We weten uit ervaring (Tsetjenie, Georgie, De Krim 2014), en uit de uitspraken van alle hoge leiders van rusland dat deze oorlog hoe dan ook een vervolg krijgt.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het doorvechten scenario gaan er nog honderduizenden Oekraners dood, dus feitelijk geef ik er meer om dan jou.
Nu meteen, en dan gaan we met z'n alle Ukraine verdedigen door Rusland plat te bombarderen! We zijn het eens!quote:Op woensdag 13 september 2023 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Oekrane bij navo?
Nee hoor, je roept onzin en russische getrol, maar dat weet je wel....quote:Op woensdag 13 september 2023 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt niet te praten hier.
Alsof je een braadworst naar een stel activistische veganisten gooit.
Ga lekker naar forum.rob-ikwilonderhandelenwantnoeks-dewijk.nl ofzo.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt niet te praten hier.
Alsof je een braadworst naar een stel activistische veganisten gooit.
Wat is daar constructief aan?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat er waarschijnlijk nog jaren oorlog zal zijn is idd jammer, maar waarom richt je je woede niet op de veroorzakers van deze ellende?
De bezette gebieden blijven bezet en worden grondig gezuiverdquote:Op woensdag 13 september 2023 23:25 schreef oheng het volgende:
[..]
We weten uit ervaring (Tsetjenie, Georgie, De Krim 2014), en uit de uitspraken van alle hoge leiders van rusland dat deze oorlog hoe dan ook een vervolg krijgt.
Dus er kan misschien vrede gesloten worden voor een paar jaar, met wat kleine genocides hier en daar, maar daarna gaat deze oorlog gewoon verder.
Een Russische burgeroorlog, een staatsgreep in Rusland, het uiteenvallen van de Russische Federatie, er zijn meerdere scenario's mogelijk. Realistisch lijkt me echter dat we over een jaar nog altijd op dit forum over deze dan nog altijd voortdurende oorlog discussiren.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou wat is jouw (realistische) scenario dan ‘NA een winst van Oekrane?
quote:Op woensdag 13 september 2023 23:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ukraine moet 100% van zijn territorium terug krijgen en Rusland moet kapot.
Beter zou inderdaad een destructieve houding van het westen tegenover de Russen zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is daar constructief aan?
Dus vroeger zei je niet steeds: platbombarderen, platbombarderen, platbombarderen?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik was vroeger iets gematigder, maar door Putin heb ik het licht gezien! Hallehlujah!
Nou ja je geeft toe. Realiteit is dat over een jaar het moorden voortduurt, nog 300.000 levens ws.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:27 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Een Russische burgeroorlog, een staatsgreep in Rusland, het uiteenvallen van de Russische Federatie, er zijn meerdere scenario's mogelijk. Realistisch lijkt me echter dat we over een jaar nog altijd op dit forum over deze dan nog altijd voortdurende oorlog discussiren.
Nee. De grens van voor 2014.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja je geeft toe. Realiteit is dat over een jaar het moorden voortduurt, nog 300.000 levens ws.
Ik zie liever nu een siege fire. Geldende navosteun aan de nieuwe grens met Oekrane. Echte veiligheid voor Oekrane. Vluchtelingen terug, heropbouw.
Rusland onder volledige omringing en controle van navo. Die domme Donbass laat ze maar houden. De zwarte zeevloot nog snel even laten zinken.
Zodanig dat het niet nucleair escaleert en er weer iets handel mogelijk is met Rusland. Dat enorme land kan niet zomaar vervallen in burgeroorlog, dat weet ieder weldenkend mens.
Dus? Vind je het erg voor Rusland?quote:
Na militaire stabilisatie volgt uitroeiing en/of deportatie van massa's mensen, andersdenkenden, kinderen...noem maar op.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja je geeft toe. Realiteit is dat over een jaar het moorden voortduurt, nog 300.000 levens ws.
Ik zie liever nu een siege fire. Geldende navosteun aan de nieuwe grens met Oekrane. Echte veiligheid voor Oekrane. Vluchtelingen terug, heropbouw.
Rusland onder volledige omringing en controle van navo. Die domme Donbass laat ze maar houden. De zwarte zeevloot nog snel even laten zinken.
Zodanig dat het niet nucleair escaleert en er weer iets handel mogelijk is met Rusland. Dat enorme land kan niet zomaar vervallen in burgeroorlog, dat weet ieder weldenkend mens.
Gestopt met lezen.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ga lekker naar forum.rob-ikwilonderhandelenwantnoeks-dewijk
Wow.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat enorme land kan niet zomaar vervallen in burgeroorlog, dat weet ieder weldenkend mens.
Iemand die op een 'persconferentie' een vraag stelt aan Poetin en Kim Jong Un, is geen journalist maar een fascist.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:37 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.jpost.com/breaking-news/article-758745
Kim Jong Un to Putin: Russia will triumph against 'evil' Ukraine
When asked by reporters if Russia would help Kim build satellites, Putin replied: "That's why we came here."
De Donbass hoort vanwege zijn grondstoffen juist door Oekrane bevrijd te worden en daarmee binnen de westerse invloedssfeer gebracht te worden. De Oekraners kunnen en mogen zelf beslissen hoeveel levens ze bereid zijn op te offeren om hun land van de Russische barbarenhorde te bevrijden. Het enige wat wij als westen dienen te doen is hen van de gewenste wapens in de gewenste aantallen te voorzien.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Oekrane gaat dit nooit redden, maar toch worden ze ervoor gegooid.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dus? Vind je het erg voor Rusland?
Je geeft geen neuk, het is je echt alleen om je eigen hachje te doen.
Wat probeer je, anders dan geveinsde moed te tonen, te bewijzen hier?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Oekrane gaat dit nooit redden, maar toch worden ze ervoor gegooid.
Navo/EU moet dit oplossen, kunnen ze niet (zonder de VS), de VS kan dit oplossen, willen ze niet.
Zou jij je aanmelden als de EU aanklopt om een leger te vormen om naar het oostfront te gaan.
Mijn antwoord is JA. Jouw antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |