quote:
Maar terug te komen op je reactie : daar kijk ik niet naarquote:Op donderdag 14 september 2023 09:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, ik zat naar dat programma met Ome Willem te kijken.
Nee, jij lust geen broodje poep.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar terug te komen op je reactie : daar kijk ik niet naar
DAT IS DICHT!quote:
Ome Willem is natuurlijk een held maar het programma is rukquote:Op donderdag 14 september 2023 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, jij lust geen broodje poep.
Er is nu ook een ONZ DTS SCquote:Op donderdag 14 september 2023 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DAT IS DICHT!
En maar goed ook.
Ja en daar scoor je niks.quote:
Och, vind het wel vermakelijk. Colaatje erbij en maar loeren.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ome Willem is natuurlijk een held maar het programma is ruk
Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 14 september 2023 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en daar scoor je niks.
Preciesquote:
Nee ik vind er niets aan , maar je keek dus niet naar de van Rossemsquote:Op donderdag 14 september 2023 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, vind het wel vermakelijk. Colaatje erbij en maar loeren.
Zeker wel. Maar ik kwam niet in beeld.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind er niets aan , maar je keek dus niet naar de van Rossems
Jij kijkt alles tegelijk?quote:Op donderdag 14 september 2023 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar ik kwam niet in beeld.
Nee, bij KPN kan ik kijken wanneer ik wil.quote:
Oh ja KPN heb ik ookquote:Op donderdag 14 september 2023 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, bij KPN kan ik kijken wanneer ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |