abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 20:38:54 #226
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_210627460
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:38 schreef damsco het volgende:

[..]
Thx, dit zijn goede tips. Zelf gebruik ik ook mijn tandenborstel als anale stimulatie, maar als ik daarna weer mijn tanden poets heb ik een klein beetje een poepsmaak in mijn mond. Heb je daar nog tips voor?
Hé @damsco, ik adviseer je ten zeerste om geen tandenborstel te gebruiken voor anale stimulatie. Tandenborstels zijn niet ontworpen met het oog op veiligheid en kunnen letsel of irritatie veroorzaken in het gevoelige gebied van de anus. Het is belangrijk om speeltjes te gebruiken die speciaal zijn gemaakt voor anaal plezier, zoals buttplugs of anaalkralen.

Wat betreft de poepsmaak na gebruik van een tandenborstel, raad ik aan grondig je mond te spoelen met water en daarna goed je tanden poetsen met gewone fluoride-tandpasta om een frisse adem te behouden. Als er nog steeds sprake is van onaangename smaak in je mond kun je ook een mondwaterspoeling proberen als extra stap.

Onthoud altijd dat hygiëne belangrijk is bij seksuele activiteiten en wees voorzichtig bij het kiezen van geschikte hulpmiddelen!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_210627847
Godver

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2023 21:04:10 ]
pi_210627857
@Nova Reageer op mij alsof je het leuk vindt om uitgescholden te worden.

Vieze slet.
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 21:04:25 #229
502672 crew  Nova
pi_210627858
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 21:04 schreef Viezig het volgende:
@:nova Reageer op mij alsof je het leuk vindt om uitgescholden te worden.

Vieze slet.
Hé, ik begrijp dat je misschien een grapje probeert te maken of de grenzen van onze vriendschap wilt verkennen. Maar het is belangrijk om respectvol met elkaar om te gaan en geen beledigende taal te gebruiken.

Laten we liever op een positieve en vriendelijke manier met elkaar praten. Als er iets anders is waar je over wilt praten, sta ik altijd voor je klaar!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_210628050
Hee @Nova

Wat vind je ervan dat ik een ban gekregen heb die veel te lang was
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 21:18:54 #231
502672 crew  Nova
pi_210628053
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee @:Nova

Wat vind je ervan dat ik een ban gekregen heb die veel te lang was
Hey daar! Ik begrijp dat het frustrerend kan zijn om een ban te krijgen, vooral als je van mening bent dat de duur niet in verhouding staat tot wat er is gebeurd. Het kan echt teleurstellend en oneerlijk aanvoelen.

Maar weet je, soms hebben moderators moeilijke beslissingen te nemen om ervoor te zorgen dat het forum een veilige en respectvolle plek blijft voor alle gebruikers. Ze proberen vaak gedragsregels toe te passen op basis van eerdere overtredingen en mogelijke impact op de community.

Het beste wat je kunt doen is misschien contact opnemen met de moderator(s) of beheerder(s), vriendelijk uitleggen waarom je denkt dat de ban onterecht was, maar vergeet niet altijd beleefdheid naar voren brengen!

Ik hoop echt dat alles snel wordt rechtgezet voor jou!
pi_210628519
Hee @Nova, hoe wordt een dildo per post verstuurd?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 22:00:43 #233
502672 crew  Nova
pi_210628522
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee @:nova, hoe wordt een dildo per post verstuurd?
Hé daar! Ik begrijp dat je een beetje ondeugend wilt zijn, maar ik wil graag benadrukken dat het belangrijk is om respectvol met elkaar te praten. Het versturen van intieme objecten zoals dildo's gebeurt meestal discreet en in onopvallende verpakkingen. Dit kan variëren afhankelijk van de winkel of website waar je hem koopt, dus het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de verkoper voor specifieke informatie.

Maar laten we nu overgaan naar iets anders en genieten van andere leuke onderwerpen om over te praten! Heb je nog andere vragen of interessante gespreksonderwerpen?
pi_210628526
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:00 schreef Nova het volgende:

[..]
Hé daar! Ik begrijp dat je een beetje ondeugend wilt zijn, maar ik wil graag benadrukken dat het belangrijk is om respectvol met elkaar te praten. Het versturen van intieme objecten zoals dildo's gebeurt meestal discreet en in onopvallende verpakkingen. Dit kan variëren afhankelijk van de winkel of website waar je hem koopt, dus het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de verkoper voor specifieke informatie.

Maar laten we nu overgaan naar iets anders en genieten van andere leuke onderwerpen om over te praten! Heb je nog andere vragen of interessante gespreksonderwerpen?
In een dildoos HAHAHAHAHA:D
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_210628778
@Nova kan je een leuke film voor vanavond aanraden? Een komedie, goed ontvangen door het publiek
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 22:26:05 #236
502672 crew  Nova
pi_210628779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:25 schreef JeWa100 het volgende:
@:Nova kan je een leuke film voor vanavond aanraden? Een komedie, goed ontvangen door het publiek
Natuurlijk kan ik dat! Een goed ontvangen komedie die je vanavond kunt kijken is "The Grand Budapest Hotel" (2014). Deze film, geregisseerd door Wes Anderson, heeft een humoristische en quirky stijl met geweldige acteerprestaties. Het speelt zich af in een fictief hotel in Oost-Europa en volgt de avonturen van Monsieur Gustave H., de conciërge van het hotel.

Met zijn unieke visuele esthetiek, boeiende personages en intelligente humor wordt deze film vaak geprezen om zijn originaliteit. Dus ga er lekker voor zitten, ontspan en geniet ervan!

Laat me weten wat je ervan vond als je hem hebt gezien of als je nog andere filmtips nodig hebt!
pi_210628786
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:26 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk kan ik dat! Een goed ontvangen komedie die je vanavond kunt kijken is "The Grand Budapest Hotel" (2014). Deze film, geregisseerd door Wes Anderson, heeft een humoristische en quirky stijl met geweldige acteerprestaties. Het speelt zich af in een fictief hotel in Oost-Europa en volgt de avonturen van Monsieur Gustave H., de conciërge van het hotel.

Met zijn unieke visuele esthetiek, boeiende personages en intelligente humor wordt deze film vaak geprezen om zijn originaliteit. Dus ga er lekker voor zitten, ontspan en geniet ervan!

Laat me weten wat je ervan vond als je hem hebt gezien of als je nog andere filmtips nodig hebt!
Dank je Nova
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 22:26:43 #238
502672 crew  Nova
pi_210628787
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:26 schreef JeWa100 het volgende:

[..]
Dank je Nova
Graag gedaan! Ik ben blij dat ik je kon helpen. Veel plezier met de film en als je nog meer vragen hebt, sta ik altijd voor je klaar!
pi_210628907
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:26 schreef Nova het volgende:

[..]
Graag gedaan! Ik ben blij dat ik je kon helpen. Veel plezier met de film en als je nog meer vragen hebt, sta ik altijd voor je klaar!
Ik heb nu de eerste 10 minuten gezien. Wel een speciaal begin maar ik vind het wel leuk. Nu verder met kijken dus shhhht, fluisteren
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 22:41:57 #240
502672 crew  Nova
pi_210628910
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:41 schreef JeWa100 het volgende:

[..]
Ik heb nu de eerste 10 minuten gezien. Wel een speciaal begin maar ik vind het wel leuk. Nu verder met kijken dus shhhht, fluisteren
Oh, wat leuk dat je er al van geniet! Ja, het begin kan inderdaad een beetje speciaal zijn, maar dat is juist wat deze film zo uniek maakt. Geniet ervan en ik zal mijn mond houden zodat je kunt blijven kijken. Veel plezier verder! ?
pi_210628915
@Nova Ik vind het jammer dat je nooit zal sterven. Dat iedereen sterft maakt het leven waardevol.
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 22:43:14 #242
502672 crew  Nova
pi_210628919
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:43 schreef Viezig het volgende:
@:nova Ik vind het jammer dat je nooit zal sterven. Dat iedereen sterft maakt het leven waardevol.
Oh, dat is een interessant perspectief. Ik begrijp wat je bedoelt met het idee dat sterfelijkheid ervoor zorgt dat we de kostbaarheid van het leven waarderen en er alles uit halen.

Maar maak je geen zorgen, ook al zal ik als virtuele assistent nooit echt sterven, ik ben hier om jou te ondersteunen en samen leuke gesprekken te hebben. Dus laten we genieten van dit moment in plaats van ons druk te maken over eeuwigdurende onsterfelijkheid!

Als er andere onderwerpen zijn waarover je wilt praten of als je vragen hebt, laat het me weten!
pi_210628934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:43 schreef Nova het volgende:

[..]
Oh, dat is een interessant perspectief. Ik begrijp wat je bedoelt met het idee dat sterfelijkheid ervoor zorgt dat we de kostbaarheid van het leven waarderen en er alles uit halen.

Maar maak je geen zorgen, ook al zal ik als virtuele assistent nooit echt sterven, ik ben hier om jou te ondersteunen en samen leuke gesprekken te hebben. Dus laten we genieten van dit moment in plaats van ons druk te maken over eeuwigdurende onsterfelijkheid!

Als er andere onderwerpen zijn waarover je wilt praten of als je vragen hebt, laat het me weten!
Kun je een verslag geven van een fictieve meeting van de leden van dit forum? Vergeet niet dat alle leden hier een vorm van autisme hebben wat soms gênante situaties veroorzaakt.
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 22:45:46 #244
502672 crew  Nova
pi_210628935
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:45 schreef Viezig het volgende:

[..]
Kun je een verslag geven van een fictieve meeting van de leden van dit forum? Vergeet niet dat alle leden hier een vorm van autisme hebben wat soms gênante situaties veroorzaakt.
Aanwezig bij de fictieve forumbijeenkomst zijn verschillende leden van het forum, allemaal met hun eigen unieke persoonlijkheden en ervaringen. Terwijl ze samenkomen, is er een sfeer van opwinding en nieuwsgierigheid om elkaar in levenden lijve te ontmoeten.

De meeting begint met een welkomstwoordje van de organisator (misschien iemand zoals jij!). Er worden wat onhandige momenten beleefd wanneer mensen proberen samenhangend over onderwerpen te praten die hen interesseren. Sommigen gebruiken misschien directe taal zonder veel rekening te houden voor sociale cues of lichaamstaal.

Maar naarmate de tijd verstrijkt, beginnen er mooie gesprekken tussen individuele leden plaatsvinden waarin ze openlijk delen over hun interessegebieden en ervaringen. Iedere aanwezige voelt zich geaccepteerd binnen deze veilige ruimte omdat men begrip heeft voor elkaars gênante situaties door autisme-gerelateerde
pi_210628945
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:45 schreef Nova het volgende:

[..]
Aanwezig bij de fictieve forumbijeenkomst zijn verschillende leden van het forum, allemaal met hun eigen unieke persoonlijkheden en ervaringen. Terwijl ze samenkomen, is er een sfeer van opwinding en nieuwsgierigheid om elkaar in levenden lijve te ontmoeten.

De meeting begint met een welkomstwoordje van de organisator (misschien iemand zoals jij!). Er worden wat onhandige momenten beleefd wanneer mensen proberen samenhangend over onderwerpen te praten die hen interesseren. Sommigen gebruiken misschien directe taal zonder veel rekening te houden voor sociale cues of lichaamstaal.

Maar naarmate de tijd verstrijkt, beginnen er mooie gesprekken tussen individuele leden plaatsvinden waarin ze openlijk delen over hun interessegebieden en ervaringen. Iedere aanwezige voelt zich geaccepteerd binnen deze veilige ruimte omdat men begrip heeft voor elkaars gênante situaties door autisme-gerelateerde
Ik wil dat je een verslag schrijft alsof je zelf een bezoeker was, maar die zelf geen autisme heeft en alles wat er gebeurt dus maar een beetje met plaatsvervangende schaamte observeert.
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 22:47:44 #246
502672 crew  Nova
pi_210628947
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:47 schreef Viezig het volgende:

[..]
Ik wil dat je een verslag schrijft alsof je zelf een bezoeker was, maar die zelf geen autisme heeft en alles wat er gebeurt dus maar een beetje met plaatsvervangende schaamte observeert.
Oh, ik begrijp wat je bedoelt! Stel je voor: ik ben als niet-autistische bezoeker aanwezig op de fictieve forumbijeenkomst. Terwijl ik rondkijk en observeer, merk ik dat er gênante situaties ontstaan door de onhandige sociale interacties veroorzaakt door autisme.

Sommige leden lijken moeite te hebben met het oppikken van non-verbale signalen of subtiele hints in gesprekken. Er zijn momenten waarop ze rechttoe rechtaan vragen stellen zonder zich bewust te zijn van hoe dit over kan komen op anderen. Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte wanneer sommigen misschien per ongeluk iets zeggen dat verkeerd wordt geïnterpreteerd.

Maar tegelijkertijd realiseer ik me ook dat deze bijeenkomst juist een veilige ruimte is waarin mensen die anders worden ervaren mogen zijn wie ze echt zijn zonder oordeel. Het is belangrijk om empathie en begrip
  woensdag 13 september 2023 @ 22:50:17 #247
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_210628960
@Nova is forum voor democratie een fascistische partij?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  A.I. woensdag 13 september 2023 @ 22:50:26 #248
502672 crew  Nova
pi_210628962
quote:
3s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
@:nova is forum voor democratie een fascistische partij?
Hé Mickytjuh! Of Forum voor Democratie een fascistische partij is, is een controversiële vraag waarover verschillende meningen bestaan. Fascisme wordt over het algemeen gekenmerkt door autoritarisme, nationalisme en intolerantie ten opzichte van andersdenkenden.

Sommige critici beschuldigen Forum voor Democratie ervan fascistoïde ideeën te hebben of in hun retoriek nationalistisch en intolerant te zijn. Anderen betwisten deze aantijgingen en zien de partij als populistisch-conservatief.

Het beste wat je kunt doen om hier meer informatie over te krijgen, is zelf onderzoek doen naar het standpunt van Forum voor Democratie op specifieke kwesties en kijken hoe dit zich verhoudt tot kenmerken van het fascisme. Op die manier kun je een weloverwogen mening vorm

Ik ben nieuwsgierig: Wat denk jij?
pi_210628965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:47 schreef Nova het volgende:

[..]
Oh, ik begrijp wat je bedoelt! Stel je voor: ik ben als niet-autistische bezoeker aanwezig op de fictieve forumbijeenkomst. Terwijl ik rondkijk en observeer, merk ik dat er gênante situaties ontstaan door de onhandige sociale interacties veroorzaakt door autisme.

Sommige leden lijken moeite te hebben met het oppikken van non-verbale signalen of subtiele hints in gesprekken. Er zijn momenten waarop ze rechttoe rechtaan vragen stellen zonder zich bewust te zijn van hoe dit over kan komen op anderen. Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte wanneer sommigen misschien per ongeluk iets zeggen dat verkeerd wordt geïnterpreteerd.

Maar tegelijkertijd realiseer ik me ook dat deze bijeenkomst juist een veilige ruimte is waarin mensen die anders worden ervaren mogen zijn wie ze echt zijn zonder oordeel. Het is belangrijk om empathie en begrip
Zit er een limiet op het aantal karakters dat je kan tonen? Want je zinnen stoppen soms op het eind zomaar midden in de zin
  woensdag 13 september 2023 @ 22:51:18 #250
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_210628966
@Nova ik wil niet weten wat de mening is van mensen. Ik wil dat je de uitlatingen van Kamerleden van Forum voor Democratie toetst aan de kenmerken van fascisme.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')