Dat zou volgens dat bericht alleen gelden voor teams die al toegelaten zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar is er geen verplichting vanuit de FIA voor Renault om motoren te leveren voor een nieuw team omdat zij de leverancier zijn met de minste klanten? Ik dacht zoiets gelezen te hebben.
quote:If an entry had been signed off by the FIA and Formula 1, the power train manufacturers would be obliged to supply engines to any new team, if called upon to do so, even if there are restrictions on the number of teams one manufacturer can support. But Andretti does not have an entry and so the team cannot demand an engine. And without an engine deal for Andretti, the FIA cannot give the team the go-ahead. It is a classic chicken and egg situation.
Goud, wederomquote:
Alles is beter dan deze koekenbakker. Was er toch allang uitgegooid als pappie niet aandeelhouder was van dat team.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Jammer. Had Vettel graag gezien naast Alonso.
Vettel is al er keer teamgenoot van die koekenbakker geweest en zoveel beter was onze Duitse vriend nu ook weer niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alles is beter dan deze koekenbakker. Was er toch allang uitgegooid als pappie niet aandeelhouder was van dat team.
Jammer Lawson.quote:
Jammer wel, had Lawson wel een plek gegund op de grid.quote:
Met een kater in een F1-wagen.quote:“Misschien is het juist leuk als het op zaterdag gebeurt. Dan kunnen we het”, zegt hij met een kwinkslag, “’s avonds gaan vieren en zal ik de volgende dag waarschijnlijk iets langzamer weg zijn als de lichten bij de start uitgaan.”
Ik hoop dat ie gewoon een ronde te vroeg donuts gaat doen om het een dag uit te stellen als het echt dan al gebeurt.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:18 schreef DjVero het volgende:
Quote van Verstappen als hij de titel binnenhengelt na de spintrace in Qatar, op een zaterdag dus:
[..]
Met een kater in een F1-wagen.In Qater....
Zal wel humor zijnquote:Op donderdag 21 september 2023 12:18 schreef DjVero het volgende:
Quote van Verstappen als hij de titel binnenhengelt na de spintrace in Qatar, op een zaterdag dus:
[..]
Met een kater in een F1-wagen.In Qater....
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 september 2023 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer Lawson.
@:Whiskers2009 zit zeker nu in een hoekje te huilen
quote:Op donderdag 21 september 2023 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar ik vind het wel een stomme zet, mits het klopt.
Whatever rocks your boatquote:
Dit inderdaad. Vind wel dat hij dat verdiend heeft na zijn uitstekende invalbeurten.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jammer wel, had Lawson wel een plek gegund op de grid.
Idd, daarnaast is Ricciardo passé en heeft Lawson als jeugd de toekomst.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Vind wel dat hij dat verdient heeft na zijn uitstekende invalbeurten.
Hij scoorde zelfs punten!quote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Vind wel dat hij dat verdient heeft na zijn uitstekende invalbeurten.
@Nattekat wil je wel troostenquote:Op donderdag 21 september 2023 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar ik vind het wel een stomme zet, mits het klopt.
Sws maar afwachten of Ricciardo überhaupt nog weet te presteren, waar Lawson nu laat zien wat hij kanquote:Op donderdag 21 september 2023 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Idd, daarnaast is Ricciardo passé en heeft Lawson als jeugd de toekomst.
Zie die Kiwi dan graag terug op de grid bij tijdelijk een ander team. Die gast is dik F1 waardig.quote:
(Silly Season topic waardig, maar)quote:Op donderdag 21 september 2023 14:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie die Kiwi dan graag terug op de grid bij tijdelijk een ander team. Die gast is dik F1 waardig.
Zou prima zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:06 schreef Sally het volgende:
[..]
(Silly Season topic waardig, maar)
Enige waar dan nu nog onzekerheid is, is bij Williams met Logan Sargeant.
Dit seizoen 3 - en nu 4?quote:Op donderdag 21 september 2023 14:14 schreef 4-elements het volgende:
Hoop ook dat Lawson ergens een kans krijgt. Ik vind het sowieso jammer dat de spoeling de laatste jaren zo dun lijkt dat telkens op ex-F1 coureurs wordt teruggegrepen. Magnussen, Hulkenberg en nu Ricciardo. Zie liever nieuwe coureurs een kans krijgen.
Hadden er dus meer kunnen zijn.quote:
Ja en om nou te zeggen dat die de sterren van de hemel rijden...quote:Op donderdag 21 september 2023 12:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Teams kiezen niet meer voor talent, allemaal mid-dertigers en zelfs veertigers op de grid.
Perez, Alonso...quote:
Ging over "nieuwe coureurs" uit de post van 4-elements.quote:
Ah ik dacht het lijstje van oude coureurs wat hij ook daadwerkelijk uittyptequote:Op donderdag 21 september 2023 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging over "nieuwe coureurs" uit de post van 4-elements.
Gaan geruchten over Williams, al hecht ik daar weinig waarde aan, gezien zijn Red Bull connectie. Dan denk ik dat Drugovich daar eerder aan de slag gaat. Die heeft al een IndyCar test en Formule E zitje afgezegd in de hoop volgend jaar op de grid te staan.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk dat Lawson zijn kans nog wel krijgt. Maar dan kan het al best te laat zijn.
Alonso, Hamilton, Bottas, Perez, Hulk, Magnussen, Ricciardo zijn allemaal 30 of ouder, Sainz wordt volgend jaar 30. Dat zijn er dan 8 van de 20, best een aanzienlijk aantal.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah ik dacht het lijstje van oude coureurs wat hij ook daadwerkelijk uittypte
Check de websitequote:LKYSUNZ secures record $1bn investment for its Formula 1 entry.
The Asian-based racing team is prepared to pay a $600m entry fee to
compete in the FIA Formula 1 World Championship LKYSUNZ, a new youth culture-focused motorsports team, has secured a record S1bn of funding for its Formula 1 entry bid. The racing team is looking to secure a position on the FIA Formula One World Championship grid from 2026. The financial backing of LKYSUNZ from Legends Advocates Sports Group, a US-based sports fund, is a record for any new team
entering the sport.
blablabla
Wordt nog vechten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:04 schreef opgebaarde het volgende:
Zozo
[..]
Check de website![]()
https://lkysunz.com/
Audi hoeft geen nieuwe entry. Die nemen Sauber overquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wordt nog vechten.
Andretti
Audi
Kleiklunzzzz
De aloude 107%- en top 26-regel maar weer van stal halen?
Ik las dat elke nieuwe gegadigde (behalve Andretti) al afgewezen was.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:04 schreef opgebaarde het volgende:
Zozo
[..]
Check de website![]()
https://joesaward.wordpre(...)notebook-from-bugis/quote:This makes a rumour in Singapore more interesting as the word is that the delays in announcing that the FIA is willing to accept Andretti as an entrant in 2025 or 2026 might involve something slightly more than bureaucracy. The other candidate teams have been told to go fly kites instead of racing in F1, but nothing is being said about Andretti.
Die 107%-regel is nog altijd van kracht. De verschillen zijn alleen zo klein dat-ie nooit gebruikt hoeft te worden.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wordt nog vechten.
Andretti
Audi
Kleiklunzzzz
De aloude 107%- en top 26-regel maar weer van stal halen?
Ah, ja, true.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Audi hoeft geen nieuwe entry. Die nemen Sauber over
Er mogen max 24 auto's op de grid staan volgens het Concorde Agreement. En sowieso geldt de 107% regel nog steeds.
En dat als je buiten de boot valt tijdens de Q om wat voor reden dan ook, je gewoon naar de stewards kan lopen en vragen om dispensatie. Die tot op heden zelden is afgewezen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die 107%-regel is nog altijd van kracht. De verschillen zijn alleen zo klein dat-ie nooit gebruikt hoeft te worden.
De laatste keer volgens mij de HRTs in 2012 in de eerste race van het seizoen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dat als je buiten de boot valt tijdens de Q om wat voor reden dan ook, je gewoon naar de stewards kan lopen en vragen om dispensatie. Die tot op heden zelden is afgewezen.
En nog een bron die stelt dat iedereen behalve Andretti is afgewezen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat elke nieuwe gegadigde (behalve Andretti) al afgewezen was.
[..]
https://joesaward.wordpre(...)notebook-from-bugis/
quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:04 schreef opgebaarde het volgende:
Zozo
[..]
Check de website![]()
Wat voor AI heeft dat script geschreven?quote:Hiphop is the ultimate champion of the challenger.
Hiphop gives you a blueprint
...
No other team will match us, it is not in their DNA
Hopelijk kan-ie ergens anders aan de bak.quote:Op zaterdag 23 september 2023 02:09 schreef SiGNe het volgende:
Yuki en Ricciardo confirmed voor 2024, Lawson heeft pech ondanks dat ie het behoorlijk goed doet voor een rookie.
Arme Lawsonquote:Op zaterdag 23 september 2023 02:09 schreef SiGNe het volgende:
Yuki en Ricciardo confirmed voor 2024, Lawson heeft pech ondanks dat ie het behoorlijk goed doet voor een rookie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |