Was er laatst niet iemand die kwam melden dat het aantal uit de lucht vallende jets in Rusland best meevalt?quote:Op woensdag 13 september 2023 01:36 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Inmiddels ook op NOS.nl te vinden:
[..]
Duikboten hadden we nog op het lijstjequote:
Whaaaaaaat abouuuut?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net zo indrukwekkend als Putins verovering van Ukraine.
Die doet het niet meerquote:
Dit noem jij een wahataboutism?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 08:03 schreef TLC het volgende:
Als nu een drone een bommetje los zou laten boven de hoofden van putler en kim had je er 2 voor de prijs van 1
Damaged als in 'weinig meer van over' zo te zien.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:27 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Zou gaan om een landingsschip en om een onderzeeboot.
Interessant weerquote:
In 2023 meerdere complimentjes krijgen van Poetin. Dan ben je een heel fout figuur.quote:
Die paspoorten moeten ook op de één of andere manier maar eens ingetrokken worden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan tref je ook de goede Russen die willen vluchten. De figuren die hier vakantie komen vieren zijn de rijken. Die hebben vaak ook een paspoort van de EU of weten via een andere manier binnen te komen.
Poetin heeft daar een neusje voor natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Musk daadwerkelijk aan de kant van Rusland staat (meer 'chaotic neutral' gok ik) maar Poetin doet t wel slim om hem een compliment te geven. Er loopt duidelijk een breuklijn in de Amerikaanse politiek en bevolking door Twitter en musk heen op dit moment.
Geen idee trouwens of hij daar zelf een neusje voor heeft. Soms denk ik gewoon dat staff van hem op Reddit/Twitter de meest controversiele discussies opzoekt en dit samenvat voor Poetinquote:Op woensdag 13 september 2023 09:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poetin heeft daar een neusje voor natuurlijk.
Net als de Trump-breuklijn: Poetin: rechtszaken tegen Trump zijn politiek gemotiveerdquote:Op woensdag 13 september 2023 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Geen idee trouwens of hij daar zelf een neusje voor heeft. Soms denk ik gewoon dat staff van hem op Reddit/Twitter de meest controversiele discussies opzoekt en dit samenvat voor Poetin
Defensie van de VS moet zich wel achter de oren krabben nu gok ik. Over dat ze onlangs een contract hebben gemaakt met spacex voor defensie doeleinden. Als blijkt dat de baas van dat systeem niet aan de kant van de VS staat is dat nogal een risico.
Musk is hard op weg om de nieuwe Trump te worden. Niet een kopie natuurlijk (imo heeft musk ook nog redelijke kanten). Maar wel als boegbeeld van dezelfde mensen en ideeen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net als de Trump-breuklijn: Poetin: rechtszaken tegen Trump zijn politiek gemotiveerd
Idd, lui die veelal ontvankelijk zijn voor Russische propaganda.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Musk is hard op weg om de nieuwe Trump te worden. Niet een kopie natuurlijk (imo heeft musk ook nog redelijke kanten). Maar wel als boegbeeld van dezelfde mensen en ideeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |