SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou idd, zat ff wat dieper te kijken, nieuwe klanten krijgen met hun *eerste* rekening (zeggen ze nadrukkelijk) 3,55% voor 183 dagen. Bestaande klanten:quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:40 schreef lykkefund het volgende:
[..]
Wel heb ik nu het gevoel dat ze hard geld nodig hebben dat ze zo snel en vaak de rente omhoog gooien en met acties strooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit in 1A dus maak me geen zorgen.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:00 schreef InVestEerder het volgende:
On topic dan maar weer...
Een SIG'je met problemen:Schijf 2 en 3 moeten wel vrezen. Zeker wanneer er nu kosten gemaakt worden om tot een verkoopresultaat te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit in 1A dus maak me geen zorgen.
Komen uit de stal van Great Property Experiencequote:Sandjai Ramautar en Priscilla Ramsoedh zijn beide professionele vastgoed eigenaren, beleggers en investeerders. Zij hebben elkaar ontmoet tijdens het Great Property Experience Galafeest en sindsdien combineren zij hun vastgoed netwerken, ervaringen en kennis over de vele projecten die zij al op naam hebben staan. Zij hebben een mooi aanbod van interessante kansen in Dubai en tijdens de vastgoedconventie delen zij hun enthousiasme over deze enorme groeimarkt
[ Bericht 10% gewijzigd door KrekelJapie op 26-09-2023 23:18:22 ]
Nog niet aangepast in de tekst.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:03 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
PLM Cranes B.V. bij CCF vult zicht vrij vlot zo te zien, niet in de laatste plaats omdat ze de crowdfund naar 1m hebben teruggebracht en via Collin een private investeerder voor minimaal 1.5m hebben gevonden.
https://www.collincrowdfund.nl/btc-beheer-b-v/
EDIT: ze lopen te rommelen, nu is het opeens toch 1.5 miljoen via crowdfund, hebben ze net aangepast
kranen was even offline, loopt nu terug van 88% gefund naar 51% gefund?>quote:Op woensdag 27 september 2023 12:32 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Nog niet aangepast in de tekst.
D.d. 27-09-2023: Het leenbedrag via de crowdfundcampagne is verhoogd met ¤ 500.000,- van ¤ 1.000.000,- naar ¤ 1.500.000,-. De private lening zal daardoor met dalen van ¤ 1.500.000,- naar ¤ 1.000.000,-quote:Op woensdag 27 september 2023 12:03 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
PLM Cranes B.V. bij CCF vult zicht vrij vlot zo te zien, niet in de laatste plaats omdat ze de crowdfund naar 1m hebben teruggebracht en via Collin een private investeerder voor minimaal 1.5m hebben gevonden.
https://www.collincrowdfund.nl/btc-beheer-b-v/
EDIT: ze lopen te rommelen, nu is het opeens toch 1.5 miljoen via crowdfund, hebben ze net aangepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:35 schreef Tjalala het volgende:
Ter info, zit zelf niet in het project.Geen goed nieuws, want er staat nog een bedrag open vanuit de snackbar. Kans dat we dat nog gaan krijgen wordt stukken kleinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snackbar verkocht, trampoline-zaak failliet, misschien kunnen ze zich nu weer focussen op de eerste snackbar. Van beide HCN-projecten is een groot deel van de inleg al terugbetaald.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:40 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Geen goed nieuws, want er staat nog een bedrag open vanuit de snackbar. Kans dat we dat nog gaan krijgen wordt stukken kleiner
Hoe ik dit inschat is dat de private investeerder bij voorkeur 1 miljoen inlegt, maar zonodig aanvult tot max 1.5. En dat daar wat miscommunicatie over was en/of Collin verbaasd was dat die 1 miljoen zo snel vol kwam.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:10 schreef obligataire het volgende:
[..]
D.d. 27-09-2023: Het leenbedrag via de crowdfundcampagne is verhoogd met ¤ 500.000,- van ¤ 1.000.000,- naar ¤ 1.500.000,-. De private lening zal daardoor met dalen van ¤ 1.500.000,- naar ¤ 1.000.000,-
De zóveelste rode vlag wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee is bijna 71% van het leningbedrag terugbetaald. Inclusief netto rendement heb ik nu 90% van mijn geinvesteerde bedrag terug.
Er is 8 uur na livegang nog geen miljoen gefund. Nog ruim een half miljoen te gaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:14 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Hoe ik dit inschat is dat de private investeerder bij voorkeur 1 miljoen inlegt, maar zonodig aanvult tot max 1.5. En dat daar wat miscommunicatie over was en/of Collin verbaasd was dat die 1 miljoen zo snel vol kwam.
Nee klopt, om het middaguur was het al over de 8 ton, daarna werd het rustig. Nu net over 1 miljoen. Irri, door deze actie van Collin duurt het uitboeken ook weer langer en lopen we rente mis!quote:Op woensdag 27 september 2023 19:03 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Er is 8 uur na livegang nog geen miljoen gefund. Nog ruim een half miljoen te gaan.
Waar ze bij Collin spelen met het totaalbedrag van een pitch doen ze bij Wvjg gewoon een tweede pitch open:quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:48 schreef Tjalala het volgende:
[..]
https://waardevoorjegeld.nl/investeren/kleen-estate-stelleplas
Gaat morgenavond open.
Zouden ze bij CRE nooit doen zoietsquote:Op donderdag 28 september 2023 08:31 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Waar ze bij Collin spelen met het totaalbedrag van een pitch doen ze bij Wvjg gewoon een tweede pitch open:
https://waardevoorjegeld.nl/investeren/recreatiewoningen-stelleplas-fase-2
Het is alleen jammer voor ze dat er nog 10k openstaat in de eerste pitch.
Rente op rente zal je ook bij andere partijen niet zien op die manier. Bijvoorbeeld bij Bunq krijg je wekelijks rente, maar de weergegeven rente is gebaseerd op het feit dat je alles het hele jaar laat staan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:26 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
Rente betaling ook alleen op 1 januari, ook wel een minpuntje en ook een klein trucje om geen rente op rente te betalen.
Jeetje, Today I Learned, thanks! Was beetje sceptisch over wat je zei, maar ging even de voorwaarden van Centraal Beheer checken. En de geadverteerde rentes zijn inderdaad effectieve rentes, geen nominale rentes.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:33 schreef crowdfundingnederlan het volgende:
[..]
Rente op rente zal je ook bij andere partijen niet zien op die manier. Bijvoorbeeld bij Bunq krijg je wekelijks rente, maar de weergegeven rente is gebaseerd op het feit dat je alles het hele jaar laat staan.
Nu project afgesloten op ¤ 1.150.000quote:Op woensdag 27 september 2023 13:10 schreef obligataire het volgende:
[..]
D.d. 27-09-2023: Het leenbedrag via de crowdfundcampagne is verhoogd met ¤ 500.000,- van ¤ 1.000.000,- naar ¤ 1.500.000,-. De private lening zal daardoor met dalen van ¤ 1.500.000,- naar ¤ 1.000.000,-
De zóveelste rode vlag wat mij betreft.
Zit blijkbaar wat druk op de ketelquote:Op donderdag 28 september 2023 17:45 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Nu project afgesloten op ¤ 1.150.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |