abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210752307
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Stroll en Russell worden nog meer vermorzeld dan die hagedis _O- _O-
Vooral Stroll _O- . Over Russell is hij deze aflevering vrij mild
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 22:45:51 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210753749
quote:
*popcorn pakt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_210756061
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 26 september 2023 @ 11:48:39 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_210756732
Ja vrij mild, maar ik denk niet dat ze hem uitnodigen voor het kerst diner
Drop you like an ill, bad habit
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 26 september 2023 @ 12:03:32 #185
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210756863
Vader Perez haalt uit naar Red Bull: RB19 voor Max Verstappen gebouwd

Antonio Perez, de vader van Red Bull-coureur Sergio Perez, is van mening dat zijn zoon is aangenomen als tweede coureur, aangezien het Oostenrijkse Formule 1-team volledig om Max Verstappen is gebouwd. Daarnaast ziet Perez senior dat zijn zoon een van de meest solide F1-coureurs is.

Vader Antonio Perez neemt het voor zijn zoon op. "De meest solide coureur in de Formule 1 is Sergio Perez", zegt hij tegen Esto. "Kijk hoeveel fans hij over de hele wereld heeft. In Japan was dat ook te zien. Er waren veel Mexicaanse vlaggen en mensen riepen: 'Olé, olé, olé, Checo.' Hij is de enige Latijns-Amerikaanse coureur. Kijk eens hoeveel miljoenen Latijns-Amerikaanse fans er zijn. Elk merk ter wereld zou een Sergio Perez willen hebben."

Bron: https://nl.motorsport.com(...)en-gebouwd/10525569/

_O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 26 september 2023 @ 12:08:49 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210756916
Bijzonder moment Jessica Hawkins: eerste vrouw in 5 jaar die Formule 1-auto test

De Britse Jessica Hawkins mag zich de eerste vrouw in vijf jaar noemen die heeft getest in een Formule 1-auto. De 28-jarige Hawkins reed 26 ronden in de Aston Martin van 2021 op de Hungaroring van Boedapest, meldde de Britse renstal.

„We waren onder de indruk van haar”, zei teambaas Mike Krack. „Ze heeft deze kans op een zeer volwassen manier voorbereid; ze was goed op snelheid en vond ritme. Het is een belangrijk moment voor haar geweest.”

Hawkins was eerder coureur in de W Series. Ze zal volgend jaar namens Aston Martin racen in de F1 Academy, de raceklasse voor vrouwen. „Het heeft me veel bloed, zweet en tranen gekost om hier te komen. Het is het absoluut waard geweest en het heeft me echt waardevolle inzichten gegeven. Niets is te vergelijken met de acceleratie en het remmen van een Formule 1-wagen”, vertelde Hawkins, die ook heeft gewerkt als stuntrijder in een James Bond-film.

De vorige vrouw die een Formule 1-auto bestuurde was vijf jaar geleden (oktober 2018) de Colombiaanse Tatiana Calderon. Zij testte een auto van Sauber (nu Alfa Romeo) in Mexico-Stad.

https://www.telegraaf.nl/(...)-formule-1-auto-test
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2023 @ 12:12:44 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210756948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:03 schreef Netsplitter het volgende:

Antonio Perez, de vader van Red Bull-coureur Sergio Perez, is van mening dat zijn zoon is aangenomen als tweede coureur, aangezien het Oostenrijkse Formule 1-team volledig om Max Verstappen is gebouwd. Daarnaast ziet Perez senior dat zijn zoon een van de meest solide F1-coureurs is.

Vader Antonio Perez neemt het voor zijn zoon op. "De meest solide coureur in de Formule 1 is Sergio Perez", zegt hij tegen Esto. "Kijk hoeveel fans hij over de hele wereld heeft. In Japan was dat ook te zien. Er waren veel Mexicaanse vlaggen en mensen riepen: 'Olé, olé, olé, Checo.' Hij is de enige Latijns-Amerikaanse coureur. Kijk eens hoeveel miljoenen Latijns-Amerikaanse fans er zijn. Elk merk ter wereld zou een Sergio Perez willen hebben."

_O-
:O

Straks gaan ze nog roepen dat er een Kvyat functie in is gebouwd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 september 2023 @ 12:14:00 #188
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_210756962
Huh, je bent een solide coureur als je veel fans hebt?

Dat je de winnende auto niet op het podium weet te krijgen, is niet belangrijk :')
Anyway, de bingokaart was aan het begin van het seizoen al zo vaak doorgekrast dat ie in de shredder ligt.

quote:
Elk merk ter wereld zou een Sergio Perez willen hebben."
Red Bull had maar geluk dat ze hem konden hebben eind 2020 ja, de rij met teams was lang :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_210757010
quote:

_O-
Not this again :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210757023
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:14 schreef daNpy het volgende:

Dat je de winnende auto niet op het podium weet te krijgen, is niet belangrijk :')
Anyway, de bingokaart was aan het begin van het seizoen al zo vaak doorgekrast dat ie in de shredder ligt.
[..]
Red Bull had maar geluk dat ze hem konden hebben eind 2020 ja, de rij met teams was lang :')
Kwam vooral door de lucky van de Sakhir GP in 2020, want anders was exit F1 voor Perez
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 september 2023 @ 12:39:11 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210757175
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bijzonder moment Jessica Hawkins: eerste vrouw in 5 jaar die Formule 1-auto test

De Britse Jessica Hawkins mag zich de eerste vrouw in vijf jaar noemen die heeft getest in een Formule 1-auto. De 28-jarige Hawkins reed 26 ronden in de Aston Martin van 2021 op de Hungaroring van Boedapest, meldde de Britse renstal.

„We waren onder de indruk van haar”, zei teambaas Mike Krack. „Ze heeft deze kans op een zeer volwassen manier voorbereid; ze was goed op snelheid en vond ritme. Het is een belangrijk moment voor haar geweest.”

Hawkins was eerder coureur in de W Series. Ze zal volgend jaar namens Aston Martin racen in de F1 Academy, de raceklasse voor vrouwen. „Het heeft me veel bloed, zweet en tranen gekost om hier te komen. Het is het absoluut waard geweest en het heeft me echt waardevolle inzichten gegeven. Niets is te vergelijken met de acceleratie en het remmen van een Formule 1-wagen”, vertelde Hawkins, die ook heeft gewerkt als stuntrijder in een James Bond-film.

De vorige vrouw die een Formule 1-auto bestuurde was vijf jaar geleden (oktober 2018) de Colombiaanse Tatiana Calderon. Zij testte een auto van Sauber (nu Alfa Romeo) in Mexico-Stad.

[ afbeelding ]

https://www.telegraaf.nl/(...)-formule-1-auto-test
Erg goed dit :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_210757353
Is Lawson geen optie voor Williams?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210757371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:58 schreef Nober het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij RB is de kans op rijderswissels het komende seizoen wel groot natuurlijk.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 26 september 2023 @ 13:02:49 #194
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210757403
quote:

SPOILER
Dan moeten ze Albon eruit gooien. Dat zie ik niet gebeuren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210757405
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:14 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ik zit wekelijks op de bank te “olé olé olé”en jegens Checo ja.
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:08:41 #196
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210757473
quote:

SPOILER
SPOILER
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:09:52 #197
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210757484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Sargeant is zijn plek niet zeker, itt Albon. Las ook dat Drugovich al weken in gesprek is met Williams en daarvoor kansen in de IndyCar en Formule E laat lopen.

Maar Horner vroeg zich al af of Williams geïnteresseerd was om Lawson maar 1 jaar te hebben, dus die kans lijkt klein.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 september 2023 @ 13:16:36 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210757560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Albon eruit gooien zou de domste zet ooit zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_210757740
quote:

SPOILER
Moet ie wel alle banden met RB breken, en denk dat die dát niet willen, want anders wilt Mercedes het niet: https://www.motorsport.co(...)eleases-him/6660778/
pi_210757972
quote:

_O-
Daarmee zegt hij dus niets over zijn rijkwaliteiten, en 'solide' lijkt me niet goed genoeg voor een team wat vooraan mee wilt doen. Als HAM 2e wordt lijkt het me dat er een stoelendans komt met AT en RB en Lawson/Ric/Tsu.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2023 @ 14:05:09 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210757976
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:34 schreef tripel7 het volgende:

[..]
Moet ie wel alle banden met RB breken, en denk dat die dát niet willen, want anders wilt Mercedes het niet: https://www.motorsport.co(...)eleases-him/6660778/
Mercedes heeft geen enkele zeggenschap over dat stoeltje. Williams is Williams, niet Mercedes 2.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:06:12 #202
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_210757980
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mercedes heeft geen enkele zeggenschap over dat stoeltje. Williams is Williams, niet Mercedes 2.
Hello, zis is Toto Wolf, do zjoe want enzjin nekst yeahr?
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_210758017
Eerder was ik van mening dat Perez gewoon niet het juiste materiaal is, maar aan de andere kant halen ze met Max ook gewoon alles binnen. Elke rijder op de grid legt het af tegen Max op het moment.

De combi Max/Lando zou ik nog wel willen zien. Dat zou een droom combi zijn.
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:47:53 #204
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_210758349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Daarmee zegt hij dus niets over zijn rijkwaliteiten, en 'solide' lijkt me niet goed genoeg voor een team wat vooraan mee wilt doen. Als HAM 2e wordt lijkt het me dat er een stoelendans komt met AT en RB en Lawson/Ric/Tsu.
Als ik de term solide lees dan denk ik aan goed. Niet aan veel fans hebben. Maar kom op, dit moet je als zijn ook niet willen toch?
Rini dankjewel.
pi_210759231
quote:

_O-
Papa Perez lijkt in de veronderstelling te zijn dat de Sergio fans de races niet kijken. Of hij kijkt zelf niet en leest geen nieuwsberichten over de hobby van zijn zoon. Dat laatste is gezien zijn wartaal het meest waarschijnlijke scenario
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 september 2023 @ 16:47:44 #206
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_210759459
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
“olé olé olé”
alee is niet hetzelfde he ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_210760640
twitter

Checo heeft iig hulp gezocht
  dinsdag 26 september 2023 @ 19:00:33 #208
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_210760695
Mental coach? Hij kan beter een rij instructeur zoeken.
pi_210760820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

Nu zijn vader nog.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_210760832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

Het artikel van De Limburger
-link om een premiumartikel te omzeilen doen we niet-

[ Bericht 19% gewijzigd door Nizno op 26-09-2023 20:51:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: