abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210672933
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 13:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]
:{
Ground Zero
Niet dat het in Chihuahua in Mexico veiliger is O-)
pi_210673082
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 23:22 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Mijn hond is 16-en-een-half en laat ik maandag thuis inslapen 😪
Heel goed gegaan gelukkig. Ik heb haar zojuist begraven in de boomgaard.
We hebben een dierenarts gevraagd bij ons thuis te komen. De andere 3 hondjes en kat hebben afscheid kunnen nemen en even aan haar geroken.

Wat ís zo'n beslissing moeilijk, maar het is de juiste geweest. Dank ook voor de lieve woorden van sommigen hier.

Nu drinken en blowen.
Morgen schone lei.
pi_210673108
-O- :'(
pi_210674763
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 14:12 schreef myShizzle het volgende:

[..]
We hebben een dierenarts gevraagd bij ons thuis te komen. De andere 3 hondjes en kat hebben afscheid kunnen nemen en even aan haar geroken.

Wat ís zo'n beslissing moeilijk, maar het is de juiste geweest. Dank ook voor de lieve woorden van sommigen hier.

Nu drinken en blowen.
Morgen schone lei.
Sterkte. ;( O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210674819
Sterkte @myShizzle :*
  maandag 18 september 2023 @ 17:14:25 #56
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210674837
Sterkte
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210698549
We hoeven het verder niet dood te zwijgen. Fijn dat het mooi ging. Ook met andere dieren.

Maar ging dit over een pit bull? Het ging meer over de problemen.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:31:18 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210716194
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 14:12 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Nu drinken en blowen.
Morgen schone lei.
Veel sterkte. De beste beslissingen zijn vaak het zwaarst...
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:56:25 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210716428
quote:
"Dat zijn cijfers waar zelfs Luis Suarez van schrikt"
"Mwoooh Gertje ik moest een kind doodbijten want de bel deed het niet."

:D

Goed filmpje, wrange conclusie want we kunnen lijstjes en afspraken/wetten maken tot we een ons wegen, als er niet gehandhaafd wordt blijft alles precies hetzelfde.

Mijn buren zijn dus van die übertokkies die altijd van die pitbullachtigen willen maar echt ontzettend niks bakken van dat eigenarenschap. Elke dag zit de hele buurt in het geblaf en gehuil van twee van die krengen maar "dat is ons probleem, honden blaffen nu eenmaal". Vrouw des huizes kan ze ook niet uitlaten dus dat wordt gewoon niet gedaan als meneer niet thuis is. Dus twee van die hoog energie-rassen zitten in die tuin gefrustreerd te raken.

Iedereen gaat dus een blokje om als ze die vent met die bakbeesten tegenkomen, maar die tokkies hebben dus niet het geestelijke vermogen om te snappen dat die beesten uit frustratie en genetica dan elkaar op de korrel gaan nemen als ze niet beziggehouden worden.

Gisteravond was het dus weer raak. Keihard gejank en gegrauw want Laila vrat Lady op. Hoop gekrijs en nul controle door eigenaren ("kun je niks aan doen, mensen janken nu eenmaal"?) en nu zitten ze zelf dus met een probleem want a) kosten voor de dierenarts zijn ook niet begroot natuurlijk dus ze gaan gewoon niet en b) nu zitten ze in een soort gijzelaarschap met het gezin met hond 1 die in de tuin zit en hond 2 die probeert uit te breken en zichzelf nog verder verwondt.

We hebben de politie gebeld en de dierenambulance stond er ook bij later. Ik hoop zó dat hier doorgepakt gaat worden. Dit soort mensen mag gewoon geen baasje zijn. Zou er nog geen cavia aan toevertrouwen.

Nog even helemaal los van het feit dat deze hondenrassen niet geschikt zijn als veilig huisdier.
pi_210716471
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
"Dat zijn cijfers waar zelfs Luis Suarez van schrikt"
"Mwoooh Gertje ik moest een kind doodbijten want de bel deed het niet."

:D

Goed filmpje, wrange conclusie want we kunnen lijstjes en afspraken/wetten maken tot we een ons wegen, als er niet gehandhaafd wordt blijft alles precies hetzelfde.

Mijn buren zijn dus van die übertokkies die altijd van die pitbullachtigen willen maar echt ontzettend niks bakken van dat eigenarenschap. Elke dag zit de hele buurt in het geblaf en gehuil van twee van die krengen maar "dat is ons probleem, honden blaffen nu eenmaal". Vrouw des huizes kan ze ook niet uitlaten dus dat wordt gewoon niet gedaan als meneer niet thuis is. Dus twee van die hoog energie-rassen zitten in die tuin gefrustreerd te raken.

Iedereen gaat dus een blokje om als ze die vent met die bakbeesten tegenkomen, maar die tokkies hebben dus niet het geestelijke vermogen om te snappen dat die beesten uit frustratie en genetica dan elkaar op de korrel gaan nemen als ze niet beziggehouden worden.

Gisteravond was het dus weer raak. Keihard gejank en gegrauw want Laila vrat Lady op. Hoop gekrijs en nul controle door eigenaren ("kun je niks aan doen, mensen janken nu eenmaal"?) en nu zitten ze zelf dus met een probleem want a) kosten voor de dierenarts zijn ook niet begroot natuurlijk dus ze gaan gewoon niet en b) nu zitten ze in een soort gijzelaarschap met het gezin met hond 1 die in de tuin zit en hond 2 die probeert uit te breken en zichzelf nog verder verwondt.

We hebben de politie gebeld en de dierenambulance stond er ook bij later. Ik hoop zó dat hier doorgepakt gaat worden. Dit soort mensen mag gewoon geen baasje zijn. Zou er nog geen cavia aan toevertrouwen.

Nog even helemaal los van het feit dat deze hondenrassen niet geschikt zijn als veilig huisdier.
Juíst bij dat soort dominante honden is het van groot, levensbelang zelfs, dat je die honden streng en consequent opvoedt, en er ten allen tijden voor moet zorgen dat jij als baasje (roedelleider) ze áltijd onder appèl hebt.
En ze voldoende beweging moeten hebben.

Anders zijn het tikkende tijdbommen.
pi_210716488
Terwijl je juist zó ontzettend veel plezier kunt hebben van een goed opgevoede en goed luisterende hond.

Ik loop dagelijks met mijn hond door de uiterwaarden en krijg vrijwel dagelijks van voorbijgangers complimenten over hoe goed mijn hond luistert.
  vrijdag 22 september 2023 @ 14:37:41 #63
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210716726
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 14:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Terwijl je juist zó ontzettend veel plezier kunt hebben van een goed opgevoede en goed luisterende hond.

Ik loop dagelijks met mijn hond door de uiterwaarden en krijg vrijwel dagelijks van voorbijgangers complimenten over hoe goed mijn hond luistert.
Precies. Je ziet aan de energie van de eigenaar vaak al hoe de vlag erbij hangt.
pi_210716756
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 14:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Precies. Je ziet aan de energie van de eigenaar vaak al hoe de vlag erbij hangt.
Jouw energie en houding als roedelleider zijn héél belangrijk voor hoe een hond zich gedraagt.
  vrijdag 22 september 2023 @ 17:25:45 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210718018
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 14:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Anders zijn het tikkende tijdbommen.
Anders? Het zijn altijd tikkende tijdbommen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 22 september 2023 @ 17:26:55 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210718027
Ik gok dat 25 tot 50% van de honden in het wandelgebied in het niet losloopgebied niet aangelijnd zijn. En als je daar wat van zegt ben je een eikel :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 22 september 2023 @ 17:42:06 #67
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_210718153
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ik gok dat 25 tot 50% van de honden in het wandelgebied in het niet losloopgebied niet aangelijnd zijn. En als je daar wat van zegt ben je een eikel :')
Het gros van de hondeneigenaren is dan ook asociaal.

Ik zou het prima vinden als er een totaalverbod zou komen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 22 september 2023 @ 17:59:03 #68
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210718283
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Het gros van de hondeneigenaren is dan ook asociaal.

Ik zou het prima vinden als er een totaalverbod zou komen.
Wat maakt ze dan asociaal in jouw ogen?
  vrijdag 22 september 2023 @ 18:03:02 #69
Why is all the rum gone?
pi_210718310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:59 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat maakt ze dan asociaal in jouw ogen?
Als je geen rekening houdt met de wereld om je heen, ben je asociaal. Geen stront opruimen, laten loslopen waar het niet mag zijn daar mooie voorbeelden van. En zelfs al je hond wel aangelijnd is er niet voor zorgen dat hij andere mensen niet lastig valt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 22 september 2023 @ 18:07:00 #70
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210718332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 18:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als je geen rekening houdt met de wereld om je heen, ben je asociaal. Geen stront opruimen, laten loslopen waar het niet mag zijn daar mooie voorbeelden van. En zelfs al je hond wel aangelijnd is er niet voor zorgen dat hij andere mensen niet lastig valt.
Dat vind ik ook asociaal gedrag. Maar doet het merendeel van de hondenbezitters dat allemaal?
  vrijdag 22 september 2023 @ 18:09:28 #71
Why is all the rum gone?
pi_210718341
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 18:07 schreef Repentless het volgende:

Dat vind ik ook asociaal gedrag. Maar doet het merendeel van de hondenbezitters dat allemaal?
Ik zeg niet dat het merendeel al die dingen doet. Maar één ervan is voldoende om asociaal te zijn.
  vrijdag 22 september 2023 @ 18:11:45 #72
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210718360
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 18:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het merendeel al die dingen doet. Maar één ervan is voldoende om asociaal te zijn.
Laat ik het anders verwoorden: doet het merendeel van de hondenbezitters minimaal een van die dingen?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 september 2023 @ 18:11:48 #73
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210718361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 18:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
"Oh maar hij doet echt niks hoor!"

Dan nog hoef ik geen hond tegen te komen die als een dolle tegen me op gaat springen. Hou dat beest gewoon aangelijnd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 22 september 2023 @ 18:17:12 #74
Why is all the rum gone?
pi_210718405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 18:11 schreef Repentless het volgende:

[..]
Laat ik het anders verwoorden: doet het merendeel van de hondenbezitters minimaal een van die dingen?
Yep.
  vrijdag 22 september 2023 @ 18:17:32 #75
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210718408
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Oh maar hij doet echt niks hoor!"

Dan nog hoef ik geen hond tegen te komen die als een dolle tegen me op gaat springen. Hou dat beest gewoon aangelijnd.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar hoe vaak overkomt dat je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')