Balmquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Er is een Feyenoorder aan de balm
Ik herhaal.. er is een Feyenoorder aan de bal
Cumbek van Sven?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax gaat Feyenoord slopen zondag
Ik had al geen grote verwachting aangegeven, jammer dat het toch wel blijkt te kloppen.quote:
oh, we hebben een kenner?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had al geen grote verwachting aangegeven, jammer dat het toch wel blijkt te kloppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik dacht dat het darten afgelopen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Steijn zou wat meer met data moeten werken. Ik ken daar nog wel een goed Duits bedrijf voor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tactisch meesterbrein Steijn gaat mondjes snoeren
Refaeli?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt tijd dat ze bij Antwerp eens wat ballen tonen.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ik eet een stukje chocolade (Milka hazelnoot).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |