Eindelijk van die rommel af SourySamaquote:
Blokker kan ook al zie ikquote:Op donderdag 14 september 2023 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow wow, dus ze zijn nu gewoon een overal bezorgdienst geworden
Why?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er nog een grotere hekel aan
Het ruikt alleen al smerigquote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede verse vis ruik je niet
Yep, dat geloof ik zeker.quote:
Ik waardeer het steeds meer.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Goede verse vis mag rechtstreeks mijn oven in zwemmen
Al mag ie tussendoor nog wel even schoongemaakt wordenquote:Op donderdag 14 september 2023 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Goede verse vis mag rechtstreeks mijn oven in zwemmen
Dat is makkelijk he? Met groene zeep en amoniaquote:Op donderdag 14 september 2023 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al mag ie tussendoor nog wel even schoongemaakt worden
Zo diep ziet dat er nou ook weer niet uit.quote:
Nee, even met de kano ophalenquote:Op donderdag 14 september 2023 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo diep ziet dat er nou ook weer niet uit.
Er zijn er altijd oneindig veel om die weer aan te vullenquote:Op donderdag 14 september 2023 19:47 schreef sly-nl het volgende:
Fruitvliegjes ook!@!@
[ afbeelding ]
Is waar, niet te doenquote:Op donderdag 14 september 2023 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn er altijd oneindig veel om die weer aan te vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Voor zij die het aandurvenGelukkig voor haar loopt hij niet de andere kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Voor zij die het aandurvenJezus!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gilde!![]()
Trust nobody
Ahh tis watquote:Op donderdag 14 september 2023 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik dacht dat ze op iets kauwde dus keek aandachtig wat ze at..
Schrok me te pletter
Boh.. ik raak maar niet gewend..
Hihi meid toch.....quote:Op donderdag 14 september 2023 20:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know maar dacht dat ze op iets geks kauwde ofzo..
Ik gilde echt
Het is het verrassingselement. Je verwacht geen spin die uit haar mond komt.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik dacht dat ze op iets kauwde dus keek aandachtig wat ze at..
Schrok me te pletter
Boh.. ik raak maar niet gewend..
Voor zij die het aandurvenJe zal maar per ongeluk slikken of kauwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh was dat hetquote:Op donderdag 14 september 2023 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is het verrassingselement. Je verwacht geen spin die uit haar mond komt.
Of hard niezenquote:Op donderdag 14 september 2023 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Je zal maar per ongeluk slikken of kauwen![]()
![]()
Hartjequote:
Je weet vrij redelijk dat die spin daar zit gok ik, die kans zal niet groot zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Je zal maar per ongeluk slikken of kauwen![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 14 september 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet vrij redelijk dat die spin daar zit gok ik, die kans zal niet groot zijn.
Het wordt vervelender als iemand je ineens laat schrikken ofzo
Dat is best zwaar bierquote:
Nee. Ik weet best dat ik een oud lijk ben, het punt is simpelweg dat ik me in deze SC simpelweg niet welkom n niet thuis voel. Geldt ook voor andere SC's. Het heeft dus weinig zin om me te mentionen, want ik heb geen behoefte om te reageren.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:42 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
@:djmo wil niet toegeven dat zij hier legaal mag posten
En toch doe je hetquote:Op donderdag 14 september 2023 22:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik weet best dat ik een oud lijk ben, het punt is simpelweg dat ik me in deze SC simpelweg niet welkom n niet thuis voel. Geldt ook voor andere SC's. Het heeft dus weinig zin om me te mentionen, want ik heb geen behoefte om te reageren.
Enkel om dat @Rob weigerde te zeggen dat ik er geen behoefte aan heb ja. Mijn vorige post was dan ook een waarschuwing om mij verder met rust te laten qua mentions. Ik ben er niet van gediend. En dit is dus mijn laatste post hier. Tot ziens in DTS.quote:
Ik denk het niet, maar houdoe en bedankt.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Enkel om dat @:Rob weigerde te zeggen dat ik er geen behoefte aan heb ja. Mijn vorige post was dan ook een waarschuwing om mij verder met rust te laten qua mentions. Ik ben er niet van gediend. En dit is dus mijn laatste post hier. Tot ziens in DTS.
Nee, het begon met die xxx @Soury die me hier miste, welke ik gemist heb omdat ik die haar op block heb staan en die ik alleen zag omdat @Rob me quootte.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:26 schreef Shii het volgende:
De enige die je mentiont is je eigen vent.
Je hebt gelijk, maar enkel omdat ik even een misverstand uit de wereld wilde helpen. En nu ben ik echt weg.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar houdoe en bedankt.
Gelukkig kom jij hier met jouw reacties als een zonnetje binnenvallen.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, het begon met die xxx @:soury die me hier miste, welke ik gemist heb omdat ik die haar op block heb staan en die ik alleen zag omdat @:Rob me quootte.
[..]
Je hebt gelijk, maar enkel omdat ik even een misverstand uit de wereld wilde helpen. En nu ben ik echt weg.
Simpel: wegblijvenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik weet best dat ik een oud lijk ben, het punt is simpelweg dat ik me in deze SC simpelweg niet welkom n niet thuis voel. Geldt ook voor andere SC's. Het heeft dus weinig zin om me te mentionen, want ik heb geen behoefte om te reageren.
Heb je op tijd je aanvraag gedaan? Schriftelijk in 93voud, minimaal 7 maanden van te voren.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:20 schreef kree het volgende:
afgelopen weekend 40 geworden, mag ik hier nu officieel bij
Ja dat heb ik nog wel vier tot vijf weken.quote:
Daar ga ik niet overquote:Op vrijdag 15 september 2023 00:20 schreef kree het volgende:
gehehe nou beetje wel, want had hier al eerder gepost en toen was ik nog dertigerquote:Op vrijdag 15 september 2023 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je op tijd je aanvraag gedaan? Schriftelijk in 93voud, minimaal 7 maanden van te voren.
dankjewelquote:Op vrijdag 15 september 2023 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over![]()
Maar nog gefeliciteerd!
En veel te doen? Of vooral stand-by staan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog wel vier tot vijf weken.
Dat klinkt al weer zoooooo lang geleden he, 30er.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe nou beetje wel, want had hier al eerder gepost en toen was ik nog dertiger
Ja veel te doen. Is wel hard werken hier.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En veel te doen? Of vooral stand-by staan?
Nou ik voel me nog steeds begin 30 ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt al weer zoooooo lang geleden he, 30er.
En hoe voel je je nu? Nog steeds last van de kater?
Gaat de tijd wel snellerquote:Op vrijdag 15 september 2023 00:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja veel te doen. Is wel hard werken hier.
Ja daarom, ik klaag niet. Nog niet.quote:
Feli.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:20 schreef kree het volgende:
Gefeliciteerdquote:
Als je door de ballotage komt…quote:mag ik hier nu officieel bij
Hopelijk is het helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 15 september 2023 00:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daarom, ik klaag niet. Nog niet.
Dankje Domniquote:Op vrijdag 15 september 2023 00:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Als je door de ballotage komt…
Kun je een beetje korfballen?
Alsnog Gefeliciteerd Kreequote:Op vrijdag 15 september 2023 00:20 schreef kree het volgende:
4 dagen geleden v Kreequote:Op vrijdag 15 september 2023 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt al weer zoooooo lang geleden he, 30er.
En hoe voel je je nu? Nog steeds last van de kater?
Came for the birds, stayed for the peoplequote:Op vrijdag 15 september 2023 06:28 schreef pullup het volgende:
Man3Je zou zeggen dat dat baggertopic nog dicht is
Morguh heer Pullupquote:
quote:
Klopt, is ook nog dichtquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:28 schreef pullup het volgende:
Man3Je zou zeggen dat dat baggertopic nog dicht is
Mooie birds again.quote:
Geloof dat er in nl weinig felgekleurde vogels zijn. Moeten we echt voor naar de tropen..quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie birds again.
Mijn hapto-therapeut is een vogellaar die reist heel Nederland door op zoek naar mooie vogels.
Die heeft soms ook mooie fotos, maar zo gekleurd als jij ze steeds plaats heb ik nog niet bi jhem gezien.
Jammer he dat die hier niet zitten
Ja voor kleurige beesten moet je hier niet zijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geloof dat er in nl weinig felgekleurde vogels zijn. Moeten we echt voor naar de tropen..
Wat leuk zo met die verschillende kleuren vleugelsquote:
Nou, jullie hebben in Amsterdam nog die halsbandparkieten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja voor kleurige beesten moet je hier niet zijn
Mooi, Hier niet veel met kleurquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, jullie hebben in Amsterdam nog die halsbandparkieten.
Ik kom hier in Brabant regelmatig de groene specht tegen, en af en toe de wielewaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel kleuriger dan dat wordt het niet nee. Daarvoor moet je in de tropen zijn
Mussen hebben we hier zat, als ze net uitvliegen. Meesjes roodborstjes, en kan dook kauwen, merels, kraaien en vlaamse gaaien, ekster en als het echt goed vriest ook meeuwenquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou ja, hier zie je ook voornamelijk mussen, merels en kauwen, hoor
En duiven uiteraardquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mussen hebben we hier zat, als ze net uitvliegen. Meesjes roodborstjes, en kan dook kauwen, merels, kraaien en vlaamse gaaien, ekster en als het echt goed vriest ook meeuwen
Die zie ik hier gelukkig niet al te vaak Heb echt de pest aan die schijtlijstersquote:
Ja echt kijk dan !quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zie ik hier gelukkig niet al te vaak Heb echt de pest aan die schijtlijsters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh Nijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ging ook niet goed
Goedemorgen allen
quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt kijk dan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Durf je het aan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ging ook niet goed
Goedemorgen allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ja die parkieten hebben we inderdaad ook hier inhet Vondelpark maar ik rekende ze niet tot inheemse vogelsquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, jullie hebben in Amsterdam nog die halsbandparkieten.
Ik kom hier in Brabant regelmatig de groene specht tegen, en af en toe de wielewaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel kleuriger dan dat wordt het niet nee. Daarvoor moet je in de tropen zijn
Hadden wij vroeger ook ja, best geinigquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:57 schreef chufi het volgende:
Eeen heel kwartet van dat soort beesten heb ik hier liggen ...
Mag ik van jou van de Kloothommel... de ballenquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hadden wij vroeger ook ja, best geinig
Die was er nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik van jou van de Kloothommel... de ballen
Hey Mikey.Daar is een hele discussie over gaande.quote:
Oh dat dacht ik al jan roos had het er gisteren ook alquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Mikey.Daar is een hele discussie over gaande.
Dat was ook reltuigquote:
En zijn Chinese buurman:quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Overgewaaid uit Noord-Korea:
Kim Yung Eend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook erg lekker.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zijn Chinese buurman:
[ afbeelding ]
quote:
Weekend?quote:
Dat was een andere volgens mij.Die heb ik ook nog wel ergens.quote:
Nah ik ben morgen weer in Utrechtquote:
Genietsje.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nah ik ben morgen weer in UtrechtVandaag even in de zon zitten
Ej Freshquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was een andere volgens mij.Die heb ik ook nog wel ergens.
Moi Lovy.
En anders deze.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ej Fresh
Nou zo leert een baby alvast wel de smaak van de ''frikandel speciaal'' kennen
Nou die fruithapjes zijn vast lekker dan die groente hapjesquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En anders deze.
[ afbeelding ]
Deze bedoel jij.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou die fruithapjes zijn vast lekker dan die groente hapjes
Oh die jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze bedoel jij.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh die ja
Maar die andere is dus echt
Die kop van de baby ookquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef Domnivoor het volgende:
Dit krijgen baby’s in Thailand om alvast te wennen.
[ afbeelding ]
Hoofd,een baby heeft een hoofd.quote:
Zal ik wat naar je opsturen?quote:
Baby`s hebben ook nog geen tandjes.quote:
de kregen brootje in glas puriert?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Baby`s hebben ook nog geen tandjes.
Met de saus die @Domnivoor net post is het prima te doen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kregen brootje in glas puriert?
schmeckt dat?
quote:
Nou hoofd danquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoofd,een baby heeft een hoofd.
Laten we het wel beschaafd houden hier.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laten we het wel beschaafd houden hier.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laten we het wel beschaafd houden hier.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Durf je het aan?Ik klik me suf, maar het werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien maar beter...als het van jou komt
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiren!
wat is dat nou weer voor een woke gedoe?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoofd,een baby heeft een hoofd.
zit echt oriana binnen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wel Gran Hermano VIP in Spanje .. is GF ook weer begonnen?
Ik ben er wel voor dat we hier op niveau kunnen posten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een woke gedoe?
We posten toch op niveau?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor dat we hier op niveau kunnen posten.
Ja Oriana zit binnen ... ze zijn gisteravond in het huis gekomen en de stream is vanacht pas begonnenquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit echt oriana binnen?
ja deze week maar nog niks
gekijkt
Daarom ben ik dus ook voor.quote:
Raar,quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik klik me suf, maar het werkt niet.
Misschien maar beter...als het van jou komt
Je weet dat niveau een vaag begrip is waar iedereen iets anders van vindt hequote:
waar kijk je ?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Oriana zit binnen ... ze zijn gisteravond in het huis gekomen en de stream is vanacht pas begonnen
En dat vertelt u me nu pas.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat niveau een vaag begrip is waar iedereen iets anders van vindt he
En zolang je er geen waarde aan hangt je best een probleem kan krijgen daarmee
okequote:Op vrijdag 15 september 2023 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Spaanse VPN https://www.mitele.es/directo/gh-vip-24h-senal-1/
Schrik me gelijk een hoedje hier.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand toevallig zijn slang kwijt?
https://www.nu.nl/302761/(...)rikaanse-garage.html
Hoedje van papier wel toch?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schrik me gelijk een hoedje hier.
Hoe laat begint de op-/intocht van het Oktoberfest morgen? Jij weet dat vast welquote:
Heb een geschiedenis met ontsnapte slangen.quote:
Wat voor slang ging er bij jou vandoor?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een geschiedenis met ontsnapte slangen.
morgen middag tussen 12 - 14 00 weet niet preciesquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe laat begint de op-/intocht van het Oktoberfest morgen? Jij weet dat vast wel
Dankquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen middag tussen 12 - 14 00 weet niet precies
Dit blijft wel tussen ons.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor slang ging er bij jou vandoor?
ah vandaar dat Bayern vanavond al speeltquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen middag tussen 12 - 14 00 weet niet precies
Haakbek is een vinkachtige vogel zegt google. Waarom liegen die?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit blijft wel tussen ons.
1 keer de Koningspython.
1 keer een een rattenslang.
1keer de haakbek
Het is niet mijn hobby en schrik me de typhus.
Haakneus.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Haakbek is een vinkachtige vogel zegt google. Waarom liegen die?
Die andere zijn gelukkig wurgslangen
Gelukkig.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Haakbek is een vinkachtige vogel zegt google. Waarom liegen die?
Die andere zijn gelukkig wurgslangen
En die is wel giftigquote:
Nou dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die is wel giftig![]()
Tijd om te verhuizen dan maar?
nee dat hangt niet met te samenquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
ah vandaar dat Bayern vanavond al speelt
Ik had deze op een meter of 7 van me.quote:
Maar zou Bayern vandaag niet spelen zodat ze morgen dat evenement niet ook hebben tijdens het oktoberfest?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat hangt niet met te samen
het is altijd mid sept. beginn
Op afstand vind ik ze best prima.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had deze op een meter of 7 van me.
Zat een afscheiding tussen bestaande uit 3 horizontale buizen. En ik zat op een minitribune
[ afbeelding ]
En even later dezequote:Op vrijdag 15 september 2023 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op afstand vind ik ze best prima.
Zoiets vermoed ik en dan kunnen ze er zelf ook ten tonele verschijnenquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zou Bayern vandaag niet spelen zodat ze morgen dat evenement niet ook hebben tijdens het oktoberfest?
Linda,Roos en Jessica?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En even later deze
[ afbeelding ]
De zomer is voorbijquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:24 schreef mario390 het volgende:
woensdag willt ik ijs kopen in
supermarkt tegenover van me
hebben ze niet meer, de viezlollie
ook niet
quote:
Jawel, ze passen de wedstrijden van Bayern aan aan het oktoberfest. Dus wanneer ze spelen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:17 schreef mario390 het volgende:
oktoberfest moet altijd in mid sept. beginnen duurt
18 dagen en gaat in Oktober erin
dat spel van Bayern heeft niks met te
maken
Zoiets jaquote:
Hier wel ja... misschien is het tijdelijk uitverkocht of was er een probleem met de vriesinstallatiequote:Op vrijdag 15 september 2023 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ijs kann je trotzdem
kopen
strandbad wrtherzee heeft ook tot
3.okt.open
En maar klagenquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
En de zomer is niet over, krijgen hier ook weer een warm weekend.
En Klagenfurt was nog wel even een graad of 27
Idd jaquote:
Wat is er nu weer mis?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet je bij ziggi altijd overal achteraan
waar staat dat?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, ze passen de wedstrijden van Bayern aan aan het oktoberfest. Dus wanneer ze spelen.
Nog even wachten tot mijn vakantie er op zit, ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd ja
Ik wil gewoon een graad of 18 tot 20
Ze hadden mijn abo aangepast want er was een abo vervallen. Die mail kreeg ik 2 weken terug.quote:
Hoe lang heb je nog vakantie?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog even wachten tot mijn vakantie er op zit, ja.
[ [url=undefined]afbeelding[/url] ]
Dan vrees ik voor je dat je toch 18tot20 graden gaat krijgen.quote:
Jij wil zoveelquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd ja
Ik wil gewoon een graad of 18 tot 20
Vanaf maandag ben ik weer thuis, dus niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan vrees ik voor je dat je toch 18tot20 graden gaat krijgen.
Hoe lang mag je nog?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog even wachten tot mijn vakantie er op zit, ja.
[ afbeelding ]
Komend weekend wordt nog wel warmquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanaf maandag ben ik weer thuis, dus niet zo erg.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komend weekend wordt nog wel warm
Ah ok ....quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hadden mijn abo aangepast want er was een abo vervallen. Die mail kreeg ik 2 weken terug.
Prima, al is dat abo (was vodafail) al 2 jaar geleden opgezegd, maar ze zijn niet zo snel oke.
Nu kreeg ik ineens op mijn rekening kosten voor safe online xl, wat ik niet heb aangevraagd, niet gebuikt en niet bevestigd
Blijkbaar kwam dat ook doordat ze iets opgezegd hadden.
Houd je waffelquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:58 schreef mario390 het volgende:
viezijs zonder lollie
erdbeer,vanille![]()
met waffeln
Volgende week eens een Luikse wafel halenquote:
Zou best kunnen , maar ik luister niet alles en ze is niet altijd in beeld ...quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt dat dat oriana nur over
danielo en antonio praat?
OK ik heb de streams inmiddels ook gevonden .... In SPanje zit al een hele oude zangeres ... was zelfs ooit op het Eurovisiequote:Op vrijdag 15 september 2023 17:29 schreef mario390 het volgende:
in italie komt mandaag en nieuwe
vrouw, en zangeres
op twitter deze is al woest over oriana gedoequote:Op vrijdag 15 september 2023 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik heb de streams inmiddels ook gevonden .... In SPanje zit al een hele oude zangeres ... was zelfs ooit op het Eurovisie
de nieuwe de in italie komt heetquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik heb de streams inmiddels ook gevonden .... In SPanje zit al een hele oude zangeres ... was zelfs ooit op het Eurovisie
zit in spanie en vrouw de Albert heet??quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
de nieuwe de in italie komt heet
Fiordaliso
Nee nog niet gevonden... de GF welquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:08 schreef mario390 het volgende:
misschien is de spanse stream op iptv
Kijk die Albert in een Flintstone outfitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het ook, lekker met gebakken aardappeltjes en een Griekse saladequote:Op vrijdag 15 september 2023 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Even gegoogled. Ziet er verdomd goed uit.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk die Albert in een Flintstone outfitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammiequote:
Ga jij nog skerbolle inslaan om mee naar huis te nemen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Een lekkere maaltijd kan inderdaad dt vakantiegevoel geven. Lekker is dat.
Nee, maar wel skerlatten en droge worst.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij nog skerbolle inslaan om mee naar huis te nemen?
Groene, ik maak eigenlijk nooit rodequote:
Dat is die brossige koek toch?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, maar wel skerlatten en droge worst.
Ik eet eigenlijk nooit rode, maar vind groene pesto heerlijk, vooral zelfgemaaktequote:Op vrijdag 15 september 2023 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Groene, ik maak eigenlijk nooit rode
Redelijk vegetarisch weekje zo, al de derde dag op rij
Ja die ken ik wel, lekker een voorraadje mee naar huis dusquote:
Ja, maar ook weer niet teveel. Hebben het er deze twee weken aardig van genomen en er mag wel weer wat van af. Zometeen maar braaf een soepje opwarmen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, lekker een voorraadje mee naar huis dus
In de vakantie moet je het er lekker van nemen, en je kan het hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar ook weer niet teveel. Hebben het er deze twee weken aardig van genomen en er mag wel weer wat van af. Zometeen maar braaf een soepje opwarmen.
Nou, ik kan mijn overhemden de laatste tijd ook op een wok strijken hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de vakantie moet je het er lekker van nemen, en je kan het hebben
quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, ik kan mijn overhemden de laatste tijd ook op een wok strijken hoor.
Oh oesterzwammen die haalde ik wel eens door ei en paneermeel. Lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
Pizza met blauwe kaas en oesterzwammen
Wat is dit Chufi?quote:
Om te streamen of op tv?quote:
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh oesterzwammen die haalde ik wel eens door ei en paneermeel. LekkerLang niet gegeten
Dat klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh oesterzwammen die haalde ik wel eens door ei en paneermeel. LekkerLang niet gegeten
Is een filmpje over borstmelk, maar kan het niet vindenquote:
ned. iptv heb ik vor 3,5 uren nieuwquote:
Hmm maar alleen ned.lijst bestel je ?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ned. iptv heb ik vor 3,5 uren nieuw
bestellt en nog altijd de list niet gekregd
dat duurt elke keer zo lang![]()
nee anbieter is nederlandsequote:Op vrijdag 15 september 2023 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm maar alleen ned.lijst bestel je ?
Wat is dit dan voor eng gedoe?quote:
Die is niet liefquote:
Recept 1:quote:
Ze heeft hem nu toch te pakken vrees ikquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom is ie naar het uiterste uithoekje verhuisd
Wordt ie dan niet meer zo laat wakker?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft hem nu toch te pakken vrees ik
Uitslapen is primaquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt ie dan niet meer zo laat wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |