Gewoon genoeg zuipen op 1 oktober. Heb je op 2 oktober vanzelf een droge mondquote:Op zondag 17 september 2023 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
Erg fijn om dit te lezen, Tong, voorspoedig herstel gewenst en welkom terugquote:Op zondag 17 september 2023 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
niet gelezenquote:Op zondag 17 september 2023 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Knut-sanquote:Op maandag 18 september 2023 08:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan geweldig genieten van dit ajax.
Goeiemorgen.quote:
Kan je er al een review over Ajax uitpersen?quote:Op maandag 18 september 2023 10:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Redelijk geslapen. Pijn valt mee met medicatie. Wel duf door alle zooi in m'n lijf.
quote:Op maandag 18 september 2023 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je er al een review over Ajax uitpersen?
Bodem van het meer.quote:Op maandag 18 september 2023 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Iemand nog een F35 gevonden??
quote:Er wordt naar de F-35 gezocht in de buurt van twee meren, de laatst bekende locatie van het toestel.
Twee keer per dag warm, ouwe papzak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |