Zeker zo, geen idee of het zo is maar misschien wil Oekraine van verschillende landen raketten krijgen zodat ze niet meteen afhankelijk zijn van 1 land en 1 type raket. Dit geldt mogelijk ook voor de Gripen zodat ze niet alleen van F16 afhankelijk zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik bij Taurus wel begrijp dat Duitsland eerst uitzoekt hoe die raketten ook beperkt kunnen worden qua afstand. Dat is bij de Britse en Franse raketten namelijk ook gedaan en niemand zeurt daarover. Er is ook geen druk op Londen en Parijs om die wapens te leveren zonder die beperking. In ieder geval niet publiekelijk. En gezien de demonstratie van het kunnen van SCALP/StormShadow afgelopen week is het ook de vraag of een Taurus die even ver kan vliegen zoveel verschil gaat maken.
Kijk, dit is het probleem met jou: jij doet geen enkel onderzoek, en daarom sla je ook telkens de plank volledig mis.quote:
ChrisOwiki is een continue stroom van roddels en desinformatie ja.quote:Op zaterdag 16 september 2023 04:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat voor bron is dit nou dan?
Dit is toch gvd niveau yvonne coldeweijer. Denk ff na man.
Mwah ik denk dat NK niet veel kan toevoegen aan het Russiche leger op Noeks leveren na dan.. Ze durven zelf niet eens ZK binnen te vallen, omdat ze weten dat ze dan het onderspit delven.quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:18 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Geen goede ontwikkeling dit.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef polderturk het volgende:
In bezet Luhansk is een voetganger doodgereden door een Russisch militair voertuig.
Niemand die wat doet.
[ twitter ]
Is een wereldwijd fenomeen. Mensen die in nood zijn maar worden door niemand geholpen. Een keer in New-York dat een vrouw in een metro werd aangerand en verkracht. 15 mensen in dezelfde metro keken de anderen kant op.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef polderturk het volgende:
In bezet Luhansk is een voetganger doodgereden door een Russisch militair voertuig.
Niemand die wat doet.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tldr;
Bureaucratie werkt het gebruik van transport wagens ernstig tegen, en voor het geringste vergrijp verdwijn je voor 7 dagen in "het strafhol".
Wtf. Het niveau van apathie dat men bereikt na jarenlange oorlog.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef polderturk het volgende:
Niemand die wat doet.
[ twitter ]
Denk dat het in Rusland niet anders zal zijn. Dat volk heeft sowieso schijt aan levensquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef polderturk het volgende:
Niemand die wat doet.
[ twitter ]
Waarom reageren er allemaal Turken onder die post?quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef polderturk het volgende:
Niemand die wat doet.
[ twitter ]
Prachtig toch de samenleving van de Rus.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef polderturk het volgende:
Niemand die wat doet.
[ twitter ]
Omdat het een Turks Twitter X account is?quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom reageren er allemaal Turken onder die post?
Het zou zo een scene kunnen zijn uit Crime and Punishment.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Prachtig toch de samenleving van de Rus.
Dat komt omdat je browser, Netscape Navigator waarschijnlijk, op Turks staat ingesteld. Je moet even overschakelen naar Nederlands.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom reageren er allemaal Turken onder die post?
Lekker voor de mensen die nachtdienst hebben en denken ff lekker te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:18 schreef Starhopper het volgende:
Kijk ik even op de radar en zie ik de herculessen weer![]()
[ afbeelding ]
Market Garden herdenking op de Ginkelse Hei denk ik.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:18 schreef Starhopper het volgende:
Kijk ik even op de radar en zie ik de herculessen weer![]()
[ afbeelding ]
De waarde van een leven in mother russia.....quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef polderturk het volgende:
Niemand die wat doet.
[ twitter ]
Ooh! Waren ze daarom laatst ook aan het vliegen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Market Garden herdenking op de Ginkelse Hei denk ik.
Exactoquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Market Garden herdenking op de Ginkelse Hei denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |