Rood, wit en goud schijnen exit te zijn dit jaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe staat het met rood? Die adviseerde ik @:onlogisch
Nooo niet roodquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rood, wit en goud schijnen exit te zijn dit jaar.
Zwart, blauw, groen, geel en roze.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Guppy het volgende:
[..]
Nooo niet roodwat zijn de andere kleuren? Ik heb dat gemist...
Ik wil alleen wit. Wat wordt dan de lichtste kleur? Zijn ze gek geworden?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rood, wit en goud schijnen exit te zijn dit jaar.
Ik heb Yuki nu bijna twee jaar, ging prima hiervoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Portret foto’s maken van dieren JAAAAAAAAAAA
Na hoeveel jaar
Zijn wel pastelkleuren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil alleen wit. Wat wordt dan de lichtste kleur? Zijn ze gek geworden?
Hmmm... ligt er nog aan wat voor soort blauw/groen/geen/roze dat worden dan. Even kijken of ik een screenshotje kan vinden ergens :|quote:
Pastelkleuren, buiten zwart.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef Guppy het volgende:
[..]
Hmmm... ligt er nog aan wat voor soort blauw/groen/geen/roze dat worden dan. Even kijken of ik een screenshotje kan vinden ergens :|
Ik walg van pastel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zijn wel pastelkleuren.
Blauw en groen zien er heel licht uit
Wie is Yuki en DM een foto.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb Yuki nu bijna twee jaar, ging prima hiervoor
Dit klinkt als een dierquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb Yuki nu bijna twee jaar, ging prima hiervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
quote:
Zwart is mooiquote:
BLACKEDquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, als er maar zwart is. Dan hebben we een nieuw iPhone eigenaar on board@:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |