Klopt. Veel studentententen en concerzaaltjes. "Vroeger" vaak wezen stappen. de Swing en Doornroosje bv.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik was er pas in de zomer. Kende het al een beetje. Maar ENORM veel horeca.
Totaal niet te vergelijken. Zeg maar verschil tussen Lorett de Mar en Barcelona.quote:
Ik ook! En plein 44. Een bar Lambik met een uitsmijter die Blacky genoemd werd met een rare discotheek om de hoek. In de tenten die jij noemd was het meer relax groen student.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Veel studentententen en concerzaaltjes. "Vroeger" vaak wezen stappen. de Swing en Doornroosje bv.
Nijmegen overschaduwd hen totaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken. Zeg maar verschil tussen Lorett de Mar en Barcelona.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ook! En plein 44. Een bar Lambik met een uitsmijter die Blacky genoemd werd met een rare discotheek om de hoek. In de tenten die jij noemt was het meer relax groen student.
Alternatiever idd. Vooral jaren 80. New Wave......quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ook! En plein 44. Een bar met een uitsmijter die Blacky genoemd werd met een rare discotheek om de hoek. In de tenten die jij noemd was het meer relax groen student.
Heb jij nog gewerkt als student op bijv. 4 daagse? Terras Waalkade?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alternatiever idd. Vooral jaren 80. New Wave......
Ik vond uberhaupt de studenten scene heel relaxed vergeleken met bijv. Corps Amsterdam. Al staat mij ook bij dat er redelijk wat geweld was op straat toen. Dan was ik echt verantwoordelijk voor mijn schoonzusje.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alternatiever idd. Vooral jaren 80. New Wave......
Nee. In 1983 zat ik in militaire dienst, toen als soldaat tenten opgebouwd voor de vierdaagse. Later probeerde ik studentes de tent in m'n broek te laten opbouwen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Heb jij nog gewerkt als student op bijv. 4 daagse? Terras Waalkade?
Ik hoor de woedende tokkies nu alquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Gaat het dan toch ophouden?
Minister overweegt verbod op gevaarlijke bijthonden
Zeker. Krakersrellen waren er eerder dan in A'dam.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik vond uberhaupt de studenten scene heel relaxed vergeleken met bijv. Corps Amsterdam. Al staat mij ook bij dat er redelijk wat geweld was op straat toen. Dan was ik echt verantwoordelijk voor mijn schoonzusje.
Ja. Elke avond weer en het lukt omdat iedereen een beetje gek is dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. In 1983 zat ik in militaire dienst, toen als soldaat tenten opgebouwd voor de vierdaagse. Later probeerde ik studentes de tent in m'n broek te laten opbouwen.
Blaffende honden.......quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoor de woedende tokkies nu al
Maar woon je er nog steeds?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Krakersrellen waren er eerder dan in A'dam.
Rataplan de illegale zender was de organisator.
Nooit gewoond. Woon in Zaltbommel.quote:
Ken ik ook toevallig een beetje. Heel mooi als in omgeving en water mar veel shit toen in het dorp.quote:
Stad.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ken ik ook toevallig een beetje. Heel mooi als in omgeving en water mar veel shit toen in het dorp.
Ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mijn excuus. Niet naar bedoelt. Maar dat probleem is nu weg?
Niet duidelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.
En ik had een hondje die Cruijffie heette.
Verbod zie ik nog niet komen, al worden de bijtgrage honden steeds groter. Je zult maar een schattig klinkende ''bully XL'' tegenkomen. Binnenkort in uw buurt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoor de woedende tokkies nu al
Ik zeg ook niet dat je aan het lobbyen bent en al was het zo, dat mag. Wat ik zei is dat je veel gebruikte argumenten aanhaalt van die lobby, zoals de uitspraak "die kaken kunnen niet letterlijk op slot" en "ja maar andere honden kunnen ook bijten".quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:29 schreef FYazz het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij is mijn reactie heel duidelijk en genuanceerd en begrijp je me helaas toch niet.
Ik ben absoluut niet aan het lobbyen voor bully's, ik ben helemaal geen fan van dit soort honden en wat mij betreft mogen ze verboden worden.
Ik denk dat dit niet dicht te timmeren is omdat zoals al aangehaald wordt er dan gewoon weer randgevallen die net niet onder de criteria vallen gefokt gaan worden. Een wettelijk kader zou dus ook een uitbreiding moeten toelaten van de kenmerken én het aanpakken van mensen die steeds op en over het randje fokken plus recidiverende slechte baasjes.quote:Het enige wat ik zeg is dat het een fabel is dat een hondenkaak op slot kan gaan, wat vaak gedacht wordt bij bully's. Dat kan letterlijk niet en dus kan dit ook niet als kenmerk gehanteerd worden. Niets meer, niets minder.
Verder ook dat als je gaat kijken naar afzonderlijke kenmerken mogelijk honden die nu niet als hr-hond worden gezien wel kenmerken vertonen die hetzelfde zijn als van een bully of rottweiler. De Bordeauxdog die harder bijt, de terriers die ook scheuren, de mechelse herder die niet loslaat etc.
Er zal dus een soort mix van kenmerken bepaald moeten worden om de bully en rottweilers te weren, maar de herder, bordeauxdog niet.
Ik ben gewoon benieuwd hoe dit tot stand komt en hoe ze dit gaan controleren en handhaven..
Yepquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:42 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Verbod zie ik nog niet komen, al worden de bijtgrage honden steeds groter. Je zult maar een schattig klinkende ''bully XL'' tegenkomen. Binnenkort in uw buurt.
Opnieuw man doodgebeten door bully XL
https://www.telegraaf.nl/(...)e-verdacht-van-moord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |