Het viel me eerder al op dat er niet echt een klik is tussen Roglic en Vingegaard. Blij voor Kuss maar nauwelijks voor elkaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mevrouw Roglic schijnt ook niet content te zijn.
Je andere stellingname was dat Jumbo kiest voor Vingegaard. Terwijl de tactiek gewoon was om beurtelings aan te vallen. En vandaag was oorspronkelijk zelfs gekozen voor Roglic.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, en mijn stellingname is dat Ayuso en Mas het niet zo zien zitten om op Vingegaard te springen omdat ze Roglic hebben geïdentificeerd als zwakste schakel.
Ik vraag me af of er mensen bestaan die wel een klik hebben met Vingegaard.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het viel me eerder al op dat er niet echt een klik is tussen Roglic en Vingegaard. Blij voor Kuss maar nauwelijks voor elkaar.
Van Hooydonck kennelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er mensen bestaan die wel een klik hebben met Vingegaard.
Werd altijd wel gezegd dat Roglic degene is die Vingegaard heeft overtuigd dat hij de Tour kon winnen en Vingegaard daar heel veel aan heeft gehad. Met daar ook nog de actie in de Tour van vorig jaar bij.. maar de lichaamstaal oogt wel anders jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het viel me eerder al op dat er niet echt een klik is tussen Roglic en Vingegaard. Blij voor Kuss maar nauwelijks voor elkaar.
Die groep kreeg toch nooit zoveel omdat elke keer een andere ploeg volle bak bleef achtervolgen? Jumbo leek het toen wel prima te vinden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die groep heeft nooit een minuut gehad, dat was de marge waarop ze de tweede groep hielden. Winnen voor Van Hooydonck leek me wel het plan vandaag.
Sepp lijkt zich wel bewust wat naar achteren te zetten terwijl dit waarschijnlijk zijn enige kans gaat zijn op winst in een grote ronde.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Tour werd volgens mij gesuggereerd/gezegd dt de hulp van Roglic, ook mentaal, toch belangrijk was? Nu zijn ze natuurlijk vooral concurrenten, dat was in het begin van het jaar al duidelijk, daarom is is denk ik gekozen om Roglic niet in de Tour te laten starten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Logisch, Vingegaard spreekt niet door de verbeelding. Roglic en Kuss wekken nog enige sympathie op.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:50 schreef Momo het volgende:
Het internet is wel duidelijk voor Roglic of Kuss.
Reden te meer om voor Vingegaard te zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:50 schreef Momo het volgende:
Het internet is wel duidelijk voor Roglic of Kuss.
Dit volg ik niet, je zegt hier toch zelf dat het plan was eerst met Vingegaard aan te vallen en dan met Roglic?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, het droomplan van vandaag was om voor Roglic te gaan. Vingegaard vraagt terloops of hij mag vertrekken en ze weten niet hoe snel ze het oorspronkelijke plan overboord moeten gooien, met als vermoedelijk resultaat dat Vingegaard en niet Kuss de Vuelta wint.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja. En als Ayuso daar meteen op het wiel zit zou het meteen aan Roglic geweest zijn, zo is achteraf verteld.
Bij Roglic komt dat gerucht elk jaar wel voorbij, geloof ik, in ieder geval ook al eens met Ineosquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:57 schreef Momo het volgende:
Denk dat het voor het team en vooral teamgevoel beste is als Sepp gewoon de Vuelta wint.
Al weet ik niet of er nou iets zit in de Lidl-Trek en Roglic geruchten gezien contract tot met 2025.
Dat was vooral een keus van Roglic zelf, dacht ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Tour werd volgens mij gesuggereerd/gezegd dt de hulp van Roglic, ook mentaal, toch belangrijk was? Nu zijn ze natuurlijk vooral concurrenten, dat was in het begin van het jaar al duidelijk, daarom is is denk ik gekozen om Roglic niet in de Tour te laten starten.
Maar ik heb wel het gevoel dat het nu pas wel reële optie kan worden als er een zak geld is, zit een logica achter nu Jonas wel duidelijk beter is. Al is Roglic ook wel gehecht aan veel mensen bij Jumbo.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Roglic komt dat gerucht elk jaar wel voorbij, geloof ik, in ieder geval ook al eens met Ineos
Ja Ayuso en Mas zijn niet helemaal gek, die weten dat ze dit niet kunnen volgen. Die gaan zich niet opblazen omdat wielerfans dat leuker vinden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Jonie gaat morgen de Angliru detoneren.
[ twitter ]
Dat sluit elkaar niet uit, Roglic wil waarschijnlijk kopman zijn, maar een Vingegaard in vorm is gewoon een klasse beter. Dan is het voor hem ook beter om voor de Giro te gaan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was vooral een keus van Roglic zelf, dacht ik
En de vraag is dan ook of hij bij een andere ploeg wel de concurrentie aan kan met Vingegaard en ook Pogi in de Tourquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ik heb wel het gevoel dat het nu pas wel reële optie kan worden als er een zak geld is, zit een logica achter nu Jonas wel duidelijk beter is. Al is Roglic ook wel gehecht aan veel mensen bij Jumbo.
Wat is daar niet te volgen aan? Roglic was op de Tourmalet aan de beurt na Vingegaard. Ze kozen dus niet voor Vingegaard, zoals gesteld werd, maar voor een tactiek om beurtelings aan te vallen. Bij Jumbo waren ze er waarschijnlijk ook niet vanuit gegaan dat Vingegaard meteen zo'n vrijgeleide zou krijgen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit volg ik niet, je zegt hier toch zelf dat het plan was eerst met Vingegaard aan te vallen en dan met Roglic?
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |