Als Ineos niet volle bak gaat achtervolgen in het begin, gebeurt dit ook niet, Jumbo vond die groep wel prima. Geen idee wat het Ineos verder heeft opgeleverdquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:48 schreef wimderon het volgende:
Zonder het ongeval van Van Hooydonck zou Jumbo dit vandaag helemaal niet gedaan hebben denk ik. Scheelt Kuss zo een minuut.
Fisher-Black reed een fantastische klim, maar dat zou eigenlijk alleen een logische tactiek zijn als hij Vingegaard dacht te kunnen kloppen..quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:32 schreef wimderon het volgende:
Ayuso is ook een tikje geagiteerd:
[ twitter ]
Ik vind dit de link tussen deze zaken niet heel erg sterk..quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:46 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Denk dat Koffieplanter hier naar verwijst: [ twitter ]
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit gehele account: https://twitter.com/bsirnik
Het begint altijd met de vrouwen, denk maar aan die vreselijke Michelle Coundquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mevrouw Roglic schijnt ook niet content te zijn.
Dat mevrouw Roglic, net als als alle andere rennersvrouwen, maar lekker weg blijft voortaan zodat we ook verlost zijn van de vreselijke 'kutkind op podium' acts.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mevrouw Roglic schijnt ook niet content te zijn.
Niet met Lev he, niet met Lev.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat mevrouw Roglic, net als als alle andere rennersvrouwen, maar lekker weg blijft voortaan zodat we ook verlost zijn van de vreselijke 'kutkind op podium' acts.
Wanneer is Lev jarig, blijkbaar ga je daar sneller van fietsen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet met Lev he, niet met Lev.
Kuss is morgen jarig, Vingegaard wil de rit graag voor hem winnen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wanneer is Lev jarig, blijkbaar ga je daar sneller van fietsen?
19 juno!quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wanneer is Lev jarig, blijkbaar ga je daar sneller van fietsen?
Vandaag was het ook meer toeval dat ze er uiteindelijk voor konden rijden, heb ik het idee..quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:20 schreef TAmaru het volgende:
Lijkt me heerlijk als Kuss zelf de rit en tijd pakt morgen
Ben benieuwd of JV er weer voor gaat rijden
Vermoedelijk toch morgen idd Evenepoel in de ontsnapping, idealiter met wat teamgenoten mee.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vandaag was het ook meer toeval dat ze er uiteindelijk voor konden rijden, heb ik het idee..
En morgen hebben we onze Belg die weer mee gaat doen
Ja. En als Ayuso daar meteen op het wiel zit zou het meteen aan Roglic geweest zijn, zo is achteraf verteld.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kiest als in eerste optie om van ver aan te vallen...
Tja, het droomplan van vandaag was om voor Roglic te gaan. Vingegaard vraagt terloops of hij mag vertrekken en ze weten niet hoe snel ze het oorspronkelijke plan overboord moeten gooien, met als vermoedelijk resultaat dat Vingegaard en niet Kuss de Vuelta wint.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Familieleden die er iets van vinden is misschien wel mijn favoriete rubriek in sport
Het zal vanavond wellicht beetje knetteren aan eettafel maar morgen is het gewoon weer #droomplan.
Ja, en mijn stellingname is dat Ayuso en Mas het niet zo zien zitten om op Vingegaard te springen omdat ze Roglic hebben geïdentificeerd als zwakste schakel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja. En als Ayuso daar meteen op het wiel zit zou het meteen aan Roglic geweest zijn, zo is achteraf verteld.
Die groep heeft nooit een minuut gehad, dat was de marge waarop ze de tweede groep hielden. Winnen voor Van Hooydonck leek me wel het plan vandaag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Ineos niet volle bak gaat achtervolgen in het begin, gebeurt dit ook niet, Jumbo vond die groep wel prima. Geen idee wat het Ineos verder heeft opgeleverd
Ik ben uiteraard benieuwd naar uitleg daarnaar. Bijzonder om niet te zeggen dat Roglic maar eerst mag proberen en daarna Jonas als hij niet wegkomt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, het droomplan van vandaag was om voor Roglic te gaan. Vingegaard vraagt terloops of hij mag vertrekken en ze weten niet hoe snel ze het oorspronkelijke plan overboord moeten gooien, met als vermoedelijk resultaat dat Vingegaard en niet Kuss de Vuelta wint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |