Raar hè?quote:
De halve schuld die ze hebben staat in inkt op z’n lijfquote:Op donderdag 14 september 2023 22:04 schreef Pap89 het volgende:
255¤ nagels? 👍
250 euro beslaglegging omdat je niet betaald? 😡
Toyota genotquote:Op donderdag 14 september 2023 22:05 schreef Remco het volgende:
Starlet, zelf ook 15 jaar 1 gehad, nooit wat mee gehad.
En in haar nagels en wenkbrauwenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
De halve schuld die ze hebben staat in inkt op z’n lijf
Iemand met geld teveelquote:Op donderdag 14 september 2023 22:08 schreef golfer het volgende:
Wie is dat kind dat mee is met Wesley?
Extreem rijke mensen zijn juist zo rijk omdat ze dat zo niet zien volgens mij.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:16 schreef havanagila het volgende:
Af en toe met een half oog gekeken, maar die miljonair joh.... als je zoveel geld binnenhaalt geef je je huurders toch wat korting ipv met een privevlucht naar Alicante.
En dat stel in die flatAllemaal dure shit en je dan afvragen waarom je in de schulden zit.
Hoe komen die flessen leeg dan?quote:Op donderdag 14 september 2023 22:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze drinkt t niet, een leeg wijnrek ziet er zo lelijk uit![]()
Dit dus. Peter Gilles die afdingt bij een arme straatverkoper.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:28 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Extreem rijke mensen zijn juist zo rijk omdat ze dat zo niet zien volgens mij.
Je moet daar toch best "hard" voor kunnen zijn.
Mijn vrouw en ik zapte hier toevallig langs precies op dit moment.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:58 schreef golfer het volgende:
Ach gos. Dat arme kind met die band om haar nek in die babyspa.
Die 75 euro aan een accountant was tenminste wél goed besteed.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:10 schreef monkyyy het volgende:
Handige accountant die even 4 ka's terug haalt bij de fiscus.
Ze denken er zelfs aan om zélf zo´n bad te kopen. Ach, als je jurkjes voor de baby koopt van gemiddeld 150 per stuk! dan is zo´n badje van enkele duizenden euro´s ook een schijntje.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zapte hier toevallig langs precies op dit moment.
Smakelijk gelachen om die babyspa
Volgens mij dachten ze er niet echt aan, zou ook vrij bizar zijn voor de korte periode dat een kindje in zo'n bad kan.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze denken er zelfs aan om zélf zo´n bad te kopen. Ach, als je jurkjes voor de baby koopt van gemiddeld 150 per stuk! dan is zo´n badje van enkele duizenden euro´s ook een schijntje.![]()
En dan de fam. Koenjer die het geen gezicht vind om een leeg wijnrek in de kamer te hebben staan. Dan doe je dat rek toch weg? En wat is dat, 2 auto´s terwijl je nog geen nagel hebt om je kont mee te krabben?![]()
Wat raar dat de fam. Huisraad niet eens weet dat de schuld inmiddels al 20.000 euro is! Hij neemt dagelijks op zijn werk een snack en dat moet eens ophouden. Maar dat madam zélf een kapper, nagelstyliste en wenkbrauwen laat doen voor 255 euro kan allemaal wel? Eten voor 1400 euro per maand kan natuurlijk ook nog best wel. En dan vreemd staan te kijken als er loonbeslag volgt. Ach, wat zijn ze toch zielig!![]()
![]()
![]()
Zelfs als er nog 9 achteraan komen (badje ging 10 jaar mee) haal je het er niet uit. Maar volgens mij was het ook gewoon een praatje, geen serieuze vraag omdat ze het zelf wilde aanschaffen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij dachten ze er niet echt aan, zou ook vrij bizar zijn voor de korte periode dat een kindje in zo'n bad kan.
Gezin met 2 (?) kleine kindjes. Wat smeer je dan in godsnaam op je brood, ganzenleverpate met bladgoud? dure juwelen, feestje van 700 piek. .. Terwijl je 20k schuld hebt. Dat heeft niks met budget maar met realiteitsbesef te maken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
Wat raar dat de fam. Huisraad niet eens weet dat de schuld inmiddels al 20.000 euro is! Hij neemt dagelijks op zijn werk een snack en dat moet eens ophouden. Maar dat madam zélf een kapper, nagelstyliste en wenkbrauwen laat doen voor 255 euro kan allemaal wel? Eten voor 1400 euro per maand kan natuurlijk ook nog best wel. En dan vreemd staan te kijken als er loonbeslag volgt. Ach, wat zijn ze toch zielig!![]()
![]()
![]()
9 kinderenquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:46 schreef havanagila het volgende:
[..]
Gezin met 2 (?) kleine kindjes. Wat smeer je dan in godsnaam op je brood, ganzenleverpate met bladgoud? dure juwelen, feestje van 700 piek. .. Terwijl je 20k schuld hebt. Dat heeft niks met budget maar met realiteitsbesef te maken.
En hoe precies "wisten ze dat niet"? Of je nou een gezamenlijke rekening hebt of niet.
Ze komen wel van gemixte gezinnen. Ik weet niet precies hoeveel kinderen daar altijd zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ik dacht al, zag alleen een kleuter of 2.
Waarom ben je boos?quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze denken er zelfs aan om zélf zo´n bad te kopen. Ach, als je jurkjes voor de baby koopt van gemiddeld 150 per stuk! dan is zo´n badje van enkele duizenden euro´s ook een schijntje.![]()
En dan de fam. Koenjer die het geen gezicht vind om een leeg wijnrek in de kamer te hebben staan. Dan doe je dat rek toch weg? En wat is dat, 2 auto´s terwijl je nog geen nagel hebt om je kont mee te krabben?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:41 schreef superniger het volgende:
Moeke Angela heeft ook gekeken. https://www.ad.nl/show/ne(...)en-feestje~a7369e04/
Wesley Adema stapt morgenvroeg vast grienend in zijn hypercar. Hoe moet hij verder in het leven zonder de goedkeuring van Angela de Jongquote:Ik snap gewoon niet wat een jonge miljonair, Wesley Adema genaamd, bezielt om camera’s mee te nemen als hij ‘even’ een paar nieuwe auto’s van een paar ton gaat uitzoeken. Of om trots te laten zien hoe hij voor een paar duizend euro Sinterklaascadeautjes koopt. Om nog maar te zwijgen over hoe hij met een stel zakenrelaties een privéjet à 16.000 euro huurt om naar Spanje te vliegen. Van dat soort patsers werd ik altijd al een beetje misselijk. En momenteel nog net wat meer.
Het meest triest vind ik nog dat ze dachten 12k schuld te hebben na zelf alle schulden op een rijtje te hebben gezet. Ze zijn het overzicht compleet kwijt. En ik krijg de indruk dat ze ook de post niet meer openmaken. Want loonbeslag komt niet uit de lucht vallen. En huurverhogingen worden ook vooraf aangekondigd.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Brokkel het volgende:
Denken dat je ongeveer 12k schuld hebt, maar dat blijkt 20k te zijn.
Met een weekbudget werken is alleen goed, als je je ook aan het weekbudget committeert. Onder het mom van 'maar dit is een product voor de lange termijn' vindt direct de eerste budgetoverschreiding plaats: de flessen wijn. Want een leeg wijnrek? Nee, dát kan echt niet. Op die manier kun je elke uitgave goedpraten en steeds over je budget heengaan.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:00 schreef Brokkel het volgende:
Wel goed dat ze nu met een budget werken (...).
Ik snap het ook niet, of het is waardeloze wijn en dan kosten die flessen minder dan de APK van de auto, maar dan nog zou die APK een beter doel zijn, want slechte wijn is helemaal zonde van het geld.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:04 schreef Malavita het volgende:
Die wijn kopen, want anders is het rek leeg
Dat gedrocht van een huis verkopen ze ook niet. Man man
quote:Op zaterdag 16 september 2023 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, of het is waardeloze wijn en dan kosten die flessen minder dan de APK van de auto, maar dan nog zou die APK een beter doel zijn, want slechte wijn is helemaal zonde van het geld.
Of het is redelijke wijn en dan kosten die flessen meer dan de APK van de auto en dan is het ook weer een bizarre keuze.
Who cares wat je in je wijnrek hebt staan en als het zo ongezellig staat dat je wijnrek leeg is dan breng je je wijnrek vast naar de stort, of moet het wijnrek ook mee in de camper?
Mijn god, wijn kopen omdat een leeg wijnrek zo ongezellig staat is wel het meest bizarre excuus dat ik gehoord heb, alleen een alcoholist verzint zulke nonsens.
Dat was tijdens het kijken en voordat ze het over het lege wijnrek had ;-)quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:30 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Met een weekbudget werken is alleen goed, als je je ook aan het weekbudget committeert. Onder het mom van 'maar dit is een product voor de lange termijn' vindt direct de eerste budgetoverschreiding plaats: de flessen wijn. Want een leeg wijnrek? Nee, dát kan echt niet. Op die manier kun je elke uitgave goedpraten en steeds over je budget heengaan.
+ daarvoor werkten ze met een achteraf budget: Als ik terugkijk, dan zie ik dat die kleine bedragen niet nodig zijn. En dan besparen we 130E op de boodschappen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:30 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Met een weekbudget werken is alleen goed, als je je ook aan het weekbudget committeert. Onder het mom van 'maar dit is een product voor de lange termijn' vindt direct de eerste budgetoverschreiding plaats: de flessen wijn. Want een leeg wijnrek? Nee, dát kan echt niet. Op die manier kun je elke uitgave goedpraten en steeds over je budget heengaan.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelden zoveel onzin gelezen, het is gewoon een goede investering. Net als roomspray en dure cosmetica essentieel zijn voor de verkoop van het huis. Dan kunnen een apk en nieuwe schoenen voor iemand met reumatische klachten wel even wachten.
Ze hebben volgens mij 9 kinderen hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:46 schreef havanagila het volgende:
[..]
Gezin met 2 (?) kleine kindjes. Wat smeer je dan in godsnaam op je brood, ganzenleverpate met bladgoud? dure juwelen, feestje van 700 piek. .. Terwijl je 20k schuld hebt. Dat heeft niks met budget maar met realiteitsbesef te maken.
En hoe precies "wisten ze dat niet"? Of je nou een gezamenlijke rekening hebt of niet.
Een samengesteld gezin heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze komen wel van gemixte gezinnen. Ik weet niet precies hoeveel kinderen daar altijd zijn.
Zij was wél op de hoogte hoor maar wilde het hem niet zeggen. Daarom was hij behoorlijk geschrokken en ook boos.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:51 schreef Donna het volgende:
Maar in de vorige aflevering (of die daarvoor?) kwam al duidelijk naar voren dat ze van elkaar geen idee hadden van de financiële situatie van elkaar en nooit bij elkaar op de rekening kijken. Zij had geen idee dat hij zo vaak een broodje o.i.d. ging halen.
En er maar om lachen. Geweldig.
Ik boos?quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom ben je boos?
Afgezien van die Adema's is dit gewoon leedvermaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |