Oeh, ik weet de naam al!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lekker zwetend pepernoten eten.
Gadverrrrquote:Op woensdag 13 september 2023 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh, ik weet de naam al!
ZWEETNOTEN!
PRECIES!quote:
Inclusief geur te verkrijgen bij de Hema.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh, ik weet de naam al!
ZWEETNOTEN!
Ja, kan een leuke hobby zijn.quote:
Doe dan seks blaadjes delenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Inclusief geur te verkrijgen bij de Hema.
[..]
Ja, kan een leuke hobby zijn.
Te plakkerig.quote:
Hangen aan de paalmboom.quote:
Aan de watte?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hangen aan de paalmboom.
30 cm paalmboom.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hangen aan de paalmboom.
Ja, dan is het nóg wat duidelijker welke SC het isquote:
Dat is wel een kleintje danquote:
Of pikante foto's van users...quote:Op woensdag 13 september 2023 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dan is het nóg wat duidelijker welke SC het is
Oh, dat word dan meer trekken.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een kleintje dan
JUIST!!!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 13 september 2023 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht, even zoeken naar een playboy plaatje met herfstthema. Niet gevonden, wel dit [ afbeelding ]
Vinden jullie dit aantrekkelijk? Ik niet zo, vind haar blik ook niet echt mooi of sexy?
quote:Op woensdag 13 september 2023 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat stelde ik net al voorquote:Op woensdag 13 september 2023 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of pikante foto's van users...
Die is wel in de herfst van d'r leven.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht, even zoeken naar een playboy plaatje met herfstthema. Niet gevonden, wel dit [ afbeelding ]
Vinden jullie dit aantrekkelijk? Ik niet zo, vind haar blik ook niet echt mooi of sexy?
Die kan wel wat kruidnoten gebruiken.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
* TheStigsDutchCousin zoeken gaatquote:Op woensdag 13 september 2023 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat stelde ik net al voor
Niet per se van users, trouwens
Rare blik, opgeblazen lippen, neptieten... Doet mij helemaal niks.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Die tijd is geweestquote:Op woensdag 13 september 2023 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of pikante foto's van users...
Ohw.quote:
En je mag niet vanuit KPD hier plaatsen hequote:
SEXy mag toch wel?quote:
Nu ja, niet eens zozeer haar lichaam, maar ook gewoon hoe de foto gemaakt is, de houding, kleding, ik denk dat er van haar veel mooiere foto's te maken zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die kan wel wat kruidnoten gebruiken.Wat een lijk.
Mag je wel posten van Lenny?quote:
Speelde zij niet mee in The Walking Dead?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ja, niet eens zozeer haar lichaam, maar ook gewoon hoe de foto gemaakt is, de houding, kleding, ik denk dat er van haar veel mooiere foto's te maken zijn.
Geen poes of piemels. Dit mag wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag je wel posten van Lenny?
Ga je in je collectie duiken?quote:
Op het randjequote:Op woensdag 13 september 2023 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag je wel posten van Lenny?
Dat klopt Pzuuiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukken beter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hij draagt een helm. Altijd kleding dus.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je in je collectie duiken?
Op zoek naar foto's waar je nog wel wat kleren aanhebt
quote:Op woensdag 13 september 2023 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Stukken beter!Goeie smaak heb je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Als wat, als zombie extra?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Speelde zij niet mee in The Walking Dead?
quote:Op woensdag 13 september 2023 13:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat klopt Pzuuie
De Fok seks chat is altijd erg genieten hier met anderen over seks en vrijen praten maar ook soms naakt en eigen penis.
Echter ook was er een andere Fok lid die op jou leek met zelfde Fok plaatje en naam iets van Pissypies ofzo die was erg vriendelijk en geilDeze ga ik zo nog drie keer lezen om hem te begrijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Veiligheid voor alles!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je in je collectie duiken?
Op zoek naar foto's waar je nog wel wat kleren aanhebt
De opperzombie.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als wat, als zombie extra?
Goede keuze wel.quote:
En goedkoop. Geen make-up of wat dan ook nodig. Mooie grafkop.quote:
Precies datquote:Op woensdag 13 september 2023 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En goedkoop. Geen make-up of wat dan ook nodig. Mooie grafkop.
Jeeejquote:
Beter dat dan een slappe lul. Of slappe tetten. TETTEN!quote:
Mooie herfstfoto! Hertje gespot! Met aarsgeweiquote:
Maar ik heb ook geen lul LoLquote:Op woensdag 13 september 2023 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beter dat dan een slappe lul. Of slappe tetten. TETTEN!
It's all in the season.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooie herfstfoto! Hertje gespot! Met aarsgewei
Die tattoeagequote:
Ow, not found - dammit.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:51 schreef Sally het volgende:
Mogen wij ook?
(random pic van internet)
[ afbeelding ]
Edit: darn - werktie niet![]()
Ik zie een mooie bips.quote:
Niet eentje die losloopt in huis?quote:
Nee, maar soms gedraag je weleens als één.quote:
Niet die van mij iigquote:
Ooooooooh zo'n dingquote:Op woensdag 13 september 2023 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eentje die losloopt in huis?
Ben ook geen voorstander van dat soort tattoos, maar goed.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet die van mij iig![]()
![]()
En dat gewei boven haar reet maakt het niet mooier
"INSERT HERE. IF TOO TIGHT APPLY MORE PRESSURE."quote:Op woensdag 13 september 2023 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben ook geen voorstander van dat soort tattoos, maar goed.
Nou Ja ik wel , maar niet zo'n lelijkequote:Op woensdag 13 september 2023 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben ook geen voorstander van dat soort tattoos, maar goed.
MORE PRESSSSUUUURRREEE!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"INSERT HERE. IF TOO TIGHT APPLY MORE PRESSURE."
Heb zelf ook een hertenkop, maar dan wel op m'n kuit.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Ja ik wel , maar niet zo'n lelijke
"POOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!"quote:
Oh leukquote:Op woensdag 13 september 2023 13:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb zelf ook een hertenkop, maar dan wel op m'n kuit.
Ow wat jammer nou, ik had ook daar een tattoo willen laten zetten. Zo'n mooie tribalquote:Op woensdag 13 september 2023 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die tattoeage
Kan beter een pijl naar beneden zijn met "PLEASE INSERT HERE".
Whehehe, ik zie nu die geilende kop van Jeremy voor me.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"POOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!"
Dan rennen ze gillend weg denk ik.
Mwoah, jawel.quote:
Daarom hou ik de helm op.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, ik zie nu die geilende kop van Jeremy voor me.
Vandaag nog laten zetten!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow wat jammer nou, ik had ook daar een tattoo willen laten zetten. Zo'n mooie tribal
Whehe, crash helmet.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom hou ik de helm op.
Is met beff- nee stop.
Daarom.quote:
"I will Stig it in now!"quote:
Sticky, dit gaat echt te verquote:Op woensdag 13 september 2023 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I will Stig it in now!"
Rust een beetje weder gekeerd?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hopelijk blijft dat ook zo
Het gebruikelijke SEX-gezeverquote:
Wel jammer dat al die beroepsalcoholisten hier alweer weg zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hopelijk blijft dat ook zo
Dit iddquote:Op woensdag 13 september 2023 14:09 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Het gebruikelijke SEX-gezever
Wow wow wait whuttt?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel jammer dat al die beroepsalcoholisten hier alweer weg zijn
Duh.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow wow wait whuttt?![]()
Wie? heb ik weer van alles gemist
I will Sticky into youquote:
Okay okay okay naar de bekende weg vragen ik weetquote:
Zal jou eens bekend vragen!quote:Op woensdag 13 september 2023 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay okay okay naar de bekende weg vragen ik weet
Daar hebbbie hemquote:Op woensdag 13 september 2023 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens bekend vragen!
Ja... vond het ook al weer zon lekkere vage Stiggy uitspraakquote:
Ja zo'n typische Stiggy postquote:Op woensdag 13 september 2023 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja... vond het ook al weer zon lekkere vage Stiggy uitspraak![]()
![]()
Jep!quote:
Soms wel ff iets minder als hij rare dingen zegt zoals vanmorgenquote:Op woensdag 13 september 2023 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep!
En daarom houden we zo vannem![]()
![]()
Wat haddtie gezeit dan?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms wel ff iets minder als hij rare dingen zegt zoals vanmorgen
Wat zei ik dan!quote:Op woensdag 13 september 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms wel ff iets minder als hij rare dingen zegt zoals vanmorgen
quote:Op woensdag 13 september 2023 14:16 schreef Sally het volgende:
Ik kan op Google niet echt veel geschikte lekkere mannen foto's vinden![]()
Hou ook van jouquote:Op woensdag 13 september 2023 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep!
En daarom houden we zo vannem![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
DTS gerelateerd , mar dat 'ligt nu achter ons'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2023 14:29 schreef Sally het volgende:
[..]Oh nee maar dat weet ik , rustaaagggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ow owkay.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh nee maar dat weet ik , rustaaaggg
Nee, ik ook niet, misschien kunnen de heren ons helpen?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:16 schreef Sally het volgende:
Ik kan op Google niet echt veel geschikte lekkere mannen foto's vinden![]()
Wat ik bedoelde is dat DTS wordt dicht gegooid en ineens komt iedereen hierquote:
Leuk die winterpeen voor Modusquote:Op woensdag 13 september 2023 14:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, misschien kunnen de heren ons helpen?![]()
Haha onverwacht resultaat bij sexy guy tattoo (na wat doorklikken):
[ afbeelding ]
Het is heel sneu maar DTS heeft een geschiedenis van ruzies, drama en gedoe en is in de afgelopen jaren regelmatig dichtgegooid , het is ook heel lang dicht gebleven en volkomen terecht dat ie weer dicht zit.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
DTS lekker dicht laten vind ik.
Hoe vaak heb je moeten doorklikken?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha onverwacht resultaat bij sexy guy tattoo (na wat doorklikken):
[ afbeelding ]
Maar - maar... daar had Stigs toch geen hand in verder?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat DTS wordt dicht gegooid en ineens komt iedereen hier
Mensen die hier nooit eerder zijn geweest die nu ineens komen posten vind ik raar . Daarnaast post ik ook niet in iedere SC of weet ik wat een SC vorm er daar ook is
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar - maar... daar had Stigs toch geen hand in verder?![]()
M.i. kwam het omdat deze SC als 1e geopperd werd.
Maar goed, laat ook maar. De rust is weder gekeerd
Vroeger ging ik wel goed op lang haar met een baardjequote:
Nu niet meer?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel goed op lang haar met een baardje
Mijn voorkeuren zijn wel veranderd " ik ben nu in staat om wat verder te kunnen kijken dan alleen haar en baardquote:Op woensdag 13 september 2023 14:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu niet meer?
Edit: vind het wel een lekker ding deze![]()
![]()
Ohaiquote:Op woensdag 13 september 2023 14:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren zijn wel veranderd " ik ben nu in staat om wat verder te kunnen kijken dan alleen haar en baard
@Lenny77 had jou laatst toch wat tattoo foto's van mij laten zien?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij zijn honkvast.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat DTS wordt dicht gegooid en ineens komt iedereen hier
Mensen die hier nooit eerder zijn geweest die nu ineens komen posten vind ik raar . Daarnaast post ik ook niet in iedere SC of weet ik wat een SC vorm er daar ook is
Nou, ik niet altijdquote:
Is toch nie errug?quote:Op woensdag 13 september 2023 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik niet altijd
Laat ik het zo zeggen : je mensen die elke SC vorm aangrijpen om in te posten en soms kom je terecht in een clubje wat heel leuk met elkaar post met een 'goedemorgen ,. goedemiddag , goedenavond bla bla .quote:
Mee eens. Al is nieuwe aanwas soms wel leuk.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen : je mensen die elke SC vorm aangrijpen om in te posten en soms kom je terecht in een clubje wat heel leuk met elkaar post met een 'goedemorgen ,. goedemiddag , goedenavond bla bla .
Het gaat er ook niet om dat mensen niet welkom zijn , maar in dit geval : DTS zit dicht omdat er weer eens ruzie was en ineens komen ze hierheen . Dat trek ik erg slecht, ik vind het ook wat respectloos naar de mensen die hier al jaren posten , dus ja ik post ook niet in iedere SC , dat zouden mensen mensen ook moeten kunnen laten
En de mod van ONZ had al gewaarschuwd: ga geen andere SC's overnemen....quote:Op woensdag 13 september 2023 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen : je mensen die elke SC vorm aangrijpen om in te posten en soms kom je terecht in een clubje wat heel leuk met elkaar post met een 'goedemorgen ,. goedemiddag , goedenavond bla bla .
Het gaat er ook niet om dat mensen niet welkom zijn , maar in dit geval : DTS zit dicht omdat er weer eens ruzie was en ineens komen ze hierheen . Dat trek ik erg slecht, ik vind het ook wat respectloos naar de mensen die hier al jaren posten , dus ja ik post ook niet in iedere SC , dat zouden mensen mensen ook moeten kunnen laten
Oh absoluut, maar niet alleeen omdat DTS nu dichtzit en je nergens anders terechtkanquote:Op woensdag 13 september 2023 15:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mee eens. Al is nieuwe aanwas soms wel leuk.
Nee, dan gaan ze maar naar klb sc.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar niet alleeen omdat DTS nu dichtzit en je nergens anders terechtkan
Ik heb nu eea teruggelezen en zie dat de desbetreffende post in de ONZ FB stond, maar dan nog :quote:Op woensdag 13 september 2023 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
En de mod van ONZ had al gewaarschuwd: ga geen andere SC's overnemen....
Maar ja; helaas dus eventjes hier. Een beetje.
Goedemiddagquote:Op woensdag 13 september 2023 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ist nou weer niet goed?quote:
Nou - ja - eh - ehm...quote:
Hmmzz je snapt em nietquote:Op woensdag 13 september 2023 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou - ja - eh - ehm...
je zegt net zelf dat "je terecht [komt] in een clubje wat heel leuk met elkaar post met een 'goedemorgen ,. goedemiddag , goedenavond bla bla"
Modus bedient je op je wenken![]()
Net als anders het geval is, hier
Ow.quote:
Ja, maar die kan ik hier toch niet posten, mallerd!quote:Op woensdag 13 september 2023 15:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 had jou laatst toch wat tattoo foto's van mij laten zien?
Het was ook niet echt een vraagquote:Op woensdag 13 september 2023 16:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Wanneer je dat moet vragen, gaat er toch iets nog niet helemaal goed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2023 16:04 schreef Modus het volgende:
[..]Wanneer je dat moet vragen, gaat er toch iets nog niet helemaal goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dussss
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dabedoelikquote:Op woensdag 13 september 2023 16:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wanneer je dat moet vragen, gaat er toch iets nog niet helemaal goed![]()
Dussss
Hier wordt geen SC overgenomenquote:Op woensdag 13 september 2023 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
En de mod van ONZ had al gewaarschuwd: ga geen andere SC's overnemen....
Maar ja; helaas dus eventjes hier. Een beetje.
Ja ach...quote:Op woensdag 13 september 2023 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die kan ik hier toch niet posten, mallerd!
Kloptquote:Op woensdag 13 september 2023 15:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 had jou laatst toch wat tattoo foto's van mij laten zien?
Oh nu snap ik waarom Modus pissypies zeiquote:
Vrouwenfoto's naakt vind iedereen mooi echter ook bloot is mooi. Borsten en penis kunnen fijn spelen zowel genieten van elkaar.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh nu snap ik waarom Modus pissypies zei![]()
![]()
Maar dat mag de pret niet drukken![]()
Fijn om je hier weer te zien
Ik ben sowieso wel gek op nudiesquote:Op woensdag 13 september 2023 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vrouwenfoto's naakt vind iedereen mooi echter ook bloot is mooi. Borsten en penis kunnen fijn spelen zowel genieten van elkaar.
Jou ook schatquote:Op woensdag 13 september 2023 16:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh nu snap ik waarom Modus pissypies zei![]()
![]()
Maar dat mag de pret niet drukken![]()
Fijn om je hier weer te zien
Nou kort maar krachtig tot snel weer lieve Lenzelquote:Op woensdag 13 september 2023 16:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jou ook schat![]()
Ben weer aan het werk... ellende
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 13 september 2023 16:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel gek op nudies![]()
Ik heb vroeger ook wel geposeerd , was erg leuk en ik kreeg er nog geld voor ook
Nee niet nuquote:Op woensdag 13 september 2023 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou kort maar krachtig tot snel weer lieve Lenzel
Samequote:Op woensdag 13 september 2023 16:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Niet betaald, wel wat prijzen gewonnen in het buitenland (ok ok, ging om de fotografie, niet het model)
LENNYquote:
Doe je wel een beetje rustig met jezelf?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee niet nu
Gewoon zo, weer de ratrace in.. pak minder tijd en energie
Dat mag ik pas als ik 67 ben ofoquote:Op woensdag 13 september 2023 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje rustig met jezelf?![]()
Oh jee dat duurt nog ff , dikke knuffel voor nu danquote:Op woensdag 13 september 2023 16:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat mag ik pas als ik 67 ben ofo
quote:Op woensdag 13 september 2023 16:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee dat duurt nog ff , dikke knuffel voor nu dan
quote:
PROEST.quote:
Ooohh... die Bunny ook!quote:
quote:
Jaah, ik dacht dan vindt @TheStigsDutchCousin de foto vast ook leukquote:
Beetje maar, ging me natuurlijk om de bunnyquote:
Die is sexy iddquote:Op woensdag 13 september 2023 18:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje maar, ging me natuurlijk om de bunny
Vast!quote:Op woensdag 13 september 2023 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah, ik dacht dan vindt @:TheStigsDutchCousin de foto vast ook leuk
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik keek ook alleen naar de bunny
Nee, dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die kan ik hier toch niet posten, mallerd!
Wel in DM zeker?quote:
Te verwachtenquote:
Ik ben een simpel mens.quote:
En daar is niks mis mee. Waren we allemaal maar wat simpeler!quote:
Ja, dan werd het foto's delen via DM wat makkelijker.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee. Waren we allemaal maar wat simpeler!
Grote collectie inmiddels?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dan werd het foto's delen via DM wat makkelijker.
Jawel.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grote collectie inmiddels?
Poezquote:
Tijd om compare notes te doenquote:
Echter wel ook foto maar echt mooie borsten en erg lekker.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vrouwenfoto's naakt vind iedereen mooi echter ook bloot is mooi. Borsten en penis kunnen fijn spelen zowel genieten van elkaar.
KIWI!quote:
Nee, want dat rijmt niet op wiequote:
Owwwquote:Op woensdag 13 september 2023 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want dat rijmt niet op wie
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lebberlama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Doe het dan goedquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe het dan goedOkay sorry manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah - kon dan niet missen, hèquote:
[..]
Doe het dan goedOp zich niets mis met een goede tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Maar niet van een geit ,lama of wat dan ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior
wel een humane tong.... dan?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich niets mis met een goede tong![]()
Ik ben wel meer van de mensen op een bepaald gebied jaquote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich niets mis met een goede tong![]()
Die komt vast in alle hoekjes en gaatjes hihahoquote:Op woensdag 13 september 2023 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar die allemaal wel niet bij moet kunnen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die komt vast in alle hoekjes en gaatjes hihaho
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die komt vast in alle hoekjes en gaatjes hihaho
Wat is er op tv nuquote:Op woensdag 13 september 2023 20:44 schreef Puzzie het volgende:
@:LordofLeaves zit nu vast met zijn neus voor de tv geplakt
Ah vandaar.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maarten van Rossem & broer op tv
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah vandaar.Mja is zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik ken Emmen alleen van de dierentuin waar ik ooit ben geweestquote:
Ik ken Emmen helegaar niet. En dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken Emmen alleen van de dierentuin waar ik ooit ben geweest
Natuurlijk ken jij dat wel , alleen van naam alquote:Op woensdag 13 september 2023 20:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ken Emmen helegaar niet. En dat wil ik graag zo houden.
Ohquote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 21:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natuurlijk ken jij dat wel , alleen van naam al
Rete-grappig die knakkerquote:Op woensdag 13 september 2023 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Altijd lachengierenbrullen met Modus
Poezquote:
Ja heerlijk.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hi Stigs.. wat een rust hier weer he?
De politieke rellen beginnen weerquote:Op donderdag 14 september 2023 08:55 schreef Puzzie het volgende:
Alles bijgelezen over de kwestie Ouwehand ,Straks kijken naar de parlementaire enquête en ik ben weer bij
Ik hou durvanquote:Op donderdag 14 september 2023 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De politieke rellen beginnen weer
Ik ook welquote:
Klopt, ik zat naar dat programma met Ome Willem te kijken.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:44 schreef Puzzie het volgende:
@:LordofLeaves zit nu vast met zijn neus voor de tv geplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |