abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210652448
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 15:44 schreef Molo het volgende:
Arrangement vooraf regelen en betalen voor ze direct bij een restaurant een idee?
Mwa. Ik heb eerst Maaltuin maar een mail gestuurd. Ik vind gewoon uiteten een stuk minder bijzonder.
pi_210652514
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 15:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zo eentje meldde zich eerder dit jaar bij ons om mee te doen aan een uitwisseling.

"Ik moet wel een duidelijke dagindeling hebben, op tijd naar bed en structuur. Liefst ook eigen slaapkamer zodat ik me kan terugtrekken indien nodig."

En er ook vanuit gaan dat daar wel rekening mee gehouden kan worden. Zo werken wij dus niet en het programma wordt echt de avond van te voren altijd nog aangepast om aan te sluiten op de behoeften van de groep.

Merken de deelnemers overigens niet veel van, die zeggen dat alles perfect is georganiseerd ed. terwijl sommige dingen om 23u de dag er voor nog zijn bedacht :D
Zoals m'n collega die binnenkort 4 weken naar Thailand gaat en zich aan het opwinden was over dat er geen privébadkamer bij de overnachting tijdens de jungle tour in zat. Je kan niet alles hebben in het leven. Of als het wel bestaat is het waarschijnlijk hartstikke duur.

De week die wij organiseren zit je een week lang met 30-40 man op een hoopje, ik ga er dan ook soms even in m'n eentje tussenuit of ik red het niet. Maar dat is meer een "bankje aan de bosrand" of "picknicktafel om de hoek" soort terugtrekken. In plaats van wachten tot iemand me een plek voor me organiseert.
pi_210652808
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:

Wanneer gaan jullie @:blues ?

We vliegen dinsdagochtend. Taxi staat voor de deur om 04.30 uur :O :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 16-09-2023 17:34:52 ]
pi_210652820
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2023 14:37 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen bij de badkamerboer op visite geweest en een mooie 3D tekening van onze toekomstige badkamer laten maken.

Ze werken, naar eigen zeggen, met alleen maar A-merken, maar die zijn vaak niet via het 3D programma beschikbaar. En sommige AA-merken (Grohe, Hansgrohe) zitten juist weer niet in hun assortiment.
Uiteindelijk heb je dus een offerte met zgn. A-merk spullen en vooral A-prijzen én een impressietekening/-ontwerp met 'soortgelijke' componenten van meukmerken… :')
Gelukkig zijn er meer badkamerjuweliers *)
pi_210652850
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 15:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zoals m'n collega die binnenkort 4 weken naar Thailand gaat en zich aan het opwinden was over dat er geen privébadkamer bij de overnachting tijdens de jungle tour in zat. Je kan niet alles hebben in het leven. Of als het wel bestaat is het waarschijnlijk hartstikke duur.

De week die wij organiseren zit je een week lang met 30-40 man op een hoopje, ik ga er dan ook soms even in m'n eentje tussenuit of ik red het niet. Maar dat is meer een "bankje aan de bosrand" of "picknicktafel om de hoek" soort terugtrekken. In plaats van wachten tot iemand me een plek voor me organiseert.
Ik las de laatste reviews van de huisjes waar wij naar toe gaan vlg week, en man man man wat zijn er toch zeikers om niks tussen _O-
(in onze ogen dan)
pi_210652883
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2023 14:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
P+R Boven 't Y, bij de start van de Noord-Zuidlijn:

Zie ook de P+R pagina van de gemeente Amsterdam: https://www.amsterdam.nl/parkeren/parkeren-reizen
Dank je!
Spoilers!
pi_210652942
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 14:44 schreef AnneX het volgende:
A en B 8)7 En nu Tele?

@:Lucky jullie hebben toch een mover erbij? En dan nog Jflip oefenen met inparkeren?

Dit vind ik indrukwekkend op de a12.
Wát instrumenten inleveren _O_

https://x.com/vanderaanet/status/1702995732456714680?s=20
Nope. Geen mover. We gaan old school :Y

Zeker indrukwekkend!
Spoilers!
pi_210653097
Update:
Iemand gestoken door een wesp.
En ik werd slachtoffer van de icebucket challenge. Goed moment om erachter te komen dat je wel een extra setje kleding, maar geen reserve bh hebt ingepakt :')

Al was het ook wel weer handig, werd meteen het aangekoekte ei van de vorige opdracht weggespoeld _O-

[ Bericht 26% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-09-2023 16:44:09 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210653102
En nu even een me-momentje op mijn slaapkamer. Met familie hondje.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210653274
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Update:
Iemand gestoken door een wesp.
En ik werd slachtoffer van de icebucket challenge. Goed moment om erachter te komen dat je wel een extra setje kleding, maar geen reserve bh hebt ingepakt :')

Al was het ook wel weer handig, werd meteen het aangekoekte ei van de vorige opdracht weggespoeld _O-
:D

Ik vind het jammer dat dit niet gefilmd is allemaal :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 september 2023 @ 17:04:32 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_210653613
Mijn huisarts is de beste! Hij stuurt mij altijd gelijk door naar het ziekenhuis.
Laatst nog met mijn hand (wat een operatie hand en ellenboog opleverde) En een vraag over de pil, wat mij twee operaties aan mijn baanmoeder opleverde. Iemand nog een vleesboom?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_210653904
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn huisarts is de beste! Hij stuurt mij altijd gelijk door naar het ziekenhuis.
Laatst nog met mijn hand (wat een operatie hand en ellenboog opleverde) En een vraag over de pil, wat mij twee operaties aan mijn baanmoeder opleverde. Iemand nog een vleesboom?
Als het maar goed met je gaat!

@Lucky-Strike de 2 x 3 plantjes staan in de voortuin.
Hèhè Die staan in de voortuin. Physostegia.
In mijn hoofd noem ik ze steeds Pythagoras. Scharnierbloem is makkelijker.
Natuurlijk.
Is het jou gelukt met die 243 stuks? En overal kaartjes erbij?

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 16-09-2023 17:28:08 ]
pi_210654081
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:D

Ik vind het jammer dat dit niet gefilmd is allemaal :D
Je vertelt onwaarheden ;(
pi_210654165
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 september 2023 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 september 2023 @ 17:58:43 #165
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210654345
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 15:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Uiteindelijk gaat natuurlijk niks automatisch. Het kan best geautomatiseerd maar dat is in de keuken/badkamer(apparatuur)branch vergelijkbaar als de discussies rondom zorginformatievoorziening.
Niet zo maak compatibel met elkaar

Vind keukenboeren en badkamerboeren over het algemeen veel teveel geld vragen voor wat handig heen en weer schuiven van elementen in hun softwarepakket. Doe ik liever zelf tegenwoordig met losse spullen die ik online of bij vaklui koop ofzo
Niks gaat automatisch, maar ik had alles wel in 1 pakket verwacht.
Maar zoals je ongetwijfeld weet, zijn aannames vaak ten onrechte…
pi_210654461
Tjonge @Cat-astrophe _O- Is dit normaal bij jullie of is dit een uitzondering? Wel eens met @Dancing-Phoebe

Oef @uniekhoorn Klinkt ook niet fijn (maar hoi je bent er weer *O* )

Ik moest lachen om de collega van @Tele6 Geen privé badkamer bij een jungletour _O- Ik ben heel benieuwd naar de verhalen na afloop van de vakantie. En wel sneu voor B Ook al zie je het misschien wel aankomen, wanneer het moment daar is is het natuurlijk toch schrikken. Maar iets van tact had A wel kunnen gebruiken bij het overbrengen van de boodschap.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 18:14:04 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210654519
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil m'n ouders een diner bij Maaltijd cadeau doen. Zij regelen de hele avond, is echt onwijs tof. Maar jeetje, wat zijn die cadeaubonnen onhandig.

De avonden zijn bijna allemaal 110 euro, maar je koopt cadeaubonnen van 100 of van 50 euro. Volgens mij kon je 'vroeger' gewoon een avondje uit cadeau doen, toen waren alle locaties dezelfde prijs. Nu kun je mensen dus alleen nog maar een cadeau geven waarbij ze zelf moeten bijbetalen of waarbij je zo'n 30 euro teveel geeft.
Er zijn van die dingen, zitten vaak in de wand, daar staat Geldmaat boven. Daar kun je cadeaubonnen uithalen.

Meeste horeca noemt die bonnen graag aan en zit geen verloopdatum op :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 16 september 2023 @ 18:14:57 #168
63722 z80
I fink you freaky
pi_210654533
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 14:38 schreef Tele6 het volgende:
Stand van zaken op de to do list:
- Zonnebril pootjes vastgedraaid
- Stofzuigen
- Plakplinten
- Afstoffen
- B bellen

gedaan. Zometeen lunch en op weg naar de ouders voor het inruilen van de stadsfiets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe een beetje blanke (fel rood schijnt ook goed te werken) nagellak op de schroefjes van je bril. Dan gaan deze niet neer los zitten. Maar kunnen nog wel er uit gedraaid worden indien nodig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 18:19:54 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210654569
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 18:14 schreef z80 het volgende:

[..]
Doe een beetje blanke (fel rood schijnt ook goed te werken) nagellak op de schroefjes van je bril. Dan gaan deze niet neer los zitten. Maar kunnen nog wel er uit gedraaid worden indien nodig.
Rood moet je met een brander op, blauw gaat zo weer los.

Of ben ik in de war met Loctite? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 16 september 2023 @ 18:24:59 #170
63722 z80
I fink you freaky
pi_210654608
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 15:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zit daar een badkamer bij? Normaal is het geluk hebben als de sloot niet te koud is om daar even in af te spoelen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210654747
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 september 2023 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De familie van je maakt je alias wel waar: catastrofe…
Affijn, goed voor de familie verhalen en herinneringen. w/
pi_210655171
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
He uniekje! Wat weer een toestanden?
Ben je als je van je vleesboom verlost bent misschien ook van je onregelmatige bloedverlies af?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2023 @ 19:25:16 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210655230
*BURP*
Gegeten bij Barraca, een Braziliaans BBQ-restaurant bij Claus te Hoofddorp. Ze komen dus iedere keer langs met verschillende soorten vleesch.
Lang verhaal kort. Rotterdam was lekkerder. Later meer in het betreffende topic.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210655308
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 18:24 schreef z80 het volgende:

[..]
Zit daar een badkamer bij? Normaal is het geluk hebben als de sloot niet te koud is om daar even in af te spoelen.
Die opmerking heb ik niet durven maken, we willen natuurlijk wel dat ze nog naar Thailand durft te gaan want erg benieuwd naar de verhalen waarmee ze terugkomt O-)
pi_210655347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 19:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Die opmerking heb ik niet durven maken, we willen natuurlijk wel dat ze nog naar Thailand durft te gaan want erg benieuwd naar de verhalen waarmee ze terugkomt O-)
Graag wanneer ze terug is, een verslag van jou. Kan me er nu al op verheugen _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_210655546
Och och och…nu er wat meer bekend is van de regio in Marokko…
Ik wist al, dat het de regio is waar wij hebben gereisd. Nu zag ik ook dat het stadje Imlil op 1745 m tot episch centrum hoorde.
De gids Omar kwam uit een berber dorp nog hoger. Hij was zo trots op zijn huis en twee appartementen verdiend met als gids en ski instructeur.
Uit het logboek. Facultatief lezen😎
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210655680
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 20:02 schreef AnneX het volgende:
Och och och…nu er wat meer bekend is van de regio in Marokko…
Ik wist al, dat het de regio is waar wij hebben gereisd. Nu zag ik ook dat het stadje Imlil op 1745 m tot episch centrum hoorde.
De gids Omar kwam uit een berber dorp nog hoger. Hij was zo trots op zijn huis en twee appartementen verdiend met als gids en ski instructeur.
Uit het logboek. Facultatief lezen😎
SPOILER
Ja, het is vreselijk :'(
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210655711
Morgen gaan wij een mooi endje fietsen, en ik heb heel modern een route gepland die dan onderweg op m'n jukbeenderen gefluisterd wordt. Ikzelf fiets dat stuk wel eens vaker, maar ik doe dan gewoon maar wat en af en toe stop ik en kijk ik op de kaart. Mijn lief vindt dat hemeltergend en deze keer gaan we samen dus moet het anders :D

Eenmaal ter plaatse komt er dan een viergangen warme lunch :9 . Voor ons & mijn zusje + man O+
En omdat wij op de fiets zijn mogen we een paar wijntjes. Moeten we daarna sloom terugfietsen :Y)
pi_210655773
Samen fietsen en voor donker weer terug.
Overigens: in de auto en op de fiets mag je evenveel wijntjes (niet).

Zit ik toch nog steeds buiten! Heerlijke temp.
Wel een vest aan. Krant, fok en koffie.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 16-09-2023 20:41:37 ]
pi_210656017
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2023 20:23 schreef sigme het volgende:
Morgen gaan wij een mooi endje fietsen, en ik heb heel modern een route gepland die dan onderweg op m'n jukbeenderen gefluisterd wordt. Ikzelf fiets dat stuk wel eens vaker, maar ik doe dan gewoon maar wat en af en toe stop ik en kijk ik op de kaart. Mijn lief vindt dat hemeltergend en deze keer gaan we samen dus moet het anders :D

Eenmaal ter plaatse komt er dan een viergangen warme lunch :9 . Voor ons & mijn zusje + man O+
En omdat wij op de fiets zijn mogen we een paar wijntjes. Moeten we daarna sloom terugfietsen :Y)
Hemeltergend sloom O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')