Genoeg kapitaal voor een stichting voor gedupeerden t.z.t.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:45 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Nu project afgesloten op ¤ 1.150.000
Het zijn ook echt wel vette jaren voor collin en dat zal niet minder worden. Dat jasje komt strakker te zitten :-).quote:Op donderdag 28 september 2023 20:43 schreef obligataire het volgende:
Ik zit steeds maar naar die foto op Collin te kijken, maar dat jasje van Bas is toch echt zwaar gekrompen in de was
Ik heb hem wel meegenomen. Snap wat je bedoelt qua risico, eigenlijk is het gewoon verlies financiering waar de huisbank geen zin in had.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:42 schreef obligataire het volgende:
[..]
Genoeg kapitaal voor een stichting voor gedupeerden t.z.t.
Nee werkt nog steeds voor geen meter.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:35 schreef Slingervinger het volgende:
Is er iemand bij wie de website van MAX wél compleet werkt d w z met name ook de updates zijn te vinden
Ze mogen helemaal niks meer met crowdfunding. Alleen de software verder ontwikkelen.quote:Op zondag 17 september 2023 09:55 schreef Crowdmeister het volgende:
Wat voor gevolgen heeft het niet verstrekken van de vergunning nu precies op het business model van MCF? Mogen ze nu geen buitenlandse klanten aannemen? Mogen ze alleen crowdfunden in specifieke landen? Dat is me nog niet helemaal duidelijk. Ik zit ook bij MCF, maar vindt het volkomen terecht dat ze niet voor een vergunning in aanmerking komen in de huidige staat.
Geen zekerheden en autohandel dus met een boog eromheen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:36 schreef Tjalala het volgende:
Nieuwe CCF direct:
Autoconcurrent Almere
¤ 50.000 | 9,5% rente | 60 maanden
als ik de balans zie: hoe staan normaliter 40 auto's op voorraad in de balans?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Geen zekerheden en autohandel dus met een boog eromheen.
De score voor Autoconcurrent is Laag risico. De overall Collin Credit Score is Ruim Voldoende. Ik zeg... doen!quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb een bedrag ontvangen van een project waar ik in 2017 voor het laatst een betaling van had ontvangen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 02:06 schreef ETphonehome het volgende:
De specificatie van FnC staat weer online. Met weemoed kijk ik elke maand naar het langzaam teruglopen van uitstaand saldo bij dit platform.
Weer 3 nabetalingen op default projecten, ook 1 nieuw project welke op de default lijst gekomen is.
Daarnaast zag ik nu ook een nieuwe categorie van de bolletjes kleurder: de categorie "rood bolletje" heeft nu niet alleen afgeboekte projecten, maar ook een aantal projecten met de opmerking "gesloten". Dit was me nog niet eerder opgevallen. Beperkte bedragen in mijn portefeuille, maar blijkbaar ondertussen een aantal projecten waar de incasso pogingen gestaakt zijn.
Zijn wel auto's met veel tot heel veel ervaring.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:18 schreef Soulfreak het volgende:
Wederom een stemronde voor Kind*rOutl*t (3e keer in iets meer dan 3 jaar).Na bijna 3 maanden eindelijk de uitslag van de stemronde, 80% eens, wat toch een stuk minder is dan bij de vorige stemronde in 2021 (was toen 95%). Het geduld raakt bij sommige investeerders een beetje op. Maar goed, het voorstel is hiermee goedgekeurd, betaalschema is aangepast met weer een paar maanden aflossingsvrij en een verlenging met 35 maanden. De juli, augustus en september termijnen (alleen rente) zijn ook gelijk betaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar weer Eens gestemd, lijkt me het beste om het nog openstaande bedrag nog terug te krijgen. Verder is nu al ruim 81% van het oorspronkelijk bedrag afgelost. En als ik de ontvangen aflossingen en rente optel heb ik al 98,5% van mijn investering terug, dus eventuele schade bij default valt mee. Maar we doen dit om rendement te halen en dat gaat nu nog langer duren. Looptijd gaat zo van de oorspronkelijke 60 maanden naar 115 maanden.
Hopelijk was dit de laatste keer dat er een aanpassing nodig is, want ik weet niet of ik een volgende keer weer voor eens zal stemmen.
Je pakt de peildatum mee. Voor waarschijnlijk 6 maanden magere rente. Aflossen maar. Ik bedank.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:36 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
Serkan Kulup
¤ 300.000 | 7,0% rente | 12 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/serkan-kulup/
Serkan gaat zijn CCF lening van oktober 2022 herfinancieren, maar lost wel even 200k af. Eerste hypotheek voor leenbedrag op WOZ waarde 850k == LTV 36%. Aflossingsvrij.
Zat ook in de eerste, lijkt mij wel solid!
Wel even de hogedrukspuit over die oprit halen
quote:U heeft geïnvesteerd in het project 25184 | V*nke | Werkkapitaal vastgoedportefeuille VII.
Deze lening is door de verkoop van het onderpand volledig afgelost. Het betaalschema is hierop aangepast en zichtbaar in uw eigen omgeving op onze website.
De aflossing wordt met de verzamelbetaling aan u uitbetaald. Project 25184 is hiermee volledig afgehandeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:04 schreef KrekelJapie het volgende:
Reguliere maandbetalingen gve komen steeds vaker moeilijker binnen. Deze week 11 updates
En dan zullen we het over de oplichter Jan Willem van der Linden maar niet hebben, die een stroppenpot van meer dan 8 miljoen heeft staan bij GVE. Het is nog net geen MAX.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens. Looptijd ergens tussen de 6 en 12 maanden dus een schijntje aan rente om andermans problemen op te lossen. Zekerheid lijkt goed dus ik zou zeggen, je doet óf helemaal niet mee, óf met een heel serieus bedrag. Een normale basisinleg loont totaal niet de moeite. En dan heb je idd dat box 3 verhaal nog.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:48 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Je pakt de peildatum mee. Voor waarschijnlijk 6 maanden magere rente. Aflossen maar. Ik bedank.
Zo lang ik geen BV heb, is het niet interessant om in het laatste deel van het jaar in te stappen. Ik zie het aandeel crowdfunding inmiddels al flink teruglopen de afgelopen anderhalve maand.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:48 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Je pakt de peildatum mee. Voor waarschijnlijk 6 maanden magere rente. Aflossen maar. Ik bedank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |