Je bedoelt zoals de Budapest Memorandum? Wat een geniaal idee!!! Waarom maakt Oekraine niet gewoon afspraken met rusland! Luister je veel naar die Wierd Duck?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie nog steeds liever een akkoord, waarbij Oekraïne ook water bij de wijn doet maar de oorlog stopt en Oekraïne bij de navo en later EU kan.
Is dat raar of willen we liever naar de 1 miljoen?
Nee.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de Budapest Memorandum? Wat een geniaal idee!!! Waarom maakt Oekraine niet gewoon afspraken met rusland! Luister je veel naar die Wierd Duck?
Maar ze kunnen toch ook bij de NAVO en EU nadat ze die miljoen Russische soldaten afgemaakt hebben en de restanten van die barbarenhorde uit hun land is geveegd?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie nog steeds liever een akkoord, waarbij Oekraïne ook water bij de wijn doet maar de oorlog stopt en Oekraïne bij de navo en later EU kan.
Dat er waarschijnlijk nog jaren oorlog zal zijn is idd jammer, maar waarom richt je je woede niet op de veroorzakers van deze ellende?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, lekker boeiend.
Dat we jarenlang gaan toewijden aan een oorlog, dat vind ik jammer.
Ik zie eerlijk gezegd liever een Rusland dat aan grote interne problemen - criminaliteit, alcoholisme, hongersnood enz. - bezwijkt dan het zoveelste nutteloze verdrag waar dat perfide volk zich toch niet aan gaat houden.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Die miljoen is helaas een optelling.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch ook bij de NAVO en EU nadat ze die miljoen Russische soldaten afgemaakt hebben en de restanten van die barbarenhorde uit hun land is geveegd?
In het doorvechten scenario gaan er nog honderduizenden Oekraïners dood, dus feitelijk geef ik er meer om dan jou.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:16 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Alsof Losperosa iets geeft om het aantal dode Oekraïners.....
Oh ja joh? Wat gaat Poetin dan doen?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die miljoen is helaas een optelling.
Maar als je echt doordenkt, hoe moet dat dan aflopen? Stel dat deze winter/voorjaar een enorm succes door Oekraïne wordt behaald. Miljoenen Russen dood, opmars naar de Krim. Juist dan wordt het gevaarlijk. Er is nauwlijks een scenario met goede uitkomst te bedenken.
Oeh nice.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar als je echt doordenkt, hoe moet dat dan aflopen? Stel dat deze winter/voorjaar een enorm succes door Oekraïne wordt behaald. Miljoenen Russen dood, opmars naar de Krim. Juist dan wordt het gevaarlijk. Er is nauwlijks een scenario met goede uitkomst te bedenken.
Dat ligt vooral aan jouw beperkte voorstellingsvermogen.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In 2014 al de russische propaganda letterlijk na lullen.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:08 schreef oheng het volgende:
Ik ken die hele Wierd Duk niet, want ik zit niet de hele avond pijp rokend met mijn pantoffels naar de treurbuis te kijken. Maar hier wat juweeltes:
Oekraine is een failed state
Er hoeft maar 1 rus op de rode knop te drukken
rusland is geen dictatuur
russische leger is stronk
Ik denk dat deze man een genie is, en we moeten ieder woord van deze profeet blindelings volgen.
Nou wat is jouw (realistische) scenario dan ‘NA een winst van Oekraïne?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan jouw beperkte voorstellingsvermogen.
Ukraine moet 100% van zijn territorium terug krijgen en Rusland moet kapot.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
En als je het nu op een akkoord gooit zal Rusland zich als een voorbeeldige staat ontfermen over de honderdduizenden Oekraïeners die in de nu bezette gebieden wonen en ook in de toekomst nooit meer aanvallen? Ben je nou echt zo naief of gewoon niet zo slim?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het doorvechten scenario gaan er nog honderduizenden Oekraïners dood, dus feitelijk geef ik er meer om dan jou.
Wat snap je niet aan Oekraïne bij navo?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En als je het nu op een akkoord gooit zal Rusland zich als een voorbeeldige staat ontfermen over de honderdduizenden Oekraïeners die in de nu bezette gebieden wonen en ook in de toekomst nooit meer aanvallen? Ben je nou echt zo naief of gewoon niet zo slim?
Ze komen bij NAVO. En Rusland heeft het maar te slikken.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou wat is jouw (realistische) scenario dan ‘NA een winst van Oekraïne?
Ja precies.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze komen bij NAVO. En Rusland heeft het maar te slikken.
Nee, Rusland word alleen maar minder gevaarlijk.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij geeft geen neuk om het aantal doden aan welke kant dan ook, waar jij echt mee zit is je eigen hachje.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het doorvechten scenario gaan er nog honderduizenden Oekraïners dood, dus feitelijk geef ik er meer om dan jou.
Zelfs poetin begint te zeuren over water bij de wijn, dus als jou broodheer nu eindelijk begint.... misschien zien we een klein lichtje aan het eind van de tunnel?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist ja, want dat gaat deel uitmaken van een pakket waar Poetin zijn handtekening onder zetquote:Op woensdag 13 september 2023 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Oekraïne bij navo?
Met Amerikaanse bases in het land en Oekraïne lid van het Nuclear Sharing Programma?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Oekraïne bij navo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |