Ilse had je al voor jezelf gereserveerd, aangezien dat je dat geen optie vond voor Jaco?quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:01 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Ik vind dat een ontwijkend antwoord
Ik ben ook om..quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:20 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Of ze mogen me knippen.... https://www.pitkappers.nl/ons-team
Ilse!quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:25 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Wie van de vier ? Amanda, Gina, Romina of Pien ?
Staat al open gek genoeg. Hmm nevermind, weer dicht, maar ik zit er alweer inquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:28 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
Tuindomein v.o.f.
¤ 100.000 | 8,0% rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/tuindomein-v-o-f/
2e hyp, ruime overwaarde, lineare aflossing. Ook een nette website met goede reviews.
In het kader van vastgoed cowboys overslaan doe ik graag wel mee met deze
quote:Op woensdag 20 september 2023 09:07 schreef Tjalala het volgende:
WvjG heeft ook weer een nieuw project in de vooraankondiging staan:https://waardevoorjegeld.nl/investeren/kleen-estate-stelleplasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat morgenavond open.
Pitch weer zeer moeizaam opgesteld. Veel overbodige info en komen maar niet tot de kern.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:48 schreef Tjalala het volgende:
[..]
https://waardevoorjegeld.nl/investeren/kleen-estate-stelleplas
Gaat morgenavond open.
Helaas komt dat advies enkele projecten te laatquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:25 schreef VDF het volgende:
Nooit investeren met je l*l als doorslaggevende argument.
Blij dat ik ook daar niet meer investeer...quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:13 schreef zeeland6 het volgende:
Simpel rijtjeshuis op SIG huursom 2800 p.m. 5 slaapkamer a 600 huur voor groentenplukkers ?
Buiten dat.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:28 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Blij dat ik ook daar niet meer investeer...
Ethisch niet aanvaardbaar m.i.
Ja dat is voor mij ook een van de redenen geweest om te stoppen met crowdfunding. Plus mijn vaststelling dat de platforms na al die jaren nog steeds niet robuust zijn, met uitzondering van Collin misschien hoewel die wel erg selectief informeren in hun pitches...quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:30 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Buiten dat.
Na kosten en belasting 3.9% is ook onvoldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bij Credit Europe krijg je nu al 3,95% voor 3 jaar vast. Daar moet dan nog wel de vrh af.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:30 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Buiten dat.
Na kosten en belasting 3.9% is ook onvoldoende
Ik vertrouw ze alleen voor geen meter, net als Raisin. Niet zozeer dat ze je beroven, maar meer dat ze gewoon heel slecht zijn. Via Raisin kan je al wel 4+ % krijgen met 1 jaar deposito's in bv Franse, Italiaanse of Zweedse banken....quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:50 schreef quepos het volgende:
[..]
Ja, bij Credit Europe krijg je nu al 3,95% voor 3 jaar vast. Daar moet dan nog wel de vrh af.
Weet niet waar je vertrouwen op is gebasseerd? Maar ik ben er reeds jaren klant geweest, en heb me nu inmiddels weer opnieuw aangemeld. Nooit geen klachten gehad en ze vallen gewoon onder het Nederlandse garantiestelsel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:27 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze alleen voor geen meter, net als Raisin. Niet zozeer dat ze je beroven, maar meer dat ze gewoon heel slecht zijn. Via Raisin kan je al wel 4+ % krijgen met 1 jaar deposito's in bv Franse, Italiaanse of Zweedse banken....
CE bank nog geen slechte ervaring in 30 jaar....quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:27 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze alleen voor geen meter, net als Raisin. Niet zozeer dat ze je beroven, maar meer dat ze gewoon heel slecht zijn. Via Raisin kan je al wel 4+ % krijgen met 1 jaar deposito's in bv Franse, Italiaanse of Zweedse banken....
Laat me raden, je onderbuik speelt op?quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:27 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Idem, maar dan "pas" zo'n 15-20 jaar (weet exacte datum niet meer). Wij hebben ook probleemloos een deposito kunnen openbreken wegens aanschaf huis ruim 10 jaar geleden alweer.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:01 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
CE bank nog geen slechte ervaring in 30 jaar....
Overboeken gaat ook snel binnen een paar uur. Nu 3,55% vrij opneembaar voor nieuwe klanten.
Ja beetje onderbuik, beetje slechte reviews, beetje slecht geurtje dat om die bank hangt:quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:04 schreef Essebes het volgende:
[..]
Laat je raden, je onderbuik speelt op?
De spoeling wordt aardig dun als ik de diverse platformen langs mijn meetlat leg:quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:29 schreef zeeland6 het volgende:
Matching capital stopt ermee.
Lopende investeringen worden afgehandeld zolang als de lening loopt.
Capital Gain is de nieuwe naam. Buiten toezicht, inschrijven voor minimaal 100.000 euro per investeerder.
Zoals we eerder zagen bij SIG. Misschien staat ons dat ook te wachten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |