Vooral Strollquote:Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Stroll en Russell worden nog meer vermorzeld dan die hagedis![]()
*popcorn pakt*quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
Vader Perez haalt uit naar Red Bull: RB19 voor Max Verstappen gebouwd
Antonio Perez, de vader van Red Bull-coureur Sergio Perez, is van mening dat zijn zoon is aangenomen als tweede coureur, aangezien het Oostenrijkse Formule 1-team volledig om Max Verstappen is gebouwd. Daarnaast ziet Perez senior dat zijn zoon een van de meest solide F1-coureurs is.
Vader Antonio Perez neemt het voor zijn zoon op. "De meest solide coureur in de Formule 1 is Sergio Perez", zegt hij tegen Esto. "Kijk hoeveel fans hij over de hele wereld heeft. In Japan was dat ook te zien. Er waren veel Mexicaanse vlaggen en mensen riepen: 'Olé, olé, olé, Checo.' Hij is de enige Latijns-Amerikaanse coureur. Kijk eens hoeveel miljoenen Latijns-Amerikaanse fans er zijn. Elk merk ter wereld zou een Sergio Perez willen hebben."
Bron: https://nl.motorsport.com(...)en-gebouwd/10525569/
Red Bull had maar geluk dat ze hem konden hebben eind 2020 ja, de rij met teams was langquote:Elk merk ter wereld zou een Sergio Perez willen hebben."
Not this againquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
Antonio Perez, de vader van Red Bull-coureur Sergio Perez, is van mening dat zijn zoon is aangenomen als tweede coureur, aangezien het Oostenrijkse Formule 1-team volledig om Max Verstappen is gebouwd. Daarnaast ziet Perez senior dat zijn zoon een van de meest solide F1-coureurs is.
Vader Antonio Perez neemt het voor zijn zoon op. "De meest solide coureur in de Formule 1 is Sergio Perez", zegt hij tegen Esto. "Kijk hoeveel fans hij over de hele wereld heeft. In Japan was dat ook te zien. Er waren veel Mexicaanse vlaggen en mensen riepen: 'Olé, olé, olé, Checo.' Hij is de enige Latijns-Amerikaanse coureur. Kijk eens hoeveel miljoenen Latijns-Amerikaanse fans er zijn. Elk merk ter wereld zou een Sergio Perez willen hebben."
Kwam vooral door de lucky van de Sakhir GP in 2020, want anders was exit F1 voor Perezquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:14 schreef daNpy het volgende:
Huh, je bent een solide coureur als je veel fans hebt?
Dat je de winnende auto niet op het podium weet te krijgen, is niet belangrijk
Anyway, de bingokaart was aan het begin van het seizoen al zo vaak doorgekrast dat ie in de shredder ligt.
[..]
Red Bull had maar geluk dat ze hem konden hebben eind 2020 ja, de rij met teams was lang
Erg goed ditquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bijzonder moment Jessica Hawkins: eerste vrouw in 5 jaar die Formule 1-auto test
De Britse Jessica Hawkins mag zich de eerste vrouw in vijf jaar noemen die heeft getest in een Formule 1-auto. De 28-jarige Hawkins reed 26 ronden in de Aston Martin van 2021 op de Hungaroring van Boedapest, meldde de Britse renstal.
„We waren onder de indruk van haar”, zei teambaas Mike Krack. „Ze heeft deze kans op een zeer volwassen manier voorbereid; ze was goed op snelheid en vond ritme. Het is een belangrijk moment voor haar geweest.”
Hawkins was eerder coureur in de W Series. Ze zal volgend jaar namens Aston Martin racen in de F1 Academy, de raceklasse voor vrouwen. „Het heeft me veel bloed, zweet en tranen gekost om hier te komen. Het is het absoluut waard geweest en het heeft me echt waardevolle inzichten gegeven. Niets is te vergelijken met de acceleratie en het remmen van een Formule 1-wagen”, vertelde Hawkins, die ook heeft gewerkt als stuntrijder in een James Bond-film.
De vorige vrouw die een Formule 1-auto bestuurde was vijf jaar geleden (oktober 2018) de Colombiaanse Tatiana Calderon. Zij testte een auto van Sauber (nu Alfa Romeo) in Mexico-Stad.
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)-formule-1-auto-test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:58 schreef Nober het volgende:
Is Lawson geen optie voor Williams?Bij RB is de kans op rijderswissels het komende seizoen wel groot natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Lawson geen optie voor Williams?Dan moeten ze Albon eruit gooien. Dat zie ik niet gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ik zit wekelijks op de bank te “olé olé olé”en jegens Checo ja.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:14 schreef daNpy het volgende:
Huh, je bent een solide coureur als je veel fans hebt?
Dat je de winnende auto niet op het podium weet te krijgen, is niet belangrijk
Anyway, de bingokaart was aan het begin van het seizoen al zo vaak doorgekrast dat ie in de shredder ligt.
[..]
Red Bull had maar geluk dat ze hem konden hebben eind 2020 ja, de rij met teams was lang
Is Lawson geen optie voor Williams?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Sargeant is zijn plek niet zeker, itt Albon. Las ook dat Drugovich al weken in gesprek is met Williams en daarvoor kansen in de IndyCar en Formule E laat lopen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan moeten ze Albon eruit gooien. Dat zie ik niet gebeuren.
Albon eruit gooien zou de domste zet ooit zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan moeten ze Albon eruit gooien. Dat zie ik niet gebeuren.
Is Lawson geen optie voor Williams?Moet ie wel alle banden met RB breken, en denk dat die dát niet willen, want anders wilt Mercedes het niet: https://www.motorsport.co(...)eleases-him/6660778/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarmee zegt hij dus niets over zijn rijkwaliteiten, en 'solide' lijkt me niet goed genoeg voor een team wat vooraan mee wilt doen. Als HAM 2e wordt lijkt het me dat er een stoelendans komt met AT en RB en Lawson/Ric/Tsu.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
Mercedes heeft geen enkele zeggenschap over dat stoeltje. Williams is Williams, niet Mercedes 2.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:34 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Moet ie wel alle banden met RB breken, en denk dat die dát niet willen, want anders wilt Mercedes het niet: https://www.motorsport.co(...)eleases-him/6660778/
Hello, zis is Toto Wolf, do zjoe want enzjin nekst yeahr?quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes heeft geen enkele zeggenschap over dat stoeltje. Williams is Williams, niet Mercedes 2.
Als ik de term solide lees dan denk ik aan goed. Niet aan veel fans hebben. Maar kom op, dit moet je als zijn ook niet willen toch?quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Daarmee zegt hij dus niets over zijn rijkwaliteiten, en 'solide' lijkt me niet goed genoeg voor een team wat vooraan mee wilt doen. Als HAM 2e wordt lijkt het me dat er een stoelendans komt met AT en RB en Lawson/Ric/Tsu.
Papa Perez lijkt in de veronderstelling te zijn dat de Sergio fans de races niet kijken. Of hij kijkt zelf niet en leest geen nieuwsberichten over de hobby van zijn zoon. Dat laatste is gezien zijn wartaal het meest waarschijnlijke scenarioquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
alee is niet hetzelfde hequote:
Nu zijn vader nog.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Checo heeft iig hulp gezocht
Het artikel van De Limburgerquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Checo heeft iig hulp gezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |