Nog ergens heen?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd vakantie buiten de zomervakantie om.
weet ik nietquote:Op woensdag 13 september 2023 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het stom vind dat DTS dicht is? Of krijg ik dan een ban?
hoe dan ook, ik ben het met je eens!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Mag lijkt me gewoon, als losse opmerking.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
shitpozza vandaag?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
same shit different day. maar wel mijn hele ritme naar de klote op woensdag verwendag
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb wat boeke besteld. zou leuk zijn als ze die morgen even bezorgen. ik wacht met smart op de T&T. ik ben er bang voor
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh de pozza was lekker
[ afbeelding ]
Niet ver weg; gewoon binnen Nederland wat dingen bezoeken (een museum ofzo; misschien met het aankomend mooie weer even naar de kust).quote:
Ik denk bij deze altijd dat het een muizenval is.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh de pozza was lekker
[ afbeelding ]
whuutquote:Op woensdag 13 september 2023 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk bij deze altijd dat het een muizenval is.
Hopelijk snel weer open en gezelligquote:Op woensdag 13 september 2023 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou ja dan zeg ik dus maar even dat ik het echt stom vind dat DTS dichtgegooid wordt vanwege een paar rotte appels.
Jaaaaa met jou al-tijdquote:Op woensdag 13 september 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk snel weer open en gezellig![]()
Boekenquote:Op woensdag 13 september 2023 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb wat boeke besteld. zou leuk zijn als ze die morgen even bezorgen. ik wacht met smart op de T&T. ik ben er bang voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |