quote:
Maar terug te komen op je reactie : daar kijk ik niet naarquote:Op donderdag 14 september 2023 09:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, ik zat naar dat programma met Ome Willem te kijken.
Nee, jij lust geen broodje poep.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar terug te komen op je reactie : daar kijk ik niet naar
DAT IS DICHT!quote:
Ome Willem is natuurlijk een held maar het programma is rukquote:Op donderdag 14 september 2023 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, jij lust geen broodje poep.
Er is nu ook een ONZ DTS SCquote:Op donderdag 14 september 2023 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DAT IS DICHT!
En maar goed ook.
Ja en daar scoor je niks.quote:
Och, vind het wel vermakelijk. Colaatje erbij en maar loeren.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ome Willem is natuurlijk een held maar het programma is ruk
Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 14 september 2023 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en daar scoor je niks.
Preciesquote:
Nee ik vind er niets aan , maar je keek dus niet naar de van Rossemsquote:Op donderdag 14 september 2023 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, vind het wel vermakelijk. Colaatje erbij en maar loeren.
Zeker wel. Maar ik kwam niet in beeld.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind er niets aan , maar je keek dus niet naar de van Rossems
Jij kijkt alles tegelijk?quote:Op donderdag 14 september 2023 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar ik kwam niet in beeld.
Nee, bij KPN kan ik kijken wanneer ik wil.quote:
Oh ja KPN heb ik ookquote:Op donderdag 14 september 2023 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, bij KPN kan ik kijken wanneer ik wil.
Ik heb nu twee jaar KPN en sinds een half jaar werkt alles zoals het moetquote:
De belangrijkste knop is die groene.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ,maak niet van alles gebruik qua kijken en instellingen
Die heb ik nietquote:Op donderdag 14 september 2023 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De belangrijkste knop is die groene.
Ik heb vroegah niet de beste ervaringen gehad met KPN, en Ziggo heeft me nauwelijks in de steek gelaten. Al snap ik dat dit voor anderen weer andersom kan zijn. De prijs maakt me dan niet zo heel veel uitquote:
Ik heb ook geen slechte ervaringen met Ziggo en ik had een extra pakket waar ik wel veel gebruik van maakte.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb vroegah niet de beste ervaringen gehad met KPN, en Ziggo heeft me nauwelijks in de steek gelaten. Al snap ik dat dit voor anderen weer andersom kan zijn. De prijs maakt me dan niet zo heel veel uit
Dan is het wellicht beter in jouw situatie iddquote:Op donderdag 14 september 2023 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen slechte ervaringen met Ziggo en ik had een extra pakket waar ik wel veel gebruik van maakte.
Maar ik vond behoorlijk duur, voor dat geld heb ik internet ,telefoon en tv
Ik kon amper rondkomen met die hoge energie kosten,. nu zijn ze weer mega laagquote:Op donderdag 14 september 2023 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het wellicht beter in jouw situatie idd
Overstappen naar Ziggoquote:Op donderdag 14 september 2023 10:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kon amper rondkomen met die hoge energie kosten,. nu zijn ze weer mega laag
Amyquote:
Zat zowel bij Ziggo als bij KPN en nooit geen gezeik of gedoe. Ging puur over naar KPN vanwege de glasvezel.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb vroegah niet de beste ervaringen gehad met KPN, en Ziggo heeft me nauwelijks in de steek gelaten. Al snap ik dat dit voor anderen weer andersom kan zijn. De prijs maakt me dan niet zo heel veel uit
Daar is je groene knop!quote:
Allemaal op Puzzie's knopje drukken!quote:
Bofkont!quote:
Vast wel.quote:
Straks kan mijn knopje dat niet meer aanquote:Op donderdag 14 september 2023 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal op Puzzie's knopje drukken!
quote:Op donderdag 14 september 2023 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal op Puzzie's knopje drukken!
Dat je knopje groen is, is ook niet helemaal jofelquote:Op donderdag 14 september 2023 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Straks kan mijn knopje dat niet meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |