're brave enough
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Druk druk druk geweest vandaag , een heel betoog geschreven voor een stelletje kleutersquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lol die meme ken ik![]()
Ik kan hem ff niet zo snel vinden in mijn verzameling, maar deze is ook wel grappig
Wat een onhandige plek voor dat dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het viel me in eerste instantie niet eenS opquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een onhandige plek voor dat ding
Heel mooiquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:53 schreef LaSpezia het volgende:
Dit zijn toch geen tetten?
[ afbeelding ]
Het maakt nieuwsgierig hoe ze m zo gebruikt heeft ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een onhandige plek voor dat ding
Ms gewoon de opbergplek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het viel me in eerste instantie niet eenS op
Bestaan die?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
beetje zoals een waterpistooldildo?
Geilquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met automatische zaadlader
piew piew
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:14 schreef Modus het volgende:
[..]
GeilRadiografisch bestuurbare pielemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Met zo'n controllerding met 2 joysticks?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Radiografisch bestuurbare pieleman
Zou dat bestaan ?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Met zo'n controllerding met 2 joysticks?
Dan lig je zo op je rug, knietjes opgetrokken en dan proberen dat ding naar binnen te mikkenquote:
Whutt?? Ik krijg hier hele rare beelden bij die ik niet kan delenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan lig je zo op je rug, knietjes opgetrokken en dan proberen dat ding naar binnen te mikken
En de advanced methode is doggy gaan liggen zodat je hem niet ziet
JA WAT DANquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whutt?? Ik krijg hier hele rare beelden bij die ik niet kan delen
Nou ik wel maar blijkbaar zie jij dan wat andersquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja doh dat kan ik niet eens uitleggen
Grote kansquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ik wel maar blijkbaar zie jij dan wat anders![]()
Mja mijn ADD brein schiet op dit moment overal heenquote:
Ja lul er maar weer omheenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:39 schreef Puzzie het volgende:
Anyweez ik verzamel dus ook een soort van rare memes voor de leuk
Beelddenker dus als iemand iets zegt dan zie dat helemaal voor mequote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beelddenker dus als iemand iets zegt dan zie dat helemaal voor me
Ik kijk heel veel SpaceX meuk maar geen verstand hoe deze versie werktquote:
Camera dan? Geur?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel SpaceX meuk maar geen verstand hoe deze versie werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Camera dan? Geur?Camera's zitten toch standaard in drones? ze hebben ook van die robothontenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die kunnen een hele hoop![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Werkt die camera dan nog als het ding naar binnen schuiftquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Camera's zitten toch standaard in drones? ze hebben ook van die robothonten
En die kunnen een hele hoop![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Werkt die camera dan nog als het ding naar binnen schuiftWow wow 'naar binnen schuift'??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik weet is dat die robothont wordt ingezet om bepaalde gassen /stoffen te kunnen ontleden zonder dat ie het loodje legt
WoeffMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Nee op zich niet. Maar daar komen we altijd wel weer op uit.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh?? Ik heb duidelijk iets gemist
Dan is het gewoon allemaal jouw schuldquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee op zich niet. Maar daar komen we altijd wel weer op uit.
Sowieso.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is het gewoon allemaal jouw schuld
Hm.quote:
Wacht....quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm.
Dat had ik eerder vandaag toch ook ergens gehoord...?
Oh ja, rondom de Gour-MEET
Geeft niksquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht....
Foutje; dat was "Oh gaan we zo al beginnen"
LAATquote:Op zaterdag 16 september 2023 00:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou op dit moment erger ik me kapot
Alleen zwart?quote:
Ai, zielig voor de barista.quote:
Aah koffie, ik vroeg me al af waar LoL het over hadquote:
Kom ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, zielig voor de barista.
ik weet het ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aah koffie, ik vroeg me al af waar LoL het over had
Dames toch. Ben nu toch wel teleurgesteld.quote:
Pas op eh?quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh ja, die heb ik wel eens gezien. Haha nu snap ik hem!quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dames toch. Ben nu toch wel teleurgesteld.
Puzzeke maakt te weinig gebruik van haar KPN abbo.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh ja, die heb ik wel eens gezien. Haha nu snap ik hem!
Jij bent al zo zoetquote:
Nou niet bepaaldquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent al zo zoet
Hij suggereerde of Puz iets heet en zwart in haar wou hebben!quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Whehe, deze keer doelde ik alleen maar op koffie.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij suggereerde of Puz iets heet en zwart in haar wou hebben!
Koffie lekkerquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, deze keer doelde ik alleen maar op koffie.
Niet je bekkie verbranden!quote:
Hoe heter hoe beterquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet je bekkie verbranden!
Ik lees dit terwijl ik koffie drink. Goeie combi.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees dit terwijl ik koffie drink. Goeie combi.
Jawel, maar dat uit jouw mond.quote:
Puzzie houdt wel van lekker heetquote:
Heet in de reet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Puzzie houdt wel van lekker heet
Koffie moet heet zijnquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Puzzie houdt wel van lekker heet
Ja ho maar weer , we zitten niet in het tel topicquote:
DEFGHquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ho maar weer , we zitten niet in het tel topic
Wat gaan we trekken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Gaan we straks naar het touw trek topic?
Niet per definitie meervoudquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk weer aan piemols
Ja anders valt het meestal nogal tegen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een beetje je best doen mag wel in een trektopic
Ik kan nou wel een typische Stiggy opmerking makenquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja anders valt het meestal nogal tegen.
"Zal jou eens tegen" ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan nou wel een typische Stiggy opmerking maken
maar dat doe ik niet![]()
Ik heb slechts een vermoedenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
Maar je weet dondersgoed wat ik bedoel stouterd
Dus er gaat geenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja helemaal zeker weet je het hier nooit
Eeeeeerrrrrrrrgens in de verte wel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus er gaat geenbranden als ik ouwe trekpop zeg?
Je bent iig niet Oost-Indisch blontquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Eeeeeerrrrrrrrgens in de verte wel.![]()
Trekpop. Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je bent iig niet Oost-Indisch blont![]()
Denk het ook welquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ongeveer wel klopt?
Hmja beetje flauw vaak. Kijk niet zoveel cabaretiers meer ook. Heb ook geen TV meerquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:34 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb vanmiddag Vanderlaan en Woe gekeken , was erg vermakelijk
Dan wordt het idd lastig kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmja beetje flauw vaak. Kijk niet zoveel cabaretiers meer ook. Heb ook geen TV meer
KNOBquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kom er maar in paarsgepunte lans
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou vooruit, laat je gifje maar even zien dan
Jij kijkt via de pc?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Op YT staat zat, maar ja ook heeeeeeeel veel andere interessante dingen
Ik heb wel tv , en het goedkoopste abonnement alles ineenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:48 schreef Modus het volgende:
[..]
YT, en 1 a 2x per jaar iets terugkijken van TV. En af en toe een serie. Soms.
Zit weinig vlees aanquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel een beetje een lullig dingetje zo.
Ik mis er weinig aan. Zeg maar helemaal niksquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel tv , en het goedkoopste abonnement alles ineen
Haske fijn voor jouquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik mis er weinig aan. Zeg maar helemaal niks
Ligt eraan hoe je het ziet, maar ik weet dat meer mensen dat hebbenquote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het ziet, maar ik weet dat meer mensen dat hebben
Gelukkig vraagt niemand hier om monster cocks en piemetjesquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar goed ook anders Lenny weer boos![]()
Da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig vraagt niemand hier om monster cocks en piemetjes
Want dit is een beschaafde SC waar iedereen zich keurig aan de regels houdtquote:
Meestal wel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Want dit is een beschaafde SC waar iedereen zich keurig aan de regels houdt
Wel beetje duffe avond weer op Fok.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jatog![]()
Ik ga zo naar bed , ik ben moe
Mja maar vannacht was het weer behoorlijk laatquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel beetje duffe avond weer op Fok.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja maar vannacht was het weer behoorlijk laat![]()
Op een normale manierquote:
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op een normale manier![]()
Nou ja wat is normaal hier op FOK!
Okay dan ik weer rustig gaan slapenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay dan ik weer rustig gaan slapen
See you leuter![]()
Eerst maar even douchenquote:Op zondag 17 september 2023 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hallooo, heb jij geen jeuk meer?
Soort vanquote:Op zondag 17 september 2023 12:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou Modus ook klaar zijn voor een poes?
Jij wel?quote:Op zondag 17 september 2023 12:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou Modus ook klaar zijn voor een poes?
Voor de spleetpoes wel. Voor dat beest op vier poten niet.quote:Op zondag 17 september 2023 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je daar ooit helemaal klaar voor?
quote:Op zondag 17 september 2023 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor de spleetpoes wel. Voor dat beest op vier poten niet.
Voor de laatste zeker? Jaja.quote:
Bij mij andersomquote:Op zondag 17 september 2023 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor de spleetpoes wel. Voor dat beest op vier poten niet.
quote:
Je hebt toch niets tegen spleetpoezen?quote:
In principe ben ik overal voor , maar op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een echte poezquote:Op zondag 17 september 2023 16:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Je hebt toch niets tegen spleetpoezen?
Okee, moet kunnen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In principe ben ik overal voor , maar op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een echte poez
Je bedoeld een puzz?quote:
Nog enige voorkeur qua ras?quote:
Zo'n naakte alienkat? Lenny vind die mooi.quote:
Nee dat gaat tegen al mijn principes in , zielig gewoonquote:Op zondag 17 september 2023 16:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo'n naakte alienkat? Lenny vind die mooi.
Ik ook.quote:Op zondag 17 september 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik doe alsof ik een leven buiten Fok! heb
Ik ook!quote:
Sneu zijn wij.quote:
Nee, ik ben de Stigquote:
Dat is ook weer zo.quote:
quote:
Ja nee ja ik kan niet alles in de gaten houden Mobalquote:Op zondag 17 september 2023 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik was hier toch eerder vandaag al wel opletten ja pzzzznnpieswzzie
Heeft weinig indruk gemaakt blijkbaarquote:Op zondag 17 september 2023 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee ja ik kan niet alles in de gaten houden Mobal
Ik heb wel die kutgif gezienquote:Op zondag 17 september 2023 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Heeft weinig indruk gemaakt blijkbaar![]()
quote:Op zondag 17 september 2023 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NOU POEH HEEY!!!
die was rete-grappig
Niet overdrijven nouquote:Op zondag 17 september 2023 20:26 schreef Puzzie het volgende:
Nog steeds over de vloer van het lachen
quote:Op zondag 17 september 2023 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou jij bent echt een enorme ..... grapjas
Heb je wel even werk aan jaquote:Op zondag 17 september 2023 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Behoorlijk best wel![]()
Dat is niet voor de poesss
@LordofLeaves heeft ze ook graag wat kleiner maar jaquote:
... dat heb je niet altijd voor het zeggenquote:Op zondag 17 september 2023 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:LordofLeaves heeft ze ook graag wat kleiner maar ja
Nee preciesquote:Op zondag 17 september 2023 20:57 schreef Modus het volgende:
[..]
... dat heb je niet altijd voor het zeggen
Die kunnen je vermoordenquote:Op zondag 17 september 2023 21:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Word je een beetje om je oren geslagen met 2 van die joekels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |