quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:43 schreef Puzzie het volgende:
Met die houten kan je ook lekker petsen
Zeker. Mooie variatie op de wijsheid; everything can be a dildo if you're brave enoughquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan in principe met alles petsen
Lol die meme ken ikquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Mooie variatie op de wijsheid; everything can be a dildo if you're brave enough
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Druk druk druk geweest vandaag , een heel betoog geschreven voor een stelletje kleutersquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lol die meme ken ik![]()
Ik kan hem ff niet zo snel vinden in mijn verzameling, maar deze is ook wel grappig
Wat een onhandige plek voor dat dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het viel me in eerste instantie niet eenS opquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een onhandige plek voor dat ding
Heel mooiquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:53 schreef LaSpezia het volgende:
Dit zijn toch geen tetten?
[ afbeelding ]
Het maakt nieuwsgierig hoe ze m zo gebruikt heeft ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een onhandige plek voor dat ding
Ms gewoon de opbergplek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het viel me in eerste instantie niet eenS op
Bestaan die?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
beetje zoals een waterpistooldildo?
Geilquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met automatische zaadlader
piew piew
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:14 schreef Modus het volgende:
[..]
GeilRadiografisch bestuurbare pielemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Met zo'n controllerding met 2 joysticks?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Radiografisch bestuurbare pieleman
Zou dat bestaan ?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Met zo'n controllerding met 2 joysticks?
Dan lig je zo op je rug, knietjes opgetrokken en dan proberen dat ding naar binnen te mikkenquote:
Whutt?? Ik krijg hier hele rare beelden bij die ik niet kan delenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan lig je zo op je rug, knietjes opgetrokken en dan proberen dat ding naar binnen te mikken
En de advanced methode is doggy gaan liggen zodat je hem niet ziet
JA WAT DANquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whutt?? Ik krijg hier hele rare beelden bij die ik niet kan delen
Nou ik wel maar blijkbaar zie jij dan wat andersquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja doh dat kan ik niet eens uitleggen
Grote kansquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ik wel maar blijkbaar zie jij dan wat anders![]()
Mja mijn ADD brein schiet op dit moment overal heenquote:
Ja lul er maar weer omheenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:39 schreef Puzzie het volgende:
Anyweez ik verzamel dus ook een soort van rare memes voor de leuk
Beelddenker dus als iemand iets zegt dan zie dat helemaal voor mequote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beelddenker dus als iemand iets zegt dan zie dat helemaal voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |