Mwa. Ik heb eerst Maaltuin maar een mail gestuurd. Ik vind gewoon uiteten een stuk minder bijzonder.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:44 schreef Molo het volgende:
Arrangement vooraf regelen en betalen voor ze direct bij een restaurant een idee?
Zoals m'n collega die binnenkort 4 weken naar Thailand gaat en zich aan het opwinden was over dat er geen privébadkamer bij de overnachting tijdens de jungle tour in zat. Je kan niet alles hebben in het leven. Of als het wel bestaat is het waarschijnlijk hartstikke duur.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo eentje meldde zich eerder dit jaar bij ons om mee te doen aan een uitwisseling.
"Ik moet wel een duidelijke dagindeling hebben, op tijd naar bed en structuur. Liefst ook eigen slaapkamer zodat ik me kan terugtrekken indien nodig."
En er ook vanuit gaan dat daar wel rekening mee gehouden kan worden. Zo werken wij dus niet en het programma wordt echt de avond van te voren altijd nog aangepast om aan te sluiten op de behoeften van de groep.
Merken de deelnemers overigens niet veel van, die zeggen dat alles perfect is georganiseerd ed. terwijl sommige dingen om 23u de dag er voor nog zijn bedacht
We vliegen dinsdagochtend. Taxi staat voor de deur om 04.30 uurquote:
Gelukkig zijn er meer badkamerjuweliersquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:37 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen bij de badkamerboer op visite geweest en een mooie 3D tekening van onze toekomstige badkamer laten maken.
Ze werken, naar eigen zeggen, met alleen maar A-merken, maar die zijn vaak niet via het 3D programma beschikbaar. En sommige AA-merken (Grohe, Hansgrohe) zitten juist weer niet in hun assortiment.
Uiteindelijk heb je dus een offerte met zgn. A-merk spullen en vooral A-prijzen én een impressietekening/-ontwerp met 'soortgelijke' componenten van meukmerken…
Ik las de laatste reviews van de huisjes waar wij naar toe gaan vlg week, en man man man wat zijn er toch zeikers om niks tussenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zoals m'n collega die binnenkort 4 weken naar Thailand gaat en zich aan het opwinden was over dat er geen privébadkamer bij de overnachting tijdens de jungle tour in zat. Je kan niet alles hebben in het leven. Of als het wel bestaat is het waarschijnlijk hartstikke duur.
De week die wij organiseren zit je een week lang met 30-40 man op een hoopje, ik ga er dan ook soms even in m'n eentje tussenuit of ik red het niet. Maar dat is meer een "bankje aan de bosrand" of "picknicktafel om de hoek" soort terugtrekken. In plaats van wachten tot iemand me een plek voor me organiseert.
Dank je!quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
P+R Boven 't Y, bij de start van de Noord-Zuidlijn:
Zie ook de P+R pagina van de gemeente Amsterdam: https://www.amsterdam.nl/parkeren/parkeren-reizen
Nope. Geen mover. We gaan old schoolquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:44 schreef AnneX het volgende:
A en BEn nu Tele?
@:Lucky jullie hebben toch een mover erbij? En dan nog Jflip oefenen met inparkeren?
Dit vind ik indrukwekkend op de a12.
Wát instrumenten inleveren![]()
https://x.com/vanderaanet/status/1702995732456714680?s=20
quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Update:
Iemand gestoken door een wesp.
En ik werd slachtoffer van de icebucket challenge. Goed moment om erachter te komen dat je wel een extra setje kleding, maar geen reserve bh hebt ingepakt
Al was het ook wel weer handig, werd meteen het aangekoekte ei van de vorige opdracht weggespoeld![]()
Als het maar goed met je gaat!quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn huisarts is de beste! Hij stuurt mij altijd gelijk door naar het ziekenhuis.
Laatst nog met mijn hand (wat een operatie hand en ellenboog opleverde) En een vraag over de pil, wat mij twee operaties aan mijn baanmoeder opleverde. Iemand nog een vleesboom?
Je vertelt onwaarhedenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat dit niet gefilmd is allemaal
quote:
Niks gaat automatisch, maar ik had alles wel in 1 pakket verwacht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat natuurlijk niks automatisch. Het kan best geautomatiseerd maar dat is in de keuken/badkamer(apparatuur)branch vergelijkbaar als de discussies rondom zorginformatievoorziening.
Niet zo maak compatibel met elkaar
Vind keukenboeren en badkamerboeren over het algemeen veel teveel geld vragen voor wat handig heen en weer schuiven van elementen in hun softwarepakket. Doe ik liever zelf tegenwoordig met losse spullen die ik online of bij vaklui koop ofzo
Er zijn van die dingen, zitten vaak in de wand, daar staat Geldmaat boven. Daar kun je cadeaubonnen uithalen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil m'n ouders een diner bij Maaltijd cadeau doen. Zij regelen de hele avond, is echt onwijs tof. Maar jeetje, wat zijn die cadeaubonnen onhandig.
De avonden zijn bijna allemaal 110 euro, maar je koopt cadeaubonnen van 100 of van 50 euro. Volgens mij kon je 'vroeger' gewoon een avondje uit cadeau doen, toen waren alle locaties dezelfde prijs. Nu kun je mensen dus alleen nog maar een cadeau geven waarbij ze zelf moeten bijbetalen of waarbij je zo'n 30 euro teveel geeft.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:38 schreef Tele6 het volgende:
Stand van zaken op de to do list:
- Zonnebril pootjes vastgedraaid
- Stofzuigen
- Plakplinten
- Afstoffen
- B bellen
gedaan. Zometeen lunch en op weg naar de ouders voor het inruilen van de stadsfiets.Doe een beetje blanke (fel rood schijnt ook goed te werken) nagellak op de schroefjes van je bril. Dan gaan deze niet neer los zitten. Maar kunnen nog wel er uit gedraaid worden indien nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Rood moet je met een brander op, blauw gaat zo weer los.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Doe een beetje blanke (fel rood schijnt ook goed te werken) nagellak op de schroefjes van je bril. Dan gaan deze niet neer los zitten. Maar kunnen nog wel er uit gedraaid worden indien nodig.
Zit daar een badkamer bij? Normaal is het geluk hebben als de sloot niet te koud is om daar even in af te spoelen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zoals m'n collega die binnenkort 4 weken naar Thailand gaat en zich aan het opwinden was over dat er geen privébadkamer bij de overnachting tijdens de jungle tour in zat. Je kan niet alles hebben in het leven. Of als het wel bestaat is het waarschijnlijk hartstikke duur.
De week die wij organiseren zit je een week lang met 30-40 man op een hoopje, ik ga er dan ook soms even in m'n eentje tussenuit of ik red het niet. Maar dat is meer een "bankje aan de bosrand" of "picknicktafel om de hoek" soort terugtrekken. In plaats van wachten tot iemand me een plek voor me organiseert.
De familie van je maakt je alias wel waar: catastrofe…quote:
He uniekje! Wat weer een toestanden?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn huisarts is de beste! Hij stuurt mij altijd gelijk door naar het ziekenhuis.
Laatst nog met mijn hand (wat een operatie hand en ellenboog opleverde) En een vraag over de pil, wat mij twee operaties aan mijn baanmoeder opleverde. Iemand nog een vleesboom?
Die opmerking heb ik niet durven maken, we willen natuurlijk wel dat ze nog naar Thailand durft te gaan want erg benieuwd naar de verhalen waarmee ze terugkomtquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Zit daar een badkamer bij? Normaal is het geluk hebben als de sloot niet te koud is om daar even in af te spoelen.
Graag wanneer ze terug is, een verslag van jou. Kan me er nu al op verheugenquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik niet durven maken, we willen natuurlijk wel dat ze nog naar Thailand durft te gaan want erg benieuwd naar de verhalen waarmee ze terugkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:02 schreef AnneX het volgende:
Och och och…nu er wat meer bekend is van de regio in Marokko…
Ik wist al, dat het de regio is waar wij hebben gereisd. Nu zag ik ook dat het stadje Imlil op 1745 m tot episch centrum hoorde.
De gids Omar kwam uit een berber dorp nog hoger. Hij was zo trots op zijn huis en twee appartementen verdiend met als gids en ski instructeur.
Uit het logboek. Facultatief lezen😎Ja, het is vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hemeltergend sloomquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:23 schreef sigme het volgende:
Morgen gaan wij een mooi endje fietsen, en ik heb heel modern een route gepland die dan onderweg op m'n jukbeenderen gefluisterd wordt. Ikzelf fiets dat stuk wel eens vaker, maar ik doe dan gewoon maar wat en af en toe stop ik en kijk ik op de kaart. Mijn lief vindt dat hemeltergend en deze keer gaan we samen dus moet het anders
Eenmaal ter plaatse komt er dan een viergangen warme lunch. Voor ons & mijn zusje + man
![]()
En omdat wij op de fiets zijn mogen we een paar wijntjes. Moeten we daarna sloom terugfietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |