Shit pik, ik wist niet dat Poetin werd gedwongen om tot 2032 in Oekraine te blijven met zn kannonenvoer.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die hebben wapenleveranties tot 2032 afgekondigd?
Nou ja, wel apart dat zo'n figuur na 500 dagen nog steeds een podium krijgt voor dit soort onzin.quote:
Ik hou vooral van hartig, dus zout.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:23 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Heren, vanavond gaat dus weer een mooie avond worden, echter heb ik een vraag aan jullie allemaal wat mij nu nogal bezig houdt.
Zoet of zout?
Weet je wat echt apart is? Baudet praat over reptilians die de wereld wilt overnemen, hij zit nog steeds in de 2e kamer als partijvoorzitter ipv in een kussenkamer met een jasje met zeer lange mouwen.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Nou ja, wel apart dat zo'n figuur na 500 dagen nog steeds een podium krijgt voor dit soort onzin.
bbothsides.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Nou ja, wel apart dat zo'n figuur na 500 dagen nog steeds een podium krijgt voor dit soort onzin.
Blijkbaar wel want hij is er nog.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Shit pik, ik wist niet dat Poetin werd gedwongen om tot 2032 in Oekraine te blijven met zn kannonenvoer.
Maar krijgt wel een mooi podium. Zo irrelevant blijkt hij dus niet.quote:
Goede keuze, ik hou ook van zout (ook al is dat niet zo gezond)quote:Op woensdag 13 september 2023 22:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik hou vooral van hartig, dus zout.
Al heb ik net wel een ijsje verorberd
Hij zei toch niks ernstigs?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:28 schreef Aether het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:36 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Natuurlijk, het zou gaan om een cyberaanval juist op het moment dat die aanval plaats vond. Dat gelooft toch niemand. Dan zou het hele gebeuren al gepland zijn. En hoefde Rusland nog maar op 1 knop te drukken om het plat te leggen.
Er is maar een persoon die zoveel macht heeft om dat van het ene op het andere moment te doen. Een iemand die er ongelimiteerde toegang tot heeft.
Wat was het belang?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:26 schreef ipa84 het volgende:
@:3rr0r om bij te komen na VI.
[ twitter ]
Tijdens de coronaperiode er wel achter gekomen dat het niet uitmaakt hoe relevant iemand is om maar dagelijks te mogen aanschuiven bij alle talkshows.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:38 schreef bedachtzaam het volgende:
Maar krijgt wel een mooi podium. Zo irrelevant blijkt hij dus niet.
"Vreemde eend"? Is dat een anagram? Een pseudoniem?quote:
Oekraïne heeft geen marine en niet veel (of geen) vliegtuigen met ASW raketten, dus dan is het wat lastiger om de Zwarte Zeevloot pijn te gaan doen. Tot nu toe konden ze alleen maar wat landingsschepen van 150 meter lang en een kruiser naar de kelder jagen. Maar dat was het dan ook wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:51 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou toch zeggen dat het wel een keer klaar is als je ziet wat er allemaal gesloopt is de laatste anderhalf jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |