quote:Op maandag 18 september 2023 16:07 schreef GGMM het volgende:
@:oriente negeert de sneer van @:maxi-mus
quote:
Ik vind dit echt niet grappig.quote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef GGMM het volgende:
Ik baal er van dat ik geen jas bij me heb
[ afbeelding ]
Er is echt een enorme ui onderweg
@:caland
Ook niet echt, maar @Caland wel altijdquote:Op maandag 18 september 2023 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet grappig.
Hopelijk kan je er zelf wel om lachen
quote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef GGMM het volgende:
Ik baal er van dat ik geen jas bij me heb
[ afbeelding ]
Er is echt een enorme ui onderweg
@:caland
Ik moet veel bijlezen vandaag.quote:Op maandag 18 september 2023 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet druk.
Flevoland poepkleur, geheel toevallig.quote:
Het beste filmpje wat ik in mijn obscure collectie had heette 'yougottalovejapan.mpeg' en op een goede 2e plaats stond 'yougottalovejapan2.mpeg'quote:Op maandag 18 september 2023 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Japanners zijn echt knettergek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eng dit, je begint met mijn woonplaats.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Coco het volgende:
Wat valt allemaal onder de Achterhoek?
Oost Gelre: Groenlo, Harreveld, Lichtenvoorde, Lievelde, Mariënvelde, Vragender, Zieuwent. Oude IJsselstreek: Bontebrug, Breedenbroek, Etten, Gendringen, Megchelen, Netterden, Silvolde, Sinderen, Terborg, Ulft, Varsselder, Varsseveld, Westendorp. Winterswijk: Meddo, Winterswijk. Zutphen: Warnsveld, Zutphen.
Gatverdamme, ik moet nog eten.quote:Op maandag 18 september 2023 17:08 schreef KingRoland het volgende:
ik introduceer hier het kijkcijferkanon in Japan.
veel kijkplezier.
@:coco @:rambodirk @:oriente @:zipportal @:3rr0r @:pisces29 @:nober
mooi land wel tochquote:Op maandag 18 september 2023 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Japanners zijn echt knettergek
Zo dan, jij woont echt bijna bij de buren.quote:Op maandag 18 september 2023 17:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Eng dit, je begint met mijn woonplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |