Nu wat carbs. Vanavond nietquote:Op maandag 18 september 2023 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twee keer per dag warm, ouwe papzak.
Ik drink trouwens Saskia framboos. Best lekker.
Fitgirlquote:Op maandag 18 september 2023 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twee keer per dag warm, ouwe papzak.
Ik drink trouwens Saskia framboos. Best lekker.
Altijd.quote:
Aldus @Kapt-Ruigbaardquote:Op maandag 18 september 2023 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goed bezig. Abs are made in the kitchen.
quote:
Niet eens een glimlach.quote:
Wanneer ga je glimlachen met de appel? Heb je een datum?quote:
16-23 oktober. Dan kan je mijn glimlach aanschouwenquote:Op maandag 18 september 2023 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer ga je glimlachen met de appel? Heb je een datum?
Nee en nee. Maar kan je een klein stukje toelichten? Eierbal?quote:Op maandag 18 september 2023 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wie woont hier in het noorden of oosten en kent de eierbal? Graag een review.
@Drizztquote:Op maandag 18 september 2023 15:28 schreef Coco het volgende:
Ken alleen frietei.
Niet bijzonder, iets voor viesdikke mensen.
Het kwam gister in een tv-programma voorbij en ik vind het wel een leuk ding om te zien. Ben benieuwd of het lekker is.quote:Op maandag 18 september 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee en nee. Maar kan je een klein stukje toelichten? Eierbal?
@:Scrummie en @:Caland komen uit het oosten.
Ik woon en kom uit het oosten en ken het alleen van naam.quote:Op maandag 18 september 2023 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Waar in het oosten?quote:Op maandag 18 september 2023 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik woon en kom uit het oosten en ken het alleen van naam.
Geen review dus. Maar het lijkt me niets, maar ik ben ook geen typische oosterling.
Ja, dat ziet er hetzelfde uit.quote:Op maandag 18 september 2023 15:28 schreef Coco het volgende:
Ken alleen frietei.
Niet bijzonder, iets voor viesdikke mensen.
@Oriente @johannes_vermeer helpquote:Op maandag 18 september 2023 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dan woon je vlakbij @Orientequote:Op maandag 18 september 2023 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de buurt van Almelo. Voor adres gegevens kan je @:ZKA vragen.
Ook in het bezit van een lekker stukje dialect?quote:Op maandag 18 september 2023 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de buurt van Almelo. Voor adres gegevens kan je @:ZKA vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |