Als de piloot niet weet waar welke knoppen zitten, zou ik sowieso niet instappen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:42 schreef Starhopper het volgende:
Het moment dat er eentje crasht en geen Rus meer durft te vliegen is weer iets dichterbij.
[ twitter ]
Aldus alle kolonisten.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:30 schreef Aether het volgende:
Oh jee, laten we maar snel om Poetins tafel gaan zitten
Poetin: 'Oekraïens tegenoffensief boekt geen vooruitgang'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-71994785
Oftewel, Oekraïne boekt terreinwinst, er komt een mobilisatie en Rusland wil een adempauze om te herbewapenenquote:Ook zei Poetin te verwachten dat Oekraïne uiteindelijk toch vredesbesprekingen wil als er een tekort aan middelen ontstaat. Om een staakt-het-vuren vervolgens te gebruiken om zich opnieuw te bewapenen, zei de president.
Een nieuwe verplichte mobilisatieronde in Rusland is niet nodig, zei Poetin. Volgens hem gaan dagelijks 1000 tot 1500 mensen per dag het leger in. De uitspraken van Poetin kunnen niet onafhankelijk worden geverifieerd.
En terecht.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
Hij moet dus ook op het matje komen
[ twitter ]
Watquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als de piloot niet weet waar welke knoppen zitten, zou ik sowieso niet instappen. [ twitter ]
Dit is niet alsof hij direct de VS een loer heeft gedraaid. Dan was hij in de problemen. Nu is het een stevig gesprek.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En terecht.
De VS zal denk ik wel wat wetten hebben om in geval van nood/nationale veiligheid bedrijven in te nemen/nationaliseren.
Dit lijkt mij een mooie gelegenheid.
Elon Muskow gaat maar in Rusland wat bedrijfje spelen.
Dat krijg je, als je al je luchtvaart piloten hebt gemobiliseerd als kannonenvoer.quote:
Jezus die vloekt vaker per zin dan Eminem.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als de piloot niet weet waar welke knoppen zitten, zou ik sowieso niet instappen. [ twitter ]
Je kan dat idd doen ja.quote:
Ik las Skynet.quote:
Goedkope Europese Airbusrommelquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
quote:
Aldus de typische Russische manier van benaderen en denken.quote:If the United States believes that Ukraine is ready for negotiations
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |