Dan gaan we wel facetimen. Oh wacht.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal ik er nu ook wel aan gaan voor 24h
@GGMM is dat ook hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:12 schreef Bezsen het volgende:
Moderator @:onlogisch verbaasd zich dat een middenmoter van vorig jaar een paar wedstrijdjes verliest
Even geduld nog totdat de iPhone is aangeschaft.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan gaan we wel facetimen. Oh wacht.
Herkenbaar, ouwe reus. Zorg er wel voor dat de sardientjes niet wegrennen van je boterhammetjes!quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker
Beetje druk geweest de laatste tijd
En de komende tijd
Goed nieuws voor @:niek m'n studie begint weer
[..]
Dat doet @:onlogisch zeker.
Ik heb m'n sardienen al liggen, komt dat startsein nog? @Scrummiequote:Op dinsdag 12 september 2023 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, ouwe reus. Zorg er wel voor dat de sardientjes niet wegrennen van je boterhammetjes!
Je doet nu een poging mbo2?quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:14 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws voor @niek m'n studie begint weer
We gaan nu lunchen!quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n sardienen al liggen, komt dat startsein nog? @:scrummie
Legendarische FOK!er. Twee keer mod geweest. Als Harmen Siezen een briljante kloon. Hoort in de TOP-10 FOK!ers aller tijden.quote:
Eet smakelijk Pisces29.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n sardienen al liggen, komt dat startsein nog? @:scrummie
Dankjewel.quote:
Zure zult, balkenbrij. Met snuifje gember en een liter azijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan nu lunchen!
Eet smakelijk allemaal
Geniet er lekker van!quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zure zult, balkenbrij. Met snuifje gember en een liter azijn.
Corpulente zak hooi dat je er bentquote:
Stukje projectie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Corpulente zak hooi dat je er bent
Ik ben benieuwd of je jezelf aan durft te kijken in de spiegel vanavond.
Zeker.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Corpulente zak hooi dat je er bent
Ik ben benieuwd of je jezelf aan durft te kijken in de spiegel vanavond.
Die vent is 43 of zo tochquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wist jij dat Onlogisch inmiddels zo oud is dat ie sport om vitaal te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |