"Don't give me hope"quote:
Die vrouw was eigenaar van een bank en een groot voedselconcern en was in onderhandeling met Wagner om voor een 5 miljoen fee de eerste vrouwelijke Wagner strijder te worden?quote:
Waar ik ook kijk op Twitter zie ik nooit een X ipv twitter in de adresbalk staan, PC+Chrome. Misschien dat dit anders is op een mobieltje?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:30 schreef Anton91 het volgende:
Als je een link kopieert op twitter, dan is de url x.com Fok! herkent dat niet als twitter, dus als je een tweet hier wil posten moet je die x vervangen door twitter en dan werkt het wel.
Hier ook niet hoor? Als ik via de app op mijn mobiel een tweet wil embedden staat er ook nog steeds twitter.com in de url.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:33 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Waar ik ook kijk op Twitter zie ik nooit een X ipv twitter in de adresbalk staan, PC+Chrome. Misschien dat dit anders is op een mobieltje?
Sterker nog, als ik het zelf verander naar X veranderd ie meteen weer terug naar twitter na het enteren.
Als ik rechtonder bij een tweet op dat pijltje klik op copy link, dan komt er een url met X te staan (via de pc, mobiel geen idee).quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:33 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Waar ik ook kijk op Twitter zie ik nooit een X ipv twitter in de adresbalk staan, PC+Chrome. Misschien dat dit anders is op een mobieltje?
Sterker nog, als ik het zelf verander naar X veranderd ie meteen weer terug naar twitter na het enteren.
Ik krijg daar dan inderdaad ook x.com maar daar pak ik nooit de URL maar gewoon vanaf de adresbalk (ik haal dan zelf de ref weg, precies ervoor klikken, dan Shift indrukken en pijltje naar beneden indrukken om alles in 1 keer te selecteren wat na ref komt en druk ik delete in, is een handeling van 1 a 2 seconden.)quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als ik rechtonder bij een tweet op dat pijltje klik op copy link, dan komt er een url met X te staan (via de pc, mobiel geen idee).
Ik weet wel vrij zeker dat Oekrane dan gestopt zou zijn met bestaan. Helaas geeft niet iedereen daar iets om.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef slashdotter3 het volgende:
This answer is fairly scary for anyone who is Ukrainian or has Ukrainian family members. What would have happened if the West didn't arm Ukraine and give them ammo? And their sentiment would have been the same but without the capability to fight back?
Would there have been a 2nd mass genocide like in the 30's? Who would have invaded Russia to save Ukrainians from mass murder if Russia made some nuclear threats? No one. They would have all just watched us die. Thank god we got the military support that we did.
[ twitter ]
Volgens mij alleen als je op Twitter X de optie "Copy link" gebruikt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:33 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik zie wat sceptische reacties in de commentsquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Naast Polen heeft de UK ook grootse plannen
[ twitter ]
Nogal jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie wat sceptische reacties in de comments
quote:The most lethal? I’m sorry, as he actually seen Polands shopping list?
quote:Poland: "Hold our beers"...
quote:t's not hard to buy the most modern equipment when you have 5 soldiers
Net zoals de VS komt de UK mensen tekort die het leger in willen. Maar wat ik dan weer niet snap is waarom ze dan niet meer Gurkha's uit Nepal binnenhalen. Daar doen letterlijk 2000 man elke keer mee waarvan ze dan weer 200 man selecteren. Maak er 400 of 800 van. Of alle 2000.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie wat sceptische reacties in de comments
Alles drones en AIquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Net zoals de VS komt de UK mensen tekort die het leger in willen. Maar wat ik dan weer niet snap is waarom ze dan niet meer Gurkha's uit Nepal binnenhalen. Daar doen letterlijk 2000 man elke keer mee waarvan ze dan weer 200 man selecteren. Maak er 400 of 800 van. Of alle 2000.
Waarom zou je kostbare mensenlevens willen opofferen aan het op industrile schaal om het leven brengen van zo veel mogelijk Russen op het slagveld? Daar is techniek veel beter geschikt voor.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Net zoals de VS komt de UK mensen tekort die het leger in willen. Maar wat ik dan weer niet snap is waarom ze dan niet meer Gurkha's uit Nepal binnenhalen. Daar doen letterlijk 2000 man elke keer mee waarvan ze dan weer 200 man selecteren. Maak er 400 of 800 van. Of alle 2000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door slashdotter3 op 12-09-2023 22:38:45 ]
Een AMG shellquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ipv dat Duitsland nu gelijk een voorraad van 20 miljoen shells ofzo gaan inslaan, kunnen ze niet beter meer dual use fabrieken maken die in vredestijd auto's ofzo maken en in oorlogstijd snel kunnen omschakelen naar artillery shells?
[ twitter ]
Alle belangrijke figuren worden in de gaten gehouden (telefoon en internet verkeer van hem en familie getapt) door de FSB. Een arts van Putin 100% zekerquote:"He tried to leave the Russian Federation for Belarus and was detained by officers of the Russian FSB, who apparently knew that the director… planned to travel abroad,"
Ik snap niet dat EU nog altijd niet verboden heeft dat de Russen in EU (Italie bijv) vakantie kunnen vieren. Laat ze lekker in hun eigen land vakantie vieren. Muurtje eromheen en Rusland uit alle geschiedenisboeken schrappen. Poetin wie? Nooit van gehoord.quote:
Waarom moet de locatie zo nodig worden geopenbaard door de artikelschrijver?quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)kere-vijand-a4174175
Met drones bevecht Oekrane een veel talrijkere vijand
Oekraense drones Sinds de Russische invasie is in Oekrane een omvangrijke drone-industrie ontstaan. „Als wij iets maken dat de Russen niet hebben, hebben we een voordeel.”
Missie geslaagd, zegt Rostyslav Olentsjyn, over een van zijn drones die de Oekraense krijgsmacht inzette aan het front. Al liep het uiteindelijk slecht af met dit exemplaar. Bij een nachtelijke missie schakelde de drone twee Russische militaire voertuigen uit en doodde tien Russische soldaten, kreeg Olentsjyn als fabrikant van de drone achteraf op een briefing te horen. Maar bij de eerstvolgende missie ging het mis.
Oekraense militairen schoten de drone, de Saker Scout, uit de lucht. Ze dachten dat het een vijandige drone was. Kan gebeuren, meent Olentsjyn (47). Hij geeft een rondleiding door zijn dronebedrijf Twist Robotics in de West-Oekraense stad Lviv. Liever bekijkt mede-oprichter Olentsjyn het van de positieve kant. Want als je de kosten van de drone, 23.000 dollar, afzet tegenover het resultaat, waaronder het vernietigen van kostbare militaire voertuigen, kun je het alleen maar een succesvolle missie noemen, waarvoor geen Oekraense soldaat zijn leven voor hoefde te riskeren.
Lees verder: https://www.nrc.nl/nieuws(...)kere-vijand-a4174175
CNNquote:Thirteen more children have returned home from Russia-occupied territories, according to Save Ukraine, a non-governmental organization working to bring home Ukrainian children.
“Today, Save Ukraine returned 13 more children from the occupied territories of Kherson, Luhansk and Zaporizhzhia region as part of the 11th rescue mission,” Save Ukraine said in a Facebook post, adding that it had performed "11 rescue missions so far that made it possible to return 176 children to Ukraine."
One of the returned children was a girl named Olesia, whose mother “hid her from the occupation authorities and her fellow villagers for a whole year so that no one would find out that the girl lived with her mother and force her to study at a Russian school,” Save Ukraine said.
Another three siblings – Polina, Taras and Matvii – had a split in the family following Russia's invasion of Ukraine in 2022. Their divorced parents took different stances on the war.
According to Save Ukraine, the mother was “painfully worried about Ukraine, and dad became pro-Russian.” The father banned his former wife and the kids from leaving the Russian-occupied territory, the organization said.
“There, during the occupation, children were forced to go to a Russian school, and the mother was threatened to be deprived of her parental rights,” Save Ukraine said.
Dan tref je ook de goede Russen die willen vluchten. De figuren die hier vakantie komen vieren zijn de rijken. Die hebben vaak ook een paspoort van de EU of weten via een andere manier binnen te komen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:03 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik snap niet dat EU nog altijd niet verboden heeft dat de Russen in EU (Italie bijv) vakantie kunnen vieren. Laat ze lekker in hun eigen land vakantie vieren. Muurtje eromheen en Rusland uit alle geschiedenisboeken schrappen. Poetin wie? Nooit van gehoord.
Hahahaquote:According to Vasily Nebenzya, Russia convened a meeting in order to discuss how the "unrestrained pumping" of Ukraine with weapons from the West affects the prospects for resolving the Ukrainian crisis.
Tel daarbij de efficintie op, die een, zeker Duits bedrijf, nastreeft en je ziet hoe de afdeling ontwikkeling met versnellingspookknoppen komt in de vorm van zo’n granaat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
This grenade is brought to you by BMW M5
Ja, ook Russen kennen kameraadschap.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:03 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Verwachtte je iets anders van een Rus?
Doet me denken aan de Avalatoren in Belgrado. Paar jaar geleden opgestaan en dan bedenk je je wat een klap het moet zijn geweest toen dat ding in ‘99 naar beneden kwam.quote:
Net zo indrukwekkend als Putins verovering van Ukraine.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Poeh poeh, indrukwekkend.
Precies, je zou, als je dit zou wilen, de verkoop van paspoorten aan welvarende Russen kunnen aanpakken. Maar landen als Cyprus en Malta zullen daar nooit mee akkoord gaan aangezien dit flink geld opleverd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan tref je ook de goede Russen die willen vluchten. De figuren die hier vakantie komen vieren zijn de rijken. Die hebben vaak ook een paspoort van de EU of weten via een andere manier binnen te komen.
Als ik op Cyprus Rusland googel dan vind ik vooral nieuws van halverwege 2022 van hoe ze de Russen missen. Er is geen recenter nieuws dus zij worden niet echt geraakt hiermee.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Precies, je zou, als je dit zou wilen, de verkoop van paspoorten aan welvarende Russen kunnen aanpakken. Maar landen als Cyprus en Malta zullen daar nooit mee akkoord gaan aangezien dit flink geld opleverd.
*badum tssssss*quote:Op woensdag 13 september 2023 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net zo indrukwekkend als Putins verovering van Ukraine.
Cyprus is gewoon soeverein is heeft enkel "gouden" paspoorten van aan onder sancties hevige personen ingetrokken. Het gaat overigens om zo'n 10.000 personen, daarnaast heeft Cyprus een forse bevolking Pontische Grieken.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:47 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Als ik op Cyprus Rusland googel dan vind ik vooral nieuws van halverwege 2022 van hoe ze de Russen missen. Er is geen recenter nieuws dus zij worden niet echt geraakt hiermee.
En anders fuck hun. EU loopt ook centjes mis en is ook wat meer kwijt dan van voor de oorlog.
Inmiddels ook op NOS.nl te vinden:quote:
quote:Russische straaljager neergestort in regio Volgograd
Een straaljager van het Russische leger is neergestort in de regio Volgograd, enkele honderden kilometers ten oosten van Oekrane. In de verklaring van het Russische ministerie van Defensie staat niet wat de oorzaak is van de crash.
De Su-24-straaljager zou zijn neergestort in onbewoond gebied. Volgens Russische staatsmedia ging het om een oefeningsvlucht; het toestel zou onbewapend zijn geweest. Reddingsdiensten zijn naar de locatie van de crash gestuurd.
Was er laatst niet iemand die kwam melden dat het aantal uit de lucht vallende jets in Rusland best meevalt?quote:Op woensdag 13 september 2023 01:36 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Inmiddels ook op NOS.nl te vinden:
[..]
Duikboten hadden we nog op het lijstjequote:
Whaaaaaaat abouuuut?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net zo indrukwekkend als Putins verovering van Ukraine.
Die doet het niet meerquote:
Dit noem jij een wahataboutism?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 08:03 schreef TLC het volgende:
Als nu een drone een bommetje los zou laten boven de hoofden van putler en kim had je er 2 voor de prijs van 1
Damaged als in 'weinig meer van over' zo te zien.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:27 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Zou gaan om een landingsschip en om een onderzeeboot.
Interessant weerquote:
In 2023 meerdere complimentjes krijgen van Poetin. Dan ben je een heel fout figuur.quote:
Die paspoorten moeten ook op de n of andere manier maar eens ingetrokken worden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan tref je ook de goede Russen die willen vluchten. De figuren die hier vakantie komen vieren zijn de rijken. Die hebben vaak ook een paspoort van de EU of weten via een andere manier binnen te komen.
Poetin heeft daar een neusje voor natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Musk daadwerkelijk aan de kant van Rusland staat (meer 'chaotic neutral' gok ik) maar Poetin doet t wel slim om hem een compliment te geven. Er loopt duidelijk een breuklijn in de Amerikaanse politiek en bevolking door Twitter en musk heen op dit moment.
Geen idee trouwens of hij daar zelf een neusje voor heeft. Soms denk ik gewoon dat staff van hem op Reddit/Twitter de meest controversiele discussies opzoekt en dit samenvat voor Poetinquote:Op woensdag 13 september 2023 09:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poetin heeft daar een neusje voor natuurlijk.
Net als de Trump-breuklijn: Poetin: rechtszaken tegen Trump zijn politiek gemotiveerdquote:Op woensdag 13 september 2023 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Geen idee trouwens of hij daar zelf een neusje voor heeft. Soms denk ik gewoon dat staff van hem op Reddit/Twitter de meest controversiele discussies opzoekt en dit samenvat voor Poetin
Defensie van de VS moet zich wel achter de oren krabben nu gok ik. Over dat ze onlangs een contract hebben gemaakt met spacex voor defensie doeleinden. Als blijkt dat de baas van dat systeem niet aan de kant van de VS staat is dat nogal een risico.
Musk is hard op weg om de nieuwe Trump te worden. Niet een kopie natuurlijk (imo heeft musk ook nog redelijke kanten). Maar wel als boegbeeld van dezelfde mensen en ideeen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net als de Trump-breuklijn: Poetin: rechtszaken tegen Trump zijn politiek gemotiveerd
Idd, lui die veelal ontvankelijk zijn voor Russische propaganda.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Musk is hard op weg om de nieuwe Trump te worden. Niet een kopie natuurlijk (imo heeft musk ook nog redelijke kanten). Maar wel als boegbeeld van dezelfde mensen en ideeen.
Voordeel is in ieder geval dat hij geen US president kan worden.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Musk is hard op weg om de nieuwe Trump te worden. Niet een kopie natuurlijk (imo heeft musk ook nog redelijke kanten). Maar wel als boegbeeld van dezelfde mensen en ideeen.
Dan geef je hem wel veel krediet.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poetin heeft daar een neusje voor natuurlijk.
Veel Russen die in het westen wonen zijn Poetin- aanhanger en anti-westers, dus dat "goed" valt in veel gevallen wel mee.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik denk dat ditjuist is waar KGB beter in is dan alle legers bij elkaar. het compleet inpalmen van mensen met invloed, en vanuit daar chaos creeeren.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Musk daadwerkelijk aan de kant van Rusland staat (meer 'chaotic neutral' gok ik) maar Poetin doet t wel slim om hem een compliment te geven. Er loopt duidelijk een breuklijn in de Amerikaanse politiek en bevolking door Twitter en musk heen op dit moment.
Zie hier een reden voor Rus om de boel op te stokenquote:Op woensdag 13 september 2023 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Geen idee trouwens of hij daar zelf een neusje voor heeft. Soms denk ik gewoon dat staff van hem op Reddit/Twitter de meest controversiele discussies opzoekt en dit samenvat voor Poetin
Defensie van de VS moet zich wel achter de oren krabben nu gok ik. Over dat ze onlangs een contract hebben gemaakt met spacex voor defensie doeleinden. Als blijkt dat de baas van dat systeem niet aan de kant van de VS staat is dat nogal een risico.
Ik heb het dan ook niet over Russen die nu in het westen wonen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:51 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Veel Russen die in het westen wonen zijn Poetin- aanhanger en anti-westers, dus dat "goed" valt in veel gevallen wel mee.
Van wat ik las waren er zo'n 10 missles + wat onbemande bootjes.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:15 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Wat gek, de Russen beweerden dat t een semi-suicide missie was met kleine bootjes.
Dit inderdaad, de ruskies melden 3 zeedrones, en een aantal Neptune/Storm Shadow raketten.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Van wat ik las waren er zo'n 10 missles + wat ombemande bootjes.
Gebeurt dat?quote:Op woensdag 13 september 2023 10:11 schreef polderturk het volgende:
De zoveelste Azerbeidzjaan die gesneuveld is voor Oekrane.
Ik heb het al eerder gezegd.
Oekrane, de EU en de VS moeten in het geheim in ex-Soviet en Oost-Europese landen actief huursoldaten gaan recruteren. Al de bevolkingen in deze landen (op Servi en Armeni na) hebben een gruwelijke hekel aan Rusland.
[ twitter ]
Ga gewoon weg als dit telkens is wat er uit je toetsenbord komt.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Poeh poeh, indrukwekkend.
Geen ATACMS? Onder de noemer: wij vernietigen al wat er nog niet gearriveerd is? Valt me weer tegen dan.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:24 schreef oheng het volgende:
[..]
Dit inderdaad, de ruskies melden 3 zeedrones, en een aantal Neptune/Storm Shadow raketten.
Misschien ook nog wat drones als extra afleiding.
Degenen die willen en kunnen vechten tegen de Russen doen dat al.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:11 schreef polderturk het volgende:
De zoveelste Azerbeidzjaan die gesneuveld is voor Oekrane.
Ik heb het al eerder gezegd.
Oekrane, de EU en de VS moeten in het geheim in ex-Soviet en Oost-Europese landen actief huursoldaten gaan recruteren. Al de bevolkingen in deze landen (op Servi en Armeni na) hebben een gruwelijke hekel aan Rusland.
[ twitter ]
Humanitaire kwestiesquote:'Onvoorwaardelijke steun van Noord-Korea voor Rusland'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-72018818
De Russische president Poetin en de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un bespreken 'economische samenwerking en humanitaire kwesties'. Ook sprak Kim Jong-un zijn "onvoorwaardelijke steun" voor de Russische regering uit. Wat ze precies hebben afgesproken is nog onduidelijk.
KGB is Wit-Rusland.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:59 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik denk dat ditjuist is waar KGB beter in is dan alle legers bij elkaar. het compleet inpalmen van mensen met invloed, en vanuit daar chaos creeeren.
Poetin heeft ook gezegd dat het westen hypocriet is met hun waardes en idealen en dat hun strategie is om die waardes op te blazen, want die zijn niet houdbaar, volgens hem (al dit is gedreven uit wraak voor de val van de sovjet unie.)
Voorbeeld: asielbeleid en rechten van de mens. Wat doet poetin: blaast landen op en zorgt voor extreme toestroom asielzoekers naar europa. Te gelijk financieren ze de anti asiel partijen. dus deze groep zal nooit rusland afvallen voor hun aandeel in het asielprobleem, maar vallen alleen de westerse idealen aan.
ander voorbeeld is vrije woord. Dit is een concept wat past binnen de westerse cultuur. (een cultuur waar wij dus geen eerwraak en familie/groeps eer meer kennen, waardoor dingen niet beledigend zijn maar ook dat agressie / vergelding alleen door de overheid mag worden uitgevoerd, in tegen stelling tot landen waar eer hoog staat, is eigen gerecht heel normaal).
Ze (KGB) richten Russia Today voor europa op. hierin worden 24 uur lang bewust leugens en desinformatie rond gestrooid in het engels, frans, duits en nooit in het Russische door in sovjet unie opgeleide elite propagandisten. Wat het contrast tussen gewoon RT en RT europa aangeeft; Gewoon RT tijdens de covid pandemie: mensen kom je vaccine halen een goede patriot neemt zijn vaccine. RT europe: Vaccine zijn bedacht om jullie te onderdrukken, covid is een verzinsel van de elite, laat je niet onderdrukken kom in opstand etc.
Beide voorbeelden geven m.i. weer dat een van de strategieen is om zoveel mogelijk bepaalde waardes op te blazen, zodat de tegen reactie (om samenleving te beschermen) noodzakelijk wordt, waarop zij (Rusland) waar hard kunnen roepen dat het westen hypocriet is, waardoor de onrust en kloof onder de bevolking steeds groter wordt. Er is een groot trollenleger gaande wie dit dan weer zullen ontkennen en tegelijk precies die dingen doen om de kloof te vergroten. Dus ontken dat Rusland een aandeel heeft in de energiecrisis, maar schreeuw moord en brand over corruptie eu en oekraine en hoe slecht er voor het nationale volk is .En dat dit getrol toevallig in alle talen gebeurd en altijd overal met de zelfde thema's, is dan toevallig ofzo.....
Nou dat valt heel erg mee hoor vergis je er niet in.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:51 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Veel Russen die in het westen wonen zijn Poetin- aanhanger en anti-westers, dus dat "goed" valt in veel gevallen wel mee.
Hoeveel Noord-Koreaanse minions naar Rusland worden gestuurd natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |