Maar die bijten wel minder vaak en echt ernstig volgens mij.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:03 schreef deedeetee het volgende:
De laatste bijter was dus een herder. Ben benieuwd of t een duitse herder betreft.
Herdershonden zijn de minst betrouwbare monstersquote:Op donderdag 14 september 2023 22:52 schreef Jaroon het volgende:
Vooral herders? Dat kan. Ik wist in mijn jeugd al dat het een hond was die soms achter vee aanging.
Behalve die van mij toen. Maar erken het gevaar. Met pijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herdershonden zijn de minst betrouwbare monsters
Maar het hondje leefde wel naderhand?quote:Op donderdag 14 september 2023 23:28 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Vroeger als kind door een herder gebeten, en mijn hond is paar jaar terug door een losgebroken herder aangevallen.
Ik ben dol op honden, heb ook van kleins, af aan honden gehad, maar herders vertrouw ik niet.
In meerdere opzichten qua betekenis.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:25 schreef Jaroon het volgende:
Bij een Pitt Bull leef je niet meer. Gewoon als verdediging.
Maar die is nu net weer niet hier verboden toch? En hoe herken je zo'n hond? Mag ik die doodmaken uit verdediging?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:04 schreef Qarrad het volgende:
https://apnews.com/articl(...)6af19f58d2ddcceea852
In het VK zijn ze ook wakker. De hond die momenteel verantwoordelijk is voor het merendeel van de (dodelijke) aanvallen, de Bully XL, wordt tegen het eind van het jaar verboden als vijfde ras waarbij dit gebeurt. Dat scheelt hopelijk wat incidenten daar.
Eens kijken hoeveel dode kinderen en verdwenen kinderwangetjes en overige ledemaatjes er hier moeten vallen voordat onze overheid dit ondervangt.
Weet zijn baas dat je hem koekjes geeft?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:10 schreef myShizzle het volgende:
Ik snap dat verbod op Bully XL volledig.
Feit is wel dat ik op mijn ronde als postbode in het buitengebied per auto, een BXL heb ontmoet die ik sinds een maand of drie zeker vier dagen per week een paar koekjes geef. En deze schat, Bumper heet 'ie, is echt heel lievv.
Het begon met het gooien van een koekie met gepaste afstand. Vandaag heb ik hem voor het eerst om zijn snoet geknufd nadat hij al tailwaggend en kwijlend op me afkwam. Morgen kijgt hij een extragroot bonkie.
Zou ik mijn kind/hond/kat/koe/vriendin er bij laten? No way.
Het blijven dieren. Vaak met een vraag om liefde of aardigheid. Een BONKIE geven?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:10 schreef myShizzle het volgende:
Ik snap dat verbod op Bully XL volledig.
Feit is wel dat ik op mijn ronde als postbode in het buitengebied per auto, een BXL heb ontmoet die ik sinds een maand of drie zeker vier dagen per week een paar koekjes geef. En deze schat, Bumper heet 'ie, is echt heel lievv.
Het begon met het gooien van een koekie met gepaste afstand. Vandaag heb ik hem voor het eerst om zijn snoet geknufd nadat hij al tailwaggend en kwijlend op me afkwam. Morgen kijgt hij een extragroot bonkie.
Bonkies.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
Weet zijn baas dat je hem koekjes geeft?
Dat bouw je langzaam uit tot een bonkie. Neem ik aan. Een bonkie zie ik dan voor me als een deel van een andere hond.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Weet niet wat bonkies zijn maar het begon met koekjes.
Gokje: een hondenkoekje van de Lidl oid.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Weet niet wat bonkies zijn maar het begon met koekjes.
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gokje: een hondenkoekje van de Lidl oid.
Maar bepaalde XXL hond vind dit lekker?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gokje: een hondenkoekje van de Lidl oid.
Ik aai alles met een hartslag, ook die XXL Bully.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:10 schreef myShizzle het volgende:
Vergat te nuanceren. Bedoelde 'ermee alleen laten' zonder toezicht.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik aai alles met een hartslag, ook die XXL Bully.Tenzij ik aan de lichaamstaal zie dat deze daar niet op zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |