Maar met een rivaal (bijv. Bernal of Evenepoel) heeft hij dat wel een aantal keer gedaan. Het enige interessante deze Vuelta zou een strijd tussen Vingegaard en Roglic zijn, Roglic is wel degene die het langst zou kunnen volgenquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:46 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Denk dat Koffieplanter hier naar verwijst: [ twitter ]
Tsja als je de ene keer met renner A wegrijdt en een minuut pakt op renner B en dan de volgende keer met renner B wegrijdt en een minuut pakt op renner A, dan heb je op beiden een minuut. Maar het is zo dat het geen renner is met groot overwicht die minuten bij de concurrentie weg kan rijden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:46 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je toevallig voorbeelden?
Dat maakt nog niet dat het plan van Jumbo was om alleen met Vingegaard aan te vallen, zoals je stelde en zoals door Jumbo zelf ook al ontkracht was.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch een reden? Het lijkt me logisch als Mas en Ayuso erkennen dat Vingegaard van de drie het moeilijkst te kloppen is. Dan fixeer je je op degene die je wel de baas kunt zijn, i.e. Roglic.
Kiest als in eerste optie om van ver aan te vallen...quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet dat het plan van Jumbo was om alleen met Vingegaard aan te vallen, zoals je stelde en zoals door Jumbo zelf ook al ontkracht was.
Vingegaard lijkt me een hartstikke aardige gozer naast de fiets. Gewoon een saaie introverte familieman.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:24 schreef DeeBee het volgende:
RemcoN1Fan is er maar druk mee
Op zich wel beter als ze het onderling uitvechten, een grote ronde 'cadeau doen' is ook vrij belachelijk. Vingegaard is wel een klootzakje en Roglic wordt nu al een paar keer teveel in het ploegspel gevangen
De verre aanval is ook gewoon geen wapen van Roglic, net als de echt hoge bergen volgens mij. Vingegaard is een saaie flopdrol met het charisma van een zak potgrond, maar kan wel die lange solo's ondernemen. En dan moeten de concurrenten kiezen: counteren, trachten te volgen en zo wellicht Roglic meeslepen die zijn beproefde 'stomp' van 400 meter uitvoert of eigen tempo rijden en hopen dat Vingegaard ooit eens terugwaait. Wat Fisher-Black dan precies kwam doen in dit verhaal is mij nog niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vingegaard lijkt me een hartstikke aardige gozer naast de fiets. Gewoon een saaie introverte familieman.
Maar op de fiets is hij inderdaad wel echt een klootzak en killer die enkel en alleen zelf wil winnen een geen cadeautjes uitdeelt. Dat gevoel heb ik bij Roglic en Kuss toch een heel stuk minder, dat zijn toch ook veel meer lieve jongens op de fiets.
Als Ineos niet volle bak gaat achtervolgen in het begin, gebeurt dit ook niet, Jumbo vond die groep wel prima. Geen idee wat het Ineos verder heeft opgeleverdquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:48 schreef wimderon het volgende:
Zonder het ongeval van Van Hooydonck zou Jumbo dit vandaag helemaal niet gedaan hebben denk ik. Scheelt Kuss zo een minuut.
Fisher-Black reed een fantastische klim, maar dat zou eigenlijk alleen een logische tactiek zijn als hij Vingegaard dacht te kunnen kloppen..quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:32 schreef wimderon het volgende:
Ayuso is ook een tikje geagiteerd:
[ twitter ]
Ik vind dit de link tussen deze zaken niet heel erg sterk..quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:46 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit gehele account: https://twitter.com/bsirnik
Het begint altijd met de vrouwen, denk maar aan die vreselijke Michelle Coundquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mevrouw Roglic schijnt ook niet content te zijn.
Dat mevrouw Roglic, net als als alle andere rennersvrouwen, maar lekker weg blijft voortaan zodat we ook verlost zijn van de vreselijke 'kutkind op podium' acts.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mevrouw Roglic schijnt ook niet content te zijn.
Niet met Lev he, niet met Lev.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat mevrouw Roglic, net als als alle andere rennersvrouwen, maar lekker weg blijft voortaan zodat we ook verlost zijn van de vreselijke 'kutkind op podium' acts.
Wanneer is Lev jarig, blijkbaar ga je daar sneller van fietsen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet met Lev he, niet met Lev.
Kuss is morgen jarig, Vingegaard wil de rit graag voor hem winnen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wanneer is Lev jarig, blijkbaar ga je daar sneller van fietsen?
19 juno!quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wanneer is Lev jarig, blijkbaar ga je daar sneller van fietsen?
Vandaag was het ook meer toeval dat ze er uiteindelijk voor konden rijden, heb ik het idee..quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:20 schreef TAmaru het volgende:
Lijkt me heerlijk als Kuss zelf de rit en tijd pakt morgen
Ben benieuwd of JV er weer voor gaat rijden
Vermoedelijk toch morgen idd Evenepoel in de ontsnapping, idealiter met wat teamgenoten mee.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vandaag was het ook meer toeval dat ze er uiteindelijk voor konden rijden, heb ik het idee..
En morgen hebben we onze Belg die weer mee gaat doen
Ja. En als Ayuso daar meteen op het wiel zit zou het meteen aan Roglic geweest zijn, zo is achteraf verteld.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kiest als in eerste optie om van ver aan te vallen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |