abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2023 @ 20:17:14 #101
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210616743
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 12 september 2023 @ 20:18:20 #103
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 12 september 2023 @ 20:19:24 #104
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210616767
quote:
"Don't give me hope" ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210616842
quote:
Die vrouw was eigenaar van een bank en een groot voedselconcern en was in onderhandeling met Wagner om voor een 5 miljoen fee de eerste vrouwelijke Wagner strijder te worden?
Huh?
Vakman pur sang
  dinsdag 12 september 2023 @ 20:29:03 #108
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210616858
Als je een link kopieert op twitter, dan is de url x.com Fok! herkent dat niet als twitter, dus als je een tweet hier wil posten moet je die x vervangen door twitter en dan werkt het wel.
pi_210616895
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:30 schreef Anton91 het volgende:
Als je een link kopieert op twitter, dan is de url x.com Fok! herkent dat niet als twitter, dus als je een tweet hier wil posten moet je die x vervangen door twitter en dan werkt het wel.
Waar ik ook kijk op Twitter zie ik nooit een X ipv twitter in de adresbalk staan, PC+Chrome. Misschien dat dit anders is op een mobieltje? :?

Sterker nog, als ik het zelf verander naar X veranderd ie meteen weer terug naar twitter na het enteren.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 20:35:49 ]
pi_210616973
Hopak!

twitter
  dinsdag 12 september 2023 @ 20:48:38 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210617102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:33 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Waar ik ook kijk op Twitter zie ik nooit een X ipv twitter in de adresbalk staan, PC+Chrome. Misschien dat dit anders is op een mobieltje? :?

Sterker nog, als ik het zelf verander naar X veranderd ie meteen weer terug naar twitter na het enteren.

Hier ook niet hoor? Als ik via de app op mijn mobiel een tweet wil embedden staat er ook nog steeds twitter.com in de url.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210617345
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:33 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]

Als ik rechtonder bij een tweet op dat pijltje klik op copy link, dan komt er een url met X te staan (via de pc, mobiel geen idee).

Ben blijkbaar niet de enige:
FB / Ik kan geen twitter (X) berichten meer posten
  dinsdag 12 september 2023 @ 21:09:08 #114
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 12 september 2023 @ 21:16:04 #115
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210617492
This answer is fairly scary for anyone who is Ukrainian or has Ukrainian family members. What would have happened if the West didn't arm Ukraine and give them ammo? And their sentiment would have been the same but without the capability to fight back?

Would there have been a 2nd mass genocide like in the 30's? Who would have invaded Russia to save Ukrainians from mass murder if Russia made some nuclear threats? No one. They would have all just watched us die. Thank god we got the military support that we did.

twitter
pi_210617585
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:05 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Als ik rechtonder bij een tweet op dat pijltje klik op copy link, dan komt er een url met X te staan (via de pc, mobiel geen idee).

Ik krijg daar dan inderdaad ook x.com maar daar pak ik nooit de URL maar gewoon vanaf de adresbalk (ik haal dan zelf de ref weg, precies ervoor klikken, dan Shift indrukken en pijltje naar beneden indrukken om alles in 1 keer te selecteren wat na ref komt en druk ik delete in, is een handeling van 1 a 2 seconden.)

Ik ben het inmiddels zo gewend door de vrij strenge moderatie op Tweakers waar ref echt uit ten boze is. :')
pi_210617740
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef slashdotter3 het volgende:
This answer is fairly scary for anyone who is Ukrainian or has Ukrainian family members. What would have happened if the West didn't arm Ukraine and give them ammo? And their sentiment would have been the same but without the capability to fight back?

Would there have been a 2nd mass genocide like in the 30's? Who would have invaded Russia to save Ukrainians from mass murder if Russia made some nuclear threats? No one. They would have all just watched us die. Thank god we got the military support that we did.

[ twitter ]
Ik weet wel vrij zeker dat Oekrane dan gestopt zou zijn met bestaan. Helaas geeft niet iedereen daar iets om.
pi_210617746
quote:

[..]

Volgens mij alleen als je op Twitter X de optie "Copy link" gebruikt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 12 september 2023 @ 21:34:47 #119
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210617782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Naast Polen heeft de UK ook grootse plannen

[ twitter ]
Ik zie wat sceptische reacties in de comments :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210617816
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nogal ja :')

quote:
The most lethal? I’m sorry, as he actually seen Polands shopping list?
quote:
Poland: "Hold our beers"...
quote:
t's not hard to buy the most modern equipment when you have 5 soldiers

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 21:44:03 ]
  dinsdag 12 september 2023 @ 21:42:46 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210617884
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Net zoals de VS komt de UK mensen tekort die het leger in willen. Maar wat ik dan weer niet snap is waarom ze dan niet meer Gurkha's uit Nepal binnenhalen. Daar doen letterlijk 2000 man elke keer mee waarvan ze dan weer 200 man selecteren. Maak er 400 of 800 van. Of alle 2000.
pi_210617968
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:42 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Net zoals de VS komt de UK mensen tekort die het leger in willen. Maar wat ik dan weer niet snap is waarom ze dan niet meer Gurkha's uit Nepal binnenhalen. Daar doen letterlijk 2000 man elke keer mee waarvan ze dan weer 200 man selecteren. Maak er 400 of 800 van. Of alle 2000.
Alles drones en AI |:)
pi_210618243
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:42 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Waarom zou je kostbare mensenlevens willen opofferen aan het op industrile schaal om het leven brengen van zo veel mogelijk Russen op het slagveld? Daar is techniek veel beter geschikt voor.
pi_210618399
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alles drones en AI |:)
En van daaruit krijgen we de T800 en beter. |:)
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:26:14 #125
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210618433
Ipv dat Duitsland nu gelijk een voorraad van 20 miljoen shells ofzo gaan inslaan, kunnen ze niet beter meer dual use fabrieken maken die in vredestijd auto's ofzo maken en in oorlogstijd snel kunnen omschakelen naar artillery shells?

twitter

https://www.ft.com/content/93207193-c40d-495c-8b73-0a96a05768e7
The 'eye-watering' cost of ending the peace dividend
Defence ministers increasingly fear voters will not accept the high price of military deterrence

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 40% gewijzigd door slashdotter3 op 12-09-2023 22:38:45 ]
pi_210618464
twitter
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:38:25 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210618570
Russische traantjes ^O^

twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210618577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 22:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ipv dat Duitsland nu gelijk een voorraad van 20 miljoen shells ofzo gaan inslaan, kunnen ze niet beter meer dual use fabrieken maken die in vredestijd auto's ofzo maken en in oorlogstijd snel kunnen omschakelen naar artillery shells?

[ twitter ]
Een AMG shell :9~ _O_
pi_210618603
This grenade is brought to you by BMW M5 :9~
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:54:45 #130
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210618751
Putin’s top doctor who knows the dictator’s secrets' was arrested by the FSB while trying to flee Russia through Belarus.

The depot's doctor Viktor Trukhin, 59, is said to have an intimate knowledge of the madman's medical history and was arrested by the FSB.

The vaccine chief went missing six days ago - when he was dismissed from his Russian state job following allegations of fraud.

He was a leading researcher in Russia's latest vaccine development.

Trukhin was stopped by Putin's forces trying to escape abroad through close neighbour and wartime allie Belarus.

"He tried to leave the Russian Federation for Belarus and was detained by officers of the Russian FSB, who apparently knew that the director… planned to travel abroad," Telegram channel Cheka-OGPU reported.

twitter
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:56:22 #131
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210618771
quote:
"He tried to leave the Russian Federation for Belarus and was detained by officers of the Russian FSB, who apparently knew that the director… planned to travel abroad,"
Alle belangrijke figuren worden in de gaten gehouden (telefoon en internet verkeer van hem en familie getapt) door de FSB. Een arts van Putin 100% zeker

[ Bericht 22% gewijzigd door slashdotter3 op 12-09-2023 23:05:22 ]
pi_210618839
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2023 22:38 schreef Starhopper het volgende:
Russische traantjes ^O^

[ twitter ]
Ik snap niet dat EU nog altijd niet verboden heeft dat de Russen in EU (Italie bijv) vakantie kunnen vieren. Laat ze lekker in hun eigen land vakantie vieren. Muurtje eromheen en Rusland uit alle geschiedenisboeken schrappen. Poetin wie? Nooit van gehoord. ^O^
  dinsdag 12 september 2023 @ 23:04:21 #133
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210618840
https://www.nrc.nl/nieuws(...)kere-vijand-a4174175
Met drones bevecht Oekrane een veel talrijkere vijand
Oekraense drones Sinds de Russische invasie is in Oekrane een omvangrijke drone-industrie ontstaan. „Als wij iets maken dat de Russen niet hebben, hebben we een voordeel.”

Missie geslaagd, zegt Rostyslav Olentsjyn, over een van zijn drones die de Oekraense krijgsmacht inzette aan het front. Al liep het uiteindelijk slecht af met dit exemplaar. Bij een nachtelijke missie schakelde de drone twee Russische militaire voertuigen uit en doodde tien Russische soldaten, kreeg Olentsjyn als fabrikant van de drone achteraf op een briefing te horen. Maar bij de eerstvolgende missie ging het mis.

Oekraense militairen schoten de drone, de Saker Scout, uit de lucht. Ze dachten dat het een vijandige drone was. Kan gebeuren, meent Olentsjyn (47). Hij geeft een rondleiding door zijn dronebedrijf Twist Robotics in de West-Oekraense stad Lviv. Liever bekijkt mede-oprichter Olentsjyn het van de positieve kant. Want als je de kosten van de drone, 23.000 dollar, afzet tegenover het resultaat, waaronder het vernietigen van kostbare militaire voertuigen, kun je het alleen maar een succesvolle missie noemen, waarvoor geen Oekraense soldaat zijn leven voor hoefde te riskeren.

Lees verder: https://www.nrc.nl/nieuws(...)kere-vijand-a4174175
pi_210618893
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)kere-vijand-a4174175
Met drones bevecht Oekrane een veel talrijkere vijand
Oekraense drones Sinds de Russische invasie is in Oekrane een omvangrijke drone-industrie ontstaan. „Als wij iets maken dat de Russen niet hebben, hebben we een voordeel.”

Missie geslaagd, zegt Rostyslav Olentsjyn, over een van zijn drones die de Oekraense krijgsmacht inzette aan het front. Al liep het uiteindelijk slecht af met dit exemplaar. Bij een nachtelijke missie schakelde de drone twee Russische militaire voertuigen uit en doodde tien Russische soldaten, kreeg Olentsjyn als fabrikant van de drone achteraf op een briefing te horen. Maar bij de eerstvolgende missie ging het mis.

Oekraense militairen schoten de drone, de Saker Scout, uit de lucht. Ze dachten dat het een vijandige drone was. Kan gebeuren, meent Olentsjyn (47). Hij geeft een rondleiding door zijn dronebedrijf Twist Robotics in de West-Oekraense stad Lviv. Liever bekijkt mede-oprichter Olentsjyn het van de positieve kant. Want als je de kosten van de drone, 23.000 dollar, afzet tegenover het resultaat, waaronder het vernietigen van kostbare militaire voertuigen, kun je het alleen maar een succesvolle missie noemen, waarvoor geen Oekraense soldaat zijn leven voor hoefde te riskeren.

Lees verder: https://www.nrc.nl/nieuws(...)kere-vijand-a4174175
Waarom moet de locatie zo nodig worden geopenbaard door de artikelschrijver? :?
pi_210618986
quote:
Thirteen more children have returned home from Russia-occupied territories, according to Save Ukraine, a non-governmental organization working to bring home Ukrainian children.

“Today, Save Ukraine returned 13 more children from the occupied territories of Kherson, Luhansk and Zaporizhzhia region as part of the 11th rescue mission,” Save Ukraine said in a Facebook post, adding that it had performed "11 rescue missions so far that made it possible to return 176 children to Ukraine."

One of the returned children was a girl named Olesia, whose mother “hid her from the occupation authorities and her fellow villagers for a whole year so that no one would find out that the girl lived with her mother and force her to study at a Russian school,” Save Ukraine said.

Another three siblings – Polina, Taras and Matvii – had a split in the family following Russia's invasion of Ukraine in 2022. Their divorced parents took different stances on the war.

According to Save Ukraine, the mother was “painfully worried about Ukraine, and dad became pro-Russian.” The father banned his former wife and the kids from leaving the Russian-occupied territory, the organization said.

“There, during the occupation, children were forced to go to a Russian school, and the mother was threatened to be deprived of her parental rights,” Save Ukraine said.
CNN
  dinsdag 12 september 2023 @ 23:20:56 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210618990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:03 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Ik snap niet dat EU nog altijd niet verboden heeft dat de Russen in EU (Italie bijv) vakantie kunnen vieren. Laat ze lekker in hun eigen land vakantie vieren. Muurtje eromheen en Rusland uit alle geschiedenisboeken schrappen. Poetin wie? Nooit van gehoord. ^O^
Dan tref je ook de goede Russen die willen vluchten. De figuren die hier vakantie komen vieren zijn de rijken. Die hebben vaak ook een paspoort van de EU of weten via een andere manier binnen te komen.
  dinsdag 12 september 2023 @ 23:23:47 #137
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210619011
Russia was once again misusing the UN Security Council today.

Even worse, Russia proposed shameless to hold a monthly meeting of the UN Security Council on the supply of weapons to Ukraine and discuss their impact on the prospects for resolving the conflict.

According to Vasily Nebenzya, Russia convened a meeting in order to discuss how the "unrestrained pumping" of Ukraine with weapons from the West affects the prospects for resolving the Ukrainian crisis.

"We suggest that the Council consider this topic almost every month. And each time there are new stories that deserve our attention, he said.

This comes ironically as Kim Jong-un arrived in Eastern Russia to talk about arms delivery to Russia.

Listen how Barbara Woodward Ambassador and Permanent Representative to the UNSC responded to Russia’s representative Vasily Nebenzya.

twitter
  dinsdag 12 september 2023 @ 23:24:14 #138
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210619013
quote:
According to Vasily Nebenzya, Russia convened a meeting in order to discuss how the "unrestrained pumping" of Ukraine with weapons from the West affects the prospects for resolving the Ukrainian crisis.
Hahaha _O-
  dinsdag 12 september 2023 @ 23:24:26 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210619015
twitter
pi_210619112
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 22:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
This grenade is brought to you by BMW M5 :9~
Tel daarbij de efficintie op, die een, zeker Duits bedrijf, nastreeft en je ziet hoe de afdeling ontwikkeling met versnellingspookknoppen komt in de vorm van zo’n granaat.
pi_210619163
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:03 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Verwachtte je iets anders van een Rus?
Ja, ook Russen kennen kameraadschap.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210619170
quote:
Doet me denken aan de Avalatoren in Belgrado. Paar jaar geleden opgestaan en dan bedenk je je wat een klap het moet zijn geweest toen dat ding in ‘99 naar beneden kwam.

Hoewel ik niet denk dat Oekrane dat gaat redden met die paar drones.
pi_210619345
İ hope this is true
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210619348
quote:
Poeh poeh, indrukwekkend.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 13 september 2023 @ 00:09:54 #145
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210619391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 00:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Net zo indrukwekkend als Putins verovering van Ukraine.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 13 september 2023 @ 00:11:27 #146
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210619400
quote:
84s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dan tref je ook de goede Russen die willen vluchten. De figuren die hier vakantie komen vieren zijn de rijken. Die hebben vaak ook een paspoort van de EU of weten via een andere manier binnen te komen.
Precies, je zou, als je dit zou wilen, de verkoop van paspoorten aan welvarende Russen kunnen aanpakken. Maar landen als Cyprus en Malta zullen daar nooit mee akkoord gaan aangezien dit flink geld opleverd.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210619577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 00:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Precies, je zou, als je dit zou wilen, de verkoop van paspoorten aan welvarende Russen kunnen aanpakken. Maar landen als Cyprus en Malta zullen daar nooit mee akkoord gaan aangezien dit flink geld opleverd.
Als ik op Cyprus Rusland googel dan vind ik vooral nieuws van halverwege 2022 van hoe ze de Russen missen. Er is geen recenter nieuws dus zij worden niet echt geraakt hiermee.

En anders fuck hun. EU loopt ook centjes mis en is ook wat meer kwijt dan van voor de oorlog.
pi_210619585
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2023 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
*badum tssssss*

:')
  woensdag 13 september 2023 @ 00:54:49 #149
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210619602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 00:47 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Als ik op Cyprus Rusland googel dan vind ik vooral nieuws van halverwege 2022 van hoe ze de Russen missen. Er is geen recenter nieuws dus zij worden niet echt geraakt hiermee.

En anders fuck hun. EU loopt ook centjes mis en is ook wat meer kwijt dan van voor de oorlog.
Cyprus is gewoon soeverein is heeft enkel "gouden" paspoorten van aan onder sancties hevige personen ingetrokken. Het gaat overigens om zo'n 10.000 personen, daarnaast heeft Cyprus een forse bevolking Pontische Grieken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210619749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:28 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Inmiddels ook op NOS.nl te vinden:

quote:
Russische straaljager neergestort in regio Volgograd
Een straaljager van het Russische leger is neergestort in de regio Volgograd, enkele honderden kilometers ten oosten van Oekrane. In de verklaring van het Russische ministerie van Defensie staat niet wat de oorzaak is van de crash.

De Su-24-straaljager zou zijn neergestort in onbewoond gebied. Volgens Russische staatsmedia ging het om een oefeningsvlucht; het toestel zou onbewapend zijn geweest. Reddingsdiensten zijn naar de locatie van de crash gestuurd.
pi_210619914
twitter
twitter

:s) :s)
  woensdag 13 september 2023 @ 07:01:48 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210619959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 01:36 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Inmiddels ook op NOS.nl te vinden:
[..]

Was er laatst niet iemand die kwam melden dat het aantal uit de lucht vallende jets in Rusland best meevalt? :')
  woensdag 13 september 2023 @ 07:04:22 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210619969
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 06:39 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]

:s) :s)
Duikboten hadden we nog op het lijstje :Y

twitter
pi_210619996
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2023 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Whaaaaaaat abouuuut?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210620036
twitter
  woensdag 13 september 2023 @ 07:23:37 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210620046
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:20 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Die doet het niet meer :D
  woensdag 13 september 2023 @ 07:26:00 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210620061
Musk :')

twitter
pi_210620083
Edit: dubbel zie ik.

twitter
  woensdag 13 september 2023 @ 07:53:21 #159
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210620185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Whaaaaaaat abouuuut?
Dit noem jij een wahataboutism? :D Dan ben je nog dommer dan je Kremlin-coach.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210620231
Als nu een drone een bommetje los zou laten boven de hoofden van putler en kim had je er 2 voor de prijs van 1 *)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210620254
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 08:03 schreef TLC het volgende:
Als nu een drone een bommetje los zou laten boven de hoofden van putler en kim had je er 2 voor de prijs van 1 *)
pi_210620349
twitter

Zou gaan om een Ropucha-klasse landingsschip en om een Kilo-klasse onderzeeboot.

https://twitter.com/GirkinGirkin/status/1701761250655432868
Meer informatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Delenlill op 13-09-2023 08:32:38 ]
  woensdag 13 september 2023 @ 08:28:50 #163
38496 Perrin
pi_210620365
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 08:27 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Zou gaan om een landingsschip en om een onderzeeboot.
Damaged als in 'weinig meer van over' zo te zien.
pi_210620424
twitter

En inderdaad, ik denk niet dat er veel van overgebleven is als ik naar de beelden kijk.

twitter

twitter

twitter

Een aantal filmpjes en foto's van de aanval van vannacht.

[ Bericht 25% gewijzigd door Delenlill op 13-09-2023 08:40:46 ]
  woensdag 13 september 2023 @ 08:58:04 #166
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210620605
pi_210620657
  woensdag 13 september 2023 @ 09:07:42 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210620684
quote:
In 2023 meerdere complimentjes krijgen van Poetin. Dan ben je een heel fout figuur.
  woensdag 13 september 2023 @ 09:32:36 #169
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210620880
quote:

[..]
Die paspoorten moeten ook op de n of andere manier maar eens ingetrokken worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 13 september 2023 @ 09:37:39 #170
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210620918
Ik weet nog steeds niet of Musk daadwerkelijk aan de kant van Rusland staat (meer 'chaotic neutral' gok ik) maar Poetin doet t wel slim om hem een compliment te geven. Er loopt duidelijk een breuklijn in de Amerikaanse politiek en bevolking door Twitter en musk heen op dit moment.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 13 september 2023 @ 09:38:39 #171
38496 Perrin
pi_210620930
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Musk daadwerkelijk aan de kant van Rusland staat (meer 'chaotic neutral' gok ik) maar Poetin doet t wel slim om hem een compliment te geven. Er loopt duidelijk een breuklijn in de Amerikaanse politiek en bevolking door Twitter en musk heen op dit moment.
Poetin heeft daar een neusje voor natuurlijk.
  woensdag 13 september 2023 @ 09:39:27 #172
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210620934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Geen idee trouwens of hij daar zelf een neusje voor heeft. Soms denk ik gewoon dat staff van hem op Reddit/Twitter de meest controversiele discussies opzoekt en dit samenvat voor Poetin :P

Defensie van de VS moet zich wel achter de oren krabben nu gok ik. Over dat ze onlangs een contract hebben gemaakt met spacex voor defensie doeleinden. Als blijkt dat de baas van dat systeem niet aan de kant van de VS staat is dat nogal een risico.
  woensdag 13 september 2023 @ 09:41:23 #173
38496 Perrin
pi_210620954
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Geen idee trouwens of hij daar zelf een neusje voor heeft. Soms denk ik gewoon dat staff van hem op Reddit/Twitter de meest controversiele discussies opzoekt en dit samenvat voor Poetin :P

Defensie van de VS moet zich wel achter de oren krabben nu gok ik. Over dat ze onlangs een contract hebben gemaakt met spacex voor defensie doeleinden. Als blijkt dat de baas van dat systeem niet aan de kant van de VS staat is dat nogal een risico.
Net als de Trump-breuklijn: Poetin: rechtszaken tegen Trump zijn politiek gemotiveerd

Een beetje poeren waar het pijn doet.
  woensdag 13 september 2023 @ 09:42:34 #174
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210620969
quote:
Musk is hard op weg om de nieuwe Trump te worden. Niet een kopie natuurlijk (imo heeft musk ook nog redelijke kanten). Maar wel als boegbeeld van dezelfde mensen en ideeen.
  woensdag 13 september 2023 @ 09:43:32 #175
38496 Perrin
pi_210620979
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Musk is hard op weg om de nieuwe Trump te worden. Niet een kopie natuurlijk (imo heeft musk ook nog redelijke kanten). Maar wel als boegbeeld van dezelfde mensen en ideeen.
Idd, lui die veelal ontvankelijk zijn voor Russische propaganda.
pi_210621033
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2023 22:38 schreef Starhopper het volgende:
Russische traantjes ^O^

[ twitter ]
De Russische vijfde colonne heeft helemaal niets in de EU te zoeken.
  woensdag 13 september 2023 @ 09:50:53 #177
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210621056
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Voordeel is in ieder geval dat hij geen US president kan worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 13 september 2023 @ 09:51:42 #178
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210621064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dan geef je hem wel veel krediet.

Als we het hebben over de motivators om bv te gaan spioneren, is semi-relevant, zijn dat altijd een of meerdere van deze:

- geld
- chantage
- ideologie
- ego

En in geval elmo -> ego.

Dat maakt elmo gewoon ontzettend zielig,
pi_210621065
quote:

[..]
Veel Russen die in het westen wonen zijn Poetin- aanhanger en anti-westers, dus dat "goed" valt in veel gevallen wel mee.
pi_210621115
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat ditjuist is waar KGB beter in is dan alle legers bij elkaar. het compleet inpalmen van mensen met invloed, en vanuit daar chaos creeeren.

Poetin heeft ook gezegd dat het westen hypocriet is met hun waardes en idealen en dat hun strategie is om die waardes op te blazen, want die zijn niet houdbaar, volgens hem (al dit is gedreven uit wraak voor de val van de sovjet unie.)

Voorbeeld: asielbeleid en rechten van de mens. Wat doet poetin: blaast landen op en zorgt voor extreme toestroom asielzoekers naar europa. Te gelijk financieren ze de anti asiel partijen. dus deze groep zal nooit rusland afvallen voor hun aandeel in het asielprobleem, maar vallen alleen de westerse idealen aan.

ander voorbeeld is vrije woord. Dit is een concept wat past binnen de westerse cultuur. (een cultuur waar wij dus geen eerwraak en familie/groeps eer meer kennen, waardoor dingen niet beledigend zijn maar ook dat agressie / vergelding alleen door de overheid mag worden uitgevoerd, in tegen stelling tot landen waar eer hoog staat, is eigen gerecht heel normaal).
Ze (KGB) richten Russia Today voor europa op. hierin worden 24 uur lang bewust leugens en desinformatie rond gestrooid in het engels, frans, duits en nooit in het Russische door in sovjet unie opgeleide elite propagandisten. Wat het contrast tussen gewoon RT en RT europa aangeeft; Gewoon RT tijdens de covid pandemie: mensen kom je vaccine halen een goede patriot neemt zijn vaccine. RT europe: Vaccine zijn bedacht om jullie te onderdrukken, covid is een verzinsel van de elite, laat je niet onderdrukken kom in opstand etc.

Beide voorbeelden geven m.i. weer dat een van de strategieen is om zoveel mogelijk bepaalde waardes op te blazen, zodat de tegen reactie (om samenleving te beschermen) noodzakelijk wordt, waarop zij (Rusland) waar hard kunnen roepen dat het westen hypocriet is, waardoor de onrust en kloof onder de bevolking steeds groter wordt. Er is een groot trollenleger gaande wie dit dan weer zullen ontkennen en tegelijk precies die dingen doen om de kloof te vergroten. Dus ontken dat Rusland een aandeel heeft in de energiecrisis, maar schreeuw moord en brand over corruptie eu en oekraine en hoe slecht er voor het nationale volk is .En dat dit getrol toevallig in alle talen gebeurd en altijd overal met de zelfde thema's, is dan toevallig ofzo.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Korenfok op 13-09-2023 10:08:13 ]
pi_210621122
Goed nachtje voor Oekrane zo te zien 8-)
  woensdag 13 september 2023 @ 10:03:41 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210621151
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zie hier een reden voor Rus om de boel op te stoken ;)
  woensdag 13 september 2023 @ 10:05:47 #183
38496 Perrin
pi_210621162
twitter
  woensdag 13 september 2023 @ 10:05:49 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210621163
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:51 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Veel Russen die in het westen wonen zijn Poetin- aanhanger en anti-westers, dus dat "goed" valt in veel gevallen wel mee.
Ik heb het dan ook niet over Russen die nu in het westen wonen.
pi_210621208
De zoveelste Azerbeidzjaan die gesneuveld is voor Oekrane.

Ik heb het al eerder gezegd.
Oekrane, de EU en de VS moeten in het geheim in ex-Soviet en Oost-Europese landen actief huursoldaten gaan recruteren. Al de bevolkingen in deze landen (op Servi en Armeni na) hebben een gruwelijke hekel aan Rusland.

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door polderturk op 13-09-2023 10:16:18 ]
pi_210621246
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:14 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Wat gek, de Russen beweerden dat t een semi-suicide missie was met kleine bootjes.
pi_210621261
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:15 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Wat gek, de Russen beweerden dat t een semi-suicide missie was met kleine bootjes.
Van wat ik las waren er zo'n 10 missles + wat onbemande bootjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anton91 op 13-09-2023 10:22:29 ]
pi_210621344
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:17 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Van wat ik las waren er zo'n 10 missles + wat ombemande bootjes.
Dit inderdaad, de ruskies melden 3 zeedrones, en een aantal Neptune/Storm Shadow raketten.
Misschien ook nog wat drones als extra afleiding.
  woensdag 13 september 2023 @ 10:26:55 #190
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210621358
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:11 schreef polderturk het volgende:

Oekrane, de EU en de VS moeten in het geheim in ex-Soviet en Oost-Europese landen actief huursoldaten gaan recruteren. Al de bevolkingen in deze landen (op Servi en Armeni na) hebben een gruwelijke hekel aan Rusland.

[ twitter ]
Gebeurt dat?
Het zou mij niks verbazen overigens hoor.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Forum Admin woensdag 13 september 2023 @ 10:30:57 #191
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210621386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 00:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ga gewoon weg als dit telkens is wat er uit je toetsenbord komt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 13 september 2023 @ 10:43:47 #192
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210621496
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:24 schreef oheng het volgende:

[..]
Dit inderdaad, de ruskies melden 3 zeedrones, en een aantal Neptune/Storm Shadow raketten.
Misschien ook nog wat drones als extra afleiding.
Geen ATACMS? Onder de noemer: wij vernietigen al wat er nog niet gearriveerd is? Valt me weer tegen dan.
pi_210621542
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:11 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Degenen die willen en kunnen vechten tegen de Russen doen dat al.

Daar is geen topsecret Europees en Amerikaans programma voor nodig.
pi_210621567
quote:
'Onvoorwaardelijke steun van Noord-Korea voor Rusland'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-72018818

De Russische president Poetin en de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un bespreken 'economische samenwerking en humanitaire kwesties'. Ook sprak Kim Jong-un zijn "onvoorwaardelijke steun" voor de Russische regering uit. Wat ze precies hebben afgesproken is nog onduidelijk.
Humanitaire kwesties _O-
pi_210621578
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:59 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ik denk dat ditjuist is waar KGB beter in is dan alle legers bij elkaar. het compleet inpalmen van mensen met invloed, en vanuit daar chaos creeeren.

Poetin heeft ook gezegd dat het westen hypocriet is met hun waardes en idealen en dat hun strategie is om die waardes op te blazen, want die zijn niet houdbaar, volgens hem (al dit is gedreven uit wraak voor de val van de sovjet unie.)

Voorbeeld: asielbeleid en rechten van de mens. Wat doet poetin: blaast landen op en zorgt voor extreme toestroom asielzoekers naar europa. Te gelijk financieren ze de anti asiel partijen. dus deze groep zal nooit rusland afvallen voor hun aandeel in het asielprobleem, maar vallen alleen de westerse idealen aan.

ander voorbeeld is vrije woord. Dit is een concept wat past binnen de westerse cultuur. (een cultuur waar wij dus geen eerwraak en familie/groeps eer meer kennen, waardoor dingen niet beledigend zijn maar ook dat agressie / vergelding alleen door de overheid mag worden uitgevoerd, in tegen stelling tot landen waar eer hoog staat, is eigen gerecht heel normaal).
Ze (KGB) richten Russia Today voor europa op. hierin worden 24 uur lang bewust leugens en desinformatie rond gestrooid in het engels, frans, duits en nooit in het Russische door in sovjet unie opgeleide elite propagandisten. Wat het contrast tussen gewoon RT en RT europa aangeeft; Gewoon RT tijdens de covid pandemie: mensen kom je vaccine halen een goede patriot neemt zijn vaccine. RT europe: Vaccine zijn bedacht om jullie te onderdrukken, covid is een verzinsel van de elite, laat je niet onderdrukken kom in opstand etc.

Beide voorbeelden geven m.i. weer dat een van de strategieen is om zoveel mogelijk bepaalde waardes op te blazen, zodat de tegen reactie (om samenleving te beschermen) noodzakelijk wordt, waarop zij (Rusland) waar hard kunnen roepen dat het westen hypocriet is, waardoor de onrust en kloof onder de bevolking steeds groter wordt. Er is een groot trollenleger gaande wie dit dan weer zullen ontkennen en tegelijk precies die dingen doen om de kloof te vergroten. Dus ontken dat Rusland een aandeel heeft in de energiecrisis, maar schreeuw moord en brand over corruptie eu en oekraine en hoe slecht er voor het nationale volk is .En dat dit getrol toevallig in alle talen gebeurd en altijd overal met de zelfde thema's, is dan toevallig ofzo.....
KGB is Wit-Rusland.

Je bedoelt de FSB.
De FSB die er volledig naast zat over Oekrane, die blunderde met Sims 4 ipv sim kaarten.
En nog veel blunders.
  woensdag 13 september 2023 @ 11:22:13 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_210621752
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:51 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Nou dat valt heel erg mee hoor vergis je er niet in.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 13 september 2023 @ 11:33:30 #197
38496 Perrin
pi_210621818
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:52 schreef Aether het volgende:

[..]
Humanitaire kwesties _O-
Hoeveel Noord-Koreaanse minions naar Rusland worden gestuurd natuurlijk.
  woensdag 13 september 2023 @ 11:35:55 #198
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210621839
twitter

Oorlog komt dichtbij in Roemeni...
  woensdag 13 september 2023 @ 11:41:13 #199
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210621887
Als NL en andere EU landen nou eens dit soort spul aanschaft dan we goed voorbereid op een moderne oorlog. Met de prijs van 1 F35 van 80 miljoen (en 40k onderhoud per vlieguur 8)7 ) kan je een hele leger drones aanschaffen

pi_210621967
quote:
84s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:26 schreef Starhopper het volgende:
Musk :')

[ twitter ]
Dus Musk zit wel actief de Oekraeners te saboteren? :%
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')