abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210629112
Ik ken die hele Wierd Duk niet, want ik zit niet de hele avond pijp rokend met mijn pantoffels naar de treurbuis te kijken. Maar hier wat juweeltes:

Oekraine is een failed state
Er hoeft maar 1 rus op de rode knop te drukken
rusland is geen dictatuur
russische leger is stronk

Ik denk dat deze man een genie is, en we moeten ieder woord van deze profeet blindelings volgen.
pi_210629129
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie nog steeds liever een akkoord, waarbij Oekraïne ook water bij de wijn doet maar de oorlog stopt en Oekraïne bij de navo en later EU kan.
Is dat raar of willen we liever naar de 1 miljoen?
Je bedoelt zoals de Budapest Memorandum? Wat een geniaal idee!!! Waarom maakt Oekraine niet gewoon afspraken met rusland! Luister je veel naar die Wierd Duck?
pi_210629162
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:10 schreef oheng het volgende:

[..]
Je bedoelt zoals de Budapest Memorandum? Wat een geniaal idee!!! Waarom maakt Oekraine niet gewoon afspraken met rusland! Luister je veel naar die Wierd Duck?
Nee.
Vakman pur sang
pi_210629175
quote:
Ik zie nog steeds liever een akkoord, waarbij Oekraïne ook water bij de wijn doet maar de oorlog stopt en Oekraïne bij de navo en later EU kan.
Maar ze kunnen toch ook bij de NAVO en EU nadat ze die miljoen Russische soldaten afgemaakt hebben en de restanten van die barbarenhorde uit hun land is geveegd?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2023 23:15:16 ]
pi_210629205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 21:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee, lekker boeiend.

Dat we jarenlang gaan toewijden aan een oorlog, dat vind ik jammer.
Dat er waarschijnlijk nog jaren oorlog zal zijn is idd jammer, maar waarom richt je je woede niet op de veroorzakers van deze ellende?
Цой жив
pi_210629208
Alsof Losperosa iets geeft om het aantal dode Oekraïners..... :')
pi_210629226
quote:
Ik zie eerlijk gezegd liever een Rusland dat aan grote interne problemen - criminaliteit, alcoholisme, hongersnood enz. - bezwijkt dan het zoveelste nutteloze verdrag waar dat perfide volk zich toch niet aan gaat houden.
pi_210629231
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar ze kunnen toch ook bij de NAVO en EU nadat ze die miljoen Russische soldaten afgemaakt hebben en de restanten van die barbarenhorde uit hun land is geveegd?

Die miljoen is helaas een optelling.

Maar als je echt doordenkt, hoe moet dat dan aflopen? Stel dat deze winter/voorjaar een enorm succes door Oekraïne wordt behaald. Miljoenen Russen dood, opmars naar de Krim. Juist dan wordt het gevaarlijk. Er is nauwlijks een scenario met goede uitkomst te bedenken.
Vakman pur sang
pi_210629245
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:16 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Alsof Losperosa iets geeft om het aantal dode Oekraïners..... :')
In het doorvechten scenario gaan er nog honderduizenden Oekraïners dood, dus feitelijk geef ik er meer om dan jou.
Vakman pur sang
pi_210629246
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maar als je echt doordenkt, hoe moet dat dan aflopen? Stel dat deze winter/voorjaar een enorm succes door Oekraïne wordt behaald. Miljoenen Russen dood, opmars naar de Krim. Juist dan wordt het gevaarlijk. Er is nauwlijks een scenario met goede uitkomst te bedenken.
Oh ja joh? Wat gaat Poetin dan doen?
pi_210629249
quote:

[..]

Oeh nice.

In 11 minuten van "Oekraine moet vrede sluiten" naar "NOEKS!!!111"
pi_210629251
quote:

[..]

Dat ligt vooral aan jouw beperkte voorstellingsvermogen.
pi_210629256
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:08 schreef oheng het volgende:
Ik ken die hele Wierd Duk niet, want ik zit niet de hele avond pijp rokend met mijn pantoffels naar de treurbuis te kijken. Maar hier wat juweeltes:

Oekraine is een failed state
Er hoeft maar 1 rus op de rode knop te drukken
rusland is geen dictatuur
russische leger is stronk

Ik denk dat deze man een genie is, en we moeten ieder woord van deze profeet blindelings volgen.
In 2014 al de russische propaganda letterlijk na lullen.

Echt knap, aangezien krim nooit bij rusland wilde horen. 57% stemde voor afscheiding samen met oekraine, de andere 43% wilde onafhanKelijk zijn van rusland en oekraine.
pi_210629258
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Dat ligt vooral aan jouw beperkte voorstellingsvermogen.
Nou wat is jouw (realistische) scenario dan ‘NA een winst van Oekraïne?
Vakman pur sang
  woensdag 13 september 2023 @ 23:22:23 #165
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210629264
quote:
Ukraine moet 100% van zijn territorium terug krijgen en Rusland moet kapot.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210629265
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
In het doorvechten scenario gaan er nog honderduizenden Oekraïners dood, dus feitelijk geef ik er meer om dan jou.
En als je het nu op een akkoord gooit zal Rusland zich als een voorbeeldige staat ontfermen over de honderdduizenden Oekraïeners die in de nu bezette gebieden wonen en ook in de toekomst nooit meer aanvallen? Ben je nou echt zo naief of gewoon niet zo slim?
pi_210629269
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:22 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En als je het nu op een akkoord gooit zal Rusland zich als een voorbeeldige staat ontfermen over de honderdduizenden Oekraïeners die in de nu bezette gebieden wonen en ook in de toekomst nooit meer aanvallen? Ben je nou echt zo naief of gewoon niet zo slim?
Wat snap je niet aan Oekraïne bij navo?
Vakman pur sang
pi_210629272
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou wat is jouw (realistische) scenario dan ‘NA een winst van Oekraïne?
Ze komen bij NAVO. En Rusland heeft het maar te slikken.
pi_210629276
Valt niet te praten hier.
Alsof je een braadworst naar een stel activistische veganisten gooit.
Vakman pur sang
pi_210629280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:23 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze komen bij NAVO. En Rusland heeft het maar te slikken.
Ja precies. ^O^
Vakman pur sang
  woensdag 13 september 2023 @ 23:24:03 #171
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210629281
quote:

[..]

Nee, Rusland word alleen maar minder gevaarlijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210629282
quote:

[..]
Jij geeft geen neuk om het aantal doden aan welke kant dan ook, waar jij echt mee zit is je eigen hachje.
pi_210629287
quote:

[..]
Zelfs poetin begint te zeuren over water bij de wijn, dus als jou broodheer nu eindelijk begint.... misschien zien we een klein lichtje aan het eind van de tunnel?

Het uiteen vallen van het door KGB onderdrukte rusland. Het zou heel goed zijn voor de wereld, als KGB kapot valt en Rusland eindelijk zich kan ontwikkelen tot een open en vrijland, en dat russische volk hun eigen richting kunnen kiezen.

Minder oorlog in Afrika, minder hongernood. Minder dictoren die zich gesteund voelen etc... zo vele malen beter voor de wereld en elk land.
pi_210629288
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Juist ja, want dat gaat deel uitmaken van een pakket waar Poetin zijn handtekening onder zet :'). Nogmaals: Hoe naïef ben je wel niet als je dat als reëele optie ziet...
pi_210629291
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Met Amerikaanse bases in het land en Oekraïne lid van het Nuclear Sharing Programma?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')