ja erg stomquote:Op woensdag 13 september 2023 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Noujazeg. Wat een gemakzucht.
Ik weet niet hoe laat je op moet staan?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb hoofdpijn v moeheid denk k
Maar als ik ga slapen lig ik vannacht misschien weer wakker.. weet niet goed wat wijsheid is
Ging om 11.. maar vervolgens v 2 tot 5 wakker..quote:Op woensdag 13 september 2023 21:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat je op moet staan?
Maar anders rond 23 uur gaan slapen. Dat doe ik ook altijd. Hooguit half 12.
Als je te vroeg gaat slapen dan weer vroeg wakker inderdaad
Awwwquote:Op woensdag 13 september 2023 21:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Vriendjes die ik heb leren kennen op vakantie zijn vanmorgen teruggevlogen naar Griekenland
En Thanos ging mij videobellen..
Ik ben echt verdrietig nu. Ik wil daar ook zijn.
Hmmm 3 uurtjes slaapquote:Op woensdag 13 september 2023 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ging om 11.. maar vervolgens v 2 tot 5 wakker..
Lekker slapen HCquote:
Bolkquote:Op woensdag 13 september 2023 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slaaplekker
[ afbeelding ]
Genoeg puncktjesquote:
Ja.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
wij moeten nieuwe hobbie zoeken
quote:Op woensdag 13 september 2023 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hou van hobbiesquote:Op woensdag 13 september 2023 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
nee nee, nu ben jij echt in de warquote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Had schakel niet ooit een forum gemaakt
Lees ONZ FB even door Mario en ga daar je vragen stellen. Anders gaat dit straks ook dicht.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
ik will maar deze maand verder spelen
hoezo moeten we boete doen wegen de
andere conjo?
Ik denk dat jij niet de gene bent die dit mag zeggenquote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
ik will maar deze maand verder spelen
hoezo moeten we boete doen wegen de
andere conjo?
jooo goeie! ik heb helemaal nog geen FB gelezenquote:Op woensdag 13 september 2023 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Lees ONZ FB even door Mario en ga daar je vragen stellen. Anders gaat dit straks ook dicht.
hi fanquote:Op woensdag 13 september 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jooo goeie! ik heb helemaal nog geen FB gelezen
dat is vast weer een groot genot
Ik dacht dat je het gelezen had, omdat je over andere hobby's zoeken begon.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jooo goeie! ik heb helemaal nog geen FB gelezen
dat is vast weer een groot genot
nee dat was de laatste post in dts he. zoek andere hobbie joe joequote:Op woensdag 13 september 2023 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het gelezen had, omdat je over andere hobby's begon.
Oh dan ben ik in de war.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat was de laatste post in dts he. zoek andere hobbie joe joe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |