nee, niet de zonnevlecht!quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of een knikje in de zonnevlecht?
Maar misschien wil hij de zoon gewoon even niet op beeld. Puber inmiddels of al uit huis zelfsquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als je een zoon hebt en je vriendin komt te overlijden lijkt het me apart dat je kind dan elders gaat wonen.
Misschien foto met een neefje oid.
Vriendin 2,5 jaar geleden overleden. Kleuter op de foto.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:06 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Maar misschien wil hij de zoon gewoon even niet op beeld. Puber inmiddels of al uit huis zelfs
Oh oke heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vriendin 2,5 jaar geleden overleden. Kleuter op de foto.
Walterquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoe heet die man van de pauw en sppiruwaliteit ook alweer? Die had immers ook kinderen mmaar met geen 1 woord over gerept
Maar zou idd kunnen dat het kindje bewust niet in het programma zitquote:
Wat een topshow was dat.quote:
ja maar bij walter kan ik me zomaar voorstellen dat zijn ex bij de rechter heeft afgedwongen dat hij nooit meer over zijn kinderen mag pratenquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoe heet die man van de pauw en sppiruwaliteit ook alweer? Die had immers ook kinderen mmaar met geen 1 woord over gerept
Hahhaahahahaj omggggquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:09 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ja maar bij walter kan ik me zomaar voorstellen dat zijn ex bij de rechter heeft afgedwongen dat hij nooit meer over zijn kinderen mag praten
benjamin knapt er meteen van op in ieder geval. interessant om te zien.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Deze match heeft wel zelfde vibe als Benjamin denk ik
Zelfde enorm gay type.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Deze match heeft wel zelfde vibe als Benjamin denk ik
zou beter voor die gozer zijn als benjamin hem snel naar huis stuurt,quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ben bang dat het een soort mean girls gaat worden bij Benjamin tegen die eerste date
Ja eenschquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zou beter voor die gozer zijn als benjamin hem snel naar huis stuurt,
kan die gewoon weer lekker zijn eigen ding doen in nederland.
Ja, hij beweegt nu al als een oud mannetje.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Benjamin beweegt een beetje alsof hij nekpijn heeft. Ik herken het omdat ik dat zelf heb
Oordeel over Baghrtquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:23 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik wil Mats oordeel over deze man horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |