Ook als je dat op persoonlijke titel doet? Ik ben ook communicatiemedewerker, maar ik hoop toch niet dat mensen mij gaan veroordelen op wat ik in mijn vrije tijd allemaal op internet zet (moet wel zeggen dat mijn naam nergens terug te vinden is). Is nogal een andere tone of voice, zegmaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:17 schreef Perrin het volgende:
Als je woordvoerder wil zijn, helpt het wel om een beetje genuanceerd te kunnen communiceren.
Ja dat laatste.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:36 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ook als je dat op persoonlijke titel doet? Ik ben ook communicatiemedewerker, maar ik hoop toch niet dat mensen mij gaan veroordelen op wat ik in mijn vrije tijd allemaal op internet zet (moet wel zeggen dat mijn naam nergens terug te vinden is). Is nogal een andere tone of voice, zegmaar.
Daarnaast zit er een verschil tussen kunnen en willen, en daarbij vind ik van alle krachttermen die hij had kunnen kiezen gezwel, dus vrij mild. Niet heel netjes, maar niet iets waar je na 6 maanden nog een keer op terugkomt om iemand te ontslaan. Volgens mij zit het probleem er meer in dat BBB een groot deel van zijn Omtzigts kieszerspotentieel omvat, en dat 'ie inhoudelijk geen controverse wil over de standpunten van zijn woordvoerder over boeren (opzich ook wel begrijpelijk).
Ik snap je gevoel, het bevestigt hem en zn apologeten alleen maar in hun oordelen. En het is een podium voor hem. Maar toch vind ik het goed dat er vanuit de instituties begrensd wordt.quote:
In dit geval is er geen goede keus. Het laten gaan is niet goed, hem vervolgen geeft hem ook koren op de molen. Maar ik neig toch het meest naar de gedachte dat justitie zich niet bezig moet houden met dat laatste en hem dus gewoon moet vervolgen als hij wat strafbaars doet.quote:
Dit zegt Teunissen. Ik kan me voorstellen dat die niet alles weet wat het bestuur weet. Het is tijd dat het bestuur ook eens naar buiten stapt, volgens mij hebben die niks meer gezegd na dat persbericht. Hopelijk komen ze met meer info als ze hun nieuwe kandidaat naar voren schuiven, dat zou deze week gebeuren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het wordt steeds gekker.
Overmorgenquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit zegt Teunissen. Ik kan me voorstellen dat die niet alles weet wat het bestuur weet. Het is tijd dat het bestuur ook eens naar buiten stapt, volgens mij hebben die niks meer gezegd na dat persbericht. Hopelijk komen ze met meer info als ze hun nieuwe kandidaat naar voren schuiven, dat zou deze week gebeuren.
Dat zou wel heel bizar zijn, als het bestuur Ouwehand aan de kant zet vanwege een zogenaamde integriteitskwestie en dat het dan niet eens om haarzelf blijkt te gaan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het wordt steeds gekker.
Ja. Kan van alles zijn. Misschien blokkeerde ze onderzoek naar een integriteitskwestie van een ander in haar partij. Of verzin het maar. Your guess is as good as mine.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel heel bizar zijn, als het bestuur Ouwehand aan de kant zet vanwege een zogenaamde integriteitskwestie en dat het dan niet eens om haarzelf blijkt te gaan.
Dan verzin je stokken om mee te slaan.
https://www.ad.nl/politie(...)p-de-lijst~a8b561f7/quote:PvdD-Kamerleden Eva van Esch en Frank Wassenberg willen geen kandidaat zijn als Esther Ouwehand opzij geschoven wordt
Excuses voor onzin verkopen komen nog, neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef Hanca het volgende:
En de partijen die in hun programma roepen dat de stikstofmodellen niet kloppen (BBB en NSC oa), mogen hun programma aanpassen: https://www.trouw.nl/duur(...)rlijk-goed~b1f341a8/
Zeker Omtzigt kan nu niet meer geloofwaardig volhouden dat de modellen weg moeten, denk ik.
Opdracht voor de metingen kwam van die groep die de metingen het eerst onderuit haalde, het Mesdagfonds van de melkveesector.
Vestering stapt per direct opquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:42 schreef Hanca het volgende:
En dit bij de PvdD:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)p-de-lijst~a8b561f7/
Zou het dan Van Raan, de man van het bestuurslid, zijn waar het allemaal om draait? Zou Ouwehand Van Raan weg willen hebben en het bestuur daar voor gaan liggen?
Van Raan leek me altijd zo'n softe meeprater...
En het bestuurslid waar Ouwehand het over had is blijkbaar Elze Boshart, nog een medeoprichter (hoeveel hebben ze er daar wel niet).
Die was van het kamp van Raan, Koffeman, Boszhart. De hardliners.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die was van het kamp van Raan, Koffeman, Boszhart. De hardliners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |